Dat, en het feit dat ie nooit lang in dezelfde opstelling speelt. Het is te opportunistisch.quote:Op zondag 14 april 2013 18:52 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Heb precies hetzelfde gevoel. Advocaat gokt te veel op de individuele acties.
Ajax domineerde.quote:Op zondag 14 april 2013 18:52 schreef Adames het volgende:
[..]
viel ook wel mee, PSV won ook veel op kracht
Advocaat ging sowieso kampioen of niet, hij kwam maar voor 1 jaar.quote:Op zondag 14 april 2013 18:53 schreef jakees het volgende:
Denken jullie dat Advocaat opstapt? Ik denk van wel aangezien hij 1) het team al soort van heeft laten vallen 2) kritiek heeft op publiek en 3) slecht wisselt. De druk die nu ontstaat denk ik dat Dick opstapt. Wat denken jullie?
Die gaat weg ja.quote:Op zondag 14 april 2013 18:53 schreef jakees het volgende:
Denken jullie dat Advocaat opstapt? Ik denk van wel aangezien hij 1) het team al soort van heeft laten vallen 2) kritiek heeft op publiek en 3) slecht wisselt. De druk die nu ontstaat denk ik dat Dick opstapt. Wat denken jullie?
Ach nog niet zo lang geleden deed Ajax hetzelfde met Jol, dat pakte ook verkeerd uit, ik vind dit meer een foute management beslissingquote:Op zondag 14 april 2013 18:52 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Heb precies hetzelfde gevoel. Advocaat gokt te veel op de individuele acties.
Ik bedoel morgen al.quote:Op zondag 14 april 2013 18:53 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Advocaat ging sowieso kampioen of niet, hij kwam maar voor 1 jaar.
denk het nietquote:Op zondag 14 april 2013 18:54 schreef PowerLoungen het volgende:
Ik zie het wel gebeuren dat Dick nu opstapt
Hier verwoord je in 1 zin perfect het verschil tussen het team dat Ajax is en de individualisten bij PSV.quote:Op zondag 14 april 2013 18:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wat een onmacht. 20 minuten druk zetten en nog niks creëren. 5 minuten Ajax druk en meteen wallah 6 kansen 1 goal.
Ik denk echt dat die morgen opstapt. Zeker als die irritante gast van omroep brabant weer gaat zuigen. Dick staat op, geeft hem een klap voor zijn kanis en gaat weer naar Rusland.quote:
Oke.quote:Op zondag 14 april 2013 18:55 schreef jakees het volgende:
[..]
Ik denk echt dat die morgen opstapt. Zeker als die irritante gast van omroep brabant weer gaat zuigen. Dick staat op, geeft hem een klap voor zijn kanis en gaat weer naar Rusland.
Dat is niet de enige reden. Het team is gewoon niet echt ingespeeld, en de verdediging van PSV is gewoon dikke ruk.quote:Op zondag 14 april 2013 18:55 schreef Triptamine2 het volgende:
[..]
Hier verwoord je in 1 zin perfect het verschil tussen het team dat Ajax is en de individualisten bij PSV.
Dick denkt altijd aan de centjes dus die gaat echt niet uit zichzelf wegquote:Op zondag 14 april 2013 18:55 schreef jakees het volgende:
[..]
Ik denk echt dat die morgen opstapt. Zeker als die irritante gast van omroep brabant weer gaat zuigen. Dick staat op, geeft hem een klap voor zijn kanis en gaat weer naar Rusland.
QFT, einde discussie!quote:Op zondag 14 april 2013 18:56 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dick denkt altijd aan de centjes dus die gaat echt niet uit zichzelf weg
spelers klapte er goed op bij het begin en ook bij de 2-2 hadden ze wat meer steun kunnen gebruikenquote:Op zondag 14 april 2013 18:43 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ja en als je ze dan ziet spelen, daar wordt je toch droevig van.. hoe moet je er als fan nou in geloven als de spelers er niet in geloven..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |