Nope. Je overuren neem je weer op als vrije tijd, gewoon zo afgesproken in de CAO.quote:Op woensdag 24 april 2013 21:45 schreef ABombali het volgende:
Geen overuren uitbetalen is uitbuiting en misschien erger dan diefstal
Volgens mij ben jij, net zoals ons (ga ik van uit), niet op de hoogte over hoe en wat. Mr_Dg zegt hier 'niet uitbetalen van overuren te compenseren'. Er zijn dan 2 opvattingen die je kan maken.quote:Op woensdag 24 april 2013 21:45 schreef ABombali het volgende:
Geen overuren uitbetalen is uitbuiting en misschien erger dan diefstal
De eerste 2 Basic producten zijn vanaf deze week in prijs verhoogd. De kipsate maaltijd een dubbeltje en de duo pasta iets van 20 cent ofzo.quote:Op woensdag 10 april 2013 11:50 schreef zakpatat90 het volgende:
ZAANDAM – Albert Heijn vervangt zijn budgetlijn Euro Shopper voor het merk AH Basic.
Deze week en de komende weken stromen de eerste AH Basic-producten in het schap. Dat meldt Albert Heijn tegen Distrifood. Alle Euro Shopper-producten worden vervolgens in de loop van het jaar geleidelijk vervangen door AH Basic. De eerste vijf producten die worden vervangen zijn: scharreleieren, cornflakes, hazelnootpasta, pannenkoekenmix en Chinese nasi.
Verpakking
Volgens Albert Heijn verschilt AH Basic op een aantal essentiële punten van Euro Shopper. De marktleider zegt dat de kwaliteit van de producten van de nieuwe budgetlijn consistenter is dan het Euro Shopper-assortiment. Daarnaast is volgens Albert Heijn ook de prijs-kwaliteitverhouding verbeterd. Verder zijn er veranderingen doorgevoerd in de verpakking. Albert Heijn is van mening dat de nieuwe verpakking ‘de klant in één oogopslag duidelijk maakt dat het product goed en goedkoop is’. De marktleider schrijft AH Basic met hoofdletters op de verpakking (AH BASIC).
Onderzoek
Dat er gekozen is voor de naam AH Basic heeft volgens directeur marketing & format en merchandising Alfred Levi van Albert Heijn een reden. ‘Uit recent onderzoek werd wederom duidelijk dat de naam Albert Heijn één van de sterkste foodretailmerken van de wereld is. Het zou daarom een beetje gek zijn wanneer we onze eigen naam niet koppelen aan deze nieuwe lijn.’
AMS
Euro Shopper is een merk dat ontwikkeld is door AMS Sourcing. In het najaar van 1995 is het merk bij Albert Heijn geïntroduceerd. Het merk werd in 2009 nog voorzien van een nieuw ontwerp. Opvallend was dat vanaf dat moment het product op de verpakking in het Engels werd benoemd.
http://www.distrifood.nl/(...)ro-Shopper-1224856W/
ik ben benieuwd! Zal het niet gewoon euroshopper met nieuwe verpakking en nieuwe naam zijn?
Was te verwachten, AH begrijpt blijkbaar niet helemaal waarom Euroshopper nou zo populair was.quote:Op donderdag 25 april 2013 12:25 schreef mujentas het volgende:
[..]
De eerste 2 Basic producten zijn vanaf deze week in prijs verhoogd. De kipsate maaltijd een dubbeltje en de duo pasta iets van 20 cent ofzo.
Ah. Vandaar dat ik niet op Plaza kon komen.quote:
Hier werkt het goed. Alleen het gedeelte salarisstrook geeft nu een 404-errorquote:Op vrijdag 26 april 2013 16:36 schreef NJ het volgende:
[..]
Ah. Vandaar dat ik niet op Plaza kon komen..
Ahh ik ben zo benieuwd naar mijn vakantiegeldquote:Op vrijdag 26 april 2013 16:39 schreef Dipstaart het volgende:
[..]
Hier werkt het goed. Alleen het gedeelte salarisstrook geeft nu een 404-error![]()
Misschien kan iemand mij vertellen waarom bij de uitbetaling van de vakantietoeslag het saldo altijd in de min gaat. Bij mij standaard zo'n 100 euro..
Resterende winstuitkering zat er bij afgelopen salaris al bij. Was iets van 18% dus zette weinig zoden aan de dijk. Maar goed beter 18% dan helemaal niets natuurlijk!!quote:Op vrijdag 26 april 2013 19:46 schreef Etsu het volgende:
Zit de resterende winstuitkering van vorig jaar ook bij?
Carrièreplannen?quote:Op vrijdag 26 april 2013 23:34 schreef MensenToch het volgende:
Iemand die weet hoeveel een teamleider van 40 jaar ongeveer bruto verdient per jaar als hij vijf dagen in de week werkt van 9:00 tot 17:00 uur inclusief vakantiegeld en alles?
VGL-CAO, salarisschaal D.quote:Op vrijdag 26 april 2013 23:34 schreef MensenToch het volgende:
Iemand die weet hoeveel een teamleider van 40 jaar ongeveer bruto verdient per jaar als hij vijf dagen in de week werkt van 9:00 tot 17:00 uur inclusief vakantiegeld en alles?
Albert Heijn betaalt het inschrijfgeld en je bent zo goed als verzekerd van een inschrijfplek. Je krijgt een t-shirt van AH om eventueel in te lopen, deze heeft wel enige bedrukking met reclame voor Ahold. Dat shirt dragen is het minste wat je kan doen in ruil voor wat Ahold regelt tijdens de dtd.quote:Op zaterdag 27 april 2013 16:02 schreef Woods het volgende:
In ons filiaal hing een formulier waar je je kon inschrijven voor de Dam tot Damloop (Amsterdam), betaald Albert Heijn dit of ben je nu gegarandeerd van een plek, of moet je je hele lichaam volplakken met Albert Heijn & Co stickers![]()
Lekkere werktijden 9-17, ik denk dat een TL niet zo makkelijk aan zulke werktijden komt...quote:Op vrijdag 26 april 2013 23:34 schreef MensenToch het volgende:
Wij hebben een teamleider die full-time werkt, gewoon elke werkdag van 9 tot 5, hij is een volwassen vent en wordt 's middags afgelost door studenten.quote:Op zaterdag 27 april 2013 23:22 schreef CaveCanem het volgende:
[..]
Lekkere werktijden 9-17, ik denk dat een TL niet zo makkelijk aan zulke werktijden komt...
9 tot 17 is sowieso al geen 8 uur = 40 uur. Dus zal dan al 8-17 zijn.quote:Op zaterdag 27 april 2013 23:37 schreef MensenToch het volgende:
[..]
Wij hebben een teamleider die full-time werkt, gewoon elke werkdag van 9 tot 5, hij is een volwassen vent en wordt 's middags afgelost door studenten.
Dus rond de ¤28.000,- bruto per jaar (incl. vakantiegeld) zal het dan zijn? Dat lijkt me best wel netjes, had ik niet verwacht.quote:Op zondag 28 april 2013 01:06 schreef ikbenschipper het volgende:
[..]
9 tot 17 is sowieso al geen 8 uur = 40 uur. Dus zal dan al 8-17 zijn.
Verdient iets meer als 2000 bruto als je aan je max zit per 4 weken. exclusief vak geld, winstuitkering en je hebt ruim 9 weken vrij per jaar.
Ruim ja, eerder 30k als je winstuitkering meerekent en ik had hem ook nog iets lager weg gezet dan het is. Ik zat toen ik nog TL was ruim rond de 30k FTquote:Op zondag 28 april 2013 01:24 schreef MensenToch het volgende:
[..]
Dus rond de ¤28.000,- bruto per jaar (incl. vakantiegeld) zal het dan zijn? Dat lijkt me best wel netjes, had ik niet verwacht.
Soesjes: nee, bijna niets.quote:Op zondag 28 april 2013 19:55 schreef Questionmarks het volgende:
Hebben jullie ook zoveel oranje tompoucen en soesjes? Ben benieuwd of we het allemaal gaan verkopen.
Welk filiaal in Rotterdam?quote:Op zondag 28 april 2013 19:58 schreef einschtein het volgende:
[..]
Soesjes: nee, bijna niets.
Tompouces: ja.
Ik werk zelf in een filiaal in provincie Groningen, maar hier in Rotterdam zag ik ook een gigantisch voorraad aan tompoucen in de winkel liggen.
Soesjes zijn er bijna doorheen hier, klopt, maar tompoucen inderdaad nog heel veel..quote:Op zondag 28 april 2013 19:58 schreef einschtein het volgende:
[..]
Soesjes: nee, bijna niets.
Tompouces: ja.
Ik werk zelf in een filiaal in provincie Groningen, maar hier in Rotterdam zag ik ook een gigantisch voorraad aan tompoucen in de winkel liggen.
Kralingen.quote:
Donderdag en vrijdag kregen we 2 fusten met soesjes binnen, 8 verpakkingen dus.quote:Op zondag 28 april 2013 20:22 schreef Questionmarks het volgende:
[..]
Soesjes zijn er bijna doorheen hier, klopt, maar tompoucen inderdaad nog heel veel..
Had gister een diepe bancerella vrij, dus kon hier mooi in kwijt.
Da's best veelquote:Op zondag 28 april 2013 21:18 schreef Questionmarks het volgende:
Nu nog 40 fust x 4 tompoucen in de cel staan, ben benieuwd.
Ja leuk, maar dit soort troep duwen ze er gewoon onbesteld bij als ze het op het DC dreigen over te houden. Zelfs in een To Go heb ik nog ooit 20 colli onbesteld oranjegebak gekregen. En belast uiteraard.quote:Op zondag 28 april 2013 22:38 schreef einschtein het volgende:
Gelukkig bestaat er zoiets als uitsluiten.
Uiteraard, net zoals met al het seizoensassortiment. Vooral erg met sinterklaas, bij ons in ieder geval.quote:Op zondag 28 april 2013 22:40 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Ja leuk, maar dit soort troep duwen ze er gewoon onbesteld bij als ze het op het DC dreigen over te houden. Zelfs in een To Go heb ik nog ooit 20 colli onbesteld oranjegebak gekregen. En belast uiteraard.
personeelskorting. En voor degene die geen All-inn loon hebben vakantiegeld.quote:Op maandag 29 april 2013 14:57 schreef TjilpTjilp het volgende:
Waarom is dat salaris zo ongelofelijk veel vandaag jongens, zit er iets bijzonders bij?
0-urencontract dan werk je bij een franshise. Maar toeslagen gelden pas als je meer als 12 uur in een week werkt of een contract hebt van meer dan 12 uur per week.quote:Op maandag 29 april 2013 14:46 schreef houwert het volgende:
zijn er voor mensen met een 0 uren contract ook van die toeslagen die gelden wanneer je ná een bepaald tijdstip nog werkt.
Mijn werkrooster is nu dus aangepast van 2x 17:00 - 19:00 naar 2x 20:30 - 22:00 in de week. En vraag me af in hoeverre dit invloed heeft op mijn salaris...
Het gaat omlaag, omdat je een uur minder werkt.quote:Op maandag 29 april 2013 14:46 schreef houwert het volgende:
zijn er voor mensen met een 0 uren contract ook van die toeslagen die gelden wanneer je ná een bepaald tijdstip nog werkt.
Mijn werkrooster is nu dus aangepast van 2x 17:00 - 19:00 naar 2x 20:30 - 22:00 in de week. En vraag me af in hoeverre dit invloed heeft op mijn salaris...
Damn, dan maar proberen meer uurtjes te krijgen.quote:Op maandag 29 april 2013 15:01 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Het gaat omlaag, omdat je een uur minder werkt.
Toeslagen krijg je pas als je contract of het aantal uren dat je werkt meer is dan 12.
Behalve de toeslag voor werken op een zondag of op een feestdag.quote:Op maandag 29 april 2013 15:01 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Het gaat omlaag, omdat je een uur minder werkt.
Toeslagen krijg je pas als je contract of het aantal uren dat je werkt meer is dan 12.
In de CAO onderhandelingen komt dit ook zeker ter spraken zeker met de uitspraak van de hoge raad op zak. Wat er nu mee gaat gebeuren is alleen de vraag...........quote:Op maandag 29 april 2013 16:16 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
[..]
Behalve de toeslag voor werken op een zondag of op een feestdag.
Verder is het natuurlijk belachelijk dat de toeslagen afhankelijk zijn van het aantal contracturen. Ik hoop dat dit ter sprake komt in de CAO-onderhandelingen.
Niet als je weet waar ze vandaan komen. Ik verwacht dat in de volgende CAO óf de avond- óf de zon- en feestdagentoeslag verdwijnt en dat de overblijvende wel voor iedereen gaat gelden.quote:Op maandag 29 april 2013 16:16 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
Verder is het natuurlijk belachelijk dat de toeslagen afhankelijk zijn van het aantal contracturen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |