SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 1% gewijzigd door SQ op 15-04-2013 11:46:02 ]disclaimer
quote:Op maandag 15 april 2013 11:44 schreef klumsy het volgende:
Eindelijk, het is me geluk! mag die van mij ook in de OP?
http://swlf.lilyslim.com/bLZgp2.png
Vochtquote:Op maandag 15 april 2013 12:10 schreef Myraela het volgende:
Na net op mezelf gaan wonen en even helemaal los geslagen te zijn geweest qua eten. Mezelf nu weer hervat.
Die eerste kilootjes zijn altijd snel en makkelijk bij mij, 4 kilo in 4 dagen kwijt.
Sorry! Ik zit mobiel! Nooit gezienquote:
Hoeveel wil je er ongeveer af hebben? :-)quote:Op maandag 15 april 2013 18:32 schreef pumpkin_Ruby het volgende:
Met een zonnetje erbij is alles leuker![]()
Ik kom hier ook maar eens even buurten. Ik ben al meer dan tien jaar veel te zwaar maar kon nooit echt de motivatie opbrengen om er iets aan te doen, of maar heel eventjes. Ik heb vooral een bloedhekel aan sporten, sinds een paar maanden heb ik weer eens een fitness abonnement maar ik ging na een tijdje gewoon weer niet meer. Op het moment ben ik heel gemotiveerd, en Duncan (mijn man) steunt me ook heel erg (hij wil trouwens ook wat afvallen) dus ik moet nu echt volhouden.
Sinds donderdag ben ik elke dag drie kwartier tot een uur gaan wandelen en ben ik twee keer naar de fitness geweest. Ook ben ik gestart met calorieën tellen, voorlopig probeer ik zo rond de 1700 te blijven. Duncan gaat mee naar de fitness, drinkt ook water ipv teveel vruchtensap en eet fruit ipv ongezonde dingen. Ik probeer ook meer op tijd naar bed te gaan, als ik genoeg heb geslapen ben ik eerder geneigd te gaan sporten en eet ik ook minder snel dingen die ik niet zou moeten eten.
Mijn lijstje van vandaag, hele dag gewerkt en dus al flink bewogen;
O; 2 sneden volkorenbrood, 1 gebakken ei, 200 ml soya-yoghurt
T1: sinaasappel
L: kopje linzensoep en 1 snee brood
T2: sinaasappel in werkpauze, thuis 4 speculaasjes
D: wordt roerbakschotel (vega-) "kip"reepjes, met mie, groenten en zoetzure saus
T3: weet nog niet maar nog 220 calorieen over![]()
S; na het eten ga ik weer een flink rondje lopen.
daar zijn de meningen nog over verdeeld. Zolang je het bij 1 blikje per dag houdt loopt t wel los.quote:Op maandag 15 april 2013 19:06 schreef Qwea het volgende:
Dieettechnisch is cola light drinken toch prima?
Mooi.quote:Op maandag 15 april 2013 19:09 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
daar zijn de meningen nog over verdeeld. Zolang je het bij 1 blikje per dag houdt loopt t wel los.
i vind het heerlij... Muesli en fruit erdoor..quote:Op maandag 15 april 2013 20:13 schreef Qwea het volgende:
[..]
Mooi.
Ik heb de AH magere kwark trouwens gekocht...niet te vreten
![]()
Ik vind hem echt niet lekker. Die optimel kwark dan weer wel.quote:Op maandag 15 april 2013 21:04 schreef Vicky het volgende:
[..]
i vind het heerlij... Muesli en fruit erdoor..
Maar bedoel je dan ook echt de ah-versie van de optimel kwark? Of bedoel je gewoon naturel kwark?quote:Op maandag 15 april 2013 21:21 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik vind hem echt niet lekker. Die optimel kwark dan weer wel.
Gewone magere kwark, dat zure vind ik ook niks hoor. Bij de aldi hebben ze magere vruchten/vanillekwark, primaquote:Op maandag 15 april 2013 21:21 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik vind hem echt niet lekker. Die optimel kwark dan weer wel.
Ah biogarde magere naturel kwark.quote:Op maandag 15 april 2013 21:33 schreef BananaPancake het volgende:
[..]
Maar bedoel je dan ook echt de ah-versie van de optimel kwark? Of bedoel je gewoon naturel kwark?
Yoghurt moejje puur etenquote:Op maandag 15 april 2013 22:36 schreef Isabeau het volgende:
Het duurde ook even voor ik yoghurt en kwark zonder suiker of zoetstof kon waarderen. Nu vind ik het met suiker al snel te zoet.
En koffie!quote:
quote:
ik zal er 's avonds inderdaad nog een toetje bij doen. Yoghurt met pecannoten en honing ofzoquote:Op dinsdag 16 april 2013 09:13 schreef J0ycie88 het volgende:
Barretje en clumsy.. zijn die lijstjes niet wat weinig?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |