Dat heeft ze nou juist gedaanquote:Op vrijdag 26 april 2013 19:34 schreef jitzzzze het volgende:
Je krijgt toch wel een overzicht van wat je betaald hebt gekregen? En je weet toch zelf ook wel wat je betaald zou moeten krijgen? Do the math
quote:
Welke rente?quote:Op dinsdag 30 april 2013 08:50 schreef Pietverdriet het volgende:
Geld op spaarrekening zetten en lekker rente trekken.
Ga eens weg dan bij die oude vertrouwde staatsbanken die er alleen nog zijn om van de burgers te profiteren.quote:Op dinsdag 30 april 2013 10:08 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
[..]
Welke rente?
Je mag mazzel hebben als je meer dan 1.4% ergens weet te krijgen zonder risico te lopen.
MoneYou geeft mij 1,9% zonder enig risico (incl dekking door depositogarantiestelsel)quote:Op dinsdag 30 april 2013 10:08 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
[..]
Welke rente?
Je mag mazzel hebben als je meer dan 1.4% ergens weet te krijgen zonder risico te lopen.
ook dat is om te janken zo laag.quote:Op dinsdag 30 april 2013 13:44 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
MoneYou geeft mij 1,9% zonder enig risico (incl dekking door depositogarantiestelsel)
Wel een stuk hoger dan 1,4%. En ja ik weet hetquote:Op dinsdag 30 april 2013 13:46 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
[..]
ook dat is om te janken zo laag.
Ik had voorheen 2.4% bij de ING, maar nee nu is plots alles een "oranje" rekening met 1.4% pfhaha.
Het is nog steeds een onverschuldigde betaling, als dat je vraag is.quote:Op zaterdag 27 april 2013 01:44 schreef Holy_Goat het volgende:
Het gaat meer om het juridisch aspect. Ze heeft iets geconstateerd dat niet klopt, melding gedaan, maar krijgt in een mail te lezen dat het wel klopt. De vraag is of dit voldoende aanname geeft om te stellen dat ze er nu vrijelijk over mag beschikken
Maar Patrick, dat is een ORANJE rekeningquote:Op dinsdag 30 april 2013 16:15 schreef mujentas het volgende:
Het is nu 1.4% en wordt per 2 mei 1.35% als gevolg van een wijziging in the spaarrentes.
Ik heb 2 weken terug ook die brief gehad om mij te pushen een oranjerekening te openen. De brief is dan ook direct in de prullenbak verdwenen. Voor de consument is het een waardeloos product, maar ik verwacht dat ING er bakken met geld aan verdient. Ik heb nu een bonusrenterekening met een rente van 1.9% (wordt 1.8%) en dat is meer dan wat ik op die oranjerekening zou krijgen. Ik snap eigenlijk niet zo goed waar ze het lef vandaan halen om mij deze 'geweldige' aanbieding te doen. De rentes zijn alleen maar gedaald de afgelopen jaren en nu proberen ze je nog een paar tiende procent af te pakken. Best triest eigenlijk.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |