Bij die tackle van Toby klapte hij wel even tegen de grond. Gelukkig ging die bal erin anders was Toby met rood van het veld gestuurd ben ik bang. Al leek het wel of Kuipers zijn kaarten was vergeten.quote:Op zondag 14 april 2013 19:42 schreef Ethanolic het volgende:
De enige die redelijk overeind bleef bij PSV was Lens. Wat is het toch een zaadploeg.
Hij liep wel een paar keer behoorlijk in de weg van Siem, hier door kwam Siem weinig in het spel voor.quote:
Laten we nou niet doen of winnen van PSV zo bijzonder is.quote:Op zondag 14 april 2013 19:50 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Ajax
Heerlijk, wat een wedstrijd, wat een prestatie.
Nou, het verloopt lekker maar fantastisch is het ook weer niet, zoals vandaag ook, als je zoveel beter bent moet je het gewoon afmaken, die scherpte ontbreekt gewoon nog te vaak.quote:
Het hele seizoen vind ik een prestatiequote:Op zondag 14 april 2013 19:53 schreef Norakiaan het volgende:
[..]
Laten we nou niet doen of winnen van PSV zo bijzonder is.Maar drie keer op rij kampioen is inderdaad geweldig.
Op 5 mei zeg je who cares, campione.quote:Op zondag 14 april 2013 19:54 schreef Tarado het volgende:
[..]
Nou, het verloopt lekker maar fantastisch is het ook weer niet, zoals vandaag ook, als je zoveel beter bent moet je het gewoon afmaken, die scherpte ontbreekt gewoon nog te vaak.
Zijn belang op het gebied van routine en ervaring in 'top'duels kwam er vandaag wel echt uit. Hij laat zich absoluut niet gek maken, en blijft in alle rust zijn ding doen. Dat moeten zijn medespelers ook wel zien en voelen.quote:Op zondag 14 april 2013 19:56 schreef kurk_droog het volgende:
Poulsen, wat een geweldige speler vind ik het! Knap om op die leeftijd nog bij Ajax, wat vaak moeilijk is voor externe spelers, zich zo aan te passen en mee te kunnen.
Heerlijk dat begin ook tegenover Toivonen gewoon!
Fixedquote:Op zondag 14 april 2013 19:57 schreef Stiggie het volgende:
LitmanenAFCA: 'Ik weet niet wat Pieters aan het doen was'
quote:Op zondag 14 april 2013 19:58 schreef Kopsterk het volgende:
[..]![]()
Voor 25 miljoen aan spelers verkocht? Geen probleem.
-Frank 'God' de Boer
Dat weet niemandquote:Op zondag 14 april 2013 19:57 schreef Stiggie het volgende:
Boerrigter: 'Ik weet niet wat Pieters aan het doen was'
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |