Al mijn J Alba adviezen zijn in de wind geslagenquote:Op zondag 14 april 2013 13:16 schreef OverRated het volgende:
[..]
Had er een reden voor![]()
Ik heb ook wel weer genoeg van deze UI. Dan maar weer de Barca UI tot ik een betere gevonden heb.
Bedankt, ik kon net op tijd overschakelen.quote:Op zondag 14 april 2013 13:26 schreef johannes_vermeer het volgende:
Nu Aad300 vanuit Eindhoven op de NOS
Jessie?quote:Op zondag 14 april 2013 13:27 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Al mijn J Alba adviezen zijn in de wind geslagen
tegen de deklatquote:Op zondag 14 april 2013 13:30 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ronaldo nazario da lima
zei Evert altijd
Hoezo?quote:
Aad deed een beetje alsof die wedstrijd nog moet komen, maar dat zal ik wel verkeerd begrepen hebben want Aad heeft altijd gelijk.quote:
Dat was natuurlijk een test om te kijken of zijn publiek wel oplet. Je bent geslaagdquote:Op zondag 14 april 2013 13:36 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Aad deed een beetje alsof die wedstrijd nog moet komen, maar dat zal ik wel verkeerd begrepen hebben want Aad heeft altijd gelijk.
quote:Op zondag 14 april 2013 13:37 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Je moet geengebruiken als het gaat om dingen die Aad300 gezegd heeft.
Dat mag niet.quote:
Uh oké.quote:Op zondag 14 april 2013 13:37 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Je moet geengebruiken als het gaat om dingen die Aad300 gezegd heeft.
quote:Op zondag 14 april 2013 13:39 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Nu snap ik waarom Stijn je niet mag.
Nee. Na het suarez-tijdperk vind ik het eigenlijk wel goed dat we meerdere scorende spelers hebben. Een bal naar voren rossen en hopen dat een zeer goede spits z'n ding doet hebben we gehad.quote:
Je moet hem dan ook in het systeem inpassenquote:Op zondag 14 april 2013 13:39 schreef muzas het volgende:
[..]
Nee. Na het suarez-tijdperk vind ik het eigenlijk wel goed dat we meerdere scorende spelers hebben. Een bal naar voren rossen en hopen dat een zeer goede spits z'n ding doet hebben we gehad.
Er past niet genoeg in zijn schoentjes.quote:Op zondag 14 april 2013 13:40 schreef AFCNiels het volgende:
Dick houdt niet van Sinterklaasspanning.
Hoe bedoel je? Het systeem naar hem aanpassen? Nee.. absoluut niet.. niet voor niks zoveel moeite in gestoken.quote:Op zondag 14 april 2013 13:40 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Je moet hem dan ook in het systeem inpassen
Dat laatste natuurlijk. En hij kan goed mee denk ik in ons spelquote:Op zondag 14 april 2013 13:41 schreef muzas het volgende:
[..]
Hoe bedoel je? Het systeem naar hem aanpassen? Nee.. absoluut niet.. niet voor niks zoveel moeite in gestoken.
Of hem naar 'het systeem' aanpassen? Dan ga je z'n kwaliteiten tekort doen.
Weinig volgersquote:
quote:
#laagvliegenderoofvogelquote:
Kijk daar eens, onderaan GC / Icons, smiles en headers klaar terwijl u wacht, #95quote:Op zondag 14 april 2013 13:27 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Al mijn J Alba adviezen zijn in de wind geslagen
Uh, okequote:
Ajax heeft 90% kans, PSV 10. Maar het blijft een belangrijke wedstrijd he.quote:Op zondag 14 april 2013 14:09 schreef Kopsterk het volgende:
Ja idd, GGMM, jij was er toch zo zeker van dat Ajax zou winnen? Stel mij gerust!
quote:Op zondag 14 april 2013 14:10 schreef OverRated het volgende:
[..]
Kijk daar eens, onderaan GC / Icons, smiles en headers klaar terwijl u wacht, #95
Bal is rond.. 11 tegen 11quote:Op zondag 14 april 2013 14:11 schreef GGMM het volgende:
[..]
Uh, oke
[..]
Ajax heeft 90% kans, PSV 10. Maar het blijft een belangrijke wedstrijd he.
quote:
quote:Op zondag 7 april 2013 18:58 schreef GGMM het volgende:
Kom op zeg, je snapt toch wel dat PSV geen schijn van kans heeft?
Belangrijke wedstrijd he. Zoals gezegd; Ajax heeft de grootste kans in mijn optiek, maar er kan altijd wat mis gaan natuurlijk. Denk aan een verschrikkelijk virus.quote:Op zondag 14 april 2013 14:12 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Waarom ben je dan zenuwachtig mijn vriend?
Maar ik ben het met je eens, Ajax is de favoriet in mijn ogen. De bookies denken daar anders over.quote:
Niet echt bijzonder tbh. Oude horrors zien er sowieso beetje nep uit.quote:Op zondag 14 april 2013 14:13 schreef GGMM het volgende:
[..]
Belangrijke wedstrijd he. Zoals gezegd; Ajax heeft de grootste kans in mijn optiek, maar er kan altijd wat mis gaan natuurlijk. Denk aan een verschrikkelijk virus.
Over verschrikkelijke virussen gesproken; hoe was The Thing?
Als Aad het een goed veld vindt, dan is het ook een goed veld.quote:Op zondag 14 april 2013 14:13 schreef AFCNiels het volgende:
De wedstrijd gaat op een prima veld gespeeld worden, officiële bevestiging is binnen.
[ afbeelding ]
Hm, daar moet je doorheen kunnen kijken inderdaad.quote:Op zondag 14 april 2013 14:15 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Niet echt bijzonder tbh. Oude horrors zien er sowieso beetje nep uit.
Die Marie louse elizabeth is wel nicequote:Op zondag 14 april 2013 14:16 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hm, daar moet je doorheen kunnen kijken inderdaad.
The Thing uit 2011 is ook goed en die ziet er wat moderner uit.
Ga die wel meepakken denk ik. Toch geef ik 7/10. Is het verhaal hetzelfde?quote:Op zondag 14 april 2013 14:16 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hm, daar moet je doorheen kunnen kijken inderdaad.
The Thing uit 2011 is ook goed en die ziet er wat moderner uit.
Dit komt het spel van Ajax ten goede.quote:Op zondag 14 april 2013 14:13 schreef AFCNiels het volgende:
De wedstrijd gaat op een prima veld gespeeld worden, officiële bevestiging is binnen.
[ afbeelding ]
http://cdn.wegotthiscover(...)lizabethWinstead.jpgquote:Op zondag 14 april 2013 14:16 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Die Marie louse elizabeth is wel nice
Lastig om daar iets over te zeggen zonder het te verraden, maar het komt wel een beetje overeen ja. Maar het leukste is om hem te kijken net nadat je de versie uit 1982 gezien hebt.quote:Op zondag 14 april 2013 14:17 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ga die wel meepakken denk ik. Toch geef ik 7/10. Is het verhaal hetzelfde?
VBL / [VBL Slowchat] #1820 mwhehe jattenquote:Op zondag 14 april 2013 14:18 schreef GGMM het volgende:
[..]
http://cdn.wegotthiscover(...)lizabethWinstead.jpg
Inderdaad.
[..]
Lastig om daar iets over te zeggen zonder het te verraden, maar het komt wel een beetje overeen ja. Maar het leukste is om hem te kijken net nadat je de versie uit 1982 gezien hebt.
Er zal deze keer geen grote gevolgen hebben voor jou, maar laat dit laatste waarschuwing zijn.quote:
Dat heb je goed opgelost, anders maken die kwajongens er hier maar een puinhoop van.quote:Op zondag 14 april 2013 14:20 schreef mrstylo het volgende:
[..]
VBL / [VBL Slowchat] #1820 mwhehe jatten
Ja daarom. Iemand moet dit doen en heb mezelf maar hiervoor opgeofferd.quote:Op zondag 14 april 2013 14:22 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Dat heb je goed opgelost, anders maken die kwajongens er hier maar een puinhoop van.
Waterman, Hutch, Marcelo, Derijck, Willems, van Bommel, Toivonen, Strootman, Wijnaldum, Lens, Mertensquote:
Dat die tyfus dwerg en Lens maar eens gaan knallen vandaag.. tering honden zijn het, zulke belangrijke wedstrijden en dan om niks idioot gaan doen en geschorst wordenquote:Op zondag 14 april 2013 14:26 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Waterman, Hutch, Marcelo, Derijck, Willems, van Bommel, Toivonen, Strootman, Wijnaldum, Lens, Mertens
Ik ben blij dat Wijnaldum speelt in plaats van Depay. Ik denk dat Blind het veel lastiger met Depay zou hebben. Die Lens is ook veel te gevaarlijk met zijn snelheid en al die ruimte achter de verdediging van Ajax. Die actie van Lens dat hij hem door zijn benen laat lopen en erlangs rent als er een man kort in zijn rug zit, gaat in deze wedstrijd gevaarlijk worden ben ik bang. Toivonen zal wel redelijk onder controle worden gehouden denk ik door Poulsen en Mertens zit standaard in de zak bij van Rhijn.quote:Op zondag 14 april 2013 14:26 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Waterman, Hutch, Marcelo, Derijck, Willems, van Bommel, Toivonen, Strootman, Wijnaldum, Lens, Mertens
Depay speelt al weken echt heel slecht ...quote:Op zondag 14 april 2013 14:31 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Ik ben blij dat Wijnaldum speelt in plaats van Depay. Ik denk dat Blind het veel lastiger met Depay zou hebben. Die Lens is ook veel te gevaarlijk met zijn snelheid en al die ruimte achter de verdediging van Ajax. Die actie van Lens dat hij hem door zijn benen laat lopen en erlangs rent als er een man kort in zijn rug zit, gaat in deze wedstrijd gevaarlijk worden ben ik bang. Toivonen zal wel redelijk onder controle worden gehouden denk ik door Poulsen en Mertens zit standaard in de zak bij van Rhijn.
Ja, dus? Is die onterecht? Heb je dat gezien.. op de radio?quote:Op zondag 14 april 2013 14:50 schreef ejfaar het volgende:
Ben ik op weg naar eindhoven, hoor ik dat 010 wéér een penal krijgt...
1quote:Op zondag 14 april 2013 14:57 schreef JR-Style-93 het volgende:
In hoeveel landen wordt deze wedstrijd uitgezonden?
De jongeren niet echt meer nee.quote:Op zondag 14 april 2013 15:01 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
In het buitenland kennen ze Feyenoord toch niet meer.
Dat zijn ze wel vergeten. Ze weten alleen dat ze uit het land van Ajax komenquote:Op zondag 14 april 2013 15:03 schreef karton2 het volgende:
[..]
De jongeren niet echt meer nee.
De oudere garde heeft wel eens van Feyenoord gehoord maar daar houdt het op.
twitter:
twitter:psvnetwerk twitterde op zondag 14-04-2013 om 15:19:35Bank PSV: Tyton, Zanka, Pieters, Engelaar, Hiljemark, Matavz, Depay #psvaja reageer retweet
quote:Op zondag 14 april 2013 15:20 schreef Tarado het volgende:
Opstelling Ajax: Jasper Cillessen; Ricardo van Rhijn, Toby Alderweireld, Niklas Moisander, Daley Blind; Siem de Jong, Christian Poulsen, Christian Eriksen; Lasse Schöne, Kolbeinn Sigthórsson, Viktor Fischer.
Schone traag noemenquote:Op zondag 14 april 2013 15:25 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Perfect voor Willems, kan altijd op tijd terug zijn.
schone gaat gewoon het middenveld in, lekker psv scheeltikkenquote:Op zondag 14 april 2013 15:25 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Perfect voor Willems, kan altijd op tijd terug zijn.
Ik dacht dat het aan m'n tv lagquote:Op zondag 14 april 2013 15:27 schreef ClapClapYourHands het volgende:
EDL heeft een verkrackte camera
Zou mooi zijnquote:Op zondag 14 april 2013 15:42 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Ik zal voor je kijken of ik het kan streamen
Waarom? Je gaat er toch vanuit dat het een makkie wordtquote:Op zondag 14 april 2013 15:42 schreef GGMM het volgende:
Potjandikkie, ik ben echt zenuwachtig
* GGMM neemt nog een slok koffie.
hoesen in de spits ja maar dat gaat dit seizoen niet meer gebeurenquote:Op zondag 14 april 2013 15:44 schreef stoeltafel het volgende:
[..]
Heb jij ook niet liever Babel / Hoesen ?
Ik had het liefst De Jong Babelquote:Op zondag 14 april 2013 15:44 schreef stoeltafel het volgende:
[..]
Heb jij ook niet liever Babel / Hoesen ?
Geen ideequote:
Winst PSV denk ik . (Ben trouwens niet voor die boeren)quote:Op zondag 14 april 2013 15:48 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik denk een gelijkspel, wat denken jullie?
Zeg het maar.
Ik denk 0-0quote:Op zondag 14 april 2013 15:48 schreef johannes_vermeer het volgende:
Zeg het maar.
Voor wie ben jij dan?quote:Op zondag 14 april 2013 15:49 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Winst PSV denk ik . (Ben trouwens niet voor die boeren)
Ik ga ook voor een gelijkspel, dit is wel mijn gewaagdste voorspelling ooit aangezien Aad300 PSV heeft getipt.quote:Op zondag 14 april 2013 15:48 schreef johannes_vermeer het volgende:
Zeg het maar.
Ik ben bang dankzij Aad zijn voorspelling. En die van Johan.quote:Op zondag 14 april 2013 15:54 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik ga ook voor een gelijkspel, dit is wel mijn gewaagdste voorspelling ooit aangezien Aad300 PSV heeft getipt.
Nergens een favoriete club? Ook niet in het buitenland?quote:Op zondag 14 april 2013 15:55 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Neutraal met lichte voorkeur voor Ajax
In het buitenland ben ik voor Dortmund en Santosquote:Op zondag 14 april 2013 15:56 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nergens een favoriete club? Ook niet in het buitenland?
Santos? Vanwege Pelé of Neymar?quote:Op zondag 14 april 2013 15:57 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
In het buitenland ben ik voor Dortmund en Santos
Mooi man.quote:Op zondag 14 april 2013 15:57 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
In het buitenland ben ik voor Dortmund en Santos
Inderdaad ja, zelfs met verlies blijf je de voornaamste kandidaatquote:Op zondag 14 april 2013 15:59 schreef j0rdiiii het volgende:
Dit is zo'n Heerenveen uit speelronde, elke concurrent verliest punten en Ajax is in principe al kampioen.
En met winst kan Lukoki alvast oefenen om met de schaal te rennen de hele tijd.quote:Op zondag 14 april 2013 16:00 schreef Tarado het volgende:
[..]
Inderdaad ja, zelfs met verlies blijf je de voornaamste kandidaat
http://livetv.ru/en/eventinfo/164164_psv_eindhoven_ajax/quote:Op zondag 14 april 2013 16:02 schreef _NZT_ het volgende:
Als iemand straks streampje heeft hoor ik het graag
Marcelo zou daar ook in een klap de beste speler zijn.quote:Op zondag 14 april 2013 16:02 schreef j0rdiiii het volgende:
De sfeer is te goed volgens mij Dick, als spelers als Marcelo al gaan roepen dat Barcelona een mooie stap zou zijn.
Ooit geweest?quote:Op zondag 14 april 2013 16:04 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Ook Pele. Dat stadion van ze , Elano , Ganso , Arouca , Robinho etc
Ganso is een topper, ben er nooit geweest, wel de plaats maar niet het stadionquote:Op zondag 14 april 2013 16:04 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Ook Pele. Dat stadion van ze , Elano , Ganso , Arouca , Robinho etc
Na het interview met Advocaat pakt Advocaat Gullit om nog door te praten zonder microfoon. Maar Camera draait nog en Gullit moet nog door analyseren.quote:
Dickie is een beetje nerveus.quote:Op zondag 14 april 2013 16:06 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Na het interview met Advocaat pakt Advocaat Gullit om nog door te praten zonder microfoon. Maar Camera draait nog en Gullit moet nog door analyseren.
Ganso gaat nooit naar Europa volgens mij . Zit nu bij Sao Pauloquote:Op zondag 14 april 2013 16:05 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ganso is een topper, ben er nooit geweest, wel de plaats maar niet het stadion
Aardig potje. Hebben ze modern stadion?quote:Op zondag 14 april 2013 16:06 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
1 keer bij een wedstrijd (Santos-Flamengo 4-5)
Hoe oud is hij?quote:Op zondag 14 april 2013 16:07 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Ganso gaat nooit naar Europa volgens mij . Zit nu bij Sao Paulo
Blessure gevoelig geloof ik he?quote:Op zondag 14 april 2013 16:07 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Ganso gaat nooit naar Europa volgens mij . Zit nu bij Sao Paulo
quote:Op zondag 14 april 2013 16:07 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Aardig potje. Hebben ze modern stadion?
Minder. Maar ik bedoel ook qua voorzieningen enzo. Eten enzoquote:
Vies. wat ook zijn charmes heeft . Eten niet geprobeerd en dat is maar goed ook volgens mijquote:Op zondag 14 april 2013 16:08 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Minder. Maar ik bedoel ook qua voorzieningen enzo. Eten enzo
Zijn bijna allemaal pisbakken daar, nu met het WK op komst wordt het wel beterquote:Op zondag 14 april 2013 16:08 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Minder. Maar ik bedoel ook qua voorzieningen enzo. Eten enzo
Dan vertrouw ik het nietquote:Op zondag 14 april 2013 16:09 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Vies. wat ook zijn charmes heeft . Eten niet geprobeerd en dat is maar goed ook volgens mij
Kwaliteit heeft die wel ervoor. Is alleen zot lui.quote:Op zondag 14 april 2013 16:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik dacht dat hij wel keer naar Milan zou gaan ofzo.
Dat mag je toch hopen, met al die fans. Die willen ook wat bunkeren voor de wedstrijdquote:Op zondag 14 april 2013 16:10 schreef Tarado het volgende:
[..]
Zijn bijna allemaal pisbakken daar, nu met het WK op komst wordt het wel beter
quote:
Ja als je al ziet wat die Neymar moet kosten. Maar die stadionnen zijn niet veel, zag ik toen Ajax in januari een oefenwedstrijd speelde daar.quote:Op zondag 14 april 2013 16:11 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Kwaliteit heeft die wel ervoor. Is alleen zot lui.
Verder hebben die clubs in Brazilie veel centen en goede spelers tegenwoordig
Alkmaarderhout moet wel nice zijn geweestquote:Op zondag 14 april 2013 16:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dan vertrouw ik het niet. Maar ik ben alleen nog naar profwedstrijden in de Arena en Alkmaarderhout geweest
Is allemaal wat ongeregelder dan hier, veel straatventers, het is ook een stukje gevaarlijkerquote:Op zondag 14 april 2013 16:11 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat mag je toch hopen, met al die fans. Die willen ook wat bunkeren voor de wedstrijd
die scoorden toen niet omdat Dede er stond. Toekomstige baas in wordingquote:Op zondag 14 april 2013 16:12 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja als je al ziet wat die Neymar moet kosten. Maar die stadionnen zijn niet veel, zag ik toen Ajax in januari een oefenwedstrijd speelde daar.
Was 1 keertje toen mijn pa kaartjes had gewonnen. Was nog gewoon ouderwets, met een stampvolle kantine. Gewoon een caféquote:Op zondag 14 april 2013 16:12 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Alkmaarderhout moet wel nice zijn geweest
Ja met al die sloppenwijken daar ook, zullen er wel wat criminelen rondlopenquote:Op zondag 14 april 2013 16:12 schreef Tarado het volgende:
[..]
Is allemaal wat ongeregelder dan hier, veel straatventers, het is ook een stukje gevaarlijker
Is toch gezellig man . Zoiets zie je tegenwoordig niet meerquote:Op zondag 14 april 2013 16:13 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Was 1 keertje toen mijn pa kaartjes had gewonnen. Was nog gewoon ouderwets, met een stampvolle kantine. Gewoon een caféEn klein enzo.
Nee, dat komt omdat er geen eens gras op het veld lagquote:Op zondag 14 april 2013 16:12 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
die scoorden toen niet omdat Dede er stond. Toekomstige baas in wording
Mooi van lelijkheidquote:Op zondag 14 april 2013 16:12 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Alkmaarderhout moet wel nice zijn geweest
De Koel misschien enzo. Ik vond het wel leuk. In de Arena was het een stuk commercieler en groter. Wat een verschil was dat toen ik voor het eerst naar de Arena gingquote:Op zondag 14 april 2013 16:13 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Is toch gezellig man . Zoiets zie je tegenwoordig niet meer
Philips stadion is sowieso een pauper dingquote:Op zondag 14 april 2013 16:14 schreef KingRoland het volgende:
fanshop van PSVtoevallig naar eindhoven geweest. Niet te geloven als je het vergelijkt met die van Ajax. Pauper winkeltje daar. Stadion ook niet om aan te zien.
51 miljoen clausule . Mss start ik wel een carriere bij Vasco alleen omdat hij er zitquote:Op zondag 14 april 2013 16:14 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nee, dat komt omdat er geen eens gras op het veld lagAl ken ik Dede wel van FM volgens mij
Ik vind het wel een mooi stadionquote:Op zondag 14 april 2013 16:14 schreef KingRoland het volgende:
fanshop van PSVtoevallig naar eindhoven geweest. Niet te geloven als je het vergelijkt met die van Ajax. Pauper winkeltje daar. Stadion ook niet om aan te zien.
Ik heb hem ook nooit kunnen halen omdat hij teveel kostte, maar we gaan offtopicquote:Op zondag 14 april 2013 16:16 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
51 miljoen clausule . Mss start ik wel een carriere bij Vasco alleen omdat hij er zit
Die munteenheid daar is ook om van te kotsen .quote:Op zondag 14 april 2013 16:14 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
De Koel misschien enzo. Ik vond het wel leuk. In de Arena was het een stuk commercieler en groter. Wat een verschil was dat toen ik voor het eerst naar de Arena ging
Heel commercieel inderdaad ja die Arena's. Zeker als je zoals ik en mijn pa toen misschien 1 of 2x per jaar erheen gingen. Mag je meteen weer een nieuwe kaart kopen als je paar cent te weinig hebtquote:Op zondag 14 april 2013 16:17 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Die munteenheid daar is ook om van te kotsen .
En alles is er nog heel duur ook . je kan beter wat boterhammen van thuis meenemen of mag dat ook al niet meer ?quote:Op zondag 14 april 2013 16:18 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Heel commercieel inderdaad ja die Arena's. Zeker als je zoals ik en mijn pa toen misschien 1 of 2x per jaar erheen gingen. Mag je meteen weer een nieuwe kaart kopen als je paar cent te weinig hebt
of je neemt je eigen bammetjes meequote:Op zondag 14 april 2013 16:18 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Heel commercieel inderdaad ja die Arena's. Zeker als je zoals ik en mijn pa toen misschien 1 of 2x per jaar erheen gingen. Mag je meteen weer een nieuwe kaart kopen als je paar cent te weinig hebt
Dat mag ook niet. Wij namen soms ook stiekem eten mee.quote:Op zondag 14 april 2013 16:19 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
En alles is er nog heel duur ook . je kan beter wat boterhammen van thuis meenemen of mag dat ook al niet meer ?
Geen idee, maar moet dat dan om 14:30 of 16:30?quote:Op zondag 14 april 2013 16:19 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
En alles is er nog heel duur ook . je kan beter wat boterhammen van thuis meenemen of mag dat ook al niet meer ?
Maar bij het voetbal is vet eten toch altijd wel lekkerquote:Op zondag 14 april 2013 16:20 schreef donald_dick het volgende:
[..]
of je neemt je eigen bammetjes mee
Eten is eten hequote:Op zondag 14 april 2013 16:20 schreef Tarado het volgende:
[..]
Geen idee, maar moet dat dan om 14:30 of 16:30?
je eigen balletje met vet meenemenquote:Op zondag 14 april 2013 16:21 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Maar bij het voetbal is vet eten toch altijd wel lekker
Vind wel triest dan. Ten koste van alles je eigen zooi opdringen aan mensenquote:Op zondag 14 april 2013 16:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat mag ook niet. Wij namen soms ook stiekem eten mee.
Is het koud ondertussen. Al kun je daar ook wel buiten kanen enzo. Maar soms wil je ook wat kouds drinken enzoquote:Op zondag 14 april 2013 16:21 schreef donald_dick het volgende:
[..]
je eigen balletje met vet meenemen
Ja en soms is het nog gewoon rommel ook daar. Of het is al opquote:Op zondag 14 april 2013 16:22 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Vind wel triest dan. Ten koste van alles je eigen zooi opdringen aan mensen
ja, dan betaal je de hoofdprijs, moet je maar fan worden van FC Haarlemquote:Op zondag 14 april 2013 16:22 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Is het koud ondertussen. Al kun je daar ook wel buiten kanen enzo. Maar soms wil je ook wat kouds drinken enzo
Dan is er geen voetbalquote:Op zondag 14 april 2013 16:23 schreef donald_dick het volgende:
[..]
ja, dan betaal je de hoofdprijs, moet je maar fan worden van FC Haarlem
Smaakt de koffie een beetje?quote:Op zondag 14 april 2013 16:23 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja en soms is het nog gewoon rommel ook daar. Of het is al op. Alleen kroketten wel lekker
.
Dat kan ookquote:Op zondag 14 april 2013 16:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nee meestal drink ik frisdrank ofzo in het stadion.
quote:
ga uithuilenquote:Op zondag 14 april 2013 16:27 schreef kapiteintje het volgende:
Wat een overbodig topic. Waarom niet in de live-topics gewoon?
elke wedstrijd van PSV verdient een eigen topicquote:Op zondag 14 april 2013 16:27 schreef kapiteintje het volgende:
wel met je eens maar gebeurt vaker geloof ikquote:Op zondag 14 april 2013 16:27 schreef kapiteintje het volgende:
Ja als er weer een opstootje isquote:Op zondag 14 april 2013 16:27 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
elke wedstrijd van PSV verdient een eigen topic
Is traditie voor een topper.quote:Op zondag 14 april 2013 16:27 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik ben serieus. Verheug me op deze wedstrijd, maar waarom een speciaal topic?
VBL / az - psvquote:Op zondag 14 april 2013 16:27 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
elke wedstrijd van PSV verdient een eigen topic
Kampioenswedstrijd, daaromquote:Op zondag 14 april 2013 16:27 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik ben serieus. Verheug me op deze wedstrijd, maar waarom een speciaal topic?
Gewoon nog een paar keer opzoeken en irriteren.quote:Op zondag 14 april 2013 16:30 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Toivonen gaat zometeen direct geel pakken
ze irriteren zichzelfquote:Op zondag 14 april 2013 16:31 schreef kapiteintje het volgende:
Heerlijk hoe die joden erop klappen en die PSV-ers proberen te irriteren. Ik hoop dat er 4 met rood van 't veld afgaan.
wel 2 aan elke kant aubquote:Op zondag 14 april 2013 16:31 schreef kapiteintje het volgende:
Heerlijk hoe die joden erop klappen en die PSV-ers proberen te irriteren. Ik hoop dat er 4 met rood van 't veld afgaan.
Prachtig, vechtpartij zou het allermooiste zijn. Alleen hoort daar het commentaar van Sierd bij.quote:Op zondag 14 april 2013 16:31 schreef kapiteintje het volgende:
Alsof wij nog kans maken na deze wanvertoning van vanmiddag.quote:Op zondag 14 april 2013 16:32 schreef RvLaak het volgende:
[..]
wel 2 aan elke kant aub. Dus het liefst 6 rode kaarten
, met een 0-0 eindstand
Daarvoor al niet.quote:Op zondag 14 april 2013 16:33 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Alsof wij nog kans maken na deze wanvertoning van vanmiddag.
Interesseert niet, wil gewoon veel schorsingen zien... Ben een beetje boos na die wanvertoning van netquote:Op zondag 14 april 2013 16:33 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Vorig jaar was Feyenoord aan het einde van de competitie ook opeens een stuk minder.quote:Op zondag 14 april 2013 16:33 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
net wilde je nog dat Ajax won.quote:Op zondag 14 april 2013 16:32 schreef RvLaak het volgende:
[..]
wel 2 aan elke kant aub. Dus het liefst 6 rode kaarten
, met een 0-0 eindstand
Ja, leuk je stokpaardje wat nergens op slaat. Alle kenners en media behandelden Feyenoord als titelkandidaat, maar GGMM weet het beter.quote:
die waren moequote:Op zondag 14 april 2013 16:34 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Vorig jaar was Feyenoord aan het einde van de competitie ook opeens een stuk minder.
Inderdaad. Thnx.quote:Op zondag 14 april 2013 16:34 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ja, leuk je stokpaardje wat nergens op slaat. Alle kenners en media behandelden Feyenoord als titelkandidaat, maar GGMM weet het beter.
Resultaat gemist van vandaag? GGMM ziet het inderdaad beter.quote:Op zondag 14 april 2013 16:34 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ja, leuk je stokpaardje wat nergens op slaat. Alle kenners en media behandelden Feyenoord als titelkandidaat, maar GGMM weet het beter.
Het is al jaren slecht aan 't einde van de competitie.quote:Op zondag 14 april 2013 16:34 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Vorig jaar was Feyenoord aan het einde van de competitie ook opeens een stuk minder.
Klopt, liever ajax kampioen dan dat gore pisvee... Maar toch. Wil nu geweld op het veld... Na de rust ben ik misschien wat gekalmeerdquote:
Daarom zijn ze al jaren geen titelkandidaat meer.quote:Op zondag 14 april 2013 16:34 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Het is al jaren slecht aan 't einde van de competitie.
quote:Op zondag 14 april 2013 16:35 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Klopt, liever ajax kampioen dan dat gore pisvee... Maar toch. Wil nu geweld op het veld... Na de rust ben ik misschien wat gekalmeerd
Scorebordjournalistiek.quote:Op zondag 14 april 2013 16:34 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Resultaat gemist van vandaag? GGMM ziet het inderdaad beter.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |