Al mijn J Alba adviezen zijn in de wind geslagenquote:Op zondag 14 april 2013 13:16 schreef OverRated het volgende:
[..]
Had er een reden voor![]()
Ik heb ook wel weer genoeg van deze UI. Dan maar weer de Barca UI tot ik een betere gevonden heb.
Bedankt, ik kon net op tijd overschakelen.quote:Op zondag 14 april 2013 13:26 schreef johannes_vermeer het volgende:
Nu Aad300 vanuit Eindhoven op de NOS
Jessie?quote:Op zondag 14 april 2013 13:27 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Al mijn J Alba adviezen zijn in de wind geslagen
tegen de deklatquote:Op zondag 14 april 2013 13:30 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ronaldo nazario da lima
zei Evert altijd
Hoezo?quote:
Aad deed een beetje alsof die wedstrijd nog moet komen, maar dat zal ik wel verkeerd begrepen hebben want Aad heeft altijd gelijk.quote:
Dat was natuurlijk een test om te kijken of zijn publiek wel oplet. Je bent geslaagdquote:Op zondag 14 april 2013 13:36 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Aad deed een beetje alsof die wedstrijd nog moet komen, maar dat zal ik wel verkeerd begrepen hebben want Aad heeft altijd gelijk.
quote:Op zondag 14 april 2013 13:37 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Je moet geengebruiken als het gaat om dingen die Aad300 gezegd heeft.
Dat mag niet.quote:
Uh oké.quote:Op zondag 14 april 2013 13:37 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Je moet geengebruiken als het gaat om dingen die Aad300 gezegd heeft.
quote:Op zondag 14 april 2013 13:39 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Nu snap ik waarom Stijn je niet mag.
Nee. Na het suarez-tijdperk vind ik het eigenlijk wel goed dat we meerdere scorende spelers hebben. Een bal naar voren rossen en hopen dat een zeer goede spits z'n ding doet hebben we gehad.quote:
Je moet hem dan ook in het systeem inpassenquote:Op zondag 14 april 2013 13:39 schreef muzas het volgende:
[..]
Nee. Na het suarez-tijdperk vind ik het eigenlijk wel goed dat we meerdere scorende spelers hebben. Een bal naar voren rossen en hopen dat een zeer goede spits z'n ding doet hebben we gehad.
Er past niet genoeg in zijn schoentjes.quote:Op zondag 14 april 2013 13:40 schreef AFCNiels het volgende:
Dick houdt niet van Sinterklaasspanning.
Hoe bedoel je? Het systeem naar hem aanpassen? Nee.. absoluut niet.. niet voor niks zoveel moeite in gestoken.quote:Op zondag 14 april 2013 13:40 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Je moet hem dan ook in het systeem inpassen
Dat laatste natuurlijk. En hij kan goed mee denk ik in ons spelquote:Op zondag 14 april 2013 13:41 schreef muzas het volgende:
[..]
Hoe bedoel je? Het systeem naar hem aanpassen? Nee.. absoluut niet.. niet voor niks zoveel moeite in gestoken.
Of hem naar 'het systeem' aanpassen? Dan ga je z'n kwaliteiten tekort doen.
Weinig volgersquote:
quote:
#laagvliegenderoofvogelquote:
Kijk daar eens, onderaan GC / Icons, smiles en headers klaar terwijl u wacht, #95quote:Op zondag 14 april 2013 13:27 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Al mijn J Alba adviezen zijn in de wind geslagen
Uh, okequote:
Ajax heeft 90% kans, PSV 10. Maar het blijft een belangrijke wedstrijd he.quote:Op zondag 14 april 2013 14:09 schreef Kopsterk het volgende:
Ja idd, GGMM, jij was er toch zo zeker van dat Ajax zou winnen? Stel mij gerust!
quote:Op zondag 14 april 2013 14:10 schreef OverRated het volgende:
[..]
Kijk daar eens, onderaan GC / Icons, smiles en headers klaar terwijl u wacht, #95
Bal is rond.. 11 tegen 11quote:Op zondag 14 april 2013 14:11 schreef GGMM het volgende:
[..]
Uh, oke
[..]
Ajax heeft 90% kans, PSV 10. Maar het blijft een belangrijke wedstrijd he.
quote:
quote:Op zondag 7 april 2013 18:58 schreef GGMM het volgende:
Kom op zeg, je snapt toch wel dat PSV geen schijn van kans heeft?
Belangrijke wedstrijd he. Zoals gezegd; Ajax heeft de grootste kans in mijn optiek, maar er kan altijd wat mis gaan natuurlijk. Denk aan een verschrikkelijk virus.quote:Op zondag 14 april 2013 14:12 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Waarom ben je dan zenuwachtig mijn vriend?
Maar ik ben het met je eens, Ajax is de favoriet in mijn ogen. De bookies denken daar anders over.quote:
Niet echt bijzonder tbh. Oude horrors zien er sowieso beetje nep uit.quote:Op zondag 14 april 2013 14:13 schreef GGMM het volgende:
[..]
Belangrijke wedstrijd he. Zoals gezegd; Ajax heeft de grootste kans in mijn optiek, maar er kan altijd wat mis gaan natuurlijk. Denk aan een verschrikkelijk virus.
Over verschrikkelijke virussen gesproken; hoe was The Thing?
Als Aad het een goed veld vindt, dan is het ook een goed veld.quote:Op zondag 14 april 2013 14:13 schreef AFCNiels het volgende:
De wedstrijd gaat op een prima veld gespeeld worden, officiële bevestiging is binnen.
[ afbeelding ]
Hm, daar moet je doorheen kunnen kijken inderdaad.quote:Op zondag 14 april 2013 14:15 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Niet echt bijzonder tbh. Oude horrors zien er sowieso beetje nep uit.
Die Marie louse elizabeth is wel nicequote:Op zondag 14 april 2013 14:16 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hm, daar moet je doorheen kunnen kijken inderdaad.
The Thing uit 2011 is ook goed en die ziet er wat moderner uit.
Ga die wel meepakken denk ik. Toch geef ik 7/10. Is het verhaal hetzelfde?quote:Op zondag 14 april 2013 14:16 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hm, daar moet je doorheen kunnen kijken inderdaad.
The Thing uit 2011 is ook goed en die ziet er wat moderner uit.
Dit komt het spel van Ajax ten goede.quote:Op zondag 14 april 2013 14:13 schreef AFCNiels het volgende:
De wedstrijd gaat op een prima veld gespeeld worden, officiële bevestiging is binnen.
[ afbeelding ]
http://cdn.wegotthiscover(...)lizabethWinstead.jpgquote:Op zondag 14 april 2013 14:16 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Die Marie louse elizabeth is wel nice
Lastig om daar iets over te zeggen zonder het te verraden, maar het komt wel een beetje overeen ja. Maar het leukste is om hem te kijken net nadat je de versie uit 1982 gezien hebt.quote:Op zondag 14 april 2013 14:17 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ga die wel meepakken denk ik. Toch geef ik 7/10. Is het verhaal hetzelfde?
VBL / [VBL Slowchat] #1820 mwhehe jattenquote:Op zondag 14 april 2013 14:18 schreef GGMM het volgende:
[..]
http://cdn.wegotthiscover(...)lizabethWinstead.jpg
Inderdaad.
[..]
Lastig om daar iets over te zeggen zonder het te verraden, maar het komt wel een beetje overeen ja. Maar het leukste is om hem te kijken net nadat je de versie uit 1982 gezien hebt.
Er zal deze keer geen grote gevolgen hebben voor jou, maar laat dit laatste waarschuwing zijn.quote:
Dat heb je goed opgelost, anders maken die kwajongens er hier maar een puinhoop van.quote:Op zondag 14 april 2013 14:20 schreef mrstylo het volgende:
[..]
VBL / [VBL Slowchat] #1820 mwhehe jatten
Ja daarom. Iemand moet dit doen en heb mezelf maar hiervoor opgeofferd.quote:Op zondag 14 april 2013 14:22 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Dat heb je goed opgelost, anders maken die kwajongens er hier maar een puinhoop van.
Waterman, Hutch, Marcelo, Derijck, Willems, van Bommel, Toivonen, Strootman, Wijnaldum, Lens, Mertensquote:
Dat die tyfus dwerg en Lens maar eens gaan knallen vandaag.. tering honden zijn het, zulke belangrijke wedstrijden en dan om niks idioot gaan doen en geschorst wordenquote:Op zondag 14 april 2013 14:26 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Waterman, Hutch, Marcelo, Derijck, Willems, van Bommel, Toivonen, Strootman, Wijnaldum, Lens, Mertens
Ik ben blij dat Wijnaldum speelt in plaats van Depay. Ik denk dat Blind het veel lastiger met Depay zou hebben. Die Lens is ook veel te gevaarlijk met zijn snelheid en al die ruimte achter de verdediging van Ajax. Die actie van Lens dat hij hem door zijn benen laat lopen en erlangs rent als er een man kort in zijn rug zit, gaat in deze wedstrijd gevaarlijk worden ben ik bang. Toivonen zal wel redelijk onder controle worden gehouden denk ik door Poulsen en Mertens zit standaard in de zak bij van Rhijn.quote:Op zondag 14 april 2013 14:26 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Waterman, Hutch, Marcelo, Derijck, Willems, van Bommel, Toivonen, Strootman, Wijnaldum, Lens, Mertens
Depay speelt al weken echt heel slecht ...quote:Op zondag 14 april 2013 14:31 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Ik ben blij dat Wijnaldum speelt in plaats van Depay. Ik denk dat Blind het veel lastiger met Depay zou hebben. Die Lens is ook veel te gevaarlijk met zijn snelheid en al die ruimte achter de verdediging van Ajax. Die actie van Lens dat hij hem door zijn benen laat lopen en erlangs rent als er een man kort in zijn rug zit, gaat in deze wedstrijd gevaarlijk worden ben ik bang. Toivonen zal wel redelijk onder controle worden gehouden denk ik door Poulsen en Mertens zit standaard in de zak bij van Rhijn.
Ja, dus? Is die onterecht? Heb je dat gezien.. op de radio?quote:Op zondag 14 april 2013 14:50 schreef ejfaar het volgende:
Ben ik op weg naar eindhoven, hoor ik dat 010 wéér een penal krijgt...
1quote:Op zondag 14 april 2013 14:57 schreef JR-Style-93 het volgende:
In hoeveel landen wordt deze wedstrijd uitgezonden?
De jongeren niet echt meer nee.quote:Op zondag 14 april 2013 15:01 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
In het buitenland kennen ze Feyenoord toch niet meer.
Dat zijn ze wel vergeten. Ze weten alleen dat ze uit het land van Ajax komenquote:Op zondag 14 april 2013 15:03 schreef karton2 het volgende:
[..]
De jongeren niet echt meer nee.
De oudere garde heeft wel eens van Feyenoord gehoord maar daar houdt het op.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |