Ik wist het al, maar niet meer aangedacht tot net.quote:Op maandag 22 april 2013 20:09 schreef Watdoeteenvulploegleider het volgende:
Haha, kwam je erachter toen je op je werk was, of wel nog daarvoor?
Je moet er potentie voor hebben, maar op het moment dat ik iemand heb die in mijn ogen potentie heeft krijgt die ze competentiescan in te vullen, als hij voor mij en mijn SM geschikt lijkt, wil ik diegene wel eens de keuzes zien maken tijdens een shift. In onze winkelgroep hanteren we dat je een half jaar wel shift ervaring hebt. Gewoon om wel te weten dat je dat in de toekomst ook goed kan. Het is tenslotte één van je basis werkzaamheden. Veel van de andere TL activiteiten kan je wel leren.quote:Op dinsdag 23 april 2013 08:30 schreef Questionmarks het volgende:
Vraag aan alle TL's en (A)SM's in dit topic;
Hoe gaan jullie om als iemand interesse toont om teamleider te worden en er ook potentie voor heeft?
Ik wil graag doorgroeien naar teamleider, mooi in het verlengde van Small Business & Retail Manamement. Heb regelmatig gesprek met de SM(verspreid over een jaar), competentiescan gehad e.d.
Maar voor mij is nog steeds niks zeker.
Benieuwd hoe anderen daarmee omgaan.
En dat vallen gaat gemakkelijk als je moet klimmen en reiken om 't te pakken. Bij mij is er per ongeluk aangeraakte andere bekertje gelukkig niet kapot gevallen.quote:Op zaterdag 20 april 2013 17:07 schreef Rhalius het volgende:
Hoog tijd dat ze die tyfus slagroom bekertjes van de koeling eens in een andere verpakking doen, of op de onderste plank gaan indelen. waarom moeten die krengen altijd op de bovenste plank staan in welke winkel dan ook en met iedere nieuwe indeling?
Als één bekertje een beetje slecht valt dan laat het een spoor achter over alle schappen eronder, en een flinke plas bij de artikelen onderaan, tussen het rooster en tegen dat leuke glazen deurtje dat we sinds kort hebben voor de koeling. En natuurlijk over je eigen broek en schoenen.
Zo ben ik een keer iets langer dan een uur bezig geweest met alles schoon te krijgen door een enkel bekertje, en een andere keer waren er een aantal lek op een container die binnenkwam.. en de bekertjes stonden bovenaan, dus het had over de halve container heen gelekt.
Het ergste is nog dat het hele probleem zo ongeveer opgelost zou zijn als die bekertjes onderaan zouden staan in het vak, maar ze lijken er soms wel een sport van te maken om de meest onhandige/breekbare dingen op de bovenste plank in te delen.quote:Op woensdag 24 april 2013 00:10 schreef Teslynd het volgende:
[..]
En dat vallen gaat gemakkelijk als je moet klimmen en reiken om 't te pakken. Bij mij is er per ongeluk aangeraakte andere bekertje gelukkig niet kapot gevallen.
Ik heg meteen een jaar verlening gekregen. Iedereen eigenlijk bquote:Op woensdag 24 april 2013 00:00 schreef Nafi het volgende:
Ik hoorde vandaag dat de eerste contractverlenging (kort parttimer), dus na de eerste 6 maanden, meteen voor een jaartje is. Klopt dit of is het gewoon weer 6 maanden? Of verschilt dit per keer?
Verschilt per keer, hangt er vanaf hoelang je eerste etc. contract duurde.quote:Op woensdag 24 april 2013 00:00 schreef Nafi het volgende:
Ik hoorde vandaag dat de eerste contractverlenging (kort parttimer), dus na de eerste 6 maanden, meteen voor een jaartje is. Klopt dit of is het gewoon weer 6 maanden? Of verschilt dit per keer?
Ik ken zat mensen die daar werken en ook ontslagen zijn. De AH heeft nagenoeg geen bewijs voor de diefstal, het gaat dan ook met name om het bier drinken na afloop in het magazijn. Dit gebeurde vooral om het niet uitbetalen van overuren te compenseren. Het gaat hier om 20 jongens van gemiddeld 20 jaar en driekwart van hen had een contract voor onbepaalde tijd. Dat zijn wel de jongens die men bij de AH graag weg heeft ivm salarissen...quote:Op woensdag 24 april 2013 10:25 schreef Pleun2011 het volgende:
Ik las net dat in Amersfoort 20 man van hetzelfde filiaal op staande voet is ontslagen wegens diefstal. Wie van jullie zit nu zonder baan?
Dat is ook diefstal.quote:Op woensdag 24 april 2013 19:21 schreef Mr_DG het volgende:
het gaat dan ook met name om het bier drinken na afloop in het magazijn.
Het drinken van bier na werktijd was een hele tijd geleden toch in alle fillialen aan banden gelegd in verband met een of ander incident in een filiaal?quote:Op woensdag 24 april 2013 19:21 schreef Mr_DG het volgende:
[..]
Ik ken zat mensen die daar werken en ook ontslagen zijn. De AH heeft nagenoeg geen bewijs voor de diefstal, het gaat dan ook met name om het bier drinken na afloop in het magazijn. Dit gebeurde vooral om het niet uitbetalen van overuren te compenseren. Het gaat hier om 20 jongens van gemiddeld 20 jaar en driekwart van hen had een contract voor onbepaalde tijd. Dat zijn wel de jongens die men bij de AH graag weg heeft ivm salarissen...
Voor eigen baas spelen? Wat jij omschrijft is ook diefstal en dat betekent dat ze zijn ontslagen met geldige reden.quote:Op woensdag 24 april 2013 19:21 schreef Mr_DG het volgende:
[..]
Ik ken zat mensen die daar werken en ook ontslagen zijn. De AH heeft nagenoeg geen bewijs voor de diefstal, het gaat dan ook met name om het bier drinken na afloop in het magazijn. Dit gebeurde vooral om het niet uitbetalen van overuren te compenseren. Het gaat hier om 20 jongens van gemiddeld 20 jaar en driekwart van hen had een contract voor onbepaalde tijd. Dat zijn wel de jongens die men bij de AH graag weg heeft ivm salarissen...
quote:Op woensdag 24 april 2013 19:44 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
[..]
Het drinken van bier na werktijd was een hele tijd geleden toch in alle fillialen aan banden gelegd in verband met een of ander incident in een filiaal?
In ons filiaal gebeurde het ook altijd op zaterdagavonden, maar dat mocht niet meer.
quote:Op woensdag 24 april 2013 20:29 schreef einschtein het volgende:
[..]
Ik dacht dat één in Utrecht zichzelf de coma in had geholpen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |