Daar vond ik je reactie te triest voor.quote:Op zondag 14 april 2013 19:09 schreef jakees het volgende:
[..]
Fijn dat je het toegeeft had je beter gelijk kunnen doen.
ja leuk, maar in balbezit had je er niets aan.quote:
Aad de Mos had hem gelijk weer gewisseld. Dit is echt werkelijk waar het meest dramatische seizoen van een speler ooit denk ik. Zware blessure, terugkomen slecht spelen en rood krijgen, je hand kapot slaan, weer terug komen en na 1 actie ervoor zorgen dat kampioenschap weg is.quote:
Die jongen zal zich inderdaad vanavond wel verhangen, met een flink touw om zijn nek aan de ceilingfan.quote:Op zondag 14 april 2013 19:11 schreef jakees het volgende:
[..]
Aad de Mos had hem gelijk weer gewisseld. Dit is echt werkelijk waar het meest dramatische seizoen van een speler ooit denk ik. Zware blessure, terugkomen slecht spelen en rood krijgen, je hand kapot slaan, weer terug komen en na 1 actie ervoor zorgen dat kampioenschap weg is.
Die goal was sowieso nog wel gevallen, maar je hebt wel gelijk, pupillenfoutquote:Op zondag 14 april 2013 19:11 schreef jakees het volgende:
[..]
Aad de Mos had hem gelijk weer gewisseld. Dit is echt werkelijk waar het meest dramatische seizoen van een speler ooit denk ik. Zware blessure, terugkomen slecht spelen en rood krijgen, je hand kapot slaan, weer terug komen en na 1 actie ervoor zorgen dat kampioenschap weg is.
Dan had die met zijn hoofd door dat ruitje geslagen denk ik. Pff wel triest eigenlijk. Was die Willems eigenlijk geblesseerd?quote:Op zondag 14 april 2013 19:12 schreef Nicson het volgende:
[..]
Die jongen zal zich inderdaad vanavond wel verhangen, met een flink touw om zijn nek aan de ceilingfan.
*GGMMquote:Op zondag 14 april 2013 19:12 schreef jakees het volgende:
[..]
GGGM de autoriteit op het gebied van hoogwaardige posts hahaha
Nee, gewoon de op een na slechtste wissel van Dick ooit.quote:Op zondag 14 april 2013 19:13 schreef jakees het volgende:
[..]
Dan had die met zijn hoofd door dat ruitje geslagen denk ik. Pff wel triest eigenlijk. Was die Willems eigenlijk geblesseerd?
Ik blijf het onbegrijpelijk vinden dat een van de beste keepers van de eredivisie op de bank zit na een paar rare momenten. Heeft zoveel meer als Waterman. Al was die tot de 2-3 niet slecht.quote:Op zondag 14 april 2013 19:12 schreef Tarado het volgende:
[..]
Die goal was sowieso nog wel gevallen, maar je hebt wel gelijk, pupillenfout
Nu niet meer waarschijnlijk.quote:Op zondag 14 april 2013 19:13 schreef Doublepain het volgende:
Stoke City wil voor 5 miljoen kopen toch?
Nu niet meer.quote:Op zondag 14 april 2013 19:13 schreef Doublepain het volgende:
Stoke City wil voor 5 miljoen kopen toch?
Dan moet die echt vertrekken. Er zit totaal geen goede balans in het team om dat er al een aantal seizoenen niet geïnvesteerd wordt in de verdediging. Dat zegt iedereen zo'n beetje, en ook Advocaat geeft het impliciet toe, maar Marcel Brands koopt volgend seizoen volgens mij nog liever Maher erbij dan dat hij een verdediger aankoopt.quote:
Ok doe ik topuser!quote:Op zondag 14 april 2013 19:13 schreef GGMM het volgende:
[..]
*GGMM
Verder geen zin in gebash met jou. Heb je iets op te merken kan je in het feedbacktopic terecht.
Krijg het gevoel dat Marcel een saboteur is , want bij RKC en AZ deed die het wel uitstekendquote:Op zondag 14 april 2013 19:14 schreef Breekfast het volgende:
[..]
Dan moet die echt vertrekken. Er zit totaal geen goede balans in het team om dat er al een aantal seizoenen niet geïnvesteerd wordt in de verdediging. Dat zegt iedereen zo'n beetje, en ook Advocaat geeft het impliciet toe, maar Marcel Brands koopt volgend seizoen volgens mij nog liever Maher erbij dan dat hij een verdediger aankoopt.
Oh ja, Narsingh. Die heb je ook nog.quote:Op zondag 14 april 2013 19:15 schreef Doublepain het volgende:
Volgend seizoen:
Depay-Locadia-Narsingh
Ik heb er wel vertrouwen in
Alsof jij niet weet wie hij is/was.quote:Op zondag 14 april 2013 19:16 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Oh ja, Narsingh. Die heb je ook nog.
Narsingh wordt het ook niet, Depay weet ik nog niet want speelt al lang slecht, Locadia zie ik wel wat in.quote:Op zondag 14 april 2013 19:15 schreef Doublepain het volgende:
Volgend seizoen:
Depay-Locadia-Narsingh
Ik heb er wel vertrouwen in
Pietertje speelt ook heel slecht, slechter dan hij eerst was? De reden waarom is omdat hij nauwelijks speelde, dat is hetzelfde met Memphis. Ik heb vertrouwen in die jongen, moet alleen wel een kans krijgen.quote:Op zondag 14 april 2013 19:17 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Narsingh wordt het ook niet, Depay weet ik nog niet want speelt al lang slecht, Locadia zie ik wel wat in.
Pieters is nooit goed geweest. Was altijd slecht, maar door zijn blessure maakte mensen hem beter dan hij werkelijk was. Soort Toivonen zeg maar.quote:Op zondag 14 april 2013 19:18 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Pietertje speelt ook heel slecht, slechter dan hij eerst was? De reden waarom is omdat hij nauwelijks speelde, dat is hetzelfde met Memphis. Ik heb vertrouwen in die jongen, moet alleen wel een kans krijgen.
Ik ook.quote:
Ik ookquote:
Pieters was gewoon een stabiele backquote:Op zondag 14 april 2013 19:19 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Pieters is nooit goed geweest. Was altijd slecht, maar door zijn blessure maakte mensen hem beter dan hij werkelijk was. Soort Toivonen zeg maar.
[..]
Ik ook.
Waarom?quote:Op zondag 14 april 2013 19:18 schreef TweeGrolsch het volgende:
Volgend jaar de halve selectie verkopen. En wat fatsoenlijke verdedigers er neerzetten.
Het enige probleem is gewoon de verdediging. Als je die fatsoenlijk hebt, met opbouw en normaal de bal kunnen tegenhouden. Dan heb je voorin genoeg kwaliteit staan om een paar goaltjes te maken.quote:Op zondag 14 april 2013 19:18 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Pietertje speelt ook heel slecht, slechter dan hij eerst was? De reden waarom is omdat hij nauwelijks speelde, dat is hetzelfde met Memphis. Ik heb vertrouwen in die jongen, moet alleen wel een kans krijgen.
Hilje is voor Stroot gehaald, die helaas weggaatquote:Op zondag 14 april 2013 19:21 schreef TweeGrolsch het volgende:
[..]
Het enige probleem is gewoon de verdediging. Als je die fatsoenlijk hebt, met opbouw en normaal de bal kunnen tegenhouden. Dan heb je voorin genoeg kwaliteit staan om een paar goaltjes te maken.
Maar gelukkig heeft marcel Hiljemark gehaald. Dus het komt allemaal geod.
quote:
De hele verdediging dan verkopen.quote:Op zondag 14 april 2013 19:20 schreef Breekfast het volgende:
[..]
Waarom?
Met het middenveld en de aanval van PSV is echt helemaal niks mis. Kijk alleen al naar het aantal gescoorde doelpunten van PSV.
Het enige wat een drastische verandering nodig heeft is de verdediging. Daarmee was PSV dit seizoen op zijn sloffen kampioen geworden.
Hopen maar, al zie ik het eigenlijk niet meer gebeuren.quote:Op zondag 14 april 2013 19:21 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Hilje is voor Stroot gehaald, die helaas weggaat
Ja goed gescout.quote:Op zondag 14 april 2013 19:21 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Hilje is voor Stroot gehaald, die helaas weggaat
Psv speelde gewoon de lange bal richting Toivonen. Is gewoon een manier van spelen. Of moet iedereen zoals ajax spelen? Opbouw van achter kon niet. Omdat psv het niet kon en omdat ajax goed stoorde.quote:Op zondag 14 april 2013 19:20 schreef ajacied4lf het volgende:
Wat was PSV gespannen, gestressd en onzeker zeg, het was gewoon zielig.
En dan spelers als v. Bommel en Toivonen die het voetballend niet kunnen oplossen en dus gaan schoppen, zeiken en om kaarten gaan vragen, beschamend slecht.![]()
Over de wedstrijd zelf, ik vond Ajax matig, maar dan nog waren ze op alle vlakken de bovenliggende partij.
PSV die zonder gedachte maar de bal naar voren knalde en hoopte op iets creatiefs van Lens, Mertens en Toivonen (beetje het voetbal wat Ajax liet zien met Suarez destijds).
PSV is 90 minuten lang weggespeeld en dat met een slecht spelend Ajax (maar een slecht spelend Ajax is nog altijd stabiel en zelfverzekerd).![]()
Een 100 jarig bestaan vieren met een afgang, zo kan het ook! volgend jaar weer nieuwe kansen!![]()
Feyenoord ook.quote:Op zondag 14 april 2013 19:23 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
Psv speelde gewoon de lange bal richting Toivonen. Is gewoon een manier van spelen. Of moet iedereen zoals ajax spelen?
En als er iemand weet hoe het voelt om een 100 jarige bestaan te vieren met een afgang dan is het ajax wel.
Precies. En daarnaast we zijn niet eens 100 jaar dit seizoen.quote:
Bij AZ heeft hij nooit de aankopen bepaald, dat deed Van Gaal, hij sloot alleen de contracten afquote:Op zondag 14 april 2013 19:15 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Krijg het gevoel dat Marcel een saboteur is , want bij RKC en AZ deed die het wel uitstekend
Jij was erbij?quote:Op zondag 14 april 2013 19:25 schreef Tarado het volgende:
[..]
Bij AZ heeft hij nooit de aankopen bepaald, dat deed Van Gaal, hij sloot alleen de contracten af
En 2-3 een afgang noemen. Die 6-2 of die 1-5 of die 0-4 in de arena. Dat noem je een afgang.quote:Op zondag 14 april 2013 19:20 schreef ajacied4lf het volgende:
Wat was PSV gespannen, gestressd en onzeker zeg, het was gewoon zielig.
En dan spelers als v. Bommel en Toivonen die het voetballend niet kunnen oplossen en dus gaan schoppen, zeiken en om kaarten gaan vragen, beschamend slecht.![]()
Over de wedstrijd zelf, ik vond Ajax matig, maar dan nog waren ze op alle vlakken de bovenliggende partij.
PSV die zonder gedachte maar de bal naar voren knalde en hoopte op iets creatiefs van Lens, Mertens en Toivonen (beetje het voetbal wat Ajax liet zien met Suarez destijds).
PSV is 90 minuten lang weggespeeld en dat met een slecht spelend Ajax (maar een slecht spelend Ajax is nog altijd stabiel en zelfverzekerd).![]()
Een 100 jarig bestaan vieren met een afgang, zo kan het ook! volgend jaar weer nieuwe kansen!![]()
Dat deden ze te weinigquote:Op zondag 14 april 2013 19:23 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
Psv speelde gewoon de lange bal richting Toivonen. Is gewoon een manier van spelen. Of moet iedereen zoals ajax spelen? Opbouw van achter kon niet. Omdat psv het niet kon en omdat ajax goed stoorde.
En als er iemand weet hoe het voelt om een 100 jarige bestaan te vieren met een afgang dan is het ajax wel.
Dat is een manier van spelen inderdaad, maar doe dat dan ook.quote:Op zondag 14 april 2013 19:23 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
Psv speelde gewoon de lange bal richting Toivonen. Is gewoon een manier van spelen. Of moet iedereen zoals ajax spelen?
Ja.quote:Op zondag 14 april 2013 19:25 schreef jakees het volgende:
Vinden jullie dat van bommel er nog een jaartje aan moet plakken?
Nee.quote:Op zondag 14 april 2013 19:25 schreef jakees het volgende:
Ik wel.quote:Op zondag 14 april 2013 19:25 schreef jakees het volgende:
Jouw mening boeit ons niet.quote:
Wat is dat nou weer voor opmerking, Van Gaal bepaalde het gehele technische beleid, als je dat niet gelooft, tjaquote:
Wat jij wilt.quote:Op zondag 14 april 2013 19:26 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
En 2-3 een afgang noemen. Die 6-2 of die 1-5 of die 0-4 in de arena. Dat noem je een afgang.
Brands claimde zelf Pelle gehaald te hebbenquote:Op zondag 14 april 2013 19:28 schreef Tarado het volgende:
[..]
Wat is dat nou weer voor opmerking, Van Gaal bepaalde het gehele technische beleid, als je dat niet gelooft, tja
Pas op hoor, als je hem er te lang op aanspreekt dan zegt ie; nou iedereen weer ontopic!!!quote:
Die loopt echt de boel alleen maar op te naaien. Laat gaan. Maar waarom vind je dat van bommel moet blijven? Hij laat echt vaak zijn man lopen hoor. MAar misschien met een nieuw team gaat het wel beter.quote:
Toivonen verloor alleen elk duel van Poulsen.quote:Op zondag 14 april 2013 19:23 schreef RubenSosa het volgende:
Psv speelde gewoon de lange bal richting Toivonen
Is wel een afgang, hoe dan ook, om de titel spelen en het dan niet spannend kunnen makenquote:Op zondag 14 april 2013 19:26 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
En 2-3 een afgang noemen. Die 6-2 of die 1-5 of die 0-4 in de arena. Dat noem je een afgang.
quote:Op zondag 14 april 2013 19:28 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Brands claimde zelf Pelle gehaald te hebben
Bij Toivonen zag je wat je vaak ziet bij spelers die van lange blessure terugkomen. Eerste duel wel aardig invallen en daarna toch wel moeite om oude niveau te halen. Bij het begin wel om kunnen lachen die toneelstukjes.quote:Op zondag 14 april 2013 19:29 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Toivonen verloor alleen elk duel van Poulsen.
2e plek vierenquote:Op zondag 14 april 2013 19:28 schreef Devv het volgende:
Een tweede plek mag je tegenwoordig ook gewoon vieren hoor.
Maar dat zijn jullie (PSV) ook.quote:Op zondag 14 april 2013 19:34 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
2e plek vierendonder op, dan ben je gewoon een loser.
v.Bommel laat helemaal niet zo vaak zijn man lopen. Is een beetje opgeklopt door supporters van ajax en feyenoord.quote:Op zondag 14 april 2013 19:29 schreef jakees het volgende:
[..]
Die loopt echt de boel alleen maar op te naaien. Laat gaan. Maar waarom vind je dat van bommel moet blijven? Hij laat echt vaak zijn man lopen hoor. MAar misschien met een nieuw team gaat het wel beter.
Al bekend, maar fijn dat hij het herhaalt.quote:Op zondag 14 april 2013 19:37 schreef Doublepain het volgende:
http://eredivisielive.nl/(...)rden-ben-ik-weg.html
PSV zonder van Bommel 83% met van Bommel 63%. Vandaag was het wel vaak hoor. Zeker 6,7 keer was Erikson eerst dichtbij van Bommel en vervolgens van Bommel in geen velden of wegen te bekennen. Als middenveld te groot wordt dan vind ik dat die te kort komt en dat gaat alleen maar erger worden. Ik denk dat die stopt eerlijk gezegd en maar beter ook voor hem. Nu komt die af en toe te kort volgend jaar wordt dat alleen maar meer. Dat verdient die niet vind ik.quote:Op zondag 14 april 2013 19:36 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
v.Bommel laat helemaal niet zo vaak zijn man lopen. Is een beetje opgeklopt door supporters van ajax en feyenoord.
v.Bommel heeft genoeg goede wedstrijden gespeeld dit jaar. En zo'n speler had psv gewoon nodig na de laatste jaren.
Verdedigend moet er zeker wat bij.
Fabertje gaat ook wel wegquote:Op zondag 14 april 2013 19:39 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Al bekend, maar fijn dat hij het herhaalt.Cocu / Faber dus volgend jaar.
Was eerst in gesprek met Groningen, maar dat liep op niets uit. Gaat nu waarschijnlijk naar Sparta? of een ander Eredivisieclub, ik weet niet meer welkequote:
Cocu krijgt echt een zware taak, vooral als deze selectie blijftquote:Op zondag 14 april 2013 19:40 schreef GotenSSJ het volgende:
Cocu dan. Lijkt me een goede optie, nu alleen hopen dat er ogen open gaan en we een goede verdediger (Of 3) ergens vandaan kunnen toveren.
Het is geweldig dat hij terug is gekomen, alle respect voor, maar hij brengt niet wat hij moet brengen en je hebt nog 3 andere spelers voor die plek, dat salaris kan je betere aan een verdediger bestedenquote:Op zondag 14 april 2013 19:36 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
v.Bommel laat helemaal niet zo vaak zijn man lopen. Is een beetje opgeklopt door supporters van ajax en feyenoord.
v.Bommel heeft genoeg goede wedstrijden gespeeld dit jaar. En zo'n speler had psv gewoon nodig na de laatste jaren.
Verdedigend moet er zeker wat bij.
Wist ik niet. Op tv blijven ze namelijk discussieren over wie het wordt.quote:Op zondag 14 april 2013 19:41 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Was eerst in gesprek met Groningen, maar dat liep op niets uit. Gaat nu waarschijnlijk naar Sparta? of een ander Eredivisieclub, ik weet niet meer welke
Daar is het beleid te slecht voor.quote:Op zondag 14 april 2013 19:42 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Wist ik niet. Op tv blijven ze namelijk discussieren over wie het wordt.
Misschien wordt Cocu wel een 'de Boerretje', al hoop en denk ik van niet.
Die cijfers zeggen niks joh. Gewoon toeval. Psv zat toen ook gewoon in een "flow". Tegen feyenoord was het middenveld vorig jaar toivonen/wijnaldum en strootman. Toen wonnen we. Vorig jaar werden we regelmatig helemaal zoek gespeeld met dat middenveld.quote:Op zondag 14 april 2013 19:40 schreef jakees het volgende:
[..]
PSV zonder van Bommel 83% met van Bommel 63%. Vandaag was het wel vaak hoor. Zeker 6,7 keer was Erikson eerst dichtbij van Bommel en vervolgens van Bommel in geen velden of wegen te bekennen. Als middenveld te groot wordt dan vind ik dat die te kort komt en dat gaat alleen maar erger worden. Ik denk dat die stopt eerlijk gezegd en maar beter ook voor hem. Nu komt die af en toe te kort volgend jaar wordt dat alleen maar meer. Dat verdient die niet vind ik.
Ik hoop het wel, prijzen misschien niet, maar de spelers die hij gaat gebruiken welquote:Op zondag 14 april 2013 19:42 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ik denk dat De Boer een betere trainer is, veel meer aanwezig, zal altijd z'n bek open trekken. Cocu was misschien als speler beter, ziet het beter enzovoort maar zal nooit de uitstraling van de Boer hebben bijvoorbeeld.quote:Op zondag 14 april 2013 19:42 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Alsof dat belangrijk isquote:Op zondag 14 april 2013 19:44 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Ik denk dat De Boer een betere trainer is, veel meer aanwezig, zal altijd z'n bek open trekken. Cocu was misschien als speler beter, ziet het beter enzovoort maar zal nooit de uitstraling van de Boer hebben bijvoorbeeld.
Klopt, dat wordt heel lastig.quote:
de Boer is een bijzondere trainer, kan echt een hele grote worden (Mourinho, v. Gaal etc.). Hopen dat ze hem lang kunnen behouden bij Ajax.quote:Op zondag 14 april 2013 19:44 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Ik denk dat De Boer een betere trainer is, veel meer aanwezig, zal altijd z'n bek open trekken. Cocu was misschien als speler beter, ziet het beter enzovoort maar zal nooit de uitstraling van de Boer hebben bijvoorbeeld.
Ik zie Cocu niet een woedeaanval krijgen zoals Frank de Boer wel eens heeft.quote:Op zondag 14 april 2013 19:44 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Yep, eens. Kan een hele grote worden.quote:Op zondag 14 april 2013 19:44 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Alsof dat belangrijk is
[/q[quote]Op zondag 14 april 2013 19:45 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
de Boer is een bijzondere trainer, kan echt een hele grote worden (Mourinho, v. Gaal etc.). Hopen dat ze hem lang kunnen behouden bij Ajax.
1 goede CV (en misschien een ECHTE rechtsback) en dan is het opgelost.quote:Op zondag 14 april 2013 19:44 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Klopt, dat wordt heel lastig.
Ik schat een tussenjaartje, hele selectie is namelijk uit balans
Beetje een dooddoener weer. Het beleid van Ajax was voor de aanstelling van de Boer ook niet om over naar huis te schrijven. Ajax had weet ik hoeveel contractspelers en van die Spanjaarden die veel te veel verdiende. Schreven ook rode cijfers op dat moment. Je punt?quote:
Dankje, dat zeg ik net.quote:Op zondag 14 april 2013 19:46 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik zie Cocu niet een woedeaanval krijgen zoals Frank de Boer wel eens heeft.
quote:Op zondag 14 april 2013 19:46 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
1 goede CV (en misschien een ECHTE rechtsback) en dan is het opgelost.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |