Al mijn J Alba adviezen zijn in de wind geslagenquote:Op zondag 14 april 2013 13:16 schreef OverRated het volgende:
[..]
Had er een reden voor![]()
Ik heb ook wel weer genoeg van deze UI. Dan maar weer de Barca UI tot ik een betere gevonden heb.
Bedankt, ik kon net op tijd overschakelen.quote:Op zondag 14 april 2013 13:26 schreef johannes_vermeer het volgende:
Nu Aad300 vanuit Eindhoven op de NOS
Jessie?quote:Op zondag 14 april 2013 13:27 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Al mijn J Alba adviezen zijn in de wind geslagen
tegen de deklatquote:Op zondag 14 april 2013 13:30 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ronaldo nazario da lima
zei Evert altijd
Hoezo?quote:
Aad deed een beetje alsof die wedstrijd nog moet komen, maar dat zal ik wel verkeerd begrepen hebben want Aad heeft altijd gelijk.quote:
Dat was natuurlijk een test om te kijken of zijn publiek wel oplet. Je bent geslaagdquote:Op zondag 14 april 2013 13:36 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Aad deed een beetje alsof die wedstrijd nog moet komen, maar dat zal ik wel verkeerd begrepen hebben want Aad heeft altijd gelijk.
quote:Op zondag 14 april 2013 13:37 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Je moet geengebruiken als het gaat om dingen die Aad300 gezegd heeft.
Dat mag niet.quote:
Uh oké.quote:Op zondag 14 april 2013 13:37 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Je moet geengebruiken als het gaat om dingen die Aad300 gezegd heeft.
quote:Op zondag 14 april 2013 13:39 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Nu snap ik waarom Stijn je niet mag.
Nee. Na het suarez-tijdperk vind ik het eigenlijk wel goed dat we meerdere scorende spelers hebben. Een bal naar voren rossen en hopen dat een zeer goede spits z'n ding doet hebben we gehad.quote:
Je moet hem dan ook in het systeem inpassenquote:Op zondag 14 april 2013 13:39 schreef muzas het volgende:
[..]
Nee. Na het suarez-tijdperk vind ik het eigenlijk wel goed dat we meerdere scorende spelers hebben. Een bal naar voren rossen en hopen dat een zeer goede spits z'n ding doet hebben we gehad.
Er past niet genoeg in zijn schoentjes.quote:Op zondag 14 april 2013 13:40 schreef AFCNiels het volgende:
Dick houdt niet van Sinterklaasspanning.
Hoe bedoel je? Het systeem naar hem aanpassen? Nee.. absoluut niet.. niet voor niks zoveel moeite in gestoken.quote:Op zondag 14 april 2013 13:40 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Je moet hem dan ook in het systeem inpassen
Dat laatste natuurlijk. En hij kan goed mee denk ik in ons spelquote:Op zondag 14 april 2013 13:41 schreef muzas het volgende:
[..]
Hoe bedoel je? Het systeem naar hem aanpassen? Nee.. absoluut niet.. niet voor niks zoveel moeite in gestoken.
Of hem naar 'het systeem' aanpassen? Dan ga je z'n kwaliteiten tekort doen.
Weinig volgersquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |