Lichten kunnen ook even kapot zijn geweest ofzo, kun je betogen.quote:Op zondag 28 april 2013 21:20 schreef KwadeAfdronk het volgende:
Als zij zien dat die ander op groen stond weten ze toch dat die van jou op rood stond, of werkt dat zo niet?
Nee, dat weet je nooit zeker, want ze hebben het niet gezienquote:Op zondag 28 april 2013 21:20 schreef KwadeAfdronk het volgende:
Als zij zien dat die ander op groen stond weten ze toch dat die van jou op rood stond, of werkt dat zo niet?
Nee dat snap ik maar ik herhaal alleen de vraag van ts eigenlijkquote:Op zondag 28 april 2013 21:22 schreef Piles het volgende:
[..]
Nee, dat weet je nooit zeker, want ze hebben het niet gezien
Net alsof dit bewijs isquote:Op zondag 28 april 2013 21:26 schreef DomineeGremdaat het volgende:
Als ze dit topic lezen ben je sowieso de lul TS.
Alsof ze weten dat hij dat is..quote:Op zondag 28 april 2013 21:28 schreef DomineeGremdaat het volgende:
[..]
Zelf toegeven dat je door rood bent gereden....
En alsof je het niet kan ontkrachten door te zeggen dat je stoer wilde doen op een forumquote:Op zondag 28 april 2013 21:30 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Alsof ze weten dat hij dat is..
echt he. Nee je post op FOK!, dan ben je sowieso de lul...quote:Op zondag 28 april 2013 21:31 schreef ejfaar het volgende:
[..]
En alsof je het niet kan ontkrachten door te zeggen dat je stoer wilde doen op een forum
Moeilijk hé, sarcasme.quote:Op zondag 28 april 2013 21:30 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Alsof ze weten dat hij dat is..
nee, ik heb me beroep op het niet hoeven mee te werken aan mijn veroordeling waarmee meneer agent het niet eens was en boos om werd.quote:Op zondag 28 april 2013 21:32 schreef Scorpie het volgende:
Heb je toegegeven aan de agent dat je door rood bent gereden toen hij je staande hield?
Dan maak je kans bij je bezwaarquote:Op zondag 28 april 2013 21:37 schreef icloud het volgende:
[..]
nee, ik heb me beroep op het niet hoeven mee te werken aan mijn veroordeling waarmee meneer agent het niet eens was en boos om werd.
Hij wilde perse een ja of nee horen, en toen ik ook geen verklaring wilde afleggen werd hij pas echt humeurig.![]()
![]()
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |