Daar vond ik je reactie te triest voor.quote:Op zondag 14 april 2013 19:09 schreef jakees het volgende:
[..]
Fijn dat je het toegeeft had je beter gelijk kunnen doen.
ja leuk, maar in balbezit had je er niets aan.quote:
Aad de Mos had hem gelijk weer gewisseld. Dit is echt werkelijk waar het meest dramatische seizoen van een speler ooit denk ik. Zware blessure, terugkomen slecht spelen en rood krijgen, je hand kapot slaan, weer terug komen en na 1 actie ervoor zorgen dat kampioenschap weg is.quote:
Die jongen zal zich inderdaad vanavond wel verhangen, met een flink touw om zijn nek aan de ceilingfan.quote:Op zondag 14 april 2013 19:11 schreef jakees het volgende:
[..]
Aad de Mos had hem gelijk weer gewisseld. Dit is echt werkelijk waar het meest dramatische seizoen van een speler ooit denk ik. Zware blessure, terugkomen slecht spelen en rood krijgen, je hand kapot slaan, weer terug komen en na 1 actie ervoor zorgen dat kampioenschap weg is.
Die goal was sowieso nog wel gevallen, maar je hebt wel gelijk, pupillenfoutquote:Op zondag 14 april 2013 19:11 schreef jakees het volgende:
[..]
Aad de Mos had hem gelijk weer gewisseld. Dit is echt werkelijk waar het meest dramatische seizoen van een speler ooit denk ik. Zware blessure, terugkomen slecht spelen en rood krijgen, je hand kapot slaan, weer terug komen en na 1 actie ervoor zorgen dat kampioenschap weg is.
Dan had die met zijn hoofd door dat ruitje geslagen denk ik. Pff wel triest eigenlijk. Was die Willems eigenlijk geblesseerd?quote:Op zondag 14 april 2013 19:12 schreef Nicson het volgende:
[..]
Die jongen zal zich inderdaad vanavond wel verhangen, met een flink touw om zijn nek aan de ceilingfan.
*GGMMquote:Op zondag 14 april 2013 19:12 schreef jakees het volgende:
[..]
GGGM de autoriteit op het gebied van hoogwaardige posts hahaha
Nee, gewoon de op een na slechtste wissel van Dick ooit.quote:Op zondag 14 april 2013 19:13 schreef jakees het volgende:
[..]
Dan had die met zijn hoofd door dat ruitje geslagen denk ik. Pff wel triest eigenlijk. Was die Willems eigenlijk geblesseerd?
Ik blijf het onbegrijpelijk vinden dat een van de beste keepers van de eredivisie op de bank zit na een paar rare momenten. Heeft zoveel meer als Waterman. Al was die tot de 2-3 niet slecht.quote:Op zondag 14 april 2013 19:12 schreef Tarado het volgende:
[..]
Die goal was sowieso nog wel gevallen, maar je hebt wel gelijk, pupillenfout
Nu niet meer waarschijnlijk.quote:Op zondag 14 april 2013 19:13 schreef Doublepain het volgende:
Stoke City wil voor 5 miljoen kopen toch?
Nu niet meer.quote:Op zondag 14 april 2013 19:13 schreef Doublepain het volgende:
Stoke City wil voor 5 miljoen kopen toch?
Dan moet die echt vertrekken. Er zit totaal geen goede balans in het team om dat er al een aantal seizoenen niet geïnvesteerd wordt in de verdediging. Dat zegt iedereen zo'n beetje, en ook Advocaat geeft het impliciet toe, maar Marcel Brands koopt volgend seizoen volgens mij nog liever Maher erbij dan dat hij een verdediger aankoopt.quote:
Ok doe ik topuser!quote:Op zondag 14 april 2013 19:13 schreef GGMM het volgende:
[..]
*GGMM
Verder geen zin in gebash met jou. Heb je iets op te merken kan je in het feedbacktopic terecht.
Krijg het gevoel dat Marcel een saboteur is , want bij RKC en AZ deed die het wel uitstekendquote:Op zondag 14 april 2013 19:14 schreef Breekfast het volgende:
[..]
Dan moet die echt vertrekken. Er zit totaal geen goede balans in het team om dat er al een aantal seizoenen niet geïnvesteerd wordt in de verdediging. Dat zegt iedereen zo'n beetje, en ook Advocaat geeft het impliciet toe, maar Marcel Brands koopt volgend seizoen volgens mij nog liever Maher erbij dan dat hij een verdediger aankoopt.
Oh ja, Narsingh. Die heb je ook nog.quote:Op zondag 14 april 2013 19:15 schreef Doublepain het volgende:
Volgend seizoen:
Depay-Locadia-Narsingh
Ik heb er wel vertrouwen in
Alsof jij niet weet wie hij is/was.quote:Op zondag 14 april 2013 19:16 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Oh ja, Narsingh. Die heb je ook nog.
Narsingh wordt het ook niet, Depay weet ik nog niet want speelt al lang slecht, Locadia zie ik wel wat in.quote:Op zondag 14 april 2013 19:15 schreef Doublepain het volgende:
Volgend seizoen:
Depay-Locadia-Narsingh
Ik heb er wel vertrouwen in
Pietertje speelt ook heel slecht, slechter dan hij eerst was? De reden waarom is omdat hij nauwelijks speelde, dat is hetzelfde met Memphis. Ik heb vertrouwen in die jongen, moet alleen wel een kans krijgen.quote:Op zondag 14 april 2013 19:17 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Narsingh wordt het ook niet, Depay weet ik nog niet want speelt al lang slecht, Locadia zie ik wel wat in.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |