er stond net iets over een explosie ofzo, geenidee verderquote:Op maandag 15 april 2013 22:44 schreef Fok-it het volgende:
[..]
heftig van Boston, maar het is nog niet zeker dat het een aanslag is hoor.
Klinkt goed manquote:Op maandag 15 april 2013 22:44 schreef Taexon het volgende:
[..]
Mooi, mooi
Gaat hier ook wel aardig, top weekend gehad weer
En nu minimaal 4 weken vakantie ivm screening
Gezien de explosies en omdat de politie al een 3e pakketje zelf tot ontploffing is gebracht is de kans erg klein dat het geen aanslag is.quote:Op maandag 15 april 2013 22:44 schreef Fok-it het volgende:
[..]
heftig van Boston, maar het is nog niet zeker dat het een aanslag is hoor.
Ja weetje, het is kut dat deze shit gebeurt, en er nog steeds een stel totaalidioten rondlopen. Maar ik zal er niet slecht van slapenquote:Op maandag 15 april 2013 22:43 schreef Taexon het volgende:
[..]
En dan hebben we het nog niet over de doden.
He Stu, leuk gehad in Barca?quote:
Of het is een waarschuwing voor Amerika. Als je erg in complotten denktquote:Op maandag 15 april 2013 22:44 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
er stond net iets over een explosie ofzo, geenidee verder
Balen zegquote:Op maandag 15 april 2013 22:44 schreef JRRY het volgende:
[..]
ja ik had eigenlijk een 1 want ik was echt doof met die luistertoets, ik kon er niks aan doen!
ik had echt heel erg last van mijn oren en heel moe
ik had eerder moeten slapen ja maar ik wist niet dat we een luistertoets hadden
Hey manquote:Op maandag 15 april 2013 22:45 schreef Fok-it het volgende:
[..]
He Stu, leuk gehad in Barca?
[..]
Of het is een waarschuwing voor Amerika. Als je erg in complotten denkt
zou me niks verbazen thoughquote:Op maandag 15 april 2013 22:45 schreef Fok-it het volgende:
[..]
He Stu, leuk gehad in Barca?
[..]
Of het is een waarschuwing voor Amerika. Als je erg in complotten denkt
Ja dan zal het wel los gaan barsten komende tijd.quote:Op maandag 15 april 2013 22:45 schreef Taexon het volgende:
[..]
Gezien de explosies en omdat de politie al een 3e pakketje zelf tot ontploffing is gebracht is de kans erg klein dat het geen aanslag is.
Pindaquote:
Dit is een normale tijd dat ik je verwachtquote:
Er werd gesproken over bommen. Lijkt me nou niet dat het een mislukte vuurwerkshow was..quote:Op maandag 15 april 2013 22:45 schreef Taexon het volgende:
[..]
Gezien de explosies en omdat de politie al een 3e pakketje zelf tot ontploffing is gebracht is de kans erg klein dat het geen aanslag is.
je bedoelt dat er meer aanslagen komen?quote:Op maandag 15 april 2013 22:46 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja dan zal het wel los gaan barsten komende tijd.
Mooi mooi. Ik heb mijn Interrail ticket vandaag ook geboektquote:
Je volgt het nieuws toch hopelijk?quote:Op maandag 15 april 2013 22:46 schreef JRRY het volgende:
[..]
je bedoelt dat er meer aanslagen komen?
deze baas heeft gesprokenquote:Op maandag 15 april 2013 22:45 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Ja weetje, het is kut dat deze shit gebeurt, en er nog steeds een stel totaalidioten rondlopen. Maar ik zal er niet slecht van slapen
ja, niet zo vreemd met al die mongolen enzoquote:Op maandag 15 april 2013 22:46 schreef JRRY het volgende:
[..]
je bedoelt dat er meer aanslagen komen?
Ja dat was ikquote:Op maandag 15 april 2013 22:46 schreef promisionxexposed het volgende:
mehh mijn telefoon trilt maar hij ligt aan de oplader, mijn autisme
Goed bezigquote:Op maandag 15 april 2013 22:46 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Mooi mooi. Ik heb mijn Interrail ticket vandaag ook geboekt
Dan weet je toch wel wie hier achter zit als het een aanslag zou zijn?quote:Op maandag 15 april 2013 22:47 schreef JRRY het volgende:
[..]
Ja elke ochtend kijk ik Merel Westerik en Eva Jinek en soms die andere snol
maar ik weet mn wachtwoord niet uit mn hoofdquote:Op maandag 15 april 2013 22:47 schreef Taexon het volgende:
[..]
Ja dat was ikwou net vragen of telefoon aan oplader ligt
Niks belangrijks anyways en anders open ik FB chat wel aangezien dat wel via laptopje kan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |