PSV zie ik nog wel door de voorrondes komen, en dat wil ik niet. Dus liever Vitesse en anders Feyenoord.quote:Op zondag 14 april 2013 20:06 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Omdat ik Vitesse liever geen 2e ziet worden en Feyenoord helemaal niet.
EredivisieLive.nlquote:
Lekker manquote:Op zondag 14 april 2013 20:01 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Voor in de OP
Eriksen: 'We hebben een goede zet gedaan'
Gullit: 'Ajax is gewend om met de druk om te gaan'
Boerrigter: 'Ik weet niet wat Pieters aan het doen was'
Advocaat: 'Nu maar voor de tweede plek gaan'
De Boer: 'PSV was rijp voor de slacht'
Lens: 'Leek net alsof zij thuis speelden'
Advocaat: 'Als we geen kampioen worden, ben ik weg'
-edit-
Ik pak zo die van de NOS er ook bij
Donequote:Op zondag 14 april 2013 20:06 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
EredivisieLive.nl
Eriksen: 'We hebben een goede zet gedaan'
Gullit: 'Ajax is gewend om met de druk om te gaan'
Boerrigter: 'Ik weet niet wat Pieters aan het doen was'
Advocaat: 'Nu maar voor de tweede plek gaan'
De Boer: 'PSV was rijp voor de slacht'
Lens: 'Leek net alsof zij thuis speelden'
Advocaat: 'Als we geen kampioen worden, ben ik weg'
NOS.nl
Van Bommel: 'Als je verliest, valt het nooit mee'
Jermaine Lens: 'Lens telt zijn twee doelpunten niet'
Een mooie week voor Kuipers
De Boer: 'Dik en dik verdiend'
Advocaat: 'Lag vandaag niet alleen aan defensie'
Christian Eriksen: 'Hadden het eerder moeten afmaken'
Cillessen genoot van de druk
Cil vond ik iets te onzeker.quote:Op zondag 14 april 2013 20:06 schreef Tarado het volgende:
Bij die vrije trap van Mertens had ik toch het idee dat Cillessen die had moeten/kunnen wegtikken
siem viel ook enorm tegen ja, werd ook wel goed aangepakt bij de standaardsituatiesquote:Op zondag 14 april 2013 20:06 schreef Catch22- het volgende:
[..]
poulsen, toby, siem, jappie
En schone idd
Met die verdedigingquote:Op zondag 14 april 2013 20:06 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
PSV zie ik nog wel door de voorrondes komen, en dat wil ik niet. Dus liever Vitesse en anders Feyenoord.
Dat klopt, maar Feyenoord gun ik ook niets.quote:Op zondag 14 april 2013 20:06 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
PSV zie ik nog wel door de voorrondes komen, en dat wil ik niet. Dus liever Vitesse en anders Feyenoord.
2e plek = niks.quote:Op zondag 14 april 2013 20:08 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Dat klopt, maar Feyenoord gun ik ook niets.
?quote:Op zondag 14 april 2013 20:06 schreef Catch22- het volgende:
[..]
poulsen, toby, siem, jappie
En schone idd
PSV wint gewoon van AZ.quote:Op zondag 14 april 2013 20:07 schreef Ajacied422 het volgende:
Zolang Feyenoord - Vitesse gelijk eindigt, en PSV verliest van AZ & Twente. Vind ik alles best
Hij was misschien een beetje gespannen met al dat geboksquote:Op zondag 14 april 2013 20:08 schreef Seam het volgende:
Zou toch balen zijn als Cillessen weggaat ipv Vermeer. Deed vandaag niks onder voor hem.
Voor hun wel.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 14 april 2013 20:08 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Voor hun wel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op zondag 14 april 2013 20:09 schreef Smoofie het volgende:
[..]
En dan weer onderuit in voorrondes, dat is ook wel leuk ja.★★★
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |