En als ik een meisje was dan had mijn moeder een dochter.quote:Op zondag 14 april 2013 19:00 schreef Nicson het volgende:
Als Toivonen niet onterecht buitenspel was gegeven en die Pieters niet als zo'n ongelofelijk dwaas had verdedigd, was PSV gewoon solide gewonnen.
Boerrigter is bij vlagen een prima speler.quote:Op zondag 14 april 2013 19:00 schreef Triptamine2 het volgende:
[..]
Dat klopt, maar het ligt aan meer dan de "flow". Ik heb ons zien winnen met Boerrigter en Lukoki op de vleugels. Dat lukt je niet als je alleen in een flow zit
Was terecht buitenspel.quote:Op zondag 14 april 2013 19:00 schreef Nicson het volgende:
Als Toivonen niet onterecht buitenspel was gegeven en die Pieters niet als zo'n ongelofelijk dwaas had verdedigd, was PSV gewoon solide gewonnen.
Brandsquote:Op zondag 14 april 2013 19:01 schreef Doublepain het volgende:
Als Brands nog een jaar mag blijven, mag Sanders ook wel zijn spullen pakken. Iedereen ziet het, behalve die 2twitter:RikElfrink twitterde op zondag 14-04-2013 om 18:47:05#PSV nam Europa League niet serieus, jeugdspelers kregen amper een kans. Kritische analyse op #Brands en #Advocaat noodzakelijk. reageer retweet
Dit seizoen heeft ie, op een mooie vrije trap en de goal van vandaag na, helemaal niks laten zien.quote:Op zondag 14 april 2013 19:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Boerrigter is bij vlagen een prima speler.
als, als, als.quote:Op zondag 14 april 2013 19:00 schreef Nicson het volgende:
Sanders was toch een koning? En hebben jullie nu ineens wel de EL laten lopen?quote:Op zondag 14 april 2013 19:01 schreef Doublepain het volgende:
Als Brands nog een jaar mag blijven, mag Sanders ook wel zijn spullen pakken. Iedereen ziet het, behalve die 2twitter:RikElfrink twitterde op zondag 14-04-2013 om 18:47:05#PSV nam Europa League niet serieus, jeugdspelers kregen amper een kans. Kritische analyse op #Brands en #Advocaat noodzakelijk. reageer retweet
Als Vissertje kan afmaken stond het 3-0quote:Op zondag 14 april 2013 19:00 schreef Nicson het volgende:
EL hebben we niet laten lopen. Waren gewoon niet goed genoeg.quote:Op zondag 14 april 2013 19:01 schreef Doublepain het volgende:
Een aanval eerder niet. Toen gingen ze met 2 op doel af.quote:Op zondag 14 april 2013 19:02 schreef GGMM het volgende:
[..]
als, als, als.
daarnaast was het gewoon terecht buitenspel.
Niet die afgekeurde goal, maar die een tiental minuten daarvoor. Die was onterecht en Toivonen had makkelijk gescoord.quote:
Die GGGM kan alleen dom trollen. Objectief iets bekijken lukt hem niet. irritant figuur.quote:Op zondag 14 april 2013 19:02 schreef Nicson het volgende:
[..]
Niet die afgekeurde goal, maar die een tiental minuten daarvoor. Die was onterecht en Toivonen had makkelijk gescoord.
Hij quote stylo.quote:Op zondag 14 april 2013 19:03 schreef jakees het volgende:
[..]
Die GGGM kan alleen dom trollen. Objectief iets bekijken lukt hem niet. irritant figuur.
het is me wat meid.quote:Op zondag 14 april 2013 19:02 schreef Nicson het volgende:
[..]
Niet die afgekeurde goal, maar die een tiental minuten daarvoor. Die was onterecht en Toivonen had makkelijk gescoord.
quote:Op zondag 14 april 2013 19:03 schreef jakees het volgende:
[..]
Die GGGM kan alleen dom trollen. Objectief iets bekijken lukt hem niet. irritant figuur.
buiten die 2 goals + afgekeurde Toivonen actie niet nee.quote:Op zondag 14 april 2013 19:02 schreef Geo4kant het volgende:
Eens kijken of ik 1 gecreerde kans kan ontdekken van PSV in de samenvatting, volgens mij is die er niet geweest
Dan heb je de wedstrijd niet gezien.quote:
quote:Op zondag 14 april 2013 19:03 schreef jakees het volgende:
[..]
Het ging om deze reactie dombo, naast irritant kun je ook niet incasseren. Brilletje nodig?quote:Op zondag 14 april 2013 19:02 schreef GGMM het volgende:
als, als, als.
daarnaast was het gewoon terecht buitenspel.
Dat sowieso, maar daar heb je FAQ voorquote:Op zondag 14 april 2013 19:03 schreef jakees het volgende:
[..]
Dat bedoel ik, zegt dus genoeg.quote:Op zondag 14 april 2013 19:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
buiten die 2 goals + afgekeurde Toivonen actie niet nee.
Beetje subjectief om mij aan te pakken als een psver zelf het ook niet zag. Dat gehuil om getroll wordt een beetje zielig.quote:Op zondag 14 april 2013 19:04 schreef jakees het volgende:
[..]
Het ging om deze reactie dombo, naast irritant kun je ook niet incasseren. Brilletje nodig?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |