Fabertje gaat ook wel wegquote:Op zondag 14 april 2013 19:39 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Al bekend, maar fijn dat hij het herhaalt.Cocu / Faber dus volgend jaar.
Was eerst in gesprek met Groningen, maar dat liep op niets uit. Gaat nu waarschijnlijk naar Sparta? of een ander Eredivisieclub, ik weet niet meer welkequote:
Cocu krijgt echt een zware taak, vooral als deze selectie blijftquote:Op zondag 14 april 2013 19:40 schreef GotenSSJ het volgende:
Cocu dan. Lijkt me een goede optie, nu alleen hopen dat er ogen open gaan en we een goede verdediger (Of 3) ergens vandaan kunnen toveren.
Het is geweldig dat hij terug is gekomen, alle respect voor, maar hij brengt niet wat hij moet brengen en je hebt nog 3 andere spelers voor die plek, dat salaris kan je betere aan een verdediger bestedenquote:Op zondag 14 april 2013 19:36 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
v.Bommel laat helemaal niet zo vaak zijn man lopen. Is een beetje opgeklopt door supporters van ajax en feyenoord.
v.Bommel heeft genoeg goede wedstrijden gespeeld dit jaar. En zo'n speler had psv gewoon nodig na de laatste jaren.
Verdedigend moet er zeker wat bij.
Wist ik niet. Op tv blijven ze namelijk discussieren over wie het wordt.quote:Op zondag 14 april 2013 19:41 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Was eerst in gesprek met Groningen, maar dat liep op niets uit. Gaat nu waarschijnlijk naar Sparta? of een ander Eredivisieclub, ik weet niet meer welke
Daar is het beleid te slecht voor.quote:Op zondag 14 april 2013 19:42 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Wist ik niet. Op tv blijven ze namelijk discussieren over wie het wordt.
Misschien wordt Cocu wel een 'de Boerretje', al hoop en denk ik van niet.
Die cijfers zeggen niks joh. Gewoon toeval. Psv zat toen ook gewoon in een "flow". Tegen feyenoord was het middenveld vorig jaar toivonen/wijnaldum en strootman. Toen wonnen we. Vorig jaar werden we regelmatig helemaal zoek gespeeld met dat middenveld.quote:Op zondag 14 april 2013 19:40 schreef jakees het volgende:
[..]
PSV zonder van Bommel 83% met van Bommel 63%. Vandaag was het wel vaak hoor. Zeker 6,7 keer was Erikson eerst dichtbij van Bommel en vervolgens van Bommel in geen velden of wegen te bekennen. Als middenveld te groot wordt dan vind ik dat die te kort komt en dat gaat alleen maar erger worden. Ik denk dat die stopt eerlijk gezegd en maar beter ook voor hem. Nu komt die af en toe te kort volgend jaar wordt dat alleen maar meer. Dat verdient die niet vind ik.
Ik hoop het wel, prijzen misschien niet, maar de spelers die hij gaat gebruiken welquote:Op zondag 14 april 2013 19:42 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ik denk dat De Boer een betere trainer is, veel meer aanwezig, zal altijd z'n bek open trekken. Cocu was misschien als speler beter, ziet het beter enzovoort maar zal nooit de uitstraling van de Boer hebben bijvoorbeeld.quote:Op zondag 14 april 2013 19:42 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Alsof dat belangrijk isquote:Op zondag 14 april 2013 19:44 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Ik denk dat De Boer een betere trainer is, veel meer aanwezig, zal altijd z'n bek open trekken. Cocu was misschien als speler beter, ziet het beter enzovoort maar zal nooit de uitstraling van de Boer hebben bijvoorbeeld.
Klopt, dat wordt heel lastig.quote:
de Boer is een bijzondere trainer, kan echt een hele grote worden (Mourinho, v. Gaal etc.). Hopen dat ze hem lang kunnen behouden bij Ajax.quote:Op zondag 14 april 2013 19:44 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Ik denk dat De Boer een betere trainer is, veel meer aanwezig, zal altijd z'n bek open trekken. Cocu was misschien als speler beter, ziet het beter enzovoort maar zal nooit de uitstraling van de Boer hebben bijvoorbeeld.
Ik zie Cocu niet een woedeaanval krijgen zoals Frank de Boer wel eens heeft.quote:Op zondag 14 april 2013 19:44 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Yep, eens. Kan een hele grote worden.quote:Op zondag 14 april 2013 19:44 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Alsof dat belangrijk is
[/q[quote]Op zondag 14 april 2013 19:45 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
de Boer is een bijzondere trainer, kan echt een hele grote worden (Mourinho, v. Gaal etc.). Hopen dat ze hem lang kunnen behouden bij Ajax.
1 goede CV (en misschien een ECHTE rechtsback) en dan is het opgelost.quote:Op zondag 14 april 2013 19:44 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Klopt, dat wordt heel lastig.
Ik schat een tussenjaartje, hele selectie is namelijk uit balans
Beetje een dooddoener weer. Het beleid van Ajax was voor de aanstelling van de Boer ook niet om over naar huis te schrijven. Ajax had weet ik hoeveel contractspelers en van die Spanjaarden die veel te veel verdiende. Schreven ook rode cijfers op dat moment. Je punt?quote:
Dankje, dat zeg ik net.quote:Op zondag 14 april 2013 19:46 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik zie Cocu niet een woedeaanval krijgen zoals Frank de Boer wel eens heeft.
quote:Op zondag 14 april 2013 19:46 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
1 goede CV (en misschien een ECHTE rechtsback) en dan is het opgelost.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |