Dat moet kunnen hoor. Leuk man!quote:Op maandag 15 april 2013 22:48 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jaja, beetje ironisch alleen dat ik op 4 mei in Duitsland zitmaar daarna weekje Italie
Dat programmaquote:Op maandag 15 april 2013 22:47 schreef JRRY het volgende:
[..]
Ja elke ochtend kijk ik Merel Westerik en Eva Jinek en soms die andere snol
Etsequote:
spel mn naam eens normaalquote:Op maandag 15 april 2013 22:49 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Etse
En andere die ik niet begroet heb
ow hebben we dat weerquote:Op maandag 15 april 2013 22:48 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
maar ik weet mn wachtwoord niet uit mn hoofdanders dm?
Dit is geen terroristische organisatie hoor.quote:Op maandag 15 april 2013 22:49 schreef Taexon het volgende:
En dan nog de vraag of er een terroristische organisatie achter zit of dat het weer een eenmansactie was.
Ik betwijfel zoals ik al zei alleen of dit niet gewoon weer een afleiding is gezien de schaal en bende
Ja ik dacht aan eten en aan Etsuquote:
nee joh dan loop ik even naar mn telefoon toe om het te zoekenquote:Op maandag 15 april 2013 22:50 schreef Taexon het volgende:
[..]
ow hebben we dat weer
Dm is kut gvd
Nee hoor is goed ik open wel een tabblad met dm
merel: ohja oh ja vertel meer? Oh ja klopt! Ja. Ja. Inderdaad ja, ik hoorde het! Ja grappig he! Ja, ernstig. Klopt. Uhuh. Ooh echt?! Oh ja, en dingetje, wat is het weer? Kunnen we lekker buiten zitten vandaag? ---hetweer---quote:
Naja kans is klein op een militaire aanslag gezien de schaal, en ook El Qaida zou waarschijnlijk niet zo een kleine aanslag plegen.quote:Op maandag 15 april 2013 22:48 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dan weet je toch wel wie hier achter zit als het een aanslag zou zijn?
Daar steek je dan ook niet echt heel erg veel van opquote:Op maandag 15 april 2013 22:51 schreef JRRY het volgende:
[..]
merel: ohja oh ja vertel meer? Oh ja klopt! Ja. Ja. Inderdaad ja, ik hoorde het! Ja grappig he! Ja, ernstig. Klopt. Uhuh. Ooh echt?! Oh ja, en dingetje, wat is het weer? Kunnen we lekker buiten zitten vandaag? ---hetweer---
Ik hoop voor Noord-Korea dat ze niet zó totaalgestoord zijnquote:Op maandag 15 april 2013 22:50 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dit is geen terroristische organisatie hoor.Als dit een aanslag is mag je het helemaal op de rekening van Noord-Korea afschrijven.
Noord-Korea zou echt niet een aanslag op zo een kleine schaal plegen.quote:Op maandag 15 april 2013 22:50 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dit is geen terroristische organisatie hoor.Als dit een aanslag is mag je het helemaal op de rekening van Noord-Korea afschrijven.
Als soort waarschuwingsschotje voor het echte grote geschut.quote:Op maandag 15 april 2013 22:51 schreef Taexon het volgende:
[..]
Naja kans is klein op een militaire aanslag gezien de schaal, en ook El Qaida zou waarschijnlijk niet zo een kleine aanslag plegen.
Ja het is zelfmoordquote:Op maandag 15 april 2013 22:52 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Ik hoop voor Noord-Korea dat ze niet zó totaalgestoord zijn
nog beter, rtl nieuwsquote:Op maandag 15 april 2013 22:51 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Daar steek je dan ook niet echt heel erg veel van opKan je beter gewoon 8-uur journaal kijken, of P&W, nog beter
Foutje, moet kunnenquote:Op maandag 15 april 2013 22:53 schreef Etsu het volgende:
een serieus onderwerp in jng!-sc, wat is deze
Mhaw ik geloof nooit dat Noord-Korea dit risico zou gaan lopen.quote:Op maandag 15 april 2013 22:52 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Als soort waarschuwingsschotje voor het echte grote geschut.Want als ze dit als een serieuze aanslag zien falen ze sowieso behoorlijk, aangezien Boston totaal geen waarde heeft op het wereldtoneel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |