Het kon ook eigenijk niet meer met hem, wat een oude lul is dat geworden dit jaarquote:Op zondag 14 april 2013 20:40 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik vond hem sowieso een beetje vermoeid overkomen in de wedstrijd
quote:Op zondag 14 april 2013 20:41 schreef HeatWave het volgende:
[ afbeelding ]
PSV moet dit als clubicoon nemen, ze hebben de hele wedstrijd verontwaarigd zo rondgelopen.
Telkens als ik die Toivonen zie, wil ik daar het veld in en die kerel de hele wedstrijd achterna lopen als een sluipmoordenaar. Raken waar ik hem raken kanquote:Op zondag 14 april 2013 20:41 schreef Triptamine2 het volgende:
[..]
Het kon ook eigenijk niet meer met hem, wat een oude lul is dat geworden dit jaar
Oh, en Toivonen verdiend niets anders dan een nekschot
Dat hoofd van Mark ook, het is serieus net een klein kind.quote:Op zondag 14 april 2013 20:42 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
4 sterren? Nog 8 jaar Mark, nog 8 jaar!
Ik vond het wel aandoenlijk dat gehuil, Poulsen was baasquote:Op zondag 14 april 2013 20:42 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Telkens als ik die Toivonen zie, wil ik daar het veld in en die kerel de hele wedstrijd achterna lopen als een sluipmoordenaar. Raken waar ik hem raken kan
Episch totaal-de-weg-kwijt-en-totaal-overlopen gezichtquote:
Zo jammer dat hij nooit eens een dubbele beenbreuk krijgt ala Reisquote:Op zondag 14 april 2013 20:42 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Telkens als ik die Toivonen zie, wil ik daar het veld in en die kerel de hele wedstrijd achterna lopen als een sluipmoordenaar. Raken waar ik hem raken kan
Je ziet dat het niet met overtuiging is. Hij wordt ook moe van zichzelf.quote:Op zondag 14 april 2013 20:43 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat hoofd van Mark ook, het is serieus net een klein kind.
Inderdaad, gewoon heel zakelijk tegen dat gepiep.quote:Op zondag 14 april 2013 20:43 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik vond het wel aandoenlijk dat gehuil, Poulsen was baas
Die kan er echt geen reet meer van, alleen maar zeuren en protesteren over het enorme onrecht dat het arme pvs wordt aangedaan, met afstand de onsymspatiekste kutclub in nederland..quote:Op zondag 14 april 2013 20:43 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat hoofd van Mark ook, het is serieus net een klein kind.
Hij is wel de eerste die ik dat zou gunnen. Ook zag ik hem meteen weer van die duwtjes uitdelen die totaal niet nodig warenquote:Op zondag 14 april 2013 20:43 schreef Triptamine2 het volgende:
[..]
Episch totaal-de-weg-kwijt-en-totaal-overlopen gezicht
[..]
Zo jammer dat hij nooit eens een dubbele beenbreuk krijgt ala Reis
Ik had mijn twijfels, maar ze hebben goed uitgepaktquote:Op zondag 14 april 2013 20:44 schreef Ajacied422 het volgende:
Ajax heeft afgelopen zomer gewoon geweldig gedaan.
Hoesen, Schone, Moisander, Poulsen...
Van Bommel moet je gewoon constant afjagen. Hopelijk eindigt vitesse 2equote:Op zondag 14 april 2013 20:44 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Die kan er echt geen reet meer van, alleen maar zeuren en protesteren over het enorme onrecht dat het arme pvs wordt aangedaan, met afstand de onsymspatiekste kutclub in nederland..
Dat stukje ook bij Eredivisie Live op die persconferentiequote:Op zondag 14 april 2013 20:44 schreef ClapClapYourHands het volgende:
At first I was likebut then I
[ afbeelding ]
Advocaat
Die stiltequote:Op zondag 14 april 2013 20:44 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[ afbeelding ]
Advocaat
At first I was likequote:Op zondag 14 april 2013 20:46 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat stukje ook bij Eredivisie Live op die persconferentie
Stijn zijn er nog leuke calimero-posts op PSV netwerk?quote:Op zondag 14 april 2013 20:45 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Van Bommel moet je gewoon constant afjagen. Hopelijk eindigt vitesse 2e
Dat inderdaad, maar ik zag hem ook weer een keer als een stervende zwaan ter aarde storten terwijl er niks gebeurde. Walgelijk figuurquote:Op zondag 14 april 2013 20:45 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hij is wel de eerste die ik dat zou gunnen. Ook zag ik hem meteen weer van die duwtjes uitdelen die totaal niet nodig waren
Mee eens, al zou je denken dat v Bommel zich op zijn beurt weer niet door Poulsen zou laten opnaaien, dat gebeurde wel degelijk.quote:Op zondag 14 april 2013 20:46 schreef Saekerhett het volgende:
Poulsen is ook gewoon een opperbaas. Hij heeft zoveel ervaring dat hij zich niet gek laat maken door die tering Toivonen.
quote:Op zondag 14 april 2013 20:22 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]
Nu 2012/2013 er van maken.
Die wil ik, die wil ikquote:
Eindelijk een keer niet vervelend dat hij daar zitquote:
Ik zou er bijna medelijden mee krijgenquote:Op zondag 14 april 2013 20:46 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Nu gelooped
http://psv.netwerk.to/forums/HTML/forum10/2414.phpquote:Op zondag 14 april 2013 20:46 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Stijn zijn er nog leuke calimero-posts op PSV netwerk?
geenCL, schuld terug betalen, advocaat weg, paar spelers weg, met een beetje mazzel gaat het in NL vanaf nu weer over echte clubs en doet psv mee voor plek 5.quote:Op zondag 14 april 2013 20:45 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Van Bommel moet je gewoon constant afjagen. Hopelijk eindigt vitesse 2e
Die keer met Poulsen. Was een botsing enzo. Ik denk dat ik me niet had kunnen inhouden. Gewoon een keiharde schop in zijn maag. Maarja dan ga je er zo af met roodquote:Op zondag 14 april 2013 20:46 schreef Triptamine2 het volgende:
[..]
Dat inderdaad, maar ik zag hem ook weer een keer als een stervende zwaan ter aarde storten terwijl er niks gebeurde. Walgelijk figuur
En bij VI zullen ze ook wel bash gaan doen over die PSV verdediging.quote:Op zondag 14 april 2013 20:47 schreef OverRated het volgende:
[..]
Eindelijk een keer niet vervelend dat hij daar zitHoewel, vorige week was hij ook wel oké.
Even uitpluizen.quote:Op zondag 14 april 2013 20:47 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
http://psv.netwerk.to/forums/HTML/forum10/2414.php
fc twente hangt nog aan een kabel die bijna doorgescheurd is, 6 punten lopen ze achter op psv & feyenoord.quote:Op zondag 14 april 2013 20:47 schreef HeatWave het volgende:
[..]
geenCL, schuld terug betalen, advocaat weg, paar spelers weg, met een beetje mazzel gaat het in NL vanaf nu weer over echte clubs en doet psv mee voor plek 5.
Lens gaat sowieso weg. De enige die nog wel eens tegen Ajax wil scorenquote:Op zondag 14 april 2013 20:47 schreef HeatWave het volgende:
[..]
geenCL, schuld terug betalen, advocaat weg, paar spelers weg, met een beetje mazzel gaat het in NL vanaf nu weer over echte clubs en doet psv mee voor plek 5.
Jajaja, nu al zin inquote:Op zondag 14 april 2013 20:48 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
En bij VI zullen ze ook wel bash gaan doen over die PSV verdediging.
Ik zou hem met een 18 jarige swaggakill in de catacomben opwachtenquote:Op zondag 14 april 2013 20:47 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die keer met Poulsen. Was een botsing enzo. Ik denk dat ik me niet had kunnen inhouden. Gewoon een keiharde schop in zijn maag. Maarja dan ga je er zo af met rood
Dat heb ik sowieso wel, maar nu zeker. Al weet ik nu al dat de prestatie van Ajax gebagatelliseerd wordtquote:
Ik zou hem in een Saw machine stoppen.quote:Op zondag 14 april 2013 20:49 schreef Triptamine2 het volgende:
[..]
Ik zou hem met een 18 jarige swaggakill in de catacomben opwachten
quote:Op zondag 14 april 2013 @ 20:49 schreef Class het volgende:
Gejank in het veld van de P$V spelers,
Gejank online van de P$V fans,
Jullie tranen proeven zo zoet, blijf huilen![]()
blind was wel de beste van de achterliniequote:Op zondag 14 april 2013 20:49 schreef Syntix het volgende:
Vandaag wel iets minder Blind en Van Rhijn zien opkomen.
Die gaan echt niet hoger eindigen hoorquote:Op zondag 14 april 2013 20:48 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
fc twente hangt nog aan een kabel die bijna doorgescheurd is, 6 punten lopen ze achter op psv & feyenoord.
Ik wil best concurrentie in NL, maar psv mag van mij verdwijnen uit de top. Kansloze, sfeerloze, ziellioze kutclub.quote:Op zondag 14 april 2013 20:49 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Lens gaat sowieso weg. De enige die nog wel eens tegen Ajax wil scoren
Ja, of Moisander...quote:Op zondag 14 april 2013 20:50 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
blind was wel de beste van de achterlinie
Moisanderquote:Op zondag 14 april 2013 20:50 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
blind was wel de beste van de achterlinie
Dit. Gewoon Ajax en Feyenoord, dan een tijdje niks. Dan Twente, Fietstas en PSVquote:Op zondag 14 april 2013 20:50 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik wil best concurrentie in NL, maar psv mag van mij verdwijnen uit de top. Kansloze, sfeerloze, ziellioze kutclub.
moeten bij het niet tweede worden verkopen en verkopen voor ze iemand aan kunnen trekkenquote:Op zondag 14 april 2013 20:50 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik wil best concurrentie in NL, maar psv mag van mij verdwijnen uit de top. Kansloze, sfeerloze, ziellioze kutclub.
idd psvquote:Op zondag 14 april 2013 20:50 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Eens. Die mogen lekker wegrotten.quote:Op zondag 14 april 2013 20:50 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Genieten ditquote:Op zondag 14 april 2013 20:47 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
http://psv.netwerk.to/forums/HTML/forum10/2414.php
quote:Als er volgend seizoen nog steeds een defensie met Marcelo en Hutchinson staat neem ik een seizoenskaart bij RKC, daar valt er namelijk nog minder te janken om de verdediging.
quote:Brands is hoofdverantwoordelijke voor het zoveelste drama van de laatste jaren. Hij kan met miljoenen geen goed elftal bij elkaar kopen. Heel slecht.
Er zit ook geen verbetering aan te komen. Waar ajax getraind wordt door Bergkamp, vragen wij Edwin van Ankeren als spitsentrainer. Ja sorry hoor, dan houd alles op.
On: verdiend verloren en kansloos voor volgend jaar als er niets gaat veranderen.
Ik heb dit aan het begin van het seizoen voorspeld en dat doe ik nu weer.
Kansloos! Zoals vandaag! Ajax gefeliciteerd!
quote:Bestelling: 1 grote bezem om een schoonmaak te houden. Advocaat kan per direct weg want een trainer die nu al weet dat hij niet blijft motiveert niet meer. En ja over wissels zeg ik maar niks meer...
Met hun PSV plaatje altijdquote:EEN naam: van Gaal had on kampioen gemaakt! Maar ja.....clubcultuur smaakt zo goed!
En als ze geld hebben natuurlijk meteen voor Maher gaanquote:Op zondag 14 april 2013 20:51 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
moeten bij het niet tweede worden verkopen en verkopen voor ze iemand aan kunnen trekken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |