Was goed ja, had wel 2 kaarten mogen geven maar verder was het goedquote:Op zondag 14 april 2013 19:05 schreef Chase_Utley het volgende:
Ik vond sowieso de arbitrage echt prima.
Pieters en Wijnaldum nog een 4. Coulant.quote:
Je loopt altijd te trollen en nu maak je een domme fout en pak ik je aan. Moet je niet gehuil erbij halen en gewoon toegeven dat je fout zat. Einde discussie.quote:Op zondag 14 april 2013 19:05 schreef GGMM het volgende:
[..]
Beetje subjectief om mij aan te pakken als een psver zelf het ook niet zag. Dat gehuil om getroll wordt een beetje zielig.
Je zit er blijkbaar nogal mee. Ik zag iets verkeerd het is wat.quote:Op zondag 14 april 2013 19:06 schreef jakees het volgende:
[..]
Je loopt altijd te trollen en nu maak je een domme fout en pak ik je aan. Moet je niet gehuil erbij halen en gewoon toegeven dat je fout zat. Einde discussie.
Ik beoordeel enkel spelers die ik gezien heb, maar ik zal ze een 1 geven.quote:Op zondag 14 april 2013 19:06 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Pieters en Wijnaldum nog een 4. Coulant.
was in balbezit heel erg traag hoor.quote:Op zondag 14 april 2013 19:06 schreef Nicson het volgende:
Ik vond Bommel ook erg sterk eigenlijk, hopelijk gaat hij nog een jaar door.
Veel intercepties, sterk in de duels.quote:Op zondag 14 april 2013 19:07 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
was in balbezit heel erg traag hoor.
Hoop ik ookquote:Op zondag 14 april 2013 19:06 schreef Nicson het volgende:
Ik vond Bommel ook erg sterk eigenlijk, hopelijk gaat hij nog een jaar door.
Waarvoor dan?quote:Op zondag 14 april 2013 19:08 schreef GGMM het volgende:
Scheids had idd wel meer kaarten mogen geven trouwens.
Waterman.quote:Op zondag 14 april 2013 19:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
Middenveld 6
aanval 4
verdediging 2
keeper 1
Lens en Alderweireld sowieso minimaal geel.quote:Op zondag 14 april 2013 19:08 schreef GGMM het volgende:
Fijn dat je het toegeeft had je beter gelijk kunnen doen. Ook wel knap dat je iemand kan beoordelen in een paar reacties.quote:Op zondag 14 april 2013 19:06 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je zit er blijkbaar nogal mee. Ik zag iets verkeerd het is wat.
Raar figuur ben je.
Voor Poulsen, alleen voor dat hoofd van hem al. Potverdorie wat een arrogante, misplaatste tronie heeft die jongen.quote:Op zondag 14 april 2013 19:08 schreef GGMM het volgende:
Lens, Aldewerld, Strootman.quote:Op zondag 14 april 2013 19:09 schreef TweeGrolsch het volgende:
[..]
Waarvoor dan?
Niet iedere tackle die net te laat komt hoeft een kaart te zijn. Zolang je het maar consequent naar beide kanten doet,
je omschrijft nu Toivonen.quote:Op zondag 14 april 2013 19:09 schreef Nicson het volgende:
[..]
Voor Poulsen, alleen voor dat hoofd van hem al. Potverdorie wat een arrogante, misplaatste tronie heeft die jongen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |