Dat, en het feit dat ie nooit lang in dezelfde opstelling speelt. Het is te opportunistisch.quote:Op zondag 14 april 2013 18:52 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Heb precies hetzelfde gevoel. Advocaat gokt te veel op de individuele acties.
Ajax domineerde.quote:Op zondag 14 april 2013 18:52 schreef Adames het volgende:
[..]
viel ook wel mee, PSV won ook veel op kracht
Advocaat ging sowieso kampioen of niet, hij kwam maar voor 1 jaar.quote:Op zondag 14 april 2013 18:53 schreef jakees het volgende:
Denken jullie dat Advocaat opstapt? Ik denk van wel aangezien hij 1) het team al soort van heeft laten vallen 2) kritiek heeft op publiek en 3) slecht wisselt. De druk die nu ontstaat denk ik dat Dick opstapt. Wat denken jullie?
Die gaat weg ja.quote:Op zondag 14 april 2013 18:53 schreef jakees het volgende:
Denken jullie dat Advocaat opstapt? Ik denk van wel aangezien hij 1) het team al soort van heeft laten vallen 2) kritiek heeft op publiek en 3) slecht wisselt. De druk die nu ontstaat denk ik dat Dick opstapt. Wat denken jullie?
Ach nog niet zo lang geleden deed Ajax hetzelfde met Jol, dat pakte ook verkeerd uit, ik vind dit meer een foute management beslissingquote:Op zondag 14 april 2013 18:52 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Heb precies hetzelfde gevoel. Advocaat gokt te veel op de individuele acties.
Ik bedoel morgen al.quote:Op zondag 14 april 2013 18:53 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Advocaat ging sowieso kampioen of niet, hij kwam maar voor 1 jaar.
denk het nietquote:Op zondag 14 april 2013 18:54 schreef PowerLoungen het volgende:
Ik zie het wel gebeuren dat Dick nu opstapt
Hier verwoord je in 1 zin perfect het verschil tussen het team dat Ajax is en de individualisten bij PSV.quote:Op zondag 14 april 2013 18:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wat een onmacht. 20 minuten druk zetten en nog niks creëren. 5 minuten Ajax druk en meteen wallah 6 kansen 1 goal.
Ik denk echt dat die morgen opstapt. Zeker als die irritante gast van omroep brabant weer gaat zuigen. Dick staat op, geeft hem een klap voor zijn kanis en gaat weer naar Rusland.quote:
Oke.quote:Op zondag 14 april 2013 18:55 schreef jakees het volgende:
[..]
Ik denk echt dat die morgen opstapt. Zeker als die irritante gast van omroep brabant weer gaat zuigen. Dick staat op, geeft hem een klap voor zijn kanis en gaat weer naar Rusland.
Dat is niet de enige reden. Het team is gewoon niet echt ingespeeld, en de verdediging van PSV is gewoon dikke ruk.quote:Op zondag 14 april 2013 18:55 schreef Triptamine2 het volgende:
[..]
Hier verwoord je in 1 zin perfect het verschil tussen het team dat Ajax is en de individualisten bij PSV.
Dick denkt altijd aan de centjes dus die gaat echt niet uit zichzelf wegquote:Op zondag 14 april 2013 18:55 schreef jakees het volgende:
[..]
Ik denk echt dat die morgen opstapt. Zeker als die irritante gast van omroep brabant weer gaat zuigen. Dick staat op, geeft hem een klap voor zijn kanis en gaat weer naar Rusland.
QFT, einde discussie!quote:Op zondag 14 april 2013 18:56 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dick denkt altijd aan de centjes dus die gaat echt niet uit zichzelf weg
spelers klapte er goed op bij het begin en ook bij de 2-2 hadden ze wat meer steun kunnen gebruikenquote:Op zondag 14 april 2013 18:43 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ja en als je ze dan ziet spelen, daar wordt je toch droevig van.. hoe moet je er als fan nou in geloven als de spelers er niet in geloven..
?quote:
Dat is ook zeker waar. Jullie zitten nu waar wij zaten toen PSV 4 keer op rij kampioen werd. Da's niet relaxtquote:Op zondag 14 april 2013 18:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat is niet de enige reden. Het team is gewoon niet echt ingespeeld, en de verdediging van PSV is gewoon dikke ruk.
Dat is sowieso een koekwausquote:
weddenschapje verloren of..?quote:
Hoezo? Doet bijna nooit iets verkeerd.quote:
Je keek vanaf de 2-2 niet meer?quote:Op zondag 14 april 2013 18:53 schreef Doublepain het volgende:
Heb de laatste goal niet eens gezien_!
Ja.quote:
Ajax heeft de flow sinds dat eerste kampioenschap helemaal te pakken. Brands moet weg, uithuilen en opnieuw opbouwen hier.quote:Op zondag 14 april 2013 18:57 schreef Triptamine2 het volgende:
[..]
Dat is ook zeker waar. Jullie zitten nu waar wij zaten toen PSV 4 keer op rij kampioen werd. Da's niet relaxt
Althans, voor jullie dan
1 jaarquote:Op zondag 14 april 2013 18:58 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ja.
Tom moet 1 jaar een Ajax UI en DP 1 maand.
twitter:RikElfrink twitterde op zondag 14-04-2013 om 18:56:12#Advocaat bevestigt op persconferentie zijn vertrek bij #PSV bij niet realiseren van kampioenschap. Maakt seizoen wel af. reageer retweet
twitter:RikElfrink twitterde op zondag 14-04-2013 om 18:56:12#Advocaat bevestigt op persconferentie zijn vertrek bij #PSV bij niet realiseren van kampioenschap. Maakt seizoen wel af. reageer retweet
Het lag niet alleen aan inzet. Kwaliteit een dramatische van Bommel (assist op 2-1, bijna penalty tegen na balverlies, Erikson 10x uit zijn rug laten lopen).quote:Op zondag 14 april 2013 18:57 schreef Doublepain het volgende:
Verliezen hoef je persé niet boos om te worden, mits je elftal 100% inzet. Maar dat was er niet eens, zo triest is het gewoon
Dat klopt, maar het ligt aan meer dan de "flow". Ik heb ons zien winnen met Boerrigter en Lukoki op de vleugels. Dat lukt je niet als je alleen in een flow zitquote:Op zondag 14 april 2013 18:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ajax heeft de flow sinds dat eerste kampioenschap helemaal te pakken. Brands moet weg, uithuilen en opnieuw opbouwen hier.
Brands ook optyfenquote:Op zondag 14 april 2013 18:59 schreef Breekfast het volgende:
Wie is er trouwens bij PSV eindverantwoordelijke voor het aankoopbeleid? De trainer?
Marcel Brandsquote:Op zondag 14 april 2013 18:59 schreef Breekfast het volgende:
Wie is er trouwens bij PSV eindverantwoordelijke voor het aankoopbeleid? De trainer?
Omdat Wijnaldum nooit op zijn plek staat waardoor Hutch rechtsback EN rechtsbuiten is..quote:Op zondag 14 april 2013 19:00 schreef jakees het volgende:
[..]
Het lag niet alleen aan inzet. Kwaliteit een dramatische van Bommel (assist op 2-1, bijna penalty tegen na balverlies, Erikson 10x uit zijn rug laten lopen).
Ik vond Strootman, Lens en Wijnaldum best goed spelen rare wissel om die eruit te halen vond ik.
Als Brands nog een jaar mag blijven, mag Sanders ook wel zijn spullen pakken. Iedereen ziet het, behalve die 2twitter:RikElfrink twitterde op zondag 14-04-2013 om 18:47:05#PSV nam Europa League niet serieus, jeugdspelers kregen amper een kans. Kritische analyse op #Brands en #Advocaat noodzakelijk. reageer retweet
En als ik een meisje was dan had mijn moeder een dochter.quote:Op zondag 14 april 2013 19:00 schreef Nicson het volgende:
Als Toivonen niet onterecht buitenspel was gegeven en die Pieters niet als zo'n ongelofelijk dwaas had verdedigd, was PSV gewoon solide gewonnen.
Boerrigter is bij vlagen een prima speler.quote:Op zondag 14 april 2013 19:00 schreef Triptamine2 het volgende:
[..]
Dat klopt, maar het ligt aan meer dan de "flow". Ik heb ons zien winnen met Boerrigter en Lukoki op de vleugels. Dat lukt je niet als je alleen in een flow zit
Was terecht buitenspel.quote:Op zondag 14 april 2013 19:00 schreef Nicson het volgende:
Als Toivonen niet onterecht buitenspel was gegeven en die Pieters niet als zo'n ongelofelijk dwaas had verdedigd, was PSV gewoon solide gewonnen.
Brandsquote:Op zondag 14 april 2013 19:01 schreef Doublepain het volgende:
Als Brands nog een jaar mag blijven, mag Sanders ook wel zijn spullen pakken. Iedereen ziet het, behalve die 2twitter:RikElfrink twitterde op zondag 14-04-2013 om 18:47:05#PSV nam Europa League niet serieus, jeugdspelers kregen amper een kans. Kritische analyse op #Brands en #Advocaat noodzakelijk. reageer retweet
Dit seizoen heeft ie, op een mooie vrije trap en de goal van vandaag na, helemaal niks laten zien.quote:Op zondag 14 april 2013 19:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Boerrigter is bij vlagen een prima speler.
als, als, als.quote:Op zondag 14 april 2013 19:00 schreef Nicson het volgende:
Sanders was toch een koning? En hebben jullie nu ineens wel de EL laten lopen?quote:Op zondag 14 april 2013 19:01 schreef Doublepain het volgende:
Als Vissertje kan afmaken stond het 3-0quote:Op zondag 14 april 2013 19:00 schreef Nicson het volgende:
EL hebben we niet laten lopen. Waren gewoon niet goed genoeg.quote:Op zondag 14 april 2013 19:01 schreef Doublepain het volgende:
Een aanval eerder niet. Toen gingen ze met 2 op doel af.quote:Op zondag 14 april 2013 19:02 schreef GGMM het volgende:
[..]
als, als, als.
daarnaast was het gewoon terecht buitenspel.
Niet die afgekeurde goal, maar die een tiental minuten daarvoor. Die was onterecht en Toivonen had makkelijk gescoord.quote:
Die GGGM kan alleen dom trollen. Objectief iets bekijken lukt hem niet. irritant figuur.quote:Op zondag 14 april 2013 19:02 schreef Nicson het volgende:
[..]
Niet die afgekeurde goal, maar die een tiental minuten daarvoor. Die was onterecht en Toivonen had makkelijk gescoord.
Hij quote stylo.quote:Op zondag 14 april 2013 19:03 schreef jakees het volgende:
[..]
Die GGGM kan alleen dom trollen. Objectief iets bekijken lukt hem niet. irritant figuur.
het is me wat meid.quote:Op zondag 14 april 2013 19:02 schreef Nicson het volgende:
[..]
Niet die afgekeurde goal, maar die een tiental minuten daarvoor. Die was onterecht en Toivonen had makkelijk gescoord.
quote:Op zondag 14 april 2013 19:03 schreef jakees het volgende:
[..]
Die GGGM kan alleen dom trollen. Objectief iets bekijken lukt hem niet. irritant figuur.
buiten die 2 goals + afgekeurde Toivonen actie niet nee.quote:Op zondag 14 april 2013 19:02 schreef Geo4kant het volgende:
Eens kijken of ik 1 gecreerde kans kan ontdekken van PSV in de samenvatting, volgens mij is die er niet geweest
Dan heb je de wedstrijd niet gezien.quote:
quote:Op zondag 14 april 2013 19:03 schreef jakees het volgende:
[..]
Het ging om deze reactie dombo, naast irritant kun je ook niet incasseren. Brilletje nodig?quote:Op zondag 14 april 2013 19:02 schreef GGMM het volgende:
als, als, als.
daarnaast was het gewoon terecht buitenspel.
Dat sowieso, maar daar heb je FAQ voorquote:Op zondag 14 april 2013 19:03 schreef jakees het volgende:
[..]
Dat bedoel ik, zegt dus genoeg.quote:Op zondag 14 april 2013 19:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
buiten die 2 goals + afgekeurde Toivonen actie niet nee.
Beetje subjectief om mij aan te pakken als een psver zelf het ook niet zag. Dat gehuil om getroll wordt een beetje zielig.quote:Op zondag 14 april 2013 19:04 schreef jakees het volgende:
[..]
Het ging om deze reactie dombo, naast irritant kun je ook niet incasseren. Brilletje nodig?
Was goed ja, had wel 2 kaarten mogen geven maar verder was het goedquote:Op zondag 14 april 2013 19:05 schreef Chase_Utley het volgende:
Ik vond sowieso de arbitrage echt prima.
Pieters en Wijnaldum nog een 4. Coulant.quote:
Je loopt altijd te trollen en nu maak je een domme fout en pak ik je aan. Moet je niet gehuil erbij halen en gewoon toegeven dat je fout zat. Einde discussie.quote:Op zondag 14 april 2013 19:05 schreef GGMM het volgende:
[..]
Beetje subjectief om mij aan te pakken als een psver zelf het ook niet zag. Dat gehuil om getroll wordt een beetje zielig.
Je zit er blijkbaar nogal mee. Ik zag iets verkeerd het is wat.quote:Op zondag 14 april 2013 19:06 schreef jakees het volgende:
[..]
Je loopt altijd te trollen en nu maak je een domme fout en pak ik je aan. Moet je niet gehuil erbij halen en gewoon toegeven dat je fout zat. Einde discussie.
Ik beoordeel enkel spelers die ik gezien heb, maar ik zal ze een 1 geven.quote:Op zondag 14 april 2013 19:06 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Pieters en Wijnaldum nog een 4. Coulant.
was in balbezit heel erg traag hoor.quote:Op zondag 14 april 2013 19:06 schreef Nicson het volgende:
Ik vond Bommel ook erg sterk eigenlijk, hopelijk gaat hij nog een jaar door.
Veel intercepties, sterk in de duels.quote:Op zondag 14 april 2013 19:07 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
was in balbezit heel erg traag hoor.
Hoop ik ookquote:Op zondag 14 april 2013 19:06 schreef Nicson het volgende:
Ik vond Bommel ook erg sterk eigenlijk, hopelijk gaat hij nog een jaar door.
Waarvoor dan?quote:Op zondag 14 april 2013 19:08 schreef GGMM het volgende:
Scheids had idd wel meer kaarten mogen geven trouwens.
Waterman.quote:Op zondag 14 april 2013 19:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
Middenveld 6
aanval 4
verdediging 2
keeper 1
Lens en Alderweireld sowieso minimaal geel.quote:Op zondag 14 april 2013 19:08 schreef GGMM het volgende:
Fijn dat je het toegeeft had je beter gelijk kunnen doen. Ook wel knap dat je iemand kan beoordelen in een paar reacties.quote:Op zondag 14 april 2013 19:06 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je zit er blijkbaar nogal mee. Ik zag iets verkeerd het is wat.
Raar figuur ben je.
Voor Poulsen, alleen voor dat hoofd van hem al. Potverdorie wat een arrogante, misplaatste tronie heeft die jongen.quote:Op zondag 14 april 2013 19:08 schreef GGMM het volgende:
Lens, Aldewerld, Strootman.quote:Op zondag 14 april 2013 19:09 schreef TweeGrolsch het volgende:
[..]
Waarvoor dan?
Niet iedere tackle die net te laat komt hoeft een kaart te zijn. Zolang je het maar consequent naar beide kanten doet,
je omschrijft nu Toivonen.quote:Op zondag 14 april 2013 19:09 schreef Nicson het volgende:
[..]
Voor Poulsen, alleen voor dat hoofd van hem al. Potverdorie wat een arrogante, misplaatste tronie heeft die jongen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |