SPOILER: Transferbeleid 2012-2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.AJAX - HERACLESSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bosz: 'Bij alle tegengoals werd lachwekkend verdedigd'
De Boer: 'We zijn heel blij met Jasper'
Schöne: 'Deze overwinning zegt genoeg'
Vermeer: 'Het was een doorgebroken speler dus je kunt hem geven'
Castillion: 'Ik ga weg bij Ajax'
1 AJAX 66
2 VITESSE 61
3 PSV 60
4 FEYENOORD 60quote:Op zondag 14 april 2013 20:06 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
EredivisieLive.nl
Eriksen: 'We hebben een goede zet gedaan'
Gullit: 'Ajax is gewend om met de druk om te gaan'
Boerrigter: 'Ik weet niet wat Pieters aan het doen was'
Advocaat: 'Nu maar voor de tweede plek gaan'
De Boer: 'PSV was rijp voor de slacht'
Lens: 'Leek net alsof zij thuis speelden'
Advocaat: 'Als we geen kampioen worden, ben ik weg'
NOS.nl
Van Bommel: 'Als je verliest, valt het nooit mee'
Jermaine Lens: 'Lens telt zijn twee doelpunten niet'
Een mooie week voor Kuipers
De Boer: 'Dik en dik verdiend'
Advocaat: 'Lag vandaag niet alleen aan defensie'
Christian Eriksen: 'Hadden het eerder moeten afmaken'
Cillessen genoot van de druk
[ Bericht 8% gewijzigd door Ajacied422 op 14-04-2013 20:07:14 ]
Ik ook. Ajaxlife moet snel de wallpaper uploadenquote:Op zondag 14 april 2013 18:47 schreef GGMM het volgende:
[ afbeelding ]
Ik vind dit een lelijke wallpaper.
quote:Op zondag 14 april 2013 18:48 schreef Draxler het volgende:
Gefeliciteerd alvast met de titel, niet meer dan verdiend.
Bedanktquote:Op zondag 14 april 2013 18:48 schreef Draxler het volgende:
Gefeliciteerd alvast met de titel, niet meer dan verdiend.
quote:Op zondag 14 april 2013 18:51 schreef Pedroso het volgende:
Poulsen schijnt net Toivonen uit zijn broekzak gehaald te hebben. Ligt nu in de vuilnisemmer.
Mooie overwinning jochiequote:Op zondag 14 april 2013 18:54 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Syntix, mooie overwinning op PSV hé
Geen moment bang geweest dat hij een fout zou maken.quote:Op zondag 14 april 2013 18:54 schreef Stiggie het volgende:
Toch leuk voor Jasper als 2de doelman! Mag zich toch belangrijk voelen na dit seizoen! Zeer belangrijke wedstrijden geen steken laten vallen
Vermeer wordt wordt niet gemist imoquote:Op zondag 14 april 2013 18:55 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Geen moment bang geweest dat hij een fout zou maken.
Heerlijk ook om te zien hoe Poulsen het bloed onder Bommeltje zijn nagels vandaan haaldequote:Op zondag 14 april 2013 18:53 schreef Kopsterk het volgende:
[..]Als ik in iemand vertrouwen had voor de wedstrijd was hij het wel. Zķ goed in toppers en het juiste type speler om die gefrustreerde Toivonen aan te pakken.
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
Blij dat je net op tijd je oogkleppen af hebt gedaan, en hebt leren schieten via de grond. Goed gedaan, Derkiequote:
De frustratie van van Bommel was nog het allermooist.quote:Op zondag 14 april 2013 18:58 schreef Saekerhett het volgende:
Echt fucking lekker dit.
Helemaal mooi was dat beeld van Toivonen en Van Bommel na de wedstrijd, LEKKER.
Dat is Derkie.quote:
Aha.quote:Op zondag 14 april 2013 19:00 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Die loopt al maanden met man en macht Boerrigter te verdedigen.
quote:
5 mei.quote:Op zondag 14 april 2013 19:01 schreef fotoknappert het volgende:
op welke dag wordt ajax echt kampioen
?
Bij de start van de competitie.quote:Op zondag 14 april 2013 19:01 schreef fotoknappert het volgende:
op welke dag wordt ajax echt kampioen
?
Dat Ajax zou gaan winnen verwachtte ik wel maar dat Feyenoord en Vitesse de punten zouden laten liggen dus niet, wel lekker meegenomenquote:Op zondag 14 april 2013 19:14 schreef TheVulture het volgende:
Wat een heerlijke zondag
We zijn er nog niet, maar goddomme wat heb ik zin om morgen in EHV te gaan werken![]()
ik ook en ik werk nota bene nog op Gemeente Eindhovenquote:Op zondag 14 april 2013 19:14 schreef TheVulture het volgende:
Wat een heerlijke zondag
We zijn er nog niet, maar goddomme wat heb ik zin om morgen in EHV te gaan werken![]()
wanneer is de laatste keer geweest?quote:Op zondag 14 april 2013 19:23 schreef ajacied4lf het volgende:
3 keer kampioen op rij, weet je dat dat ongelofelijk goed is? Echt heel heel erg goed?![]()
Heb liever dat Eriksen blijft.quote:Op zondag 14 april 2013 19:31 schreef Ajacied422 het volgende:
Kans dat Maher naar Ajax komt neemt overigens ook weer toe.
Laat Eriksen maar een nieuw contract tekenen.quote:Op zondag 14 april 2013 19:31 schreef Ajacied422 het volgende:
Kans dat Maher naar Ajax komt neemt overigens ook weer toe.
Speelde goed inderdaad. Dat verschil ook tussen psv en Ajax..positiespel rondtikken enz..quote:Op zondag 14 april 2013 19:34 schreef j0rdiiii het volgende:
Poulsen had totaal geen moeite met Toivonen, was goed vandaag. Ook maar 3 gele kaarten over alle competities in 32 wedstrijden, vorig jaar 11 in 33 in Frankrijk.
Scheidsrechter deed het goed zo. Alleen Toivonen geel voor dat gehuil de hele tijd terwijl er niks was.quote:Op zondag 14 april 2013 19:35 schreef badboynova het volgende:
Lens had van mij wel een gele kaart verdien voor die trap die hij uitdeelde.
Iets te fancy voor hem vind ik, maar een baas is hij welquote:Op zondag 14 april 2013 19:36 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Hij is ook altijd als een baas gekleed he.
Ja Advocaat heeft er niks in kunnen krijgen bij deze spelers. Cocu en Rutten ook niet.quote:Op zondag 14 april 2013 19:35 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Speelde goed inderdaad. Dat verschil ook tussen psv en Ajax..positiespel rondtikken enz..
Vind het geweldig, met z'n italiaanse stylequote:Op zondag 14 april 2013 19:37 schreef Tarado het volgende:
[..]
Iets te fancy voor hem vind ik, maar een baas is hij wel
Ja echt stijlvol ditquote:Op zondag 14 april 2013 19:36 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Hij is ook altijd als een baas gekleed he.
Dat lijkt me eerlijk gezegd het enige minpunt van dit weekend.quote:Op zondag 14 april 2013 19:03 schreef Ajacied422 het volgende:
Mooi gezorgd voor het definitieve vertrek dickie aan het einde van het seizoen.
Achja, alsof dat mij iets kan boeien...quote:Op zondag 14 april 2013 19:03 schreef Ajacied422 het volgende:
Mooi gezorgd voor het definitieve vertrek dickie aan het einde van het seizoen.
twitter:Catenaccio twitterde op zondag 14-04-2013 om 17:49:06Christian Poulsen: van de 8 duels die hij aanging won hij er slechts 2 (25%) #psvaja reageer retweet
quote:Op zondag 14 april 2013 19:43 schreef wieisboos het volgende:
twitter:Catenaccio twitterde op zondag 14-04-2013 om 17:49:06Christian Poulsen: van de 8 duels die hij aanging won hij er slechts 2 (25%) #psvaja reageer retweet
En toch was hij goed vandaagquote:Op zondag 14 april 2013 19:43 schreef wieisboos het volgende:
Wat een baasje is dat he, na 5 minuten had hij zowel Toivonen als Von Bummel al onder het gras gestopt.quote:Op zondag 14 april 2013 18:51 schreef Pedroso het volgende:
Poulsen schijnt net Toivonen uit zijn broekzak gehaald te hebben. Ligt nu in de vuilnisemmer.
Bij die tackle van Toby klapte hij wel even tegen de grond. Gelukkig ging die bal erin anders was Toby met rood van het veld gestuurd ben ik bang. Al leek het wel of Kuipers zijn kaarten was vergeten.quote:Op zondag 14 april 2013 19:42 schreef Ethanolic het volgende:
De enige die redelijk overeind bleef bij PSV was Lens. Wat is het toch een zaadploeg.
Hij liep wel een paar keer behoorlijk in de weg van Siem, hier door kwam Siem weinig in het spel voor.quote:
Laten we nou niet doen of winnen van PSV zo bijzonder is.quote:Op zondag 14 april 2013 19:50 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Ajax
Heerlijk, wat een wedstrijd, wat een prestatie.
Nou, het verloopt lekker maar fantastisch is het ook weer niet, zoals vandaag ook, als je zoveel beter bent moet je het gewoon afmaken, die scherpte ontbreekt gewoon nog te vaak.quote:
Het hele seizoen vind ik een prestatiequote:Op zondag 14 april 2013 19:53 schreef Norakiaan het volgende:
[..]
Laten we nou niet doen of winnen van PSV zo bijzonder is.Maar drie keer op rij kampioen is inderdaad geweldig.
Op 5 mei zeg je who cares, campione.quote:Op zondag 14 april 2013 19:54 schreef Tarado het volgende:
[..]
Nou, het verloopt lekker maar fantastisch is het ook weer niet, zoals vandaag ook, als je zoveel beter bent moet je het gewoon afmaken, die scherpte ontbreekt gewoon nog te vaak.
Zijn belang op het gebied van routine en ervaring in 'top'duels kwam er vandaag wel echt uit. Hij laat zich absoluut niet gek maken, en blijft in alle rust zijn ding doen. Dat moeten zijn medespelers ook wel zien en voelen.quote:Op zondag 14 april 2013 19:56 schreef kurk_droog het volgende:
Poulsen, wat een geweldige speler vind ik het! Knap om op die leeftijd nog bij Ajax, wat vaak moeilijk is voor externe spelers, zich zo aan te passen en mee te kunnen.
Heerlijk dat begin ook tegenover Toivonen gewoon!
Fixedquote:Op zondag 14 april 2013 19:57 schreef Stiggie het volgende:
LitmanenAFCA: 'Ik weet niet wat Pieters aan het doen was'
quote:Op zondag 14 april 2013 19:58 schreef Kopsterk het volgende:
[..]![]()
Voor 25 miljoen aan spelers verkocht? Geen probleem.
-Frank 'God' de Boer
Dat weet niemandquote:Op zondag 14 april 2013 19:57 schreef Stiggie het volgende:
Natuurlijk ben ik dan ook blij, maar het mooie van dit seizoen vind ik juist dat het voetballend ergens op begint te lijken, dat moet je dan ook uitdrukken op een dag als vandaag met een club als PSV dat rijp is voor de slachtquote:
Yep, zag het alweer gebeuren bij de 2-2. Je bent veel beter maar er komt toch een soort gemakzucht over. Gelukkig kunnen ze er bij PSV geen hout van maar stel je voor dat je nog verliest ook.quote:Op zondag 14 april 2013 19:54 schreef Tarado het volgende:
[..]
Nou, het verloopt lekker maar fantastisch is het ook weer niet, zoals vandaag ook, als je zoveel beter bent moet je het gewoon afmaken, die scherpte ontbreekt gewoon nog te vaak.
Zeker, voetballend veel beter als vorige seizoenenquote:Op zondag 14 april 2013 19:59 schreef Tarado het volgende:
[..]
Natuurlijk ben ik dan ook blij, maar het mooie van dit seizoen vind ik juist dat het voetballend ergens op begint te lijken, dat moet je dan ook uitdrukken op een dag als vandaag met een club als PSV dat rijp is voor de slacht
Beter dan Bony/Pellč?quote:Op zondag 14 april 2013 19:46 schreef Norakiaan het volgende:
Heerlijke wedstrijd. Overigens is Lens wel de beste aanvaller in de Eredivisie imo. Wat een blunder van Waterman. Ongelooflijk.
Bij de 2-3 schijnt hij een steekpass te hebben gegeven. In alle haast was hij vergeten al dicht bij het doel te staan.quote:
Ik wacht wel evenquote:Op zondag 14 april 2013 20:01 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Voor in de OP
-edit-
Ik pak zo die van de NOS er ook bij
quote:Op zondag 14 april 2013 20:01 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Voor in de OP
-edit-
ik was gaan schelden als ik geen Ajax supporter wasquote:Op zondag 14 april 2013 19:41 schreef Syntix het volgende:
Boys, Poulsen man![]()
Die gast weet gewoon wat er gevraagd wordt in zo'n wedstrijd en dan meteen binnen 5 minuten ff uitdelen bij Toivonen en Van Bommel
Precies, totaal andere speler ook dan Pelle/Bony. Lens is snel, technisch, hoge handelingssnelheid, fysiek sterk en kan op meerdere posities uit de voeten. Nogmaals, imo de beste aanvaller in de Eredivisie.quote:
Ik kan geen speler bedenken die niet minimaal een 6.5 haalde vandaag.quote:Op zondag 14 april 2013 20:03 schreef Pedroso het volgende:
Moisander eigenlijk helemaal niet gehoord of gezien. Speelde onopvallend dus maar verdedigend was ie gewoon degelijk. Aan de goals konden ze verder ook weinig doen (Toby en Niklas).
Omdat ik Vitesse liever geen 2e ziet worden en Feyenoord helemaal niet.quote:
Schonequote:Op zondag 14 april 2013 20:05 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Ik kan geen speler bedenken die niet minimaal een 6.5 haalde vandaag.
poulsen, toby, siem, jappiequote:Op zondag 14 april 2013 20:05 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Ik kan geen speler bedenken die niet minimaal een 6.5 haalde vandaag.
PSV zie ik nog wel door de voorrondes komen, en dat wil ik niet. Dus liever Vitesse en anders Feyenoord.quote:Op zondag 14 april 2013 20:06 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Omdat ik Vitesse liever geen 2e ziet worden en Feyenoord helemaal niet.
EredivisieLive.nlquote:
Lekker manquote:Op zondag 14 april 2013 20:01 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Voor in de OP
-edit-
Donequote:Op zondag 14 april 2013 20:06 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
EredivisieLive.nl
NOS.nl
Cil vond ik iets te onzeker.quote:Op zondag 14 april 2013 20:06 schreef Tarado het volgende:
Bij die vrije trap van Mertens had ik toch het idee dat Cillessen die had moeten/kunnen wegtikken
siem viel ook enorm tegen ja, werd ook wel goed aangepakt bij de standaardsituatiesquote:Op zondag 14 april 2013 20:06 schreef Catch22- het volgende:
[..]
poulsen, toby, siem, jappie
En schone idd
Met die verdedigingquote:Op zondag 14 april 2013 20:06 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
PSV zie ik nog wel door de voorrondes komen, en dat wil ik niet. Dus liever Vitesse en anders Feyenoord.
Dat klopt, maar Feyenoord gun ik ook niets.quote:Op zondag 14 april 2013 20:06 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
PSV zie ik nog wel door de voorrondes komen, en dat wil ik niet. Dus liever Vitesse en anders Feyenoord.
2e plek = niks.quote:Op zondag 14 april 2013 20:08 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Dat klopt, maar Feyenoord gun ik ook niets.
?quote:Op zondag 14 april 2013 20:06 schreef Catch22- het volgende:
[..]
poulsen, toby, siem, jappie
En schone idd
PSV wint gewoon van AZ.quote:Op zondag 14 april 2013 20:07 schreef Ajacied422 het volgende:
Zolang Feyenoord - Vitesse gelijk eindigt, en PSV verliest van AZ & Twente. Vind ik alles best
Hij was misschien een beetje gespannen met al dat geboksquote:Op zondag 14 april 2013 20:08 schreef Seam het volgende:
Zou toch balen zijn als Cillessen weggaat ipv Vermeer. Deed vandaag niks onder voor hem.
Voor hun wel.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 14 april 2013 20:08 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Voor hun wel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op zondag 14 april 2013 20:09 schreef Smoofie het volgende:
[..]
En dan weer onderuit in voorrondes, dat is ook wel leuk ja.★★★
quote:Op zondag 14 april 2013 20:10 schreef Smoofie het volgende:
Maar straks halen ze CL, dan worden die feyenoorders zo arrogant
ze vinden nu waarschijnlijk al dat ze onterecht geen kampioen zijn geworden met al hun internationalsquote:Op zondag 14 april 2013 20:10 schreef Smoofie het volgende:
Halen ze toch niet, zijn sowieso ongeplaatst dan. 2 rondes.quote:Op zondag 14 april 2013 20:10 schreef Smoofie het volgende:
Wat kan ons die andere ploegen nou schelenquote:Op zondag 14 april 2013 20:10 schreef Smoofie het volgende:
Als ze de CL halen, krijgt Ajax 6 miljoen minder, dus dat is toch wel even belangrijk om rekening mee te houden.quote:Op zondag 14 april 2013 20:11 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Wat kan ons die andere ploegen nou schelenAJAX KAMPIOEN!!! (?)
Tja, Feyenoord heeft ons in 2018 ingehaald met de nieuwe kuip hé, ik vrees dat ze ons eerder inhalen als ze CL halenquote:Op zondag 14 april 2013 20:11 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Wat kan ons die andere ploegen nou schelenAJAX KAMPIOEN!!! (?)
We hebben toch geld zat. Ik zou het wel leuk vinden om Vitesse in de CL te zienquote:Op zondag 14 april 2013 20:11 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Als ze de CL halen, krijgt Ajax 6 miljoen minder, dus dat is toch wel even belangrijk om rekening mee te houden.
Nee joh. Tegen wie heeft PSV nog die thuiswedstrijd?quote:Op zondag 14 april 2013 20:12 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]
Schema Twente: VVV uit, NEC thuis, Heracles uit, PSV thuis.
Wie weet kunnen ze nog boven PSV eindigen.
Als hij het slot er maar afhaaltquote:Op zondag 14 april 2013 20:12 schreef JanCees het volgende:
Vermeer gaat met de motor terug naar Amsterdam
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 14 april 2013 20:12 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]
AZ uit, en tegen NEC & Groningen thuis.quote:Op zondag 14 april 2013 20:13 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nee joh. Tegen wie heeft PSV nog die thuiswedstrijd?
Geld zat bestaat niet.quote:Op zondag 14 april 2013 20:12 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
We hebben toch geld zat. Ik zou het wel leuk vinden om Vitesse in de CL te zien
Ajax kan ook zomaar 4e worden. Wat is je punt?quote:Op zondag 14 april 2013 20:14 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ga maar lachen, het kan gewoon hoor
Ja en Ajax kan nog 4e eindigen.quote:Op zondag 14 april 2013 20:14 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ga maar lachen, het kan gewoon hoor
Oohja zat in mijn hoofd met nog één thuiswedstrijd. Maar NEC en Groningen kunnen ook wel stunten nog. Als je dat verdedigen zietquote:Op zondag 14 april 2013 20:13 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
AZ uit, en tegen NEC & Groningen thuis.
Alles is mogelijk, dat is mijn punt.quote:Op zondag 14 april 2013 20:14 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ajax kan ook zomaar 4e worden. Wat is je punt?
quote:Op zondag 14 april 2013 20:14 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ajax kan ook zomaar 4e worden. Wat is je punt?
quote:
Klopt, en de bal is rond.quote:Op zondag 14 april 2013 20:14 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Alles is mogelijk, dat is mijn punt.
Groningen gaat echt niet stunten, ben je gek.quote:Op zondag 14 april 2013 20:14 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Oohja zat in mijn hoofd met nog één thuiswedstrijd. Maar NEC en Groningen kunnen ook wel stunten nog. Als je dat verdedigen ziet
Tuurlijk, maar twee Nederlandse clubs in de CL zorgt ook voor meer uitstraling in buitenland en maakt de competitie sterker.quote:
Sterke competitiequote:Op zondag 14 april 2013 20:15 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Tuurlijk, maar twee Nederlandse clubs in de CL zorgt ook voor meer uitstraling in buitenland en maakt de competitie sterker.
Ik zie het zo maar gebeuren.quote:Op zondag 14 april 2013 20:15 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Groningen gaat echt niet stunten, ben je gek.
Twee Nederlandse clubs die er in de eerste ronde uitvliegen niet. Dus geef al het geld maar aan Ajax, dan zorgen wij er over een paar jaar voor dat Nederland meer uitstraling krijgt.quote:Op zondag 14 april 2013 20:15 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Tuurlijk, maar twee Nederlandse clubs in de CL zorgt ook voor meer uitstraling in buitenland en maakt de competitie sterker.
Misschien dat je bepalende spelers dan een jaartje langer kan houden. Maar wat maakt het uit joh.quote:
Twente weer betrokken in een rechtstreeks duel op de laatst speeldag... om de 4e plaatsquote:Op zondag 14 april 2013 20:12 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]
Nee Ajax gaat volgend jaar de groepsfase overleven.quote:Op zondag 14 april 2013 20:16 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Twee Nederlandse clubs die er in de eerste ronde uitvliegen niet. Dus geef al het geld maar aan Ajax, dan zorgen wij er over een paar jaar voor dat Nederland meer uitstraling krijgt.
Dat ligt aan geld, niet de competitie. Portugal heeft ook een aids competitie.quote:Op zondag 14 april 2013 20:16 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Misschien dat je bepalende spelers dan een jaartje langer kan houden. Maar wat maakt het uit joh.
Als je sommige ploegen ziet verdedigen dit weekend. Die van Utrecht schiet hem zo in eigen goalquote:Op zondag 14 april 2013 20:16 schreef Tarado het volgende:
[..]
Het mag van mij wel wat beter hoor, daar hoort ook betere concurrentie bij
Misschien halen ze nog een goede vervangerquote:Op zondag 14 april 2013 20:17 schreef Ajacied422 het volgende:
Heb liever Vitesse tweede, die gaan het al helemaal niet halen zonder Bony.
Een speler als Eriksen kan wel het idee hebben dat hij zich nog meer kan ontwikkelen als de tegenstand ook beter is.quote:Op zondag 14 april 2013 20:17 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Dat ligt aan geld, niet de competitie. Portugal heeft ook een aids competitie.
Schijnt dat Malki kandidaat is.quote:Op zondag 14 april 2013 20:18 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Misschien halen ze nog een goede vervanger
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ga Frank de Boer stalken dan.quote:Op zondag 14 april 2013 20:18 schreef ajacied4lf het volgende:
Wat zou er gebeuren als Ajax geen kampioen wordt?![]()
![]()
Dan spring ik voor de trein
Daarom, en ik moet ook lachen om PSV omdat ze de club in de afgrond aan het gooien zijn maar uiteindelijk heb ik liever een concurrent die je scherper en beter maaktquote:Op zondag 14 april 2013 20:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Als je sommige ploegen ziet verdedigen dit weekend. Die van Utrecht schiet hem zo in eigen goalEen oude veteraan die gewoon Messi kan na doen hier
Lekker achterover leunen inderdaadquote:Op zondag 14 april 2013 20:20 schreef Ajacied422 het volgende:
Nu is het toch wel leuk om te kijken wat de rest van Nederland doet de komende 4 potjes
Eigenlijk boeit dat juist helemaal niks meer, nu Ajax kampioen is.quote:Op zondag 14 april 2013 20:20 schreef Ajacied422 het volgende:
Nu is het toch wel leuk om te kijken wat de rest van Nederland doet de komende 4 potjes
KNVB regels versoepelen ivm spelers buiten de EU en hun loon. Help je clubs als NAC en VVV wel mee als ze zuid-amerikanen en afrikaantjes kunnen aantrekken.quote:Op zondag 14 april 2013 20:20 schreef Tarado het volgende:
[..]
Daarom, en ik moet ook lachen om PSV omdat ze de club in de afgrond aan het gooien zijn maar uiteindelijk heb ik liever een concurrent die je scherper en beter maakt
Ja misschien dat Vitesse volgend jaar meer gaat investeren. Dan wordt Ajax uiteindelijk ook wel beter ja met betere tegenstanders. Telkens jezelf verbeteren.quote:Op zondag 14 april 2013 20:20 schreef Tarado het volgende:
[..]
Daarom, en ik moet ook lachen om PSV omdat ze de club in de afgrond aan het gooien zijn maar uiteindelijk heb ik liever een concurrent die je scherper en beter maakt
Dat hoeft niet, als ik zie wat voor niveau veel profs hebben, opgeleid in NL moet dat veel en veel beter kunnen.quote:Op zondag 14 april 2013 20:21 schreef Smoofie het volgende:
[..]
KNVB regels versoepelen ivm spelers buiten de EU en hun loon. Help je clubs als NAC en VVV wel mee als ze zuid-amerikanen en afrikaantjes kunnen aantrekken.
Komt er aanquote:Op zondag 14 april 2013 20:22 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]
Nu 2012/2013 er van maken.
Ja oke maar makkelijker afrikaantjes halen is wel handig voor een NAC, ook zal het helpen als de wat slechtere clubs meer gaan focussen op fysiek.quote:Op zondag 14 april 2013 20:22 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat hoeft niet, als ik zie wat voor niveau veel profs hebben, opgeleid in NL moet dat veel en veel beter kunnen.
Haha bijna vergeten. Lobbiquote:Op zondag 14 april 2013 20:22 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ohja, bijna vergeten....
Tijd voor mijn nieuwe UI (+32).
twitter:midoahm twitterde op zondag 14-04-2013 om 20:29:04Welldone to Ajax.. #kampion #champions reageer retweet
Is ook niet echt nodig, ook met fysiek win je dan niet van de toppers als het goed is, dan kan je beter leuk voetballen en je punten tegen de gelijkwaardige clubs pakkenquote:Op zondag 14 april 2013 20:27 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ja oke, ook zal het helpen als de wat slechtere clubs meer gaan focussen op fysiek.
quote:Op zondag 14 april 2013 20:29 schreef Gramulanion het volgende:
twitter:midoahm twitterde op zondag 14-04-2013 om 20:29:04Welldone to Ajax.. #kampion #champions reageer retweet
Is wel handig voor clubs als Ajax als ze tegen een fysiek sterke tegenstander spelen die ook wat beter is getrained op verdedigen.quote:Op zondag 14 april 2013 20:29 schreef Tarado het volgende:
[..]
Is ook niet echt nodig, ook met fysiek win je dan niet van de toppers als het goed is, dan kan je beter leuk voetballen en je punten tegen de gelijkwaardige clubs pakken
Is toch logischquote:Op zondag 14 april 2013 20:32 schreef Olep het volgende:
Toch mooi dat Vermeer ook naar Eindhoven gekomen is.
Op de motor.quote:Op zondag 14 april 2013 20:32 schreef Olep het volgende:
Toch mooi dat Vermeer ook naar Eindhoven gekomen is.
Zo lang we niet de kampioen van Spanje, Duitsland en Engeland loten moet het toch een keer kunnen?quote:Op zondag 14 april 2013 20:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nee Ajax gaat volgend jaar de groepsfase overleven.
Ik denk dat we nu wel een keer een poule als 2 jaar terug kunnen ontlopen. Met Lyon enzo. Al zullen er wel weer wat spelers weggaan in de zomer bij ons.quote:Op zondag 14 april 2013 20:34 schreef Triptamine2 het volgende:
[..]
Zo lang we niet de kampioen van Spanje, Duitsland en Engeland loten moet het toch een keer kunnen?
Top! Dank!quote:Op zondag 14 april 2013 20:06 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
EredivisieLive.nl
NOS.nl
Die kerel is deze wedstrijd in 90 minuten 10 jaar ouder gewordenquote:Op zondag 14 april 2013 20:38 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Van Bommel die een keer zegt dat ze verdient hebben verloren
Ben het niet vaak met je eens, maar deze post bevat meer waarheid dan 90% van dit forumquote:Op zondag 14 april 2013 20:39 schreef HeatWave het volgende:
Wat een heelijke middag.
Een kansloos boerenzooitje dat alleen maar kan janken, zuigen, zeuren en mekkeren dat ondanks een enorm partijdige kutscheids niets heeft!
Wat is het toch een enorm zielige ploeg dat PSV.
Ik vond hem sowieso een beetje vermoeid overkomen in de wedstrijdquote:Op zondag 14 april 2013 20:39 schreef Triptamine2 het volgende:
[..]
Die kerel is deze wedstrijd in 90 minuten 10 jaar ouder geworden
Die Toivonenquote:Op zondag 14 april 2013 20:39 schreef HeatWave het volgende:
Wat een heelijke middag.
Een kansloos boerenzooitje dat alleen maar kan janken, zuigen, zeuren en mekkeren dat ondanks een enorm partijdige kutscheids niets heeft!
Wat is het toch een enorm zielige ploeg dat PSV.
Het kon ook eigenijk niet meer met hem, wat een oude lul is dat geworden dit jaarquote:Op zondag 14 april 2013 20:40 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik vond hem sowieso een beetje vermoeid overkomen in de wedstrijd
quote:Op zondag 14 april 2013 20:41 schreef HeatWave het volgende:
[ afbeelding ]
PSV moet dit als clubicoon nemen, ze hebben de hele wedstrijd verontwaarigd zo rondgelopen.
Telkens als ik die Toivonen zie, wil ik daar het veld in en die kerel de hele wedstrijd achterna lopen als een sluipmoordenaar. Raken waar ik hem raken kanquote:Op zondag 14 april 2013 20:41 schreef Triptamine2 het volgende:
[..]
Het kon ook eigenijk niet meer met hem, wat een oude lul is dat geworden dit jaar
Oh, en Toivonen verdiend niets anders dan een nekschot
Dat hoofd van Mark ook, het is serieus net een klein kind.quote:Op zondag 14 april 2013 20:42 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
4 sterren? Nog 8 jaar Mark, nog 8 jaar!
Ik vond het wel aandoenlijk dat gehuil, Poulsen was baasquote:Op zondag 14 april 2013 20:42 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Telkens als ik die Toivonen zie, wil ik daar het veld in en die kerel de hele wedstrijd achterna lopen als een sluipmoordenaar. Raken waar ik hem raken kan
Episch totaal-de-weg-kwijt-en-totaal-overlopen gezichtquote:
Zo jammer dat hij nooit eens een dubbele beenbreuk krijgt ala Reisquote:Op zondag 14 april 2013 20:42 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Telkens als ik die Toivonen zie, wil ik daar het veld in en die kerel de hele wedstrijd achterna lopen als een sluipmoordenaar. Raken waar ik hem raken kan
Je ziet dat het niet met overtuiging is. Hij wordt ook moe van zichzelf.quote:Op zondag 14 april 2013 20:43 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat hoofd van Mark ook, het is serieus net een klein kind.
Inderdaad, gewoon heel zakelijk tegen dat gepiep.quote:Op zondag 14 april 2013 20:43 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik vond het wel aandoenlijk dat gehuil, Poulsen was baas
Die kan er echt geen reet meer van, alleen maar zeuren en protesteren over het enorme onrecht dat het arme pvs wordt aangedaan, met afstand de onsymspatiekste kutclub in nederland..quote:Op zondag 14 april 2013 20:43 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat hoofd van Mark ook, het is serieus net een klein kind.
Hij is wel de eerste die ik dat zou gunnen. Ook zag ik hem meteen weer van die duwtjes uitdelen die totaal niet nodig warenquote:Op zondag 14 april 2013 20:43 schreef Triptamine2 het volgende:
[..]
Episch totaal-de-weg-kwijt-en-totaal-overlopen gezicht
[..]
Zo jammer dat hij nooit eens een dubbele beenbreuk krijgt ala Reis
Ik had mijn twijfels, maar ze hebben goed uitgepaktquote:Op zondag 14 april 2013 20:44 schreef Ajacied422 het volgende:
Ajax heeft afgelopen zomer gewoon geweldig gedaan.
Hoesen, Schone, Moisander, Poulsen...
Van Bommel moet je gewoon constant afjagen. Hopelijk eindigt vitesse 2equote:Op zondag 14 april 2013 20:44 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Die kan er echt geen reet meer van, alleen maar zeuren en protesteren over het enorme onrecht dat het arme pvs wordt aangedaan, met afstand de onsymspatiekste kutclub in nederland..
Dat stukje ook bij Eredivisie Live op die persconferentiequote:Op zondag 14 april 2013 20:44 schreef ClapClapYourHands het volgende:
At first I was likebut then I
[ afbeelding ]
Advocaat
Die stiltequote:Op zondag 14 april 2013 20:44 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[ afbeelding ]
Advocaat
At first I was likequote:Op zondag 14 april 2013 20:46 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat stukje ook bij Eredivisie Live op die persconferentie
Stijn zijn er nog leuke calimero-posts op PSV netwerk?quote:Op zondag 14 april 2013 20:45 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Van Bommel moet je gewoon constant afjagen. Hopelijk eindigt vitesse 2e
Dat inderdaad, maar ik zag hem ook weer een keer als een stervende zwaan ter aarde storten terwijl er niks gebeurde. Walgelijk figuurquote:Op zondag 14 april 2013 20:45 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hij is wel de eerste die ik dat zou gunnen. Ook zag ik hem meteen weer van die duwtjes uitdelen die totaal niet nodig waren
Mee eens, al zou je denken dat v Bommel zich op zijn beurt weer niet door Poulsen zou laten opnaaien, dat gebeurde wel degelijk.quote:Op zondag 14 april 2013 20:46 schreef Saekerhett het volgende:
Poulsen is ook gewoon een opperbaas. Hij heeft zoveel ervaring dat hij zich niet gek laat maken door die tering Toivonen.
quote:Op zondag 14 april 2013 20:22 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]
Nu 2012/2013 er van maken.
Die wil ik, die wil ikquote:
Eindelijk een keer niet vervelend dat hij daar zitquote:
Ik zou er bijna medelijden mee krijgenquote:Op zondag 14 april 2013 20:46 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Nu gelooped
http://psv.netwerk.to/forums/HTML/forum10/2414.phpquote:Op zondag 14 april 2013 20:46 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Stijn zijn er nog leuke calimero-posts op PSV netwerk?
geenCL, schuld terug betalen, advocaat weg, paar spelers weg, met een beetje mazzel gaat het in NL vanaf nu weer over echte clubs en doet psv mee voor plek 5.quote:Op zondag 14 april 2013 20:45 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Van Bommel moet je gewoon constant afjagen. Hopelijk eindigt vitesse 2e
Die keer met Poulsen. Was een botsing enzo. Ik denk dat ik me niet had kunnen inhouden. Gewoon een keiharde schop in zijn maag. Maarja dan ga je er zo af met roodquote:Op zondag 14 april 2013 20:46 schreef Triptamine2 het volgende:
[..]
Dat inderdaad, maar ik zag hem ook weer een keer als een stervende zwaan ter aarde storten terwijl er niks gebeurde. Walgelijk figuur
En bij VI zullen ze ook wel bash gaan doen over die PSV verdediging.quote:Op zondag 14 april 2013 20:47 schreef OverRated het volgende:
[..]
Eindelijk een keer niet vervelend dat hij daar zitHoewel, vorige week was hij ook wel oké.
Even uitpluizen.quote:Op zondag 14 april 2013 20:47 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
http://psv.netwerk.to/forums/HTML/forum10/2414.php
fc twente hangt nog aan een kabel die bijna doorgescheurd is, 6 punten lopen ze achter op psv & feyenoord.quote:Op zondag 14 april 2013 20:47 schreef HeatWave het volgende:
[..]
geenCL, schuld terug betalen, advocaat weg, paar spelers weg, met een beetje mazzel gaat het in NL vanaf nu weer over echte clubs en doet psv mee voor plek 5.
Lens gaat sowieso weg. De enige die nog wel eens tegen Ajax wil scorenquote:Op zondag 14 april 2013 20:47 schreef HeatWave het volgende:
[..]
geenCL, schuld terug betalen, advocaat weg, paar spelers weg, met een beetje mazzel gaat het in NL vanaf nu weer over echte clubs en doet psv mee voor plek 5.
Jajaja, nu al zin inquote:Op zondag 14 april 2013 20:48 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
En bij VI zullen ze ook wel bash gaan doen over die PSV verdediging.
Ik zou hem met een 18 jarige swaggakill in de catacomben opwachtenquote:Op zondag 14 april 2013 20:47 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die keer met Poulsen. Was een botsing enzo. Ik denk dat ik me niet had kunnen inhouden. Gewoon een keiharde schop in zijn maag. Maarja dan ga je er zo af met rood
Dat heb ik sowieso wel, maar nu zeker. Al weet ik nu al dat de prestatie van Ajax gebagatelliseerd wordtquote:
Ik zou hem in een Saw machine stoppen.quote:Op zondag 14 april 2013 20:49 schreef Triptamine2 het volgende:
[..]
Ik zou hem met een 18 jarige swaggakill in de catacomben opwachten
quote:Op zondag 14 april 2013 @ 20:49 schreef Class het volgende:
Gejank in het veld van de P$V spelers,
Gejank online van de P$V fans,
Jullie tranen proeven zo zoet, blijf huilen![]()
blind was wel de beste van de achterliniequote:Op zondag 14 april 2013 20:49 schreef Syntix het volgende:
Vandaag wel iets minder Blind en Van Rhijn zien opkomen.
Die gaan echt niet hoger eindigen hoorquote:Op zondag 14 april 2013 20:48 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
fc twente hangt nog aan een kabel die bijna doorgescheurd is, 6 punten lopen ze achter op psv & feyenoord.
Ik wil best concurrentie in NL, maar psv mag van mij verdwijnen uit de top. Kansloze, sfeerloze, ziellioze kutclub.quote:Op zondag 14 april 2013 20:49 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Lens gaat sowieso weg. De enige die nog wel eens tegen Ajax wil scoren
Ja, of Moisander...quote:Op zondag 14 april 2013 20:50 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
blind was wel de beste van de achterlinie
Moisanderquote:Op zondag 14 april 2013 20:50 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
blind was wel de beste van de achterlinie
Dit. Gewoon Ajax en Feyenoord, dan een tijdje niks. Dan Twente, Fietstas en PSVquote:Op zondag 14 april 2013 20:50 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik wil best concurrentie in NL, maar psv mag van mij verdwijnen uit de top. Kansloze, sfeerloze, ziellioze kutclub.
moeten bij het niet tweede worden verkopen en verkopen voor ze iemand aan kunnen trekkenquote:Op zondag 14 april 2013 20:50 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik wil best concurrentie in NL, maar psv mag van mij verdwijnen uit de top. Kansloze, sfeerloze, ziellioze kutclub.
idd psvquote:Op zondag 14 april 2013 20:50 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Eens. Die mogen lekker wegrotten.quote:Op zondag 14 april 2013 20:50 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Genieten ditquote:Op zondag 14 april 2013 20:47 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
http://psv.netwerk.to/forums/HTML/forum10/2414.php
quote:Als er volgend seizoen nog steeds een defensie met Marcelo en Hutchinson staat neem ik een seizoenskaart bij RKC, daar valt er namelijk nog minder te janken om de verdediging.
quote:Brands is hoofdverantwoordelijke voor het zoveelste drama van de laatste jaren. Hij kan met miljoenen geen goed elftal bij elkaar kopen. Heel slecht.
Er zit ook geen verbetering aan te komen. Waar ajax getraind wordt door Bergkamp, vragen wij Edwin van Ankeren als spitsentrainer. Ja sorry hoor, dan houd alles op.
On: verdiend verloren en kansloos voor volgend jaar als er niets gaat veranderen.
Ik heb dit aan het begin van het seizoen voorspeld en dat doe ik nu weer.
Kansloos! Zoals vandaag! Ajax gefeliciteerd!
quote:Bestelling: 1 grote bezem om een schoonmaak te houden. Advocaat kan per direct weg want een trainer die nu al weet dat hij niet blijft motiveert niet meer. En ja over wissels zeg ik maar niks meer...
Met hun PSV plaatje altijdquote:EEN naam: van Gaal had on kampioen gemaakt! Maar ja.....clubcultuur smaakt zo goed!
En als ze geld hebben natuurlijk meteen voor Maher gaanquote:Op zondag 14 april 2013 20:51 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
moeten bij het niet tweede worden verkopen en verkopen voor ze iemand aan kunnen trekken
bij iedere post ja, of een bieremoticonquote:Op zondag 14 april 2013 20:51 schreef OverRated het volgende:
[..]
Genieten dit
[..]
[..]
[..]
[..]
Met hun PSV plaatje altijd[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |