SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 1% gewijzigd door SQ op 15-04-2013 11:46:02 ]disclaimer
quote:Op maandag 15 april 2013 11:44 schreef klumsy het volgende:
Eindelijk, het is me geluk! mag die van mij ook in de OP?
http://swlf.lilyslim.com/bLZgp2.png
Vochtquote:Op maandag 15 april 2013 12:10 schreef Myraela het volgende:
Na net op mezelf gaan wonen en even helemaal los geslagen te zijn geweest qua eten. Mezelf nu weer hervat.
Die eerste kilootjes zijn altijd snel en makkelijk bij mij, 4 kilo in 4 dagen kwijt.
Sorry! Ik zit mobiel! Nooit gezienquote:
Hoeveel wil je er ongeveer af hebben? :-)quote:Op maandag 15 april 2013 18:32 schreef pumpkin_Ruby het volgende:
Met een zonnetje erbij is alles leuker![]()
Ik kom hier ook maar eens even buurten. Ik ben al meer dan tien jaar veel te zwaar maar kon nooit echt de motivatie opbrengen om er iets aan te doen, of maar heel eventjes. Ik heb vooral een bloedhekel aan sporten, sinds een paar maanden heb ik weer eens een fitness abonnement maar ik ging na een tijdje gewoon weer niet meer. Op het moment ben ik heel gemotiveerd, en Duncan (mijn man) steunt me ook heel erg (hij wil trouwens ook wat afvallen) dus ik moet nu echt volhouden.
Sinds donderdag ben ik elke dag drie kwartier tot een uur gaan wandelen en ben ik twee keer naar de fitness geweest. Ook ben ik gestart met calorieën tellen, voorlopig probeer ik zo rond de 1700 te blijven. Duncan gaat mee naar de fitness, drinkt ook water ipv teveel vruchtensap en eet fruit ipv ongezonde dingen. Ik probeer ook meer op tijd naar bed te gaan, als ik genoeg heb geslapen ben ik eerder geneigd te gaan sporten en eet ik ook minder snel dingen die ik niet zou moeten eten.
Mijn lijstje van vandaag, hele dag gewerkt en dus al flink bewogen;
O; 2 sneden volkorenbrood, 1 gebakken ei, 200 ml soya-yoghurt
T1: sinaasappel
L: kopje linzensoep en 1 snee brood
T2: sinaasappel in werkpauze, thuis 4 speculaasjes
D: wordt roerbakschotel (vega-) "kip"reepjes, met mie, groenten en zoetzure saus
T3: weet nog niet maar nog 220 calorieen over![]()
S; na het eten ga ik weer een flink rondje lopen.
daar zijn de meningen nog over verdeeld. Zolang je het bij 1 blikje per dag houdt loopt t wel los.quote:Op maandag 15 april 2013 19:06 schreef Qwea het volgende:
Dieettechnisch is cola light drinken toch prima?
Mooi.quote:Op maandag 15 april 2013 19:09 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
daar zijn de meningen nog over verdeeld. Zolang je het bij 1 blikje per dag houdt loopt t wel los.
i vind het heerlij... Muesli en fruit erdoor..quote:Op maandag 15 april 2013 20:13 schreef Qwea het volgende:
[..]
Mooi.
Ik heb de AH magere kwark trouwens gekocht...niet te vreten
![]()
Ik vind hem echt niet lekker. Die optimel kwark dan weer wel.quote:Op maandag 15 april 2013 21:04 schreef Vicky het volgende:
[..]
i vind het heerlij... Muesli en fruit erdoor..
Maar bedoel je dan ook echt de ah-versie van de optimel kwark? Of bedoel je gewoon naturel kwark?quote:Op maandag 15 april 2013 21:21 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik vind hem echt niet lekker. Die optimel kwark dan weer wel.
Gewone magere kwark, dat zure vind ik ook niks hoor. Bij de aldi hebben ze magere vruchten/vanillekwark, primaquote:Op maandag 15 april 2013 21:21 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik vind hem echt niet lekker. Die optimel kwark dan weer wel.
Ah biogarde magere naturel kwark.quote:Op maandag 15 april 2013 21:33 schreef BananaPancake het volgende:
[..]
Maar bedoel je dan ook echt de ah-versie van de optimel kwark? Of bedoel je gewoon naturel kwark?
Yoghurt moejje puur etenquote:Op maandag 15 april 2013 22:36 schreef Isabeau het volgende:
Het duurde ook even voor ik yoghurt en kwark zonder suiker of zoetstof kon waarderen. Nu vind ik het met suiker al snel te zoet.
En koffie!quote:
quote:
ik zal er 's avonds inderdaad nog een toetje bij doen. Yoghurt met pecannoten en honing ofzoquote:Op dinsdag 16 april 2013 09:13 schreef J0ycie88 het volgende:
Barretje en clumsy.. zijn die lijstjes niet wat weinig?
quote:
Jup, kantoortuinen galore hierquote:Op dinsdag 16 april 2013 09:56 schreef Brighteyes het volgende:
WPI stijl? Is dat zonder vaste werkplekken?
Ik heb mijn eigen kamer, dus niemand die er last van heeft.
Dit vond ik ook ja.quote:Op dinsdag 16 april 2013 09:13 schreef J0ycie88 het volgende:
Barretje en clumsy.. zijn die lijstjes niet wat weinig?
Mooiquote:Op dinsdag 16 april 2013 09:27 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
ik zal er 's avonds inderdaad nog een toetje bij doen. Yoghurt met pecannoten en honing ofzo.
quote:Op dinsdag 16 april 2013 12:17 schreef Tink89 het volgende:
waarbij de peperbus kapot ging en ik dus eerst een half uur peperbolletjes heb staan lepelen om vervolgens de groente en vegablokjes opnieuw in een schone pan te flikkeren en nieuwe wokmie te gaan koken...![]()
Eerlijk gezegd ken ik dat niet. Volgens mij is plannen ook verder vooruit kijken als dat nodig is... Als wij een weekendje weg zijn, zorg ik ervoor dat ik er brood in de vriezer ligt voor als we terug komen. Maar goed, ik kan er dan ook echt niet tegen als ik van tevoren al weet dat ik na een lekker weekend meteen naar een winkel moet enzo... Voorkomt ook dat je met trek naar de bakker loopt en ongezonde dingen in huis haalt.quote:Op dinsdag 16 april 2013 12:21 schreef Barretje80 het volgende:
Juh.. Het is te weinig..
Niks in huis na een weekendje weg.. je kent het wel..
De bakker was ook geen goed idee..
Ben een appelflap en 2 eierkoeken rijker..
EN een "authentiek brood" nou.. Ik ben benieuwd..
Ja, lach maar... Het was echt zo stom. Plakkerige mie, lekker veel sugar snaps en vegablokjes en dan echt een halve bus bolletjes erover. Heb staan vloeken hoor, maar ik weiger prima eten weg te gooien, dus blokjes en groente eruit, mie in de prullenbak en gewoon weer opnieuw :|quote:
Het wordt een meerjarenplan, maar het liefst zo'n 26-30 kg. Met mijn gewicht is alles al meegenomen, ik begin zo langzamerhand last van mijn knieën te krijgen.quote:Op maandag 15 april 2013 18:45 schreef thetalkingchair het volgende:
[..]
Hoeveel wil je er ongeveer af hebben? :-)
Die soep klinkt lekker! Die kan ook vast ingevroren worden. Doe je er gewoon verse spinazie door? Leuk idee, ik heb nog nooit spinazie door soep gedaan eigenlijk.quote:Op dinsdag 16 april 2013 13:13 schreef pumpkin_Ruby het volgende:
Klinkt lekker, douche-eendje !
[..]
Het wordt een meerjarenplan, maar het liefst zo'n 26-30 kg. Met mijn gewicht is alles al meegenomen, ik begin zo langzamerhand last van mijn knieën te krijgen.
Ik woog toen ik begon 89.1 kg bij 161 cm. Ik ben al veel vocht kwijt, dus nu weeg ik 86.4 kg.
Eerste micro-doel is 84 kg, omdat een vriendin me over vijf weken als model mee wil slepen naar een fotosessie en dan zou het zo leuk zijn als ik in een bepaalde jurk zou passen.
Tweede doel; 77 kg (niet meer obees volgens BMI), waarschijnlijk kan ik dan weer hardlopen zonder m'n knieën te overbelasten.
Derde doel; 70 kg (BMI 27)
En het liefste zou ik door mijn levensstijl nu om te gooien uiteindelijk een kilo of 55-60 willen wegen. Mijn moeder was ook altijd te zwaar en die heeft het een paar jaar geleden door gezond eten en veel bewegen voor elkaar gekregen, dus ik heb alvast een goed voorbeeld.
Lijstje van vandaag;
O; 2 sneden volkorenbrood, gebakken ei en soja-yoghurt
L; kopje tomatengroentensoep (deze met spinazie, wortel, italiaanse groentemix, kidneybonen en bruine bonen) met 1 snee brood.
S; uur wandelen, daarna nog op de fiets naar de milieustraat en de stad
T; fruit
D; zelfde roerbakschotel als gisteren
S; naar de fitness
T; zie ik nog wel. misschien ditIk heb al uitgerekend dat het kan
Zooo, lekker doorgelopenquote:Op dinsdag 16 april 2013 13:35 schreef Stormqueen het volgende:
welkom Pumpkin en succes!
Ik heb net mijn eigen record verbroken - een lunchronde van zes kilometer binnen het uur. Ik zweet nu wel
De spinazie is inderdaad vers, ik had wat over van een ander recept. Je kunt zowat alle restjes verse groenten uit je koelkast door groentensoep gooien, en als je niks of niet genoeg vers hebt kun je nog diepvriesgroenten erin gooien. In deze zaten restjes bloemkool, wortel, spinazie en prei aangevuld met AH wokgroenten italiaans (oa broccoli, paprika en asperge).quote:Op dinsdag 16 april 2013 13:32 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Die soep klinkt lekker! Die kan ook vast ingevroren worden. Doe je er gewoon verse spinazie door? Leuk idee, ik heb nog nooit spinazie door soep gedaan eigenlijk.
Het wordt echt tijd dat ik ergens een cheapass magnetron vind voor op kantoor. Ben dol op soep
Moet ook een keertje kunnenquote:Op dinsdag 16 april 2013 13:51 schreef Qwea het volgende:
Ik heb heerlijk geluncht met een vriendinEn qua kcal viel het ook wel mee.
Zit rond de 1900. Nou ja, ach, ik had al 4 weken niet met dr geluncht
Ik ben alweer van de 1900 afquote:Op dinsdag 16 april 2013 13:52 schreef pumpkin_Ruby het volgende:
[..]
Moet ook een keertje kunnen![]()
M'n beste vriendin wil high tea doenIk ga vragen of het niet ná 18 mei kan.
Ooh echt? Ik vind fitness tofquote:Op dinsdag 16 april 2013 13:55 schreef Stormqueen het volgende:
Ik loop al 15 maanden drie-vier keer per week lange afstanden he, je wordt steeds sneller
Fitness heb ik ooit gedaan, toen heel veel afgevallen, ook weer heel veel aangekomen omdat ik fitness eigenlijk bijzonder k#t vind en er mee stopte zodra ik op streef zat
Ieder z'n ding, laat mij maar keihard door een stuk bos galopperenquote:Op dinsdag 16 april 2013 13:58 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ooh echt? Ik vind fitness tofNou fitness ik in groepsverband, want medisch fitness. Hele leuke toffe groep. Lekker beetje op de loopband, beetje gewichten, beetje trappen of en af rennen
Dat heb ik met gewoon fitness ook. Dan moet je alleen enzo en dan heb ik zoiets van "meh, laat maar". Maar dat medisch fitness is wel een stok achter de deur. Als ik niet kom heb ik de fysio aan de lijn praktisch (zeker als ik een kut excuus heb) en het is sporten met vreselijk slap ouwehoerenquote:Op dinsdag 16 april 2013 14:54 schreef Myraela het volgende:
Paardrijden.Dat wil ik zo onwijs graag weer doen, maar ik heb het geld er niet voor.
![]()
ben ik gewoon lui
Ja, eerst ging ik samen met mijn moeder en haar vriend. Maar die vond ik te langzaam. Ik wil gewoon binnenhuppelen, 1.5 uur bezig zijn en weer naar huis. Zij gingen rustig omkleden, rustig in de sauna, douchen, zonnebank. Was ik echt mijn hele avond kwijt. Maar die zijn ook gestopt.quote:Op dinsdag 16 april 2013 14:58 schreef Qwea het volgende:
[..]
Dat heb ik met gewoon fitness ook. Dan moet je alleen enzo en dan heb ik zoiets van "meh, laat maar". Maar dat medisch fitness is wel een stok achter de deur. Als ik niet kom heb ik de fysio aan de lijn praktisch (zeker als ik een kut excuus heb) en het is sporten met vreselijk slap ouwehoerenDus best wel leuk eigenlijk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wow.. bigass photo, sorry! Ff in spoiler.My salvation lies in your love..
Hij zit nog ietwat strak, maar de rits zit dicht en heb m de hele dag al aanquote:
Leuk jurkje! En gefeliciteerd!!quote:Op dinsdag 16 april 2013 16:38 schreef BananaPancake het volgende:
[..]
Hij zit nog ietwat strak, maar de rits zit dicht en heb m de hele dag al aan
Eet je de rest van de avond alleen nog een banaan?quote:Op dinsdag 16 april 2013 16:47 schreef J0ycie88 het volgende:
Oh ik heb echt al 2 dagen echt honger. Misschien door het sporten.
Gisteren wat puntjes teveel en vandaag lijkt het goed te komen.. We zie het donderdag/vrijdag wel op de weegschaal.
Net al vast rode kool gegeten, kan dat goed zakken voor het sporten en dan strakjes nog een banaantje of iets in die richting.
Ga straks maar eens kijken naar mijn eetplanning voor volgende week. Kan ik donderdag vast boodschappen doen!
Oke, wel een lange tijd zonder eten van half 5 tot half 11.quote:Op dinsdag 16 april 2013 17:04 schreef J0ycie88 het volgende:
Om 7 uur ga ik naar de sportschool en dan ben ik rond half 10 thuis. Daarna ga ik lekker douche en slapen. Dus ik heb niet heel veel meer nodig tot die tijd.
Dat is inderdaad niet heel weinigquote:Op dinsdag 16 april 2013 17:08 schreef J0ycie88 het volgende:
4 boterhammetjes vanmiddag. met een soepje. Vanmorgen een 250 gram kwark met muesli honing en bessen. Tussendoor een stuk fruit. Vanmiddag nog een sultana. Niet heel weinig denk ik zo.
komkommers, noten, een ei...quote:Op dinsdag 16 april 2013 17:12 schreef J0ycie88 het volgende:
Daar dacht ik ook aan terwijl ik het typte. maar wat zou ik dat tussendoor moeten eten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |