Haha nice onequote:Op woensdag 24 april 2013 10:54 schreef Kandijfijn het volgende:
[..],..
Die is inderdaad wel heel treurig
Mooi hoe TS 'jou' en 'jouw' omdraait.quote:Op woensdag 24 april 2013 15:27 schreef Kandijfijn het volgende:
[..]
Als iemand jouw morgen dood schopt, omdat je te agressief bent tegen iemand die groter dan je is. Betalen jou oom en ik allebei minder belasting.
Als jou dood directe opbrengst voor de maatschappij betekent, betekent dit dus vanzelfsprekend dat je nu geld kost.
Hij is in ieder geval wel consequentquote:Op woensdag 24 april 2013 15:33 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Mooi hoe TS 'jou' en 'jouw' omdraait.
Ik moet echt eens een beetje beter op gaan letten nuquote:Op woensdag 24 april 2013 15:33 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Mooi hoe TS 'jou' en 'jouw' omdraait.
Meervoud van het Engelse hobby denk ik.quote:Op woensdag 24 april 2013 16:02 schreef hugecooll het volgende:
[ afbeelding ]
Waarom is er eigenlijk gekozen voor hobbies?
In het Nederlands wordt dat vervoegd met apostrof s: hobby's.quote:Op woensdag 24 april 2013 17:07 schreef Gravedigger het volgende:
Meervoud van het Engelse hobby denk ik.
Je zal ongetwijfeld gelijk hebben maar ik vind dit topic totaal smakeloos en kansloos. Een beetje lol halen uit een ander zn gebrek, lekker lachen om de onkunde en het trieste taal gebruik van andere.... Wat een leven hebben jullie...quote:Op maandag 22 april 2013 12:04 schreef DaMart het volgende:
[..]
Het zou een regionaal verschijnsel kunnen zijn, natuurlijk, maar officieel is het 'een halfbakken oplossing' en is de oplossing niet half gebakken.
Maar verdere discussie daarover kan beter in een apart topic, dan houden we het hier bij het verzamelen van originele taalfouten.
Lees anders de topicpointer even door. Dit topic is niet bedoeld om anderen uit te lachen en dat gebeurt dus ook niet. Het gaat om de taalfouten, niet om degene die ze maakt. En verder houden we die discussie buiten dit topic.quote:Op woensdag 24 april 2013 23:36 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Je zal ongetwijfeld gelijk hebben maar ik vind dit topic totaal smakeloos en kansloos. Een beetje lol halen uit een ander zn gebrek, lekker lachen om de onkunde en het trieste taal gebruik van andere.... Wat een leven hebben jullie...Leuk is het hé? Lachen om je mindere... Sneu volk hier!
quote:Op vrijdag 26 april 2013 20:28 schreef CaveCanem het volgende:
[..]
Resterende winstuitkering zat er bij afgelopen salaris al bij. Was iets van 18% dus zette weinig soda aan de dijk. Maar goed beter 18% dan helemaal niets natuurlijk!!
het staat er een beetje twee keer en dubbel.quote:Op zondag 28 april 2013 03:29 schreef De_barbaar het volgende:
Bovendien is dat soort informatie niet vertrouwelijk en confidentieel?
quote:Op zondag 28 april 2013 21:25 schreef AeliaDaAmora het volgende:
Dat win je toch nooit van die politie hun wet is wil
quote:Op dinsdag 16 april 2013 15:38 schreef DaMart het volgende:
FB / Betaalmogelijkheden FOK! abo
Maar wellicht betaalt hij morgen pas.
Inclusief oranje pus?quote:Op dinsdag 30 april 2013 12:16 schreef iemand het volgende:
Verslaafden Amsterdam voor 1 keer ook in de oranje zweer
[ afbeelding ]
Wat schijft dat?quote:Op dinsdag 30 april 2013 01:12 schreef Iemand het volgende:
Ik zou het antwoord bewaren (uitprinten) en dubbele geld tijdelijk op een andere rekening zetten.
Verder een reply sturen waarin staat dat je ze bedankt voor de bevestiging dat het geld geen 2x is uitbetaald en dat je het geld nu gaat uitgeven (alles even printen ivm eventuele crash harde schuif)
Ja, en?quote:Op dinsdag 30 april 2013 13:09 schreef D. het volgende:
Je kunt op de datum/tijd klikken om naar de originele post te gaan
Er staat niet 'wie schrijft dat'.quote:Op dinsdag 30 april 2013 13:09 schreef D. het volgende:
[..]
Je kunt op de datum/tijd klikken om naar de originele post te gaan
Het was een woordgrapje in reactie op de geciteerde fout. Dat wordt in dit topic wel vaker gedaan.quote:Op dinsdag 30 april 2013 13:12 schreef D. het volgende:
[..]
Nee, maar dat kan in dit topic opzettelijk met opzet gedaan worden
quote:Op woensdag 1 mei 2013 12:07 schreef iemand het volgende:
[..]
Hij glundert als meer dan ooit tevoren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |