Marcelo zou daar ook in een klap de beste speler zijn.quote:Op zondag 14 april 2013 16:02 schreef j0rdiiii het volgende:
De sfeer is te goed volgens mij Dick, als spelers als Marcelo al gaan roepen dat Barcelona een mooie stap zou zijn.
Ooit geweest?quote:Op zondag 14 april 2013 16:04 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Ook Pele. Dat stadion van ze , Elano , Ganso , Arouca , Robinho etc
Ganso is een topper, ben er nooit geweest, wel de plaats maar niet het stadionquote:Op zondag 14 april 2013 16:04 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Ook Pele. Dat stadion van ze , Elano , Ganso , Arouca , Robinho etc
Na het interview met Advocaat pakt Advocaat Gullit om nog door te praten zonder microfoon. Maar Camera draait nog en Gullit moet nog door analyseren.quote:
Dickie is een beetje nerveus.quote:Op zondag 14 april 2013 16:06 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Na het interview met Advocaat pakt Advocaat Gullit om nog door te praten zonder microfoon. Maar Camera draait nog en Gullit moet nog door analyseren.
Ganso gaat nooit naar Europa volgens mij . Zit nu bij Sao Pauloquote:Op zondag 14 april 2013 16:05 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ganso is een topper, ben er nooit geweest, wel de plaats maar niet het stadion
Aardig potje. Hebben ze modern stadion?quote:Op zondag 14 april 2013 16:06 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
1 keer bij een wedstrijd (Santos-Flamengo 4-5)
Hoe oud is hij?quote:Op zondag 14 april 2013 16:07 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Ganso gaat nooit naar Europa volgens mij . Zit nu bij Sao Paulo
Blessure gevoelig geloof ik he?quote:Op zondag 14 april 2013 16:07 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Ganso gaat nooit naar Europa volgens mij . Zit nu bij Sao Paulo
quote:Op zondag 14 april 2013 16:07 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Aardig potje. Hebben ze modern stadion?
Minder. Maar ik bedoel ook qua voorzieningen enzo. Eten enzoquote:
Vies. wat ook zijn charmes heeft . Eten niet geprobeerd en dat is maar goed ook volgens mijquote:Op zondag 14 april 2013 16:08 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Minder. Maar ik bedoel ook qua voorzieningen enzo. Eten enzo
Zijn bijna allemaal pisbakken daar, nu met het WK op komst wordt het wel beterquote:Op zondag 14 april 2013 16:08 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Minder. Maar ik bedoel ook qua voorzieningen enzo. Eten enzo
Dan vertrouw ik het nietquote:Op zondag 14 april 2013 16:09 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Vies. wat ook zijn charmes heeft . Eten niet geprobeerd en dat is maar goed ook volgens mij
Kwaliteit heeft die wel ervoor. Is alleen zot lui.quote:Op zondag 14 april 2013 16:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik dacht dat hij wel keer naar Milan zou gaan ofzo.
Dat mag je toch hopen, met al die fans. Die willen ook wat bunkeren voor de wedstrijdquote:Op zondag 14 april 2013 16:10 schreef Tarado het volgende:
[..]
Zijn bijna allemaal pisbakken daar, nu met het WK op komst wordt het wel beter
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |