Pieters is nooit goed geweest. Was altijd slecht, maar door zijn blessure maakte mensen hem beter dan hij werkelijk was. Soort Toivonen zeg maar.quote:Op zondag 14 april 2013 19:18 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Pietertje speelt ook heel slecht, slechter dan hij eerst was? De reden waarom is omdat hij nauwelijks speelde, dat is hetzelfde met Memphis. Ik heb vertrouwen in die jongen, moet alleen wel een kans krijgen.
Ik ook.quote:
Ik ookquote:
Pieters was gewoon een stabiele backquote:Op zondag 14 april 2013 19:19 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Pieters is nooit goed geweest. Was altijd slecht, maar door zijn blessure maakte mensen hem beter dan hij werkelijk was. Soort Toivonen zeg maar.
[..]
Ik ook.
Waarom?quote:Op zondag 14 april 2013 19:18 schreef TweeGrolsch het volgende:
Volgend jaar de halve selectie verkopen. En wat fatsoenlijke verdedigers er neerzetten.
Het enige probleem is gewoon de verdediging. Als je die fatsoenlijk hebt, met opbouw en normaal de bal kunnen tegenhouden. Dan heb je voorin genoeg kwaliteit staan om een paar goaltjes te maken.quote:Op zondag 14 april 2013 19:18 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Pietertje speelt ook heel slecht, slechter dan hij eerst was? De reden waarom is omdat hij nauwelijks speelde, dat is hetzelfde met Memphis. Ik heb vertrouwen in die jongen, moet alleen wel een kans krijgen.
Hilje is voor Stroot gehaald, die helaas weggaatquote:Op zondag 14 april 2013 19:21 schreef TweeGrolsch het volgende:
[..]
Het enige probleem is gewoon de verdediging. Als je die fatsoenlijk hebt, met opbouw en normaal de bal kunnen tegenhouden. Dan heb je voorin genoeg kwaliteit staan om een paar goaltjes te maken.
Maar gelukkig heeft marcel Hiljemark gehaald. Dus het komt allemaal geod.
quote:
De hele verdediging dan verkopen.quote:Op zondag 14 april 2013 19:20 schreef Breekfast het volgende:
[..]
Waarom?
Met het middenveld en de aanval van PSV is echt helemaal niks mis. Kijk alleen al naar het aantal gescoorde doelpunten van PSV.
Het enige wat een drastische verandering nodig heeft is de verdediging. Daarmee was PSV dit seizoen op zijn sloffen kampioen geworden.
Hopen maar, al zie ik het eigenlijk niet meer gebeuren.quote:Op zondag 14 april 2013 19:21 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Hilje is voor Stroot gehaald, die helaas weggaat
Ja goed gescout.quote:Op zondag 14 april 2013 19:21 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Hilje is voor Stroot gehaald, die helaas weggaat
Psv speelde gewoon de lange bal richting Toivonen. Is gewoon een manier van spelen. Of moet iedereen zoals ajax spelen? Opbouw van achter kon niet. Omdat psv het niet kon en omdat ajax goed stoorde.quote:Op zondag 14 april 2013 19:20 schreef ajacied4lf het volgende:
Wat was PSV gespannen, gestressd en onzeker zeg, het was gewoon zielig.
En dan spelers als v. Bommel en Toivonen die het voetballend niet kunnen oplossen en dus gaan schoppen, zeiken en om kaarten gaan vragen, beschamend slecht.![]()
Over de wedstrijd zelf, ik vond Ajax matig, maar dan nog waren ze op alle vlakken de bovenliggende partij.
PSV die zonder gedachte maar de bal naar voren knalde en hoopte op iets creatiefs van Lens, Mertens en Toivonen (beetje het voetbal wat Ajax liet zien met Suarez destijds).
PSV is 90 minuten lang weggespeeld en dat met een slecht spelend Ajax (maar een slecht spelend Ajax is nog altijd stabiel en zelfverzekerd).![]()
Een 100 jarig bestaan vieren met een afgang, zo kan het ook! volgend jaar weer nieuwe kansen!![]()
Feyenoord ook.quote:Op zondag 14 april 2013 19:23 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
Psv speelde gewoon de lange bal richting Toivonen. Is gewoon een manier van spelen. Of moet iedereen zoals ajax spelen?
En als er iemand weet hoe het voelt om een 100 jarige bestaan te vieren met een afgang dan is het ajax wel.
Precies. En daarnaast we zijn niet eens 100 jaar dit seizoen.quote:
Bij AZ heeft hij nooit de aankopen bepaald, dat deed Van Gaal, hij sloot alleen de contracten afquote:Op zondag 14 april 2013 19:15 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Krijg het gevoel dat Marcel een saboteur is , want bij RKC en AZ deed die het wel uitstekend
Jij was erbij?quote:Op zondag 14 april 2013 19:25 schreef Tarado het volgende:
[..]
Bij AZ heeft hij nooit de aankopen bepaald, dat deed Van Gaal, hij sloot alleen de contracten af
En 2-3 een afgang noemen. Die 6-2 of die 1-5 of die 0-4 in de arena. Dat noem je een afgang.quote:Op zondag 14 april 2013 19:20 schreef ajacied4lf het volgende:
Wat was PSV gespannen, gestressd en onzeker zeg, het was gewoon zielig.
En dan spelers als v. Bommel en Toivonen die het voetballend niet kunnen oplossen en dus gaan schoppen, zeiken en om kaarten gaan vragen, beschamend slecht.![]()
Over de wedstrijd zelf, ik vond Ajax matig, maar dan nog waren ze op alle vlakken de bovenliggende partij.
PSV die zonder gedachte maar de bal naar voren knalde en hoopte op iets creatiefs van Lens, Mertens en Toivonen (beetje het voetbal wat Ajax liet zien met Suarez destijds).
PSV is 90 minuten lang weggespeeld en dat met een slecht spelend Ajax (maar een slecht spelend Ajax is nog altijd stabiel en zelfverzekerd).![]()
Een 100 jarig bestaan vieren met een afgang, zo kan het ook! volgend jaar weer nieuwe kansen!![]()
Dat deden ze te weinigquote:Op zondag 14 april 2013 19:23 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
Psv speelde gewoon de lange bal richting Toivonen. Is gewoon een manier van spelen. Of moet iedereen zoals ajax spelen? Opbouw van achter kon niet. Omdat psv het niet kon en omdat ajax goed stoorde.
En als er iemand weet hoe het voelt om een 100 jarige bestaan te vieren met een afgang dan is het ajax wel.
Dat is een manier van spelen inderdaad, maar doe dat dan ook.quote:Op zondag 14 april 2013 19:23 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
Psv speelde gewoon de lange bal richting Toivonen. Is gewoon een manier van spelen. Of moet iedereen zoals ajax spelen?
Ja.quote:Op zondag 14 april 2013 19:25 schreef jakees het volgende:
Vinden jullie dat van bommel er nog een jaartje aan moet plakken?
Nee.quote:Op zondag 14 april 2013 19:25 schreef jakees het volgende:
Ik wel.quote:Op zondag 14 april 2013 19:25 schreef jakees het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |