Soesjes: nee, bijna niets.quote:Op zondag 28 april 2013 19:55 schreef Questionmarks het volgende:
Hebben jullie ook zoveel oranje tompoucen en soesjes? Ben benieuwd of we het allemaal gaan verkopen.
Welk filiaal in Rotterdam?quote:Op zondag 28 april 2013 19:58 schreef einschtein het volgende:
[..]
Soesjes: nee, bijna niets.
Tompouces: ja.
Ik werk zelf in een filiaal in provincie Groningen, maar hier in Rotterdam zag ik ook een gigantisch voorraad aan tompoucen in de winkel liggen.
Soesjes zijn er bijna doorheen hier, klopt, maar tompoucen inderdaad nog heel veel..quote:Op zondag 28 april 2013 19:58 schreef einschtein het volgende:
[..]
Soesjes: nee, bijna niets.
Tompouces: ja.
Ik werk zelf in een filiaal in provincie Groningen, maar hier in Rotterdam zag ik ook een gigantisch voorraad aan tompoucen in de winkel liggen.
Kralingen.quote:
Donderdag en vrijdag kregen we 2 fusten met soesjes binnen, 8 verpakkingen dus.quote:Op zondag 28 april 2013 20:22 schreef Questionmarks het volgende:
[..]
Soesjes zijn er bijna doorheen hier, klopt, maar tompoucen inderdaad nog heel veel..
Had gister een diepe bancerella vrij, dus kon hier mooi in kwijt.
Da's best veelquote:Op zondag 28 april 2013 21:18 schreef Questionmarks het volgende:
Nu nog 40 fust x 4 tompoucen in de cel staan, ben benieuwd.
Ja leuk, maar dit soort troep duwen ze er gewoon onbesteld bij als ze het op het DC dreigen over te houden. Zelfs in een To Go heb ik nog ooit 20 colli onbesteld oranjegebak gekregen. En belast uiteraard.quote:Op zondag 28 april 2013 22:38 schreef einschtein het volgende:
Gelukkig bestaat er zoiets als uitsluiten.
Uiteraard, net zoals met al het seizoensassortiment. Vooral erg met sinterklaas, bij ons in ieder geval.quote:Op zondag 28 april 2013 22:40 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Ja leuk, maar dit soort troep duwen ze er gewoon onbesteld bij als ze het op het DC dreigen over te houden. Zelfs in een To Go heb ik nog ooit 20 colli onbesteld oranjegebak gekregen. En belast uiteraard.
personeelskorting. En voor degene die geen All-inn loon hebben vakantiegeld.quote:Op maandag 29 april 2013 14:57 schreef TjilpTjilp het volgende:
Waarom is dat salaris zo ongelofelijk veel vandaag jongens, zit er iets bijzonders bij?
0-urencontract dan werk je bij een franshise. Maar toeslagen gelden pas als je meer als 12 uur in een week werkt of een contract hebt van meer dan 12 uur per week.quote:Op maandag 29 april 2013 14:46 schreef houwert het volgende:
zijn er voor mensen met een 0 uren contract ook van die toeslagen die gelden wanneer je ná een bepaald tijdstip nog werkt.
Mijn werkrooster is nu dus aangepast van 2x 17:00 - 19:00 naar 2x 20:30 - 22:00 in de week. En vraag me af in hoeverre dit invloed heeft op mijn salaris...
Het gaat omlaag, omdat je een uur minder werkt.quote:Op maandag 29 april 2013 14:46 schreef houwert het volgende:
zijn er voor mensen met een 0 uren contract ook van die toeslagen die gelden wanneer je ná een bepaald tijdstip nog werkt.
Mijn werkrooster is nu dus aangepast van 2x 17:00 - 19:00 naar 2x 20:30 - 22:00 in de week. En vraag me af in hoeverre dit invloed heeft op mijn salaris...
Damn, dan maar proberen meer uurtjes te krijgen.quote:Op maandag 29 april 2013 15:01 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Het gaat omlaag, omdat je een uur minder werkt.
Toeslagen krijg je pas als je contract of het aantal uren dat je werkt meer is dan 12.
Behalve de toeslag voor werken op een zondag of op een feestdag.quote:Op maandag 29 april 2013 15:01 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Het gaat omlaag, omdat je een uur minder werkt.
Toeslagen krijg je pas als je contract of het aantal uren dat je werkt meer is dan 12.
In de CAO onderhandelingen komt dit ook zeker ter spraken zeker met de uitspraak van de hoge raad op zak. Wat er nu mee gaat gebeuren is alleen de vraag...........quote:Op maandag 29 april 2013 16:16 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
[..]
Behalve de toeslag voor werken op een zondag of op een feestdag.
Verder is het natuurlijk belachelijk dat de toeslagen afhankelijk zijn van het aantal contracturen. Ik hoop dat dit ter sprake komt in de CAO-onderhandelingen.
Niet als je weet waar ze vandaan komen. Ik verwacht dat in de volgende CAO óf de avond- óf de zon- en feestdagentoeslag verdwijnt en dat de overblijvende wel voor iedereen gaat gelden.quote:Op maandag 29 april 2013 16:16 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
Verder is het natuurlijk belachelijk dat de toeslagen afhankelijk zijn van het aantal contracturen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |