Geen ideequote:
Winst PSV denk ik . (Ben trouwens niet voor die boeren)quote:Op zondag 14 april 2013 15:48 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik denk een gelijkspel, wat denken jullie?
Zeg het maar.
Ik denk 0-0quote:Op zondag 14 april 2013 15:48 schreef johannes_vermeer het volgende:
Zeg het maar.
Voor wie ben jij dan?quote:Op zondag 14 april 2013 15:49 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Winst PSV denk ik . (Ben trouwens niet voor die boeren)
Ik ga ook voor een gelijkspel, dit is wel mijn gewaagdste voorspelling ooit aangezien Aad300 PSV heeft getipt.quote:Op zondag 14 april 2013 15:48 schreef johannes_vermeer het volgende:
Zeg het maar.
Ik ben bang dankzij Aad zijn voorspelling. En die van Johan.quote:Op zondag 14 april 2013 15:54 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik ga ook voor een gelijkspel, dit is wel mijn gewaagdste voorspelling ooit aangezien Aad300 PSV heeft getipt.
Nergens een favoriete club? Ook niet in het buitenland?quote:Op zondag 14 april 2013 15:55 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Neutraal met lichte voorkeur voor Ajax
In het buitenland ben ik voor Dortmund en Santosquote:Op zondag 14 april 2013 15:56 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nergens een favoriete club? Ook niet in het buitenland?
Santos? Vanwege Pelé of Neymar?quote:Op zondag 14 april 2013 15:57 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
In het buitenland ben ik voor Dortmund en Santos
Mooi man.quote:Op zondag 14 april 2013 15:57 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
In het buitenland ben ik voor Dortmund en Santos
Inderdaad ja, zelfs met verlies blijf je de voornaamste kandidaatquote:Op zondag 14 april 2013 15:59 schreef j0rdiiii het volgende:
Dit is zo'n Heerenveen uit speelronde, elke concurrent verliest punten en Ajax is in principe al kampioen.
En met winst kan Lukoki alvast oefenen om met de schaal te rennen de hele tijd.quote:Op zondag 14 april 2013 16:00 schreef Tarado het volgende:
[..]
Inderdaad ja, zelfs met verlies blijf je de voornaamste kandidaat
http://livetv.ru/en/eventinfo/164164_psv_eindhoven_ajax/quote:Op zondag 14 april 2013 16:02 schreef _NZT_ het volgende:
Als iemand straks streampje heeft hoor ik het graag
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |