Tuurlijk, maar twee Nederlandse clubs in de CL zorgt ook voor meer uitstraling in buitenland en maakt de competitie sterker.quote:
Sterke competitiequote:Op zondag 14 april 2013 20:15 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Tuurlijk, maar twee Nederlandse clubs in de CL zorgt ook voor meer uitstraling in buitenland en maakt de competitie sterker.
Ik zie het zo maar gebeuren.quote:Op zondag 14 april 2013 20:15 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Groningen gaat echt niet stunten, ben je gek.
Twee Nederlandse clubs die er in de eerste ronde uitvliegen niet. Dus geef al het geld maar aan Ajax, dan zorgen wij er over een paar jaar voor dat Nederland meer uitstraling krijgt.quote:Op zondag 14 april 2013 20:15 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Tuurlijk, maar twee Nederlandse clubs in de CL zorgt ook voor meer uitstraling in buitenland en maakt de competitie sterker.
Misschien dat je bepalende spelers dan een jaartje langer kan houden. Maar wat maakt het uit joh.quote:
Twente weer betrokken in een rechtstreeks duel op de laatst speeldag... om de 4e plaatsquote:Op zondag 14 april 2013 20:12 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]
Schema Twente: VVV uit, NEC thuis, Heracles uit, PSV thuis.
Wie weet kunnen ze nog boven PSV eindigen.
Nee Ajax gaat volgend jaar de groepsfase overleven.quote:Op zondag 14 april 2013 20:16 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Twee Nederlandse clubs die er in de eerste ronde uitvliegen niet. Dus geef al het geld maar aan Ajax, dan zorgen wij er over een paar jaar voor dat Nederland meer uitstraling krijgt.
Dat ligt aan geld, niet de competitie. Portugal heeft ook een aids competitie.quote:Op zondag 14 april 2013 20:16 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Misschien dat je bepalende spelers dan een jaartje langer kan houden. Maar wat maakt het uit joh.
Als je sommige ploegen ziet verdedigen dit weekend. Die van Utrecht schiet hem zo in eigen goalquote:Op zondag 14 april 2013 20:16 schreef Tarado het volgende:
[..]
Het mag van mij wel wat beter hoor, daar hoort ook betere concurrentie bij
Misschien halen ze nog een goede vervangerquote:Op zondag 14 april 2013 20:17 schreef Ajacied422 het volgende:
Heb liever Vitesse tweede, die gaan het al helemaal niet halen zonder Bony.
Een speler als Eriksen kan wel het idee hebben dat hij zich nog meer kan ontwikkelen als de tegenstand ook beter is.quote:Op zondag 14 april 2013 20:17 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Dat ligt aan geld, niet de competitie. Portugal heeft ook een aids competitie.
Schijnt dat Malki kandidaat is.quote:Op zondag 14 april 2013 20:18 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Misschien halen ze nog een goede vervanger
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ga Frank de Boer stalken dan.quote:Op zondag 14 april 2013 20:18 schreef ajacied4lf het volgende:
Wat zou er gebeuren als Ajax geen kampioen wordt?![]()
![]()
Dan spring ik voor de trein
Daarom, en ik moet ook lachen om PSV omdat ze de club in de afgrond aan het gooien zijn maar uiteindelijk heb ik liever een concurrent die je scherper en beter maaktquote:Op zondag 14 april 2013 20:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Als je sommige ploegen ziet verdedigen dit weekend. Die van Utrecht schiet hem zo in eigen goalEen oude veteraan die gewoon Messi kan na doen hier
Lekker achterover leunen inderdaadquote:Op zondag 14 april 2013 20:20 schreef Ajacied422 het volgende:
Nu is het toch wel leuk om te kijken wat de rest van Nederland doet de komende 4 potjes
Eigenlijk boeit dat juist helemaal niks meer, nu Ajax kampioen is.quote:Op zondag 14 april 2013 20:20 schreef Ajacied422 het volgende:
Nu is het toch wel leuk om te kijken wat de rest van Nederland doet de komende 4 potjes
KNVB regels versoepelen ivm spelers buiten de EU en hun loon. Help je clubs als NAC en VVV wel mee als ze zuid-amerikanen en afrikaantjes kunnen aantrekken.quote:Op zondag 14 april 2013 20:20 schreef Tarado het volgende:
[..]
Daarom, en ik moet ook lachen om PSV omdat ze de club in de afgrond aan het gooien zijn maar uiteindelijk heb ik liever een concurrent die je scherper en beter maakt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |