oh ik dacht zo'n dekbedovertrek. nee klopt, te kleine hoeslakens heb ik ook wel eens last vanquote:Op zondag 14 april 2013 13:01 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die dingen zijn te klein en is niet om dat matras heen te krijgen. En ik kreeg last van mijn rug
Nee dat krijg ik zelfs voor elkaar. Maar lakens nietquote:Op zondag 14 april 2013 13:02 schreef Adames het volgende:
[..]
oh ik dacht zo'n dekbedovertrek. nee klopt, te kleine hoeslakens heb ik ook wel eens last van
quote:Op zondag 14 april 2013 13:01 schreef DonRaja het volgende:
Ik heb gister met Mr. Yellow gesproken en Bange Frans gezien.
Einde bericht.
Kun je nog zonder bodyguard over straat nu?quote:Op zondag 14 april 2013 13:01 schreef DonRaja het volgende:
Ik heb gister met Mr. Yellow gesproken en Bange Frans gezien.
Einde bericht.
Wat heb je allemaal gestolen van ze enzo....ja een kut grap ik weet, maar dat komt, omdat je het niet snapte.quote:
Jouw grappen slaan niet altijd aanquote:Op zondag 14 april 2013 13:04 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Wat heb je allemaal gestolen van ze enzo....ja een kut grap ik weet, maar dat komt, omdat je het niet snapte.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh.
Dat hele "je grappen slaan niet aan"-gebeuren van gisterenquote:
Niks mis mee.quote:Op zondag 14 april 2013 13:24 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Dat hele "je grappen slaan niet aan"-gebeuren van gisteren
quote:Op zondag 14 april 2013 13:36 schreef Jimbo het volgende:
Godverdomme, kijk ik naar buiten, zitten er joden bij mn buren in de tuin.
Ik denk dat ik nu weet waarvoor ze aan het verbouwen zijn, ze maken een achterkamer
Die 6-2quote:Op zondag 14 april 2013 13:43 schreef ajacied4lf het volgende:
Godver, wat ben ik zenuwachtig.en dan laten ze bij Nederland 1 de beelden van vroeger zien, dan zien je hoe slecht Ajax eigenlijk presteert bij PSV uit, brrr.
ik hoop toch wel op geen gelijk spelletjequote:Op zondag 14 april 2013 13:43 schreef ajacied4lf het volgende:
Godver, wat ben ik zenuwachtig.en dan laten ze bij Nederland 1 de beelden van vroeger zien, dan zien je hoe slecht Ajax eigenlijk presteert bij PSV uit, brrr.
Denken dat Feyenoord kampioen gaat wordenquote:Op zondag 14 april 2013 13:44 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ik hoop toch wel op geen gelijk spelletje
Dan mogen jullie in een dezer 5 wedstrijden nog 1x hard op de bek gaan en word feyenoord gewoon nog kampioen
Feyenoord ben ik al vergetenquote:Op zondag 14 april 2013 13:44 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ik hoop toch wel op geen gelijk spelletje
Dan mogen jullie in een dezer 5 wedstrijden nog 1x hard op de bek gaan en word feyenoord gewoon nog kampioen
quote:Op zondag 14 april 2013 13:45 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Denken dat Feyenoord kampioen gaat worden![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Prima. Lekker als underdog in de luwte titeltje binnenslepen.quote:Op zondag 14 april 2013 13:45 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Feyenoord ben ik al vergetenIk zie ze geen kampioen meer worden
Ooh het ligt dus aan Eredivisie Livequote:Op zondag 14 april 2013 13:49 schreef DonRaja het volgende:
EDL loopt hier steeds vast, heb beide goals van H'veen gemist
Succes man.quote:Op zondag 14 april 2013 13:49 schreef inZanity het volgende:
[..]
[..]
Prima. Lekker als underdog in de luwte titeltje binnenslepen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |