Ja misschien dat Vitesse volgend jaar meer gaat investeren. Dan wordt Ajax uiteindelijk ook wel beter ja met betere tegenstanders. Telkens jezelf verbeteren.quote:Op zondag 14 april 2013 20:20 schreef Tarado het volgende:
[..]
Daarom, en ik moet ook lachen om PSV omdat ze de club in de afgrond aan het gooien zijn maar uiteindelijk heb ik liever een concurrent die je scherper en beter maakt
Dat hoeft niet, als ik zie wat voor niveau veel profs hebben, opgeleid in NL moet dat veel en veel beter kunnen.quote:Op zondag 14 april 2013 20:21 schreef Smoofie het volgende:
[..]
KNVB regels versoepelen ivm spelers buiten de EU en hun loon. Help je clubs als NAC en VVV wel mee als ze zuid-amerikanen en afrikaantjes kunnen aantrekken.
Komt er aanquote:Op zondag 14 april 2013 20:22 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]
Nu 2012/2013 er van maken.
Ja oke maar makkelijker afrikaantjes halen is wel handig voor een NAC, ook zal het helpen als de wat slechtere clubs meer gaan focussen op fysiek.quote:Op zondag 14 april 2013 20:22 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat hoeft niet, als ik zie wat voor niveau veel profs hebben, opgeleid in NL moet dat veel en veel beter kunnen.
Haha bijna vergeten. Lobbiquote:Op zondag 14 april 2013 20:22 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ohja, bijna vergeten....
Tijd voor mijn nieuwe UI (+32).
twitter:midoahm twitterde op zondag 14-04-2013 om 20:29:04Welldone to Ajax.. #kampion #champions reageer retweet
Is ook niet echt nodig, ook met fysiek win je dan niet van de toppers als het goed is, dan kan je beter leuk voetballen en je punten tegen de gelijkwaardige clubs pakkenquote:Op zondag 14 april 2013 20:27 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ja oke, ook zal het helpen als de wat slechtere clubs meer gaan focussen op fysiek.
quote:Op zondag 14 april 2013 20:29 schreef Gramulanion het volgende:
twitter:midoahm twitterde op zondag 14-04-2013 om 20:29:04Welldone to Ajax.. #kampion #champions reageer retweet
Is wel handig voor clubs als Ajax als ze tegen een fysiek sterke tegenstander spelen die ook wat beter is getrained op verdedigen.quote:Op zondag 14 april 2013 20:29 schreef Tarado het volgende:
[..]
Is ook niet echt nodig, ook met fysiek win je dan niet van de toppers als het goed is, dan kan je beter leuk voetballen en je punten tegen de gelijkwaardige clubs pakken
Is toch logischquote:Op zondag 14 april 2013 20:32 schreef Olep het volgende:
Toch mooi dat Vermeer ook naar Eindhoven gekomen is.
Op de motor.quote:Op zondag 14 april 2013 20:32 schreef Olep het volgende:
Toch mooi dat Vermeer ook naar Eindhoven gekomen is.
Zo lang we niet de kampioen van Spanje, Duitsland en Engeland loten moet het toch een keer kunnen?quote:Op zondag 14 april 2013 20:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nee Ajax gaat volgend jaar de groepsfase overleven.
Ik denk dat we nu wel een keer een poule als 2 jaar terug kunnen ontlopen. Met Lyon enzo. Al zullen er wel weer wat spelers weggaan in de zomer bij ons.quote:Op zondag 14 april 2013 20:34 schreef Triptamine2 het volgende:
[..]
Zo lang we niet de kampioen van Spanje, Duitsland en Engeland loten moet het toch een keer kunnen?
Top! Dank!quote:Op zondag 14 april 2013 20:06 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
EredivisieLive.nl
Eriksen: 'We hebben een goede zet gedaan'
Gullit: 'Ajax is gewend om met de druk om te gaan'
Boerrigter: 'Ik weet niet wat Pieters aan het doen was'
Advocaat: 'Nu maar voor de tweede plek gaan'
De Boer: 'PSV was rijp voor de slacht'
Lens: 'Leek net alsof zij thuis speelden'
Advocaat: 'Als we geen kampioen worden, ben ik weg'
NOS.nl
Van Bommel: 'Als je verliest, valt het nooit mee'
Jermaine Lens: 'Lens telt zijn twee doelpunten niet'
Een mooie week voor Kuipers
De Boer: 'Dik en dik verdiend'
Advocaat: 'Lag vandaag niet alleen aan defensie'
Christian Eriksen: 'Hadden het eerder moeten afmaken'
Cillessen genoot van de druk
Die kerel is deze wedstrijd in 90 minuten 10 jaar ouder gewordenquote:Op zondag 14 april 2013 20:38 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Van Bommel die een keer zegt dat ze verdient hebben verloren
Ben het niet vaak met je eens, maar deze post bevat meer waarheid dan 90% van dit forumquote:Op zondag 14 april 2013 20:39 schreef HeatWave het volgende:
Wat een heelijke middag.
Een kansloos boerenzooitje dat alleen maar kan janken, zuigen, zeuren en mekkeren dat ondanks een enorm partijdige kutscheids niets heeft!
Wat is het toch een enorm zielige ploeg dat PSV.
Ik vond hem sowieso een beetje vermoeid overkomen in de wedstrijdquote:Op zondag 14 april 2013 20:39 schreef Triptamine2 het volgende:
[..]
Die kerel is deze wedstrijd in 90 minuten 10 jaar ouder geworden
Die Toivonenquote:Op zondag 14 april 2013 20:39 schreef HeatWave het volgende:
Wat een heelijke middag.
Een kansloos boerenzooitje dat alleen maar kan janken, zuigen, zeuren en mekkeren dat ondanks een enorm partijdige kutscheids niets heeft!
Wat is het toch een enorm zielige ploeg dat PSV.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |