Ik doe dit welquote:Op donderdag 18 april 2013 12:13 schreef Etsu het volgende:
[..]
Voor mijn gevoel voldoe ik niet aan dit profiel.Naar mijn gevoel werk ik als medewerker verkoper en eigenlijk hebben de fulltimers het hoogste woord in het team. Wij doen wat zij willen en dat er moet gebeuren, maar het is wel zo dat als er iets moet gebeuren, ik het dan ook doe. Maar heb nou niet direct het gevoel dat ik de leiding neem en het team bijstuur om iets te laten gebeuren (al doe ik dat soms wel, maar dan luisteren ze niet naar me
). Maar vind het wel chill, 1 euro per uur meer voor hetzelfde werk doen als medewerkers verkoop.
Hoe doe jij dat dan? Als ik klusjes geef, dan krijg ik vaak een grote bek terug omdat ze vinden dat wij even oud zijn en dat ik dan niks over ze te zeggen heb.quote:Op donderdag 18 april 2013 12:14 schreef monsterd. het volgende:
[..]
Ik doe dit wel![]()
Vooral leuk bij nieuwe mensen, lekker klusjes geven etc.
Kan erger hoor. Jaren geleden waren de gevulde koeken voor halve prijs. Hoe vaak ik ook keek, telkens was het de gewone prijs. Totdat de de actie voorbij was en ze twee keer zo duur geworden waren.quote:Op donderdag 18 april 2013 11:45 schreef mujentas het volgende:
Je leidinggevende kan toch gewoon je rol in Plaza veranderen naar (Senior) Medewerker Verkoop? Dat heeft tniets met je daadwerkelijke functie/salaris te maken, je krijgt gewoon iets meer mogelijk op Plaza/toepassingen.
Je gebruikersnaam doet me gelijk denken aan de frikandelbroodjes actie van deze week. Wat een kut actie is dat. Van 1.09 voor 0.99 cent. Die dingen waren tot voor kort altijd 0.99 cent en nu wordt er net gedaan of dit een geweldige aanbieding is.
Het valt wel op dat die 0.99 acties vaak een speciale variant zijn met minder inhoud dan de reguliere variant. Zoals die schwarzkopf shampoo of de mars mini's. Eigenlijk wel een beetje jammer.
Na 1 jaar kun je niet echt zeggen dat je 'genoeg ervaring hebt'. Het zijn moeilijke tijden, ze gaan je echt geen vast contract geven als ze het nog met een verlenging af kunnen doen.quote:Op donderdag 18 april 2013 09:57 schreef Frikadellenbroodje het volgende:
Sinds 6 augustus 2012, dus in januari ga ik een vast contract aanvragen. Ervaring heb ik in ieder geval genoeg, omdat ik de eerste 2 maanden iemand die zwanger was heb moeten vervangen en beide maanden dus bijna 100 uur heb gedraaid.
Daar valt inderdaad wat voor te zeggen. Ik hang op maandag vaak de nieuwe schapstickers als gevolg van prijswijzigingen en het valt wel op dat er vaak prijzen van houdbaar producten worden verhoogd die de voorafgaande week in de aanbieding waren. Ik heb dan altijd het idee dat ze dan proberen om de aanbieding terug te verdienen.quote:Op donderdag 18 april 2013 16:35 schreef Teslynd het volgende:
[..]
Kan erger hoor. Jaren geleden waren de gevulde koeken voor halve prijs. Hoe vaak ik ook keek, telkens was het de gewone prijs. Totdat de de actie voorbij was en ze twee keer zo duur geworden waren.
Gevulde koeken eet ik al lang niet meer. Heb nog een tijdje gekeken of er cocos of zo door zat, maar dat viel aan de ingrediëntenopgave niet te zien. De structuur klopt ook niets van. Het is totaal veranderd.
Òf de "blijvend in prijs verlaagd" produkten die net een week daarvoor van 1,39 naar 1,29 zijn gegaan en nu weer teruggezet worden nasr 1,39 (of nog hoger)...quote:Op vrijdag 19 april 2013 10:53 schreef mujentas het volgende:
[..]
Daar valt inderdaad wat voor te zeggen. Ik hang op maandag vaak de nieuwe schapstickers als gevolg van prijswijzigingen en het valt wel op dat er vaak prijzen van houdbaar producten worden verhoogd die de voorafgaande week in de aanbieding waren. Ik heb dan altijd het idee dat ze dan proberen om de aanbieding terug te verdienen.
Bij mij is dat toch anders, ik heb niet direct meer taken dat de gewone medewerkers verkoop, maar er wordt wel meer van me verwacht. Als ik een dag alleen op deli sta (8-17) dan wordt er verwacht dat de afdeling er de hele dag goed bij ligt en dat degene die me over neemt alleen nog hoeft schoon te maken en af te sluiten (en evt na te vullen). 9 van de 10 keer lukt dit ook als ik gewoon een beetje door werk. Mensen die er minder lang staan en (dus) geen senior medewerker zijn lukt dat niet en laten vaak een half afgemaakte troep achter. Daarbij weet ik veel meer over producten (ook in de rest van de winkel) dan mijn gemiddelde collega en ben ik (mijns inziens) die extra euro per uur zeker waard.quote:Op donderdag 18 april 2013 12:13 schreef Etsu het volgende:
[..]
Voor mijn gevoel voldoe ik niet aan dit profiel.Naar mijn gevoel werk ik als medewerker verkoper en eigenlijk hebben de fulltimers het hoogste woord in het team. Wij doen wat zij willen en dat er moet gebeuren, maar het is wel zo dat als er iets moet gebeuren, ik het dan ook doe. Maar heb nou niet direct het gevoel dat ik de leiding neem en het team bijstuur om iets te laten gebeuren (al doe ik dat soms wel, maar dan luisteren ze niet naar me
). Maar vind het wel chill, 1 euro per uur meer voor hetzelfde werk doen als medewerkers verkoop.
www.ah.nl/winkels vanaf morgenquote:Op zondag 21 april 2013 22:31 schreef Studeur het volgende:
Iemand enig idee waar te vinden is welke AH's dicht zijn op 30 april?
Wij deden dat al in de tijd dat het bier nog pallets werd geleverd. Met afstand de handigste en snelste manier.quote:Op maandag 22 april 2013 14:08 schreef Watdoeteenvulploegleider het volgende:
Haha, iig niet op een krat haha gekke jongen.
Wij hebben een rijdende trap, lijkt het meeste op een kleinere versie van zo'n auto met trap die wel wel eens op vliegvelden ziet (maar dan uiteraard niet gemotoriseerd).quote:Op maandag 22 april 2013 11:38 schreef Questionmarks het volgende:
Hoe wordt bij jullie de promotie band rondom de winkel vervangen? Hier gewoon met een container met bierkratten met lege flesjes, daar dan bovenop staan en daar dan rond de winkel mee lopen.
Wordt heel vaak wat van gezegd: "Ik werk bij arbodienst en als ik nu aan het werk was hadden jullie een probleem".
Ik weet dat er filialen zijn die gewoon zo'n trap gebruiken, weet niet meer hoe dit het haha.
Jij wou een teamleider worden? Ga dan eerst maar eens informatie zelf opzoeken! Of heb je nog nooit gehoord van Wikkipedia of Google?quote:
quote:AH Wijkwinkel
Een Albert Heijn Wijkwinkel is gesitueerd in de buurt van woonwijken. Ze zijn onderverdeeld naar grootte waarbij "1" een kleine supermarkt is en "5" een grote. De grootste Wijkwinkels hebben een assortiment van ongeveer 20.000 artikelen. Albert Heijn heeft 835 Wijkwinkels, verspreid over heel Nederland. In een Albert Heijn Wijkwinkel biedt de keten ook haar eigen merken aan: AH, AH Excellent, AH Puur & Eerlijk en Euro Shopper. Sinds medio 2008 worden wijkwinkels niet meer ingericht volgens de bekende richtlijnen (Baarn II), maar volgens het Doorbraakconcept dat nu De Nieuwe Albert Heijn (DNAH) wordt genoemd.
'De Nieuwe Albert Heijn'-winkels (Werktitel AH Doorbraak)
Doorbraak is de naam voor de conceptsupermarkten van AH. De eerste Doorbraakwinkel werd in 2005 geopend in Heemskerk. In deze winkel waren de ideeën over de supermarkt van de toekomst extreem neergezet en werden hier getest. Eén van de concepten die vanuit Heemskerk landelijk werd doorgevoerd is Kies&Kook.
In de aanloop naar de opening van deze winkel kwam het bericht in de media dat AH hier een zogenaamde Huismerkwinkel zou willen openen. Zoals de naam al zegt, zouden in deze winkel alleen maar Huismerken worden verkocht en geen A-merken. Bij de opening bleek dit niet waar te zijn. Er lagen relatief veel huismerkproducten in de winkel, maar de A-merken waren ook nog steeds goed vertegenwoordigd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |