Nooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooquote:Op maandag 15 april 2013 22:58 schreef supersof het volgende:
[..]
Je weet dat dat iemand van 1D is he.
Ja, ik zag hetquote:Op maandag 15 april 2013 22:58 schreef Taexon het volgende:
A Rhode Island state trooper who had just finished the race ran to help the victims.
"We started grabbing tourniquets and started tying legs," he said. "At least 25 to 30 people have at least one leg missing, or an ankle missing, or two legs missing."
http://www.wcvb.com/news/(...)x.html#ixzz2QZGkV4or
Die waren in de oorlog al foutquote:Op maandag 15 april 2013 22:58 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Net als dat je gewoon al weet dat de telegraaf geen krant genoemd mag worden
Ja die beelden zijn echt luguber somsquote:Op maandag 15 april 2013 22:58 schreef Taexon het volgende:
A Rhode Island state trooper who had just finished the race ran to help the victims.
"We started grabbing tourniquets and started tying legs," he said. "At least 25 to 30 people have at least one leg missing, or an ankle missing, or two legs missing."
http://www.wcvb.com/news/(...)x.html#ixzz2QZGkV4or
Is wel een krant, want het brengt nieuws. Maar het is geen goede krant.quote:Op maandag 15 april 2013 22:58 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Net als dat je gewoon al weet dat de telegraaf geen krant genoemd mag worden
Ja dat bedoel ikquote:Op maandag 15 april 2013 22:59 schreef supersof het volgende:
[..]
Is wel een krant, want het brengt nieuws. Maar het is geen goede krant.
Jaquote:
Nah, niet per se 'geen goede krant'. Het is een krant voor een ander soort doelgroep. Voor die groep is De Telegraaf misschien wel perfect.quote:Op maandag 15 april 2013 22:59 schreef supersof het volgende:
[..]
Is wel een krant, want het brengt nieuws. Maar het is geen goede krant.
Het is de Privé op tabloid formaatquote:Op maandag 15 april 2013 23:00 schreef JRRY het volgende:
ehm telegraaf is gewoon een krant.
geen nieuwskrant maar toch. wel een krant.
Breivik was een zieke individu. Kan je niet met dit vergelijken, hij wilde een statement maken naar de samenleving, niet naar een staat.quote:Op maandag 15 april 2013 23:00 schreef jordyqwerty het volgende:
Sinds Breivik durf ik niet meer zomaar te voorspellen wie er achter zit
Ja dat wilde ik ook nog zeggen maar geen zin inquote:Op maandag 15 april 2013 23:00 schreef Ezell het volgende:
[..]
Nah, niet per se 'geen goede krant'. Het is een krant voor een ander soort doelgroep. Voor hun is die misschien wel perfect.
Hoeraquote:Op maandag 15 april 2013 23:00 schreef Toto69 het volgende:
In 2.5 uur tijd 33 euro rijker door 3 goed voorspelde voetbalwedstrijden.
Ja, had die hele zin al aangepast.quote:Op maandag 15 april 2013 23:01 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja dat wilde ik ook nog zeggen maar geen zin in
en het is voor hen.
nicequote:Op maandag 15 april 2013 23:00 schreef Toto69 het volgende:
In 2.5 uur tijd 33 euro rijker door 3 goed voorspelde voetbalwedstrijden.
wat klinkt dat eigenlijk stom, voor henquote:Op maandag 15 april 2013 23:01 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja dat wilde ik ook nog zeggen maar geen zin in
en het is voor hen.
Oh ja ik zie het.quote:
Leest wel makkelijk wegquote:Op maandag 15 april 2013 23:00 schreef JRRY het volgende:
ehm telegraaf is gewoon een krant.
geen nieuwskrant maar toch. wel een krant.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |