abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 18 april 2013 @ 12:13:59 #201
222903 monsterd.
fine, beautiful, lovely
pi_125435672
Ik denk inderdaad niet dat je na 1 jaar al een vast contract krijgt. Etsu bevestigd ook al dat je niet zomaar senior wordt.
baby you're not here
but I can feel you there
think I better body up
ooo, it's that magic touch.
  donderdag 18 april 2013 @ 12:14:32 #202
222903 monsterd.
fine, beautiful, lovely
pi_125435693
quote:
10s.gif Op donderdag 18 april 2013 12:13 schreef Etsu het volgende:

[..]

Voor mijn gevoel voldoe ik niet aan dit profiel. :') Naar mijn gevoel werk ik als medewerker verkoper en eigenlijk hebben de fulltimers het hoogste woord in het team. Wij doen wat zij willen en dat er moet gebeuren, maar het is wel zo dat als er iets moet gebeuren, ik het dan ook doe. Maar heb nou niet direct het gevoel dat ik de leiding neem en het team bijstuur om iets te laten gebeuren (al doe ik dat soms wel, maar dan luisteren ze niet naar me :') ). Maar vind het wel chill, 1 euro per uur meer voor hetzelfde werk doen als medewerkers verkoop. _O_
Ik doe dit wel :P

Vooral leuk bij nieuwe mensen, lekker klusjes geven etc. ^O^
baby you're not here
but I can feel you there
think I better body up
pi_125435711
quote:
0s.gif Op donderdag 18 april 2013 12:14 schreef monsterd. het volgende:

[..]

Ik doe dit wel :P

Vooral leuk bij nieuwe mensen, lekker klusjes geven etc. ^O^
Hoe doe jij dat dan? Als ik klusjes geef, dan krijg ik vaak een grote bek terug omdat ze vinden dat wij even oud zijn en dat ik dan niks over ze te zeggen heb. |:(
Er zijn ook een aantal ruzies hierover geweest en uiteindelijk zijn we bij de (A)SM beland en toen kreeg ik wel m'n gelijk, maar de week daarop begint het liedje opnieuw.

[ Bericht 8% gewijzigd door #ANONIEM op 18-04-2013 12:15:46 ]
  donderdag 18 april 2013 @ 12:17:23 #204
222903 monsterd.
fine, beautiful, lovely
pi_125435804
Vooral rustig blijven. En geef ze de keuze. Of je mag taak 1 doen, of taak 2. Meestal doe ik het meest vervelende klusje zelf.

Ik heb soms ook parttimers meegemaakt die een grote mond hadden. Die kwamen daarna gewoon de proeftijd niet door of zijn overgeplaatst naar houdbaar.
baby you're not here
but I can feel you there
think I better body up
pi_125444878
quote:
0s.gif Op donderdag 18 april 2013 11:45 schreef mujentas het volgende:
Je leidinggevende kan toch gewoon je rol in Plaza veranderen naar (Senior) Medewerker Verkoop? Dat heeft tniets met je daadwerkelijke functie/salaris te maken, je krijgt gewoon iets meer mogelijk op Plaza/toepassingen.

Je gebruikersnaam doet me gelijk denken aan de frikandelbroodjes actie van deze week. Wat een kut actie is dat. Van 1.09 voor 0.99 cent. Die dingen waren tot voor kort altijd 0.99 cent en nu wordt er net gedaan of dit een geweldige aanbieding is.

Het valt wel op dat die 0.99 acties vaak een speciale variant zijn met minder inhoud dan de reguliere variant. Zoals die schwarzkopf shampoo of de mars mini's. Eigenlijk wel een beetje jammer.
Kan erger hoor. Jaren geleden waren de gevulde koeken voor halve prijs. Hoe vaak ik ook keek, telkens was het de gewone prijs. Totdat de de actie voorbij was en ze twee keer zo duur geworden waren.

Gevulde koeken eet ik al lang niet meer. Heb nog een tijdje gekeken of er cocos of zo door zat, maar dat viel aan de ingrediëntenopgave niet te zien. De structuur klopt ook niets van. Het is totaal veranderd.
pi_125445857
Hoppa, Maandag ontslag genomen, zou eigenlijk nog 5 weken doorwerken(einde van periode + SM wilde me graag nog met pinksteren hebben)
Krijg ik vandaag een belletje van een collega teamleider dat ik ook zaterdag mn laatste dag kan hebben ^O^ PRIMA!!
PSN: Metal_Akilla
pi_125446742
quote:
0s.gif Op donderdag 18 april 2013 09:57 schreef Frikadellenbroodje het volgende:
Sinds 6 augustus 2012, dus in januari ga ik een vast contract aanvragen. Ervaring heb ik in ieder geval genoeg, omdat ik de eerste 2 maanden iemand die zwanger was heb moeten vervangen en beide maanden dus bijna 100 uur heb gedraaid.
Na 1 jaar kun je niet echt zeggen dat je 'genoeg ervaring hebt'. Het zijn moeilijke tijden, ze gaan je echt geen vast contract geven als ze het nog met een verlenging af kunnen doen.

Ik zou er niet zo positief tegenover staan als ik jou was.
  donderdag 18 april 2013 @ 21:40:32 #208
386498 Watdoeteenvulploegleider
Watdoeteenvulploegleider
pi_125457597
of je moet natuurlijk al ergens anders heel wat ervaring op hebben gedaan.
pi_125471723
quote:
0s.gif Op donderdag 18 april 2013 16:35 schreef Teslynd het volgende:

[..]

Kan erger hoor. Jaren geleden waren de gevulde koeken voor halve prijs. Hoe vaak ik ook keek, telkens was het de gewone prijs. Totdat de de actie voorbij was en ze twee keer zo duur geworden waren.

Gevulde koeken eet ik al lang niet meer. Heb nog een tijdje gekeken of er cocos of zo door zat, maar dat viel aan de ingrediëntenopgave niet te zien. De structuur klopt ook niets van. Het is totaal veranderd.
Daar valt inderdaad wat voor te zeggen. Ik hang op maandag vaak de nieuwe schapstickers als gevolg van prijswijzigingen en het valt wel op dat er vaak prijzen van houdbaar producten worden verhoogd die de voorafgaande week in de aanbieding waren. Ik heb dan altijd het idee dat ze dan proberen om de aanbieding terug te verdienen.
  vrijdag 19 april 2013 @ 11:44:07 #210
304381 Loll
recommender bij BIC=goedkoop
pi_125473454
Bij c1000 ook daar heb je ook kleinere zakken mars mini's bij heelveel is gesjoemeld met de inhoud
BAM dit is 3KB
  vrijdag 19 april 2013 @ 20:33:35 #211
58097 joey_k
Beatles 4ever
pi_125496071
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 april 2013 10:53 schreef mujentas het volgende:

[..]

Daar valt inderdaad wat voor te zeggen. Ik hang op maandag vaak de nieuwe schapstickers als gevolg van prijswijzigingen en het valt wel op dat er vaak prijzen van houdbaar producten worden verhoogd die de voorafgaande week in de aanbieding waren. Ik heb dan altijd het idee dat ze dan proberen om de aanbieding terug te verdienen.
Òf de "blijvend in prijs verlaagd" produkten die net een week daarvoor van 1,39 naar 1,29 zijn gegaan en nu weer teruggezet worden nasr 1,39 (of nog hoger)...
Met trots vernoemd naar John Lennon....
Gez: Nokia's -> [GEZ] (defecte-goede-incomplete) Nokia's
pi_125502390
quote:
10s.gif Op donderdag 18 april 2013 12:13 schreef Etsu het volgende:

[..]

Voor mijn gevoel voldoe ik niet aan dit profiel. :') Naar mijn gevoel werk ik als medewerker verkoper en eigenlijk hebben de fulltimers het hoogste woord in het team. Wij doen wat zij willen en dat er moet gebeuren, maar het is wel zo dat als er iets moet gebeuren, ik het dan ook doe. Maar heb nou niet direct het gevoel dat ik de leiding neem en het team bijstuur om iets te laten gebeuren (al doe ik dat soms wel, maar dan luisteren ze niet naar me :') ). Maar vind het wel chill, 1 euro per uur meer voor hetzelfde werk doen als medewerkers verkoop. _O_
Bij mij is dat toch anders, ik heb niet direct meer taken dat de gewone medewerkers verkoop, maar er wordt wel meer van me verwacht. Als ik een dag alleen op deli sta (8-17) dan wordt er verwacht dat de afdeling er de hele dag goed bij ligt en dat degene die me over neemt alleen nog hoeft schoon te maken en af te sluiten (en evt na te vullen). 9 van de 10 keer lukt dit ook als ik gewoon een beetje door werk. Mensen die er minder lang staan en (dus) geen senior medewerker zijn lukt dat niet en laten vaak een half afgemaakte troep achter. Daarbij weet ik veel meer over producten (ook in de rest van de winkel) dan mijn gemiddelde collega en ben ik (mijns inziens) die extra euro per uur zeker waard.
pi_125525833
Hoog tijd dat ze die tyfus slagroom bekertjes van de koeling eens in een andere verpakking doen, of op de onderste plank gaan indelen. waarom moeten die krengen altijd op de bovenste plank staan in welke winkel dan ook en met iedere nieuwe indeling?

Als één bekertje een beetje slecht valt dan laat het een spoor achter over alle schappen eronder, en een flinke plas bij de artikelen onderaan, tussen het rooster en tegen dat leuke glazen deurtje dat we sinds kort hebben voor de koeling. En natuurlijk over je eigen broek en schoenen.

Zo ben ik een keer iets langer dan een uur bezig geweest met alles schoon te krijgen door een enkel bekertje, en een andere keer waren er een aantal lek op een container die binnenkwam.. en de bekertjes stonden bovenaan, dus het had over de halve container heen gelekt.
Durf kritiek te geven en te discusseren, maar doe het altijd met respect.
pi_125562599
Lijkt me vrij sterk dat ze je een vast contract geven na 1 jaar. Ze willen veel liever dat echt goede mensen die 3 jaar ervaring hebben een vast contract krijgen dan een jongen die ze nog wel 2 keer kunnen paaien met een 1 jarig of 2 jarig contract.
  zondag 21 april 2013 @ 22:31:08 #215
384590 Studeur
Toen kregen wij ook patat
pi_125578291
Iemand enig idee waar te vinden is welke AH's dicht zijn op 30 april?
Heeft FOK!verkiring met Klojo120
pi_125580495
quote:
0s.gif Op zondag 21 april 2013 22:31 schreef Studeur het volgende:
Iemand enig idee waar te vinden is welke AH's dicht zijn op 30 april?
www.ah.nl/winkels vanaf morgen

Albert Heijn heeft de keuze gemaakt dat dit jaar vanwege de troonswisseling alle winkels gesloten zijn tenzij er commerciële belangen zijn om open te gaan.
Doe gewoon dan doe je al gek genoeg.
pi_125592177
Hoe wordt bij jullie de promotie band rondom de winkel vervangen? Hier gewoon met een container met bierkratten met lege flesjes, daar dan bovenop staan en daar dan rond de winkel mee lopen.

Wordt heel vaak wat van gezegd: "Ik werk bij arbodienst en als ik nu aan het werk was hadden jullie een probleem".

Ik weet dat er filialen zijn die gewoon zo'n trap gebruiken, weet niet meer hoe dit het haha.
  maandag 22 april 2013 @ 14:08:09 #218
Watdoeteenvulploegleider
pi_125597386
Edit:verkeerd gelezen.

Wij indd met lege kratjes op elkaar, maar niet op een container oid.

Soms met een trapje indd.

[ Bericht 75% gewijzigd door Watdoeteenvulploegleider op 22-04-2013 15:11:20 ]
  maandag 22 april 2013 @ 14:45:04 #219
346939 Janneke141
Green, green grass of home
pi_125598708
quote:
0s.gif Op maandag 22 april 2013 14:08 schreef Watdoeteenvulploegleider het volgende:
Haha, iig niet op een krat haha gekke jongen.
Wij deden dat al in de tijd dat het bier nog pallets werd geleverd. Met afstand de handigste en snelste manier.
Opinion is the medium between knowledge and ignorance (Plato)
pi_125599691
quote:
0s.gif Op maandag 22 april 2013 11:38 schreef Questionmarks het volgende:
Hoe wordt bij jullie de promotie band rondom de winkel vervangen? Hier gewoon met een container met bierkratten met lege flesjes, daar dan bovenop staan en daar dan rond de winkel mee lopen.

Wordt heel vaak wat van gezegd: "Ik werk bij arbodienst en als ik nu aan het werk was hadden jullie een probleem".

Ik weet dat er filialen zijn die gewoon zo'n trap gebruiken, weet niet meer hoe dit het haha.
Wij hebben een rijdende trap, lijkt het meeste op een kleinere versie van zo'n auto met trap die wel wel eens op vliegvelden ziet (maar dan uiteraard niet gemotoriseerd).
pi_125599791
Zo hoort het ook. Zo'n trap kost niet zoveel toch...

Beter pakken ze dat aan, als het een keer fout gaat heeft AH een heel groot probleem.
  maandag 22 april 2013 @ 15:20:48 #222
378682 JohnBercow
Division! Clear the lobby!
pi_125599980
Wij hebben ook een rijdende trap. Die kregen we toen onze winkel verbouwd werd. Daarvoor gebruikte wij ook een ladder (met een keurmerk) of een rolcontainer met daarop fusten gestapeld en een deksel en die dan weer goed vastgemaakt met touw. Dat waren nog een gammele momenten. Maar die rijdende trap is ideaal omdat er ook vakjes inzitten voor de friesbiljetten, haakjes, magneten etc.
Order! Ordeeeeeeeeer!
pi_125600054
Hoeveel winkels hebben eigenlijk nog de baarn2 formule? Volgens mij echt nog heel veel.. Jammer.
  maandag 22 april 2013 @ 16:41:12 #224
Watdoeteenvulploegleider
pi_125603259
Baarn2 formule? :$
pi_125605053
quote:
0s.gif Op maandag 22 april 2013 16:41 schreef Watdoeteenvulploegleider het volgende:
Baarn2 formule? :$
Jij wou een teamleider worden? Ga dan eerst maar eens informatie zelf opzoeken! Of heb je nog nooit gehoord van Wikkipedia of Google?

quote:
AH Wijkwinkel
Een Albert Heijn Wijkwinkel is gesitueerd in de buurt van woonwijken. Ze zijn onderverdeeld naar grootte waarbij "1" een kleine supermarkt is en "5" een grote. De grootste Wijkwinkels hebben een assortiment van ongeveer 20.000 artikelen. Albert Heijn heeft 835 Wijkwinkels, verspreid over heel Nederland. In een Albert Heijn Wijkwinkel biedt de keten ook haar eigen merken aan: AH, AH Excellent, AH Puur & Eerlijk en Euro Shopper. Sinds medio 2008 worden wijkwinkels niet meer ingericht volgens de bekende richtlijnen (Baarn II), maar volgens het Doorbraakconcept dat nu De Nieuwe Albert Heijn (DNAH) wordt genoemd.

'De Nieuwe Albert Heijn'-winkels (Werktitel AH Doorbraak)
Doorbraak is de naam voor de conceptsupermarkten van AH. De eerste Doorbraakwinkel werd in 2005 geopend in Heemskerk. In deze winkel waren de ideeën over de supermarkt van de toekomst extreem neergezet en werden hier getest. Eén van de concepten die vanuit Heemskerk landelijk werd doorgevoerd is Kies&Kook.
In de aanloop naar de opening van deze winkel kwam het bericht in de media dat AH hier een zogenaamde Huismerkwinkel zou willen openen. Zoals de naam al zegt, zouden in deze winkel alleen maar Huismerken worden verkocht en geen A-merken. Bij de opening bleek dit niet waar te zijn. Er lagen relatief veel huismerkproducten in de winkel, maar de A-merken waren ook nog steeds goed vertegenwoordigd.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')