nog niet bijnaquote:
die quote van biogarde in jouw sigquote:
Goed voor je weerstandquote:Op dinsdag 30 april 2013 15:20 schreef Zonnetje1981 het volgende:
Sushikraam gespot, ongekoeld...en mensen kochten het...![]()
ik at een sateetje van zo'n standje toen ik 11 was, en ik ben nog steeds niet uitgekotstquote:Op dinsdag 30 april 2013 15:48 schreef Jano9 het volgende:
Zeer terechte klacht
Kaasbroodje gegeten toen ik klein was, 20x kotsen in 1,5 uur.
maar dat was dan op de kermis, dus dubbel duur toch?quote:Op dinsdag 30 april 2013 15:50 schreef hoink581 het volgende:
Ik heb in Hilversum 5euro uitgegeven aan een 'grote' suikerspin.Wat een teleurstelling!
Dit. Nog geen enkel ander jaar zoveel bagger gezienquote:Op dinsdag 30 april 2013 15:52 schreef Lesnar het volgende:
Sowieso, voetje aan voetje door de massa naar rommel kijken wat een normaal mens gewoon in de prullenbak gooit.
Is algemeen bekend dat 70-80% van het verkochte voedsel bedorven is. Als je dan alsnog die bagger koopt, verdien je dagenlang spuitpoep.quote:Op dinsdag 30 april 2013 16:00 schreef Henno het volgende:
Ah ja die instant voedselvergiftiging en lintworm tentjes, dat je iemand zo'n hamburger ziet eten en direct medelijden met hem krijgt omdat je weet dat hij de komende dagen stuiptrekkend in het toilet gaat doorbrengen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |