Lichten kunnen ook even kapot zijn geweest ofzo, kun je betogen.quote:Op zondag 28 april 2013 21:20 schreef KwadeAfdronk het volgende:
Als zij zien dat die ander op groen stond weten ze toch dat die van jou op rood stond, of werkt dat zo niet?
Nee, dat weet je nooit zeker, want ze hebben het niet gezienquote:Op zondag 28 april 2013 21:20 schreef KwadeAfdronk het volgende:
Als zij zien dat die ander op groen stond weten ze toch dat die van jou op rood stond, of werkt dat zo niet?
Nee dat snap ik maar ik herhaal alleen de vraag van ts eigenlijkquote:Op zondag 28 april 2013 21:22 schreef Piles het volgende:
[..]
Nee, dat weet je nooit zeker, want ze hebben het niet gezien
Net alsof dit bewijs isquote:Op zondag 28 april 2013 21:26 schreef DomineeGremdaat het volgende:
Als ze dit topic lezen ben je sowieso de lul TS.
Alsof ze weten dat hij dat is..quote:Op zondag 28 april 2013 21:28 schreef DomineeGremdaat het volgende:
[..]
Zelf toegeven dat je door rood bent gereden....
En alsof je het niet kan ontkrachten door te zeggen dat je stoer wilde doen op een forumquote:Op zondag 28 april 2013 21:30 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Alsof ze weten dat hij dat is..
echt he. Nee je post op FOK!, dan ben je sowieso de lul...quote:Op zondag 28 april 2013 21:31 schreef ejfaar het volgende:
[..]
En alsof je het niet kan ontkrachten door te zeggen dat je stoer wilde doen op een forum
Moeilijk hé, sarcasme.quote:Op zondag 28 april 2013 21:30 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Alsof ze weten dat hij dat is..
nee, ik heb me beroep op het niet hoeven mee te werken aan mijn veroordeling waarmee meneer agent het niet eens was en boos om werd.quote:Op zondag 28 april 2013 21:32 schreef Scorpie het volgende:
Heb je toegegeven aan de agent dat je door rood bent gereden toen hij je staande hield?
Dan maak je kans bij je bezwaarquote:Op zondag 28 april 2013 21:37 schreef icloud het volgende:
[..]
nee, ik heb me beroep op het niet hoeven mee te werken aan mijn veroordeling waarmee meneer agent het niet eens was en boos om werd.
Hij wilde perse een ja of nee horen, en toen ik ook geen verklaring wilde afleggen werd hij pas echt humeurig.![]()
![]()
![]()
Ik heb zelfs speciaal voor je opgezocht wanneer het was in Wegmisbruikersquote:Op zondag 28 april 2013 21:37 schreef icloud het volgende:
[..]
nee, ik heb me beroep op het niet hoeven mee te werken aan mijn veroordeling waarmee meneer agent het niet eens was en boos om werd.
Hij wilde perse een ja of nee horen, en toen ik ook geen verklaring wilde afleggen werd hij pas echt humeurig.![]()
![]()
![]()
gewoon betalen zielige klaagzak, wie de billen brand!quote:Op zondag 28 april 2013 21:16 schreef icloud het volgende:
Ik ben vanmiddag per ongeluk door rood gereden en ben hiervoor staande gehouden door van die vos ratten.
Nu wil de situatie dat de agenten in de linkerstraat stonden te wachten voor het verkeerslicht en dus niet daadwerkelijk hebben gezien dat ik door rood ben gereden, ze hebben slechts gezien dat ik het verkeerspunt opreed terwijl ook ander verkeer groen had, en hieruit hebben ze gebaseerd dat ik door rood ben gereden wat ook klopt.
Nu herinner ik mij van een vorige keer dat de wet zegt dat een agent daadwerkelijk moet constateren dat ik door rood ben gereden en niet mag afgaan op vermoedens, hij moet dus daadwerkelijk het verkeerslicht hebben gezien toen ik het passeerde.(en dus naast of achter mij gereden hebben).
Weet iemand hoe dit precies zit?
brandt.quote:Op zondag 28 april 2013 22:09 schreef HotSummerNight het volgende:
[..]
gewoon betalen zielige klaagzak, wie de billen brand!
slotje....quote:Op zondag 28 april 2013 21:16 schreef icloud het volgende:
Ik ben vanmiddag per ongeluk door rood gereden en ben hiervoor staande gehouden door van die vos ratten. een goed oplettende agent.
dat kanquote:Op zondag 28 april 2013 22:16 schreef Tocadisco het volgende:
Tuurlijk, 'per ongeluk' door rood gereden.
Doe ik vaak genoeg op de fiets, maar zorg wel ervoor dat er geen politie in de buurt is en dat het ook echt kan ivm verkeersveiligheid. Boetes voor het door rood licht heen rijden zijn niet mals.quote:Op zondag 28 april 2013 22:16 schreef Tocadisco het volgende:
Tuurlijk, 'per ongeluk' door rood gereden.
Bullshit. Je hebt ook wel specifieke rood licht controles, dan staat er 1 diender het verkeerslicht + verkeer in de gaten te houden en geeft dan via zo'n sjiek hendig draadloos lulapparaat door aan zijn mattie welke boosdoener door het rode licht heeft gereden. Dat hoeft echt niet op de foto te staan.quote:Op zondag 28 april 2013 23:21 schreef Zwolsboy het volgende:
Volgens mij moeten ze dat aantonen dat het ook echt zo is.
Video opname bijvoorbeeld of een flitspaal.
Nee, maar het dient wel gezien te zijnquote:Op zondag 28 april 2013 23:27 schreef Sandyman het volgende:
[..]
Bullshit. Je hebt ook wel specifieke rood licht controles, dan staat er 1 diender het verkeerslicht + verkeer in de gaten te houden en geeft dan via zo'n sjiek hendig draadloos lulapparaat door aan zijn mattie welke boosdoener door het rode licht heeft gereden. Dat hoeft echt niet op de foto te staan.
Simpel. Men gaat uit van hetgeen de agent verklaard waargenomen te hebben. Oftewel ambtseed. Dat verlies je als burger sowieso.quote:
Een flitspaal voor fietsers die door rood rijden... Wat heb jij gebruikt?quote:Op zondag 28 april 2013 23:21 schreef Zwolsboy het volgende:
Je kunt er niks aan doen als iemand anders het gaspedaal intrapt, verder zijn er allen kut smoezenquote:Op zondag 28 april 2013 23:21 schreef Zwolsboy het volgende:
Soms kan je er echt niks aan doen, je zit achter een hoge en lange vrachtwagen ook op flinke afstand die zelf door oranje rijdt (je ziet er niks van) en je rijdt vrolijk door rood, je hebt pech er staat een flitspaal en je bent de sjaak
Door rood rijden vind ik toch wel een vergrijp wat beboet moet worden.quote:Op maandag 29 april 2013 00:12 schreef Zwolsboy het volgende:
Achja, bekeuren niks mis mee, maar tegenwoordig is dit een zeer belangerijk inkomstenbron voor de overheid, 30 jaar terug was het bijzonder als je een bekeuring kreeg.
Er zijn diverse kruisingen in Nederland waarvan de VRI gelijkertijd aan 2 kanten groen geven.quote:Op zondag 28 april 2013 21:20 schreef KwadeAfdronk het volgende:
Eens.quote:Op maandag 29 april 2013 00:16 schreef mootie het volgende:
[..]
Door rood rijden vind ik toch wel een vergrijp wat beboet moet worden.
Ja klopt, dat geef ik ook aan. De chef waar ik op reageerde had het erover dat het alleen kon met video opnames of een flitspaal...quote:Op zondag 28 april 2013 23:35 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Nee, maar het dient wel gezien te zijn
Heb ik inderdaad ook wel eens gehad. Was even oeps.quote:Op zondag 28 april 2013 23:02 schreef Doodloper het volgende:
[..]
dat kanik heb wel eens compleet een stoplicht over het hoofd gezien, toen ik op het kruispunt reed was het een "oh, stond daar een stoplicht...".
quote:Op zondag 28 april 2013 21:25 schreef AeliaDaAmora het volgende:
Dat win je toch nooit van die politie hun wet is wil
Ik heb de kruising even bekeken, en voor rechtdoorgaand en rechtsafslaand verkeer is er geen verkeerslicht met pijl, maar gewoon gewoon een groot rond vlak. Dat betekend automatisch dat er óók nog kruisende verkeersstromen groen licht KUNNEN hebben waar je voorrang aan moet verlenen.quote:Op maandag 29 april 2013 00:23 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
Er zijn diverse kruisingen in Nederland waarvan de VRI gelijkertijd aan 2 kanten groen geven.
Bekendste cq beruchtste is de kruising van Aalten naar Winterswijk, linksaf naar Lichtenvoorde en rechtsaf naar Bocholt. Zijn minimale momenten dat dit voorkomt en als het al voorkomt is de tijdsduur ook nog eens minimaal, maar een dodelijk ongeval kan daardoor wel gebeuren (helaas zelf een vriend begraven die gestorven is op dat punt).
Al geloof ik niet helemaal dat dat hier het geval is.
Maar OT: bekeuring betalen en bezwaarschrift indienen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |