abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_125343510
Lijstje van vandaag:

O: magere kwark met honing muesli en wat diepvriesfruit.
T: banaan
L: kop 0-puntensoep met 4 sneetjes brood met slankie kaas.
T: snack an jacks of een eierkoek
D: zou ik de tjap tjoy van zondag nog kunnen eten van de chinees? Dan dat met wat rijst of anders rode kool
S: drie kwartier cardio, 3 kwartier kracht
T: niks want douche en naar bed.

Vanmorgen een halve kilo plus op de weegschaal, wat wil je met zon weekend. En de ochtend na het sporten. Vandaag dus ook goed water drinken!
Je kunt tegenwoordig zoveel worden, dat ik maar gewoon blijf wie ik ben.
pi_125343691
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 april 2013 09:13 schreef J0ycie88 het volgende:
Barretje en clumsy.. zijn die lijstjes niet wat weinig?
ik zal er 's avonds inderdaad nog een toetje bij doen. Yoghurt met pecannoten en honing ofzo :9.
  dinsdag 16 april 2013 @ 09:46:12 #53
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_125344132
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 april 2013 09:01 schreef Stormqueen het volgende:
Eet jij dat op je werk??
:Y Ik vind het te vroeg om thuis te ontbijten, dat heb ik echt al jaren niet gedaan. ;) Ik meestal rond 8 uur en op ma en di begin ik om 7.30 en dus maak ik dan hier mijn bakje brinta. :9 :D
Donderdag begin ik later en ontbijt ik ook keurig om 8 uur, maar dan thuis. ;)
  dinsdag 16 april 2013 @ 09:55:16 #54
149959 SQ
snelle trees
pi_125344413
Ja ik werk WPI stijl, dus dat is sowieso geen optie hier :D
disclaimer
  dinsdag 16 april 2013 @ 09:56:21 #55
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_125344448
WPI stijl? Is dat zonder vaste werkplekken?

Ik heb mijn eigen kamer, dus niemand die er last van heeft. ;)
  dinsdag 16 april 2013 @ 10:15:50 #56
149959 SQ
snelle trees
pi_125344949
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 april 2013 09:56 schreef Brighteyes het volgende:
WPI stijl? Is dat zonder vaste werkplekken?

Ik heb mijn eigen kamer, dus niemand die er last van heeft. ;)
Jup, kantoortuinen galore hier :')
disclaimer
pi_125347187
Ik ben helemaal blij, heb mijn pasta gisteren wat gezonder gemaakt. Wat is het toch fijn als je zelf kun koken en alles kunt bepalen. O+

Heb gewoon een hele broccoli er doorheen gedaan, extra champions en ui en volkoren pasta. Had er gisteren overigens wel teveel van gegeten voor mijn gevoel en had na 4 in dagen extreem veel (vocht) afvallen toch wel verwacht dat ik nu zou aankomen. Maar ik ben gelukkig gelijk gebleven. :')
pi_125347194
Zo, kleine eetaanval net en heb m overwonnen met 4 Snack a Jacks. Nu de rest van de dag mijn lijstje volgen en het komt helemaal goed.

O: optimel, muesli, lijnzaad
T: 4 snack a jacks
S: half uur wandelen
L: 3 bruin met kaas en rauwkost
T: kwark met granaatappelpitjes, blikje olijven
A: Gnocchi met zelfgemaakte rode saus met gehakt, courgette en aubergine
S: 2 x 45 min aquafit, 30 min baantjes
T: Appel
Spoilers!
  dinsdag 16 april 2013 @ 12:17:46 #59
319308 Tink89
To live is to dance
pi_125348510
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 april 2013 09:13 schreef J0ycie88 het volgende:
Barretje en clumsy.. zijn die lijstjes niet wat weinig?
Dit vond ik ook ja.
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 april 2013 09:27 schreef clumsy_clown het volgende:

[..]

ik zal er 's avonds inderdaad nog een toetje bij doen. Yoghurt met pecannoten en honing ofzo :9.
Mooi :) Klinkt als een jum toetje.

Hier ga ik zometeen even lunch-over-de-markt-struinen en dan lekker veel hollandsestom woord! aardbeien kopen voor op m'n brood. Is voor mij echt heel erg de makkelijkste manier om genoeg fruit te eten in de zomer.

En verder had ik een uur geleden m'n lunch al op wegens plotselinge honger na mijn darmen die opeens snapten wat hun werk is, dus misschien mag ik nog wat extra fruit voor vanmiddag. Eet ik 2 appels ipv 1 ofzo. Komt goed :) Vanavond alsnog de wraps van gisteren, gisteren werd het wok waarbij de peperbus kapot ging en ik dus eerst een half uur peperbolletjes heb staan lepelen om vervolgens de groente en vegablokjes opnieuw in een schone pan te flikkeren en nieuwe wokmie te gaan koken... |:(
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_125348662
Juh.. Het is te weinig..
Niks in huis na een weekendje weg.. je kent het wel..
De bakker was ook geen goed idee..
Ben een appelflap en 2 eierkoeken rijker..
EN een "authentiek brood" nou.. Ik ben benieuwd..

Vrouwen weten dondersgoed wanneer mannen buitenspel staan...
A kiss is a lovely trick, designed by nature, to stop words when speech becomes superfluous
pi_125348982
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 april 2013 12:17 schreef Tink89 het volgende:

waarbij de peperbus kapot ging en ik dus eerst een half uur peperbolletjes heb staan lepelen om vervolgens de groente en vegablokjes opnieuw in een schone pan te flikkeren en nieuwe wokmie te gaan koken... |:(
_O-

Ik zie het voor me :D
I removed all the bad food from my house.
It was delicious.
  dinsdag 16 april 2013 @ 12:31:19 #62
319308 Tink89
To live is to dance
pi_125348988
quote:
10s.gif Op dinsdag 16 april 2013 12:21 schreef Barretje80 het volgende:
Juh.. Het is te weinig..
Niks in huis na een weekendje weg.. je kent het wel..
De bakker was ook geen goed idee..
Ben een appelflap en 2 eierkoeken rijker..
EN een "authentiek brood" nou.. Ik ben benieuwd..
Eerlijk gezegd ken ik dat niet. Volgens mij is plannen ook verder vooruit kijken als dat nodig is... Als wij een weekendje weg zijn, zorg ik ervoor dat ik er brood in de vriezer ligt voor als we terug komen. Maar goed, ik kan er dan ook echt niet tegen als ik van tevoren al weet dat ik na een lekker weekend meteen naar een winkel moet enzo... Voorkomt ook dat je met trek naar de bakker loopt en ongezonde dingen in huis haalt.

Daar heb je nu niks meer aan, natuurlijk. Heb je die appelflap al opgegeten? Anders laat je die liggen voor iemand die je er echt blij mee maakt. Bij mij zijn dat mijn bejaarde buren die echt gelukkig worden van dat soort kleine dingetjes, maar vriendjelief lust ook nog wel eens wat lekkers. En anders eet je hem, geniet je ervan, en doe je verder weer normaal. Ook prima, maar niet opeten en schuldig voelen enzo, want dat heeft geen zin [/eindeveeltelangepreek...]

quote:
0s.gif Op dinsdag 16 april 2013 12:31 schreef Sometimes het volgende:

[..]

_O-

Ik zie het voor me :D
Ja, lach maar... Het was echt zo stom. Plakkerige mie, lekker veel sugar snaps en vegablokjes en dan echt een halve bus bolletjes erover. Heb staan vloeken hoor, maar ik weiger prima eten weg te gooien, dus blokjes en groente eruit, mie in de prullenbak en gewoon weer opnieuw :|
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_125349716
De planning voor vandaag.
O: 2 crackers pindakaas
T: niks... want puncties.
L: 3 volkoren (2x pindakaas, 1x hoummous). cherrytomaatjes, stukje komkommer en wat druiven.
T: banaan
D: Kruidige kip met koolrabi en abrikozen bij couscous maar dan met vegakip.
T: yoghurt met muesli en lijnzaad.

broodbeleg was zo goed als op... dus straks flink boodschappen doen :Y
pi_125350247
Klinkt lekker, douche-eendje !

quote:
0s.gif Op maandag 15 april 2013 18:45 schreef thetalkingchair het volgende:

[..]

Hoeveel wil je er ongeveer af hebben? :-)
Het wordt een meerjarenplan, maar het liefst zo'n 26-30 kg. Met mijn gewicht is alles al meegenomen, ik begin zo langzamerhand last van mijn knieën te krijgen.

Ik woog toen ik begon 89.1 kg bij 161 cm. Ik ben al veel vocht kwijt, dus nu weeg ik 86.4 kg.
Eerste micro-doel is 84 kg, omdat een vriendin me over vijf weken als model mee wil slepen naar een fotosessie en dan zou het zo leuk zijn als ik in een bepaalde jurk zou passen.
Tweede doel; 77 kg (niet meer obees volgens BMI), waarschijnlijk kan ik dan weer hardlopen zonder m'n knieën te overbelasten.
Derde doel; 70 kg (BMI 27)
En het liefste zou ik door mijn levensstijl nu om te gooien uiteindelijk een kilo of 55-60 willen wegen. Mijn moeder was ook altijd te zwaar en die heeft het een paar jaar geleden door gezond eten en veel bewegen voor elkaar gekregen, dus ik heb alvast een goed voorbeeld.

Lijstje van vandaag;

O; 2 sneden volkorenbrood, gebakken ei en soja-yoghurt
L; kopje tomatengroentensoep (deze met spinazie, wortel, italiaanse groentemix, kidneybonen en bruine bonen) met 1 snee brood.
S; uur wandelen, daarna nog op de fiets naar de milieustraat en de stad
T; fruit
D; zelfde roerbakschotel als gisteren
S; naar de fitness
T; zie ik nog wel. misschien dit :9 Ik heb al uitgerekend dat het kan *)
pi_125351059
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 april 2013 13:13 schreef pumpkin_Ruby het volgende:
Klinkt lekker, douche-eendje !

[..]

Het wordt een meerjarenplan, maar het liefst zo'n 26-30 kg. Met mijn gewicht is alles al meegenomen, ik begin zo langzamerhand last van mijn knieën te krijgen.

Ik woog toen ik begon 89.1 kg bij 161 cm. Ik ben al veel vocht kwijt, dus nu weeg ik 86.4 kg.
Eerste micro-doel is 84 kg, omdat een vriendin me over vijf weken als model mee wil slepen naar een fotosessie en dan zou het zo leuk zijn als ik in een bepaalde jurk zou passen.
Tweede doel; 77 kg (niet meer obees volgens BMI), waarschijnlijk kan ik dan weer hardlopen zonder m'n knieën te overbelasten.
Derde doel; 70 kg (BMI 27)
En het liefste zou ik door mijn levensstijl nu om te gooien uiteindelijk een kilo of 55-60 willen wegen. Mijn moeder was ook altijd te zwaar en die heeft het een paar jaar geleden door gezond eten en veel bewegen voor elkaar gekregen, dus ik heb alvast een goed voorbeeld.

Lijstje van vandaag;

O; 2 sneden volkorenbrood, gebakken ei en soja-yoghurt
L; kopje tomatengroentensoep (deze met spinazie, wortel, italiaanse groentemix, kidneybonen en bruine bonen) met 1 snee brood.
S; uur wandelen, daarna nog op de fiets naar de milieustraat en de stad
T; fruit
D; zelfde roerbakschotel als gisteren
S; naar de fitness
T; zie ik nog wel. misschien dit :9 Ik heb al uitgerekend dat het kan *)
Die soep klinkt lekker! Die kan ook vast ingevroren worden. Doe je er gewoon verse spinazie door? Leuk idee, ik heb nog nooit spinazie door soep gedaan eigenlijk.

Het wordt echt tijd dat ik ergens een cheapass magnetron vind voor op kantoor. Ben dol op soep :Y)
Spoilers!
  dinsdag 16 april 2013 @ 13:35:50 #66
149959 SQ
snelle trees
pi_125351187
welkom Pumpkin en succes!

Ik heb net mijn eigen record verbroken - een lunchronde van zes kilometer binnen het uur. Ik zweet nu wel :')
disclaimer
  dinsdag 16 april 2013 @ 13:51:17 #67
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_125351818
Ik heb heerlijk geluncht met een vriendin :9 En qua kcal viel het ook wel mee.

Zit rond de 1900. Nou ja, ach, ik had al 4 weken niet met dr geluncht :D
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
pi_125351844
quote:
99s.gif Op dinsdag 16 april 2013 13:35 schreef Stormqueen het volgende:
welkom Pumpkin en succes!

Ik heb net mijn eigen record verbroken - een lunchronde van zes kilometer binnen het uur. Ik zweet nu wel :')
Zooo, lekker doorgelopen ^O^ Ik heb gisteren 3.8 km gelopen in een uur, ik heb veel te veel naar de fazanten op de akkers staan kijken en op een gegeven moment zag ik iets aan de overkant van een sloot liggen wat leek op een joekel van een egel. Ben gaan kijken en het was inderdaad een egel (dood :{ ). Ik moet zeggen dat ik best geniet van het lopen. Ik was aan het kijken hoe ik vandaag zou gaan en heb bedacht dat als ik toch richting de kust fiets ik eerst de verf bij de milieustraat afgeef en daarna gewoon een rondje bos/duinen loop voor ik terugga. Weer eens wat anders dan door het boerenland.

quote:
0s.gif Op dinsdag 16 april 2013 13:32 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Die soep klinkt lekker! Die kan ook vast ingevroren worden. Doe je er gewoon verse spinazie door? Leuk idee, ik heb nog nooit spinazie door soep gedaan eigenlijk.

Het wordt echt tijd dat ik ergens een cheapass magnetron vind voor op kantoor. Ben dol op soep :Y)
De spinazie is inderdaad vers, ik had wat over van een ander recept. Je kunt zowat alle restjes verse groenten uit je koelkast door groentensoep gooien, en als je niks of niet genoeg vers hebt kun je nog diepvriesgroenten erin gooien. In deze zaten restjes bloemkool, wortel, spinazie en prei aangevuld met AH wokgroenten italiaans (oa broccoli, paprika en asperge).
Invriezen gaat ook goed, manlief eet niet graag soep dus als ik een hele pan maak moet ik het wel invriezen. Ik maak nu bijna elke week een hele pan van 8-10 porties en zo kan ik elke dag een ander soepje uit de vriezer halen.
pi_125351872
quote:
14s.gif Op dinsdag 16 april 2013 13:51 schreef Qwea het volgende:
Ik heb heerlijk geluncht met een vriendin :9 En qua kcal viel het ook wel mee.

Zit rond de 1900. Nou ja, ach, ik had al 4 weken niet met dr geluncht :D
Moet ook een keertje kunnen :Y
M'n beste vriendin wil high tea doen :') Ik ga vragen of het niet ná 18 mei kan.
  dinsdag 16 april 2013 @ 13:55:23 #70
149959 SQ
snelle trees
pi_125351972
Ik loop al 15 maanden drie-vier keer per week lange afstanden he, je wordt steeds sneller :Y

Fitness heb ik ooit gedaan, toen heel veel afgevallen, ook weer heel veel aangekomen omdat ik fitness eigenlijk bijzonder k#t vind en er mee stopte zodra ik op streef zat :@
disclaimer
  dinsdag 16 april 2013 @ 13:56:01 #71
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_125352002
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 april 2013 13:52 schreef pumpkin_Ruby het volgende:

[..]

Moet ook een keertje kunnen :Y
M'n beste vriendin wil high tea doen :') Ik ga vragen of het niet ná 18 mei kan.
Ik ben alweer van de 1900 af :') ik heb besloten dat ik salade met soep en rijst wil :9 zit op 1532, afgerond omdat er geen kaneelbroodje in de lijst stond en ik kaiser heb aangevinkt, 1600 :+ :Y)

En hightea :9 booooooh
  dinsdag 16 april 2013 @ 13:56:43 #72
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_125352026
Ik ga binnenkort 4 dagen naar Londen, ik ben benieuwd of ik als ik terug kom nog steeds 86kg weeg :X _O-
  dinsdag 16 april 2013 @ 13:57:59 #73
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_125352083
Als jullie maar weten dat ik hier stilletjes huil want ik wil ook sporten ;(

Wilde op de fiets naar de fysio, maar sinds gisteren kan ik amper mijn knie buiten, dus ik vraag me af of dat het gaat worden. Zal zo nog een ronde met de hond gaan doen O+
  dinsdag 16 april 2013 @ 13:58:46 #74
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_125352107
quote:
99s.gif Op dinsdag 16 april 2013 13:55 schreef Stormqueen het volgende:
Ik loop al 15 maanden drie-vier keer per week lange afstanden he, je wordt steeds sneller :Y

Fitness heb ik ooit gedaan, toen heel veel afgevallen, ook weer heel veel aangekomen omdat ik fitness eigenlijk bijzonder k#t vind en er mee stopte zodra ik op streef zat :@
Ooh echt? Ik vind fitness tof :P Nou fitness ik in groepsverband, want medisch fitness. Hele leuke toffe groep. Lekker beetje op de loopband, beetje gewichten, beetje trappen of en af rennen :D
  dinsdag 16 april 2013 @ 14:11:36 #75
319308 Tink89
To live is to dance
pi_125352599
quote:
14s.gif Op dinsdag 16 april 2013 13:58 schreef Qwea het volgende:

[..]

Ooh echt? Ik vind fitness tof :P Nou fitness ik in groepsverband, want medisch fitness. Hele leuke toffe groep. Lekker beetje op de loopband, beetje gewichten, beetje trappen of en af rennen :D
Ieder z'n ding, laat mij maar keihard door een stuk bos galopperen :D Njah, mij... paardjelief dan he.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')