Zag dat stukje vanmiddag in Ripper Street S01E04... Daar moest een gifje van te vinden zijn, en ja hoor.quote:Op zaterdag 13 april 2013 22:54 schreef Pumatje het volgende:
om het topic wat kleur te geven de pic van de dag erin.
BB klaagt dattie maar 3 maanden vakantie heeft
[ afbeelding ]
Ach, als je goed bezig bent zweet je toch wel, deo of nietquote:Op zaterdag 13 april 2013 23:09 schreef Vortix het volgende:
In dat geval: over de kauwgom heb ik mijn twijfels hoewel dat bij ons nooit echt een issue was (maar het zit in je WOL rantsoen dus dat hangt van je kader af. De rest is zelfs verplicht denk ik (wederom, kader bepaalt).
Edit: maar neem geen deodorant mee, dat is voor homo's en de vijand kan je ruiken!
En douchen/wassen enzo? In de sloot?quote:Op zaterdag 13 april 2013 23:13 schreef Vortix het volgende:
Ook dat. Je stinkt toch wel als je vrijdag onderhoud aan het plegen bent.
Drink zequote:Op zaterdag 13 april 2013 23:15 schreef Vortix het volgende:
Na onderhoud natuurlijk, luie donder!
Anyway, ik ga bier drinken op deze zaterdagavond. Later.
Kauwgom is tandpasta vervanger?...quote:Op zaterdag 13 april 2013 23:07 schreef BredeBroeder het volgende:
Mag je trouwens tandpasta+tandenborstel of kauwgom mee met bivak? Shampoo, scheerschuim etc. ?
Somsquote:
Prutser...quote:Op zaterdag 13 april 2013 23:19 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Soms![]()
Als ik 5 minuten heb om op de fiets naar school te zitten en ik kom net uit me bed fix ik dat niet meer
Wat een nachtmerrie was datquote:Op zaterdag 13 april 2013 23:23 schreef AchJa het volgende:
[..]
Prutser...![]()
Maare HPG te velde, krijg je vanzelf uitgelegd.
quote:Op zaterdag 13 april 2013 23:43 schreef Pumatje het volgende:
[..]
Wat een nachtmerrie was dat
ze keken nog net niet of je je lul wel goed vastgreep bij plasje doen
quote:Op zondag 14 april 2013 08:06 schreef ErwinRommel het volgende:
Zo!! Koffie![]()
Over 20 minuten op naar Bobbejaanland.
Die van mij glimt weer als een jekkoquote:Op zondag 14 april 2013 16:49 schreef jitzzzze het volgende:
Mijn auto zweet O-236![]()
Gelukkig weet ik waar, dus kan ik het volgende week direct fixen als de onderdelen binnen zijn.
De mijne ook, ben de hele middag bezig geweestquote:
Stofzuigen doe ik iedere week ff bij de ahc.quote:Op zondag 14 april 2013 17:01 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
De mijne ook, ben de hele middag bezig geweestOok eens de bekleding schoongemaakt, daar kwam 18 jaar meuk vanaf
Dit was voorbij stofzuigen, echt in de bekleding.quote:Op zondag 14 april 2013 17:08 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Stofzuigen doe ik iedere week ff bij de ahc.
Oh, zoquote:
Dan valt het wel mee toch?quote:Op zondag 14 april 2013 17:18 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Oh, zoNou ja, het is iets meer dan zweten, moet elke 10.000km ongeveer een tot anderhalve liter bijvullen.
Jawel, het is vooral nodig omdat de olie over het motorblok loopt en dus verbrand. En dat stinkt als je stil staat voor een stoplichtquote:
Okee... Kleppendeksel of dop?quote:Op zondag 14 april 2013 17:37 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Jawel, het is vooral nodig omdat de olie over het motorblok loopt en dus verbrand. En dat stinkt als je stil staat voor een stoplicht
De dop van het oliefilterhuis. De bout waarmee je de deksel erop draait om precies te zijn. Kan ik direct het filter vervangen als ik er toch bij ben, wel beetje onnodig na pas een jaar, maar goed. It is not else.quote:
Staat ie wel mooi gelijk in de conservering.quote:Op zondag 14 april 2013 17:37 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Jawel, het is vooral nodig omdat de olie over het motorblok loopt en dus verbrand. En dat stinkt als je stil staat voor een stoplicht
Ach, even een BO periode, zeg maarquote:Op zondag 14 april 2013 17:47 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Staat ie wel mooi gelijk in de conservering.
Valt allemaal mee dus, niet echt veel werk.quote:Op zondag 14 april 2013 17:40 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
De dop van het oliefilterhuis. De bout waarmee je de deksel erop draait om precies te zijn. Kan ik direct het filter vervangen als ik er toch bij ben, wel beetje onnodig na pas een jaar, maar goed. It is not else.
Neuh, uurtje max. Incl koffie, ouwehoeren in de AHC en lekker kakken.quote:Op zondag 14 april 2013 18:37 schreef AchJa het volgende:
[..]
Valt allemaal mee dus, niet echt veel werk.
quote:Op zondag 14 april 2013 19:06 schreef Thaboel het volgende:
ER al aan het huilen? Gaat je kampioenschap...
Toen je nog ongezekerd zonder laf plankje met een zwaluwduik naar beneden kon...quote:
Plankje?...quote:Op maandag 15 april 2013 11:29 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Toen je nog ongezekerd zonder laf plankje met een zwaluwduik naar beneden kon...
Schijnt dat het tegenwoordig niet meer mag in Nederland zonder op een plankje te liggen.quote:
Ik heb er iig nog nooit van gehoord, maar het zou me niets verbazen...quote:Op maandag 15 april 2013 12:09 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Schijnt dat het tegenwoordig niet meer mag in Nederland zonder op een plankje te liggen.
En ik vermoed dat deze beslissing, zoals elke laffe beslissing, van onze gezellige vrienden van de landmacht komt en vervolgens paars is ingevoerd...
Weet ik het.quote:Mogen jullie trouwens alweer op het hoofd slaan bij mzv?
twee keer de helftquote:Op maandag 15 april 2013 12:14 schreef Pumatje het volgende:
hoelang duurt het voordat een gat in je trommelvlies weer dicht is?
Ik kan nu door mijn oren roken![]()
Lang leve defensie. Binnenkort moet je gezekerd worden aan de staart van het vliegtuig bij het parachutespringen omdat je op hoogte werkt.quote:Op maandag 15 april 2013 12:14 schreef AchJa het volgende:
[..]
Ik heb er iig nog nooit van gehoord, maar het zou me niets verbazen...
Een hele tijd geleden was ik in Oirschot waar het tot op nader order verboden was om je sparringspartner op het hoofd te slaan, ondanks de headgear. En toen was het al een tijd sinds dat ongeval.quote:Weet ik het.
+ 5 noodchutes.quote:Op maandag 15 april 2013 12:22 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Lang leve defensie. Binnenkort moet je gezekerd worden aan de staart van het vliegtuig bij het parachutespringen omdat je op hoogte werkt.
Ken het verhaal, maar wat de status is zou ik niet weten, de laatste keer dat ik aan MZV heb gedaan was zo'n beetje tijdens de mobiliveertien negentiensatie...quote:Een hele tijd geleden was ik in Oirschot waar het tot op nader order verboden was om je sparringspartner op het hoofd te slaan, ondanks de headgear. En toen was het al een tijd sinds dat ongeval.
Beter geven ze Molenaars Kindermeel, daar krijg je tenminste kranige kerels van.quote:Schijnt dat er binnenkort nutrilon in de 24h-rantsoen zit.
Is dat de Gill?quote:Op maandag 15 april 2013 15:16 schreef Rave_NL het volgende:
[ afbeelding ]
Bosrandje met drie lagen juten.
Ndááág.
quote:Op maandag 15 april 2013 15:16 schreef Rave_NL het volgende:
[ afbeelding ]
Bosrandje met drie lagen juten.
Ndááág.
quote:Op maandag 15 april 2013 17:59 schreef Rave_NL het volgende:
Toch ben ik benieuwd als hij loodrecht van boven op de koepel komt.
Nouja, meer of de AMAP daar ook op kan reageren. Aangezien de fabrikant dat heel handig uit zijn filmpje heeft gelaten.quote:
U vraagt, wij drrrraaaaiennnnquote:Op maandag 15 april 2013 17:59 schreef Rave_NL het volgende:
Toch ben ik benieuwd als hij loodrecht van boven op de koepel komt.
Maar gezien de kosten zal dat niet op de NL versie zitten?quote:Op maandag 15 april 2013 19:22 schreef Pumatje het volgende:
En zo hebben de Chinezen vast ook wel wat ontwikkeld of gekopieerd, en de zweden hebben ook voor de CV90 een actief verdedigings systeem. Die anti tank schutters zijn niet meer wat ze waren rave, vooral niet meer met de nieuwe systemen waardoor je in dezefde seconde als jij afdrukt als schutter op een pantservoertuig op doel wordt gezet.
exactquote:Op maandag 15 april 2013 19:24 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Maar gezien de kosten zal dat niet op de NL versie zitten?
Tenzij we in een nette bui zijn. Dan is het Ubuis.quote:
quote:Op maandag 15 april 2013 19:25 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Tenzij we in een nette bui zijn. Dan is het Ubuis.
Ik was er al bang voor.quote:
Nee, die weten dat warmtebeeld nog steeds niet geavanceerd genoeg is om door die laagjes jutten heen te dringen.quote:Op maandag 15 april 2013 19:40 schreef Pumatje het volgende:
Ach joh, het geeft voor anti tank weer een geheel nieuw spelscenario.
Dat dit overigens bij de infanterie totaal niet doordringt ( De nieuwe ontwikkelingen als Actieve zelfverdediging op pantservoertuigen) zal je ook niet verwonderen. Die denken dat ze met 3 lagen jute in de bosrand onoverwinnelijk zijn.
Het systeem is juist bruikbaarder in urban enviroments omdat daar hoofdzakelijk gebruik wordt gemaakt van RPG's, en doelen worden uitgeschakeld vanaf zo'n halve meter van het voertuig. Op de duitse laagvlakte is het gevaar juist het open veld, en een KE schot van een tank. Daar is nog geen verdediging tegen.quote:Op maandag 15 april 2013 19:51 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Nee, die weten dat warmtebeeld nog steeds niet geavanceerd genoeg is om door die laagjes jutten heen te dringen.
En die weten ook dat ze die CV90 niet meer hoeven te zien om hem te raken. Fire & update. Hoeveel krombaanvuur kan die CV90 afgeven?
En ook bij de infanterie dringt het door dat de tank-era over is, want de tegenstander zit niet meer op de Noord-Duitse biljartlaken. Die zit in onherbergzaam terrein en in de urban environment.
En zelfs met de geavanceerdste optische middelen ben je kansloos in het straatgevecht. Dan heb je alleen in een Fallujah-scenario nog een kans.
Zoiets, maar dan toegespitst op menselijk vlees op de begane grond in plaats van een vliegtuig in de lucht. Heb uitwerkingen van tests gezien, erg naar. 1 keer afdrukken in de cv90 resulteerd in 3 danwel 5 schoten ( weet het niet helemaal meer zeker ) en de toren draait automatisch in een bepaalde hoek om de breedte danwel diepte te bestrijken met in totaal dan zo'n 900 titanium ballentjes, en dat allemaal in luttele seconden met een schootsveld van zo'n 20 meter breed.quote:Op maandag 15 april 2013 20:05 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Ja wat is dat nou precies? Een soort airburst?
Nein.. ( Kijk even naar waar de tandenkrans zitquote:
FF heel snel gekeken, is het geen Bradley onderstel?quote:Op maandag 15 april 2013 20:25 schreef Pumatje het volgende:
[..]
Nein.. ( Kijk even naar waar de tandenkrans zit)
Weet niet precies wat. Wat ik wist van de donar is dat het onderstel is afgeleid van iets als de Puma.
exactlyyyyquote:Op maandag 15 april 2013 20:30 schreef Rave_NL het volgende:
Maar goed.
Een van de voordelen van de Gill is dat hij 'blind' gevuurd kan worden, de schutter kan hem na afloop bijsturen.
Schutter vuurt hem af , vliegt tot een hoogte van een meter of honderd en stort zich vervolgens loodrecht boven op het doel.
Tussen schutter en doel zit een meter of 1500, met 2 straten met bebouwing ertussen.
AMAP reageert en neutraliseert, tuttet draait bij maar heeft geen schot.
Impasse bereikt, geen kut verder..
quote:Op maandag 15 april 2013 20:31 schreef Rave_NL het volgende:
http://www.luckymedia.nl/luckytv/
Die van vandaag! Held!
Hoe stuurt hij bij zonder LOS?quote:Op maandag 15 april 2013 20:30 schreef Rave_NL het volgende:
Maar goed.
Een van de voordelen van de Gill is dat hij 'blind' gevuurd kan worden, de schutter kan hem na afloop bijsturen.
Schutter vuurt hem af , vliegt tot een hoogte van een meter of honderd en stort zich vervolgens loodrecht boven op het doel.
Tussen schutter en doel zit een meter of 1500, met 2 straten met bebouwing ertussen.
AMAP reageert en neutraliseert, tuttet draait bij maar heeft geen schot.
Impasse bereikt, geen kut verder..
Hmm... dat lijkt me wel wat apart aangezien de Duitsers daar geen handje van hebben.quote:Op maandag 15 april 2013 20:31 schreef AchJa het volgende:
[..]
FF heel snel gekeken, is het geen Bradley onderstel?
te coolquote:Op maandag 15 april 2013 20:31 schreef Rave_NL het volgende:
http://www.luckymedia.nl/luckytv/
Die van vandaag! Held!
verbinding met camera in kop van projectiel?quote:
Ah roger. Ben verder niet bekend met dat ding.quote:Op maandag 15 april 2013 20:38 schreef Pumatje het volgende:
[..]
verbinding met camera in kop van projectiel?
Glasvezel.quote:
Weet het ook niet zeker.quote:Op maandag 15 april 2013 20:43 schreef AchJa het volgende:
[..]
Ah roger. Ben verder niet bekend met dat ding.
Hoe simuleren ze dit dan met het SAAB systeem? Ik ben paar keer uitgeschakeld met dat ding, maar met SAAB zul je dan altijd wel los moeten hebben.quote:Op maandag 15 april 2013 20:44 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Glasvezel.
The medium, long and extended range versions of the Spike also have the capability of "Fire, Observe and Update" operating mode. The missile is connected by a fiber-optical wire that is spooled out between the launch position and the missile. With this the operator can obtain a target if it is not in the line of sight of the operator at launch, switch targets in flight, or compensate for the movement of the target if the missile is not tracking the target for some reason. Hence, the missile can be fired speculatively for a target of opportunity, or to provide observation on the other side of an obstacle. The missile has a soft launch capability – the motor firing after the missile has left the launcher- which allows for the missile to be fired from confined spaces, which is a necessity in urban warfare.
Net als de Javelin.
Edit: ultiem verkooppraatje als je 80.000 eu en je eigen positie vrij wilt geven om aan de andere kant van een obstakel te kijken...
lol, dat is ultimatum nr 14398901348quote:Op maandag 15 april 2013 20:49 schreef Pumatje het volgende:
T @RT_com 1m
BREAKING: N. Korea issues ‘ultimatum’ to the South, warns of ‘immediate retaliation’ - reports http://on.rt.com/g5vmod
Kim il Sung is jarig, dat moet gevierd worden.quote:Op maandag 15 april 2013 20:49 schreef Pumatje het volgende:
T @RT_com 1m
BREAKING: N. Korea issues ‘ultimatum’ to the South, warns of ‘immediate retaliation’ - reports http://on.rt.com/g5vmod
NSFWquote:Op maandag 15 april 2013 21:53 schreef Rave_NL het volgende:
2 explosies bij de Boston Marathon @ CNN.
Mij lijkt het dat je dan gewoon gelocked bent met IR, maar ik ben geen AT'er.quote:Op maandag 15 april 2013 20:51 schreef Pumatje het volgende:
[..]
Hoe simuleren ze dit dan met het SAAB systeem? Ik ben paar keer uitgeschakeld met dat ding, maar met SAAB zul je dan altijd wel los moeten hebben.
Als je die luchtfoto's ziet zou je zeggen dat er een prullenbak oid de lucht in gegaan is.quote:Op maandag 15 april 2013 21:54 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
NSFW
https://twitter.com/Jacki(...)248428359681/photo/1
Geen gaslek iig als anderen claimen/quote:Op maandag 15 april 2013 21:55 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
Als je die luchtfoto's ziet zou je zeggen dat er een prullenbak oid de lucht in gegaan is.
Jamaar dan kun je nooit de niet-los afvuring beoefenen. Tenslotte voor de IR aanduiding moet er LOS zijn..quote:Op maandag 15 april 2013 21:54 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Mij lijkt het dat je dan gewoon gelocked bent met IR, maar ik ben geen AT'er.
gniffelquote:Op maandag 15 april 2013 21:59 schreef Rave_NL het volgende:
Net die finishline-cam gezien?
Ren je 42 klikjes, krijg je dit..
Volgens mij zijn er complete Gill-simulators.quote:Op maandag 15 april 2013 22:45 schreef Pumatje het volgende:
[..]
Jamaar dan kun je nooit de niet-los afvuring beoefenen. Tenslotte voor de IR aanduiding moet er LOS zijn..
Nee is nu de commissaris volgens mij. De president had slechts even gebeld met hem.quote:Op maandag 15 april 2013 22:56 schreef Pumatje het volgende:
80k fun-a-day.
er zullen wel meer afvuureenheden dan projectielen zijn.
Btw, waar blijft de reactie van Obama? Ik dacht dat hij om 22:45 een persconferentie zou geven.
Die ouwe dacht dat ie er was... Nou mooi niet, geen medaille voor hem.quote:Op maandag 15 april 2013 21:59 schreef Rave_NL het volgende:
Net die finishline-cam gezien?
Ren je 42 klikjes, krijg je dit..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lijkt er echt op alsof hij op een AP mijn is gestapt. Of echt een enorm stuk shrapnel te pakken gehad.Blood Sugar Sex Magik
quote:Op dinsdag 16 april 2013 00:25 schreef hoogvlieger het volgende:
Best wel nasty foto's zijn er al uitgekomen.
Niet voor de zwakke maagjes:jezus...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lijkt er echt op alsof hij op een AP mijn is gestapt. Of echt een enorm stuk shrapnel te pakken gehad.Op zaterdag 25 augustus 2012 11:03 schreef yvonne het volgende:
Dag kindjes, nu weer braaf met je legerautootjes spelen.
Niet voor de zwakke maagjes:Daar ga je als gebruiker idd niet vrolijk van worden als dat je overkomtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lijkt er echt op alsof hij op een AP mijn is gestapt. Of echt een enorm stuk shrapnel te pakken gehad.Vulneratus nec Victus The Spirit Will Never Leave Us.
quote:
Er bestaan véél mooiere versies van dat stuk.quote:Op dinsdag 16 april 2013 01:24 schreef MaryMouse het volgende:
Beter dan mijn laatste (en enige) De_Kardinaal verzoekje op R49
Niet voor de zwakke maagjes:godverdomme die is beide benen kwijt .SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lijkt er echt op alsof hij op een AP mijn is gestapt. Of echt een enorm stuk shrapnel te pakken gehad.
De aderen zie je gewoon hangen.. apart dit. Komt allemaal heel dichtbij.
Ik moet die Amerikanen wel meegeven dat ze alles wel gigantisch goed onder controle hebben.
binnen een uur waren er meer dan 20 gigantische tenten opgezet, op alle daken politie, speciale terrorisme eenheden ter plekke, EOD ter plaatse, medische zorg en had de amerikaanse luchtmacht het gehele luchtruim afgesloten.
Dat gaan wij hier ze echt niet nadoen.[DEF] SC#8 Pumatje, niet geboren maar door de baas verstrekt
Start Haagsche gedachtengang:quote:
FF gegoogled:quote:Op maandag 15 april 2013 20:34 schreef Pumatje het volgende:
[..]
Hmm... dat lijkt me wel wat apart aangezien de Duitsers daar geen handje van hebben.
Het zou kunnen. Ik vermoed eerder de Marder/Puma.
De MLRS heeft een Bradley onderstel.quote:Fahrwerk
Das Fahrwerk des Donar wird von GD ELS geliefert. Nachdem der erste Entwicklungsschritt und Prototyp, als KMW AGM bezeichnet, noch auf dem Fahrgestell des Mehrfachraketenwerfers MLRS basierte, wurde der derzeitige Entwicklungsstand auf einem modifizierten Fahrwerk des Schützenpanzers ASCOD 2 aufgebaut. Durch das niedrige Gefechtsgewicht von rund 35 t besitzt das Geschütz eine hohe Gefechtsfeldmobilität, die der eines modernen Schützenpanzers entspricht.[5]
Nee, voor zover ik weet USA.quote:Op dinsdag 16 april 2013 15:04 schreef Pumatje het volgende:
Ah, juist. Wel een keer een zijstapje gemaakt dus.
MLRS is toch ook geen duits voertuig?
Nou ken ik mensen die dat niet eens redden zonder buiten adem te zijnquote:Op dinsdag 16 april 2013 17:18 schreef AchJa het volgende:
Zo weer ff een blokje gerend... Ik begon af te takelen en slap te worden op mijn huidige functie, waar de grootste afstand die afgelegd dient te worden gelegen is tussen het bureau en de koffieautomaat...
Je bedoelt die draai van 90 graden in je shelter ?quote:Op dinsdag 16 april 2013 17:18 schreef AchJa het volgende:
Zo weer ff een blokje gerend... Ik begon af te takelen en slap te worden op mijn huidige functie, waar de grootste afstand die afgelegd dient te worden gelegen is tussen het bureau en de koffieautomaat...
Ik zou het ook niet meer kunnen, maar dat heeft meer te maken met mijn ziektequote:Op dinsdag 16 april 2013 17:19 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Nou ken ik mensen die dat niet eens redden zonder buiten adem te zijn
Nou nee... in het gebouw, ik denk dat het toch gauw 50 meter is...quote:Op dinsdag 16 april 2013 17:22 schreef Pumatje het volgende:
[..]
Je bedoelt die draai van 90 graden in je shelter ?
Deze lui hebben erg last van grote en zware botten, en een zeer ernstige, chronische allergie voor sporten.quote:Op dinsdag 16 april 2013 17:23 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ik zou het ook niet meer kunnen, maar dat heeft meer te maken met mijn ziekte
quote:Op dinsdag 16 april 2013 17:24 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Deze lui hebben erg last van grote en zware botten, en een zeer ernstige, chronische allergie voor sporten.
Maar 1 peuk tijdens je sport momentje? Je gaat achteruitquote:Op dinsdag 16 april 2013 17:24 schreef AchJa het volgende:
Nu bier want dorst en peuk want slechts 1 onderweg gerookt.
Ik van het hardlopen in een rechte lijn. Ik vind rennen niet zo erg, maar het rennen óm het rennen welquote:Op dinsdag 16 april 2013 17:26 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]![]()
Tijdens het sporten probeerde ik me wel altijd te drukken van het voetbal, kutsport.
Dat heet aftakelen.quote:Op dinsdag 16 april 2013 17:26 schreef Pumatje het volgende:
[..]
Maar 1 peuk tijdens je sport momentje? Je gaat achteruit
hardlopen ook ja, maar dat moesten we, geen ontsnappen aan mogelijk mits SMEVquote:Op dinsdag 16 april 2013 17:27 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ik van het hardlopen in een rechte lijn. Ik vind rennen niet zo erg, maar het rennen óm het rennen wel
I know, maar je hebt je ballen uit je broek rennen of in een normaal tempo mee rennen.quote:Op dinsdag 16 april 2013 17:28 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
hardlopen ook ja, maar dat moesten we, geen ontsnappen aan mogelijk mits SMEV
Dat zeg ik, ik begon te verslappen...quote:Op dinsdag 16 april 2013 17:26 schreef Pumatje het volgende:
[..]
Maar 1 peuk tijdens je sport momentje? Je gaat achteruit
Dat is gvd wel zulk dom werk... Rondjes rennen op een oneindig baantje...quote:Op dinsdag 16 april 2013 17:29 schreef Pumatje het volgende:
Ik had in het begin sintelbaan angst,
nog achterlijker dan dat nascar racen
Het rennen naar niets, brrrrquote:Op dinsdag 16 april 2013 17:29 schreef Pumatje het volgende:
Ik had in het begin sintelbaan angst,
nog achterlijker dan dat nascar racen
Wat dacht je van de Afsluitdijk afmarsenquote:Op dinsdag 16 april 2013 17:33 schreef AchJa het volgende:
[..]
Dat is gvd wel zulk dom werk... Rondjes rennen op een oneindig baantje...
Claxonneren op een niet toegestane wijze is 'slechts' 90 EUR excl. administratiekosten.quote:Op dinsdag 16 april 2013 17:34 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Wat dacht je van de Afsluitdijk afmarsen![]()
En al die automobilisten maar toeteren, gelukkig staat daar nu een boete van ¤360 plus ¤7 administratiekosten op
Ken je de IJsselmeerloop? Drie keer raden wie het stuk op de Afsluitdijk mocht rennen...quote:Op dinsdag 16 april 2013 17:34 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Wat dacht je van de Afsluitdijk afmarsen![]()
Dat zal vast niet Koning Pils zijn geweestquote:Op dinsdag 16 april 2013 17:37 schreef AchJa het volgende:
[..]
Ken je de IJsselmeerloop? Drie keer raden wie het stuk op de Afsluitdijk mocht rennen...
Is dat weer veranderd dan?quote:Op dinsdag 16 april 2013 17:37 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Claxonneren op een niet toegestane wijze is 'slechts' 90 EUR excl. administratiekosten.
http://www.om.nl/onderwer(...)66,10465,3115#keuzes
Nee, er is altijd al een onderscheid geweest tussen onnodig lawaai maken (á 360) en onnodig claxonneren (á 90).quote:
Nu ja, weer wat geleerd. Ik claxonneer nooit, ik rij gewoon door.quote:Op dinsdag 16 april 2013 17:41 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Nee, er is altijd al een onderscheid geweest tussen onnodig lawaai maken (á 360) en onnodig claxonneren (á 90).
Dat is niet alleen beter voor je portemonnee, maar ook beschaafder. Dat ik jou ooit nog als beschaafd zou classificeren.quote:Op dinsdag 16 april 2013 17:42 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Nu ja, weer wat geleerd. Ik claxonneer nooit, ik rij gewoon door.
Kreta is wel een vakantieland voor je dan.quote:Op dinsdag 16 april 2013 17:44 schreef Pumatje het volgende:
Ik hou van mijn toeter.![]()
Ik kan overal naar toeteren. Als ik bijvoorbeeld een idioot/flapdrol/cartoonesk figuur/of er gewoon zin in heb.. toeter ik.
heerlijk die toeter
Toeter nooit naar auto's. Die zijn niett leuk om naar te toeteren
quote:Op dinsdag 16 april 2013 17:43 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Dat is niet alleen beter voor je portemonnee, maar ook beschaafder. Dat ik jou ooit nog als beschaafd zou classificeren.
Ik was ook helemaal in mijn element toen ik ooit in Egypte,Cairo in een taxi meereedquote:Op dinsdag 16 april 2013 17:46 schreef AchJa het volgende:
[..]
Kreta is wel een vakantieland voor je dan.
Zet deze in je autoquote:Op dinsdag 16 april 2013 17:44 schreef Pumatje het volgende:
Ik hou van mijn toeter.![]()
Ik kan overal naar toeteren. Als ik bijvoorbeeld een idioot/flapdrol/cartoonesk figuur/of er gewoon zin in heb.. toeter ik.
heerlijk die toeter
Toeter nooit naar auto's. Die zijn niett leuk om naar te toeteren
Kreta is ook zoiets, fietsers zonder licht op de "snelweg"... Motorrijders zonder licht in korte broek, t-shirt, slippers en vooral geen helm, die hangt aan het stuur.quote:Op dinsdag 16 april 2013 17:49 schreef Pumatje het volgende:
[..]
Ik was ook helemaal in mijn element toen ik in Egypte in een taxi meereedJaar of 16.. alles en iedereen toetert. Zonder lichten aan in het donker rijden omdat het mensen in de ogen schijnt..daarom toeteren. Bound to go wrong ...
Loved it.
Ook bangkok was een hemel. Die toeter op mijn motortjeDie had 3 tonen.. Beter kon het niet.
They will be punishedquote:Op dinsdag 16 april 2013 17:51 schreef AchJa het volgende:
[..]
Kreta is ook zoiets, fietsers zonder licht op de "snelweg"... Motorrijders zonder licht in korte broek, t-shirt, slippers en vooral geen helm, die hangt aan het stuur.
O mijn godquote:
De alpha van ARMA III is net uit. Je kan hem nu nog kopen voor 25e dan word hij automatisch geupgraden naar de beta en final zonder dat je bij hoeft te lappen.quote:Op dinsdag 16 april 2013 17:13 schreef Pumatje het volgende:
Voor de liefhebbers.
East vs West Hearts of Iron komt eraan.
[ afbeelding ]
http://en.wikipedia.org/w(...)_Hearts_of_Iron_Game
Ik ga nu 'Wargame : European escalation' proberen
[ afbeelding ]
http://en.wikipedia.org/wiki/Wargame:_European_Escalation
Deze is ook mooiquote:Op dinsdag 16 april 2013 17:58 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Dat is geen scheepshoorn, maar een toeter van een trein. Die zijn nog harder
Dat is pas echt de moeite waard om op je dak te schroevenquote:Op dinsdag 16 april 2013 18:07 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Deze is ook mooi
And damn, fietsers die met hun Ipod in hun oren zitten horen dit dan ook opeens
Ik heb er een paar honderd euro voor over zoiets in m'n auto te zetten, maar ik denk dat dat setje van de Queen Marry wel wat mer gaat kostenquote:Op dinsdag 16 april 2013 18:08 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Dat is pas echt de moeite waard om op je dak te schroeven
Die is in een vallei genomen, dus echo gaat door en lijkt daarom luider maar is het niet.quote:
arma 3 ?quote:Op dinsdag 16 april 2013 17:59 schreef hoogvlieger het volgende:
[..]
De alpha van ARMA III is net uit. Je kan hem nu nog kopen voor 25e dan word hij automatisch geupgraden naar de beta en final zonder dat je bij hoeft te lappen.
[ afbeelding ]
quote:
Yuri's revenge was de laatste leuke... Daarna vond ik het maar knudde.quote:Op dinsdag 16 april 2013 19:17 schreef jitzzzze het volgende:
Command & Conquer![]()
Ik kan niet wachten op Generals 2.
Red Alertquote:Op dinsdag 16 april 2013 19:17 schreef jitzzzze het volgende:
Command & Conquer![]()
Ik kan niet wachten op Generals 2.
Tesla Coils ter verdediging tegen binnendringende infanterie en tanksquote:Op dinsdag 16 april 2013 20:07 schreef Pumatje het volgende:
Command&conquer Red alert blijft de eckte
Dit is de enige versie die ik ken.quote:Op dinsdag 16 april 2013 10:53 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
Er bestaan véél mooiere versies van dat stuk.
Welk deel? 1,2 of Yuri's Revenge?quote:Op dinsdag 16 april 2013 20:28 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Tesla Coils ter verdediging tegen binnendringende infanterie en tanks![]()
Zet er genoeg in, succes gegarandeerd.
Zoek dat spel nog steeds welke werkt op windows 7. Loopt vast versie die ik nu heb.
Tijd voor Windows XP op een virtuele machinequote:Op dinsdag 16 april 2013 20:28 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Tesla Coils ter verdediging tegen binnendringende infanterie en tanks![]()
Zet er genoeg in, succes gegarandeerd.
Zoek dat spel nog steeds welke werkt op windows 7. Loopt vast versie die ik nu heb.
Nah, te ingewikkeld voor ER. Gewoon zo'n spelcomputer, diskje erin en auto-start is net te doen voor hemquote:Op dinsdag 16 april 2013 21:16 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Tijd voor Windows XP op een virtuele machine
Ik weet het niet, ik denk dat ER dit best aan kanquote:Op dinsdag 16 april 2013 21:18 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Nah, te ingewikkeld voor ER. Gewoon zo'n spelcomputer, diskje erin en auto-start is net te doen voor hem
quote:Op dinsdag 16 april 2013 21:18 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ik weet het niet, ik denk dat ER dit best aan kan
quote:Op dinsdag 16 april 2013 21:18 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ik weet het niet, ik denk dat ER dit best aan kan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You better lose yourself in the music
The moment, you own it, you better never let it go
quote:Op dinsdag 16 april 2013 21:20 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
WheheSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nee, het stelt echt geen reet voor. Installeer VMware, en dan heb je al een virtuele pc. Je hoeft er verder niets aan te doen. Slinger VMware aan, stop een windows xp cd erin en je bent er.
Dat weet ik wel, maar....quote:Op dinsdag 16 april 2013 21:24 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
WheheNee, het stelt echt geen reet voor. Installeer VMware, en dan heb je al een virtuele pc. Je hoeft er verder niets aan te doen. Slinger VMware aan, stop een windows xp cd erin en je bent er.
Alle vertrouwen in ER hoorquote:Op dinsdag 16 april 2013 21:27 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Een beetje vertrouwen in ERDit kan hij best aan.
Dat komt vanzelf, het is mij ook gelukt om zo weer Simtower aan de praat te krijgen.quote:Op dinsdag 16 april 2013 21:29 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Alle vertrouwen in ER hoor
Alleen wat minder in zijn computer skills
Simtowerquote:Op dinsdag 16 april 2013 21:30 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Dat komt vanzelf, het is mij ook gelukt om zo weer Simtower aan de praat te krijgen.
Onder Vista en later doet Simtower het nietquote:Op dinsdag 16 april 2013 21:31 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
SimtowerAlleen nog onder XP gespeeld.
Speel nu af en toe Civilization III weer, gewoon op Win7, in XP-compatibility-mode
quote:Op dinsdag 16 april 2013 21:32 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Onder Vista en later doet Simtower het nietMaar nu weer wel
Ik heb 1 laptop onder windows 8, meer heb ik niet nodigquote:Op dinsdag 16 april 2013 21:35 schreef MaryMouse het volgende:
[..]Heel wat uurtjes ook gespeeld
Ik heb nog twee machines onder XP draaien
Laptop op Win7, werk-laptop nog XP (maar volgende week krijg ik een nieuwequote:Op dinsdag 16 april 2013 21:37 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ik heb 1 laptop onder windows 8, meer heb ik niet nodig
computernerdquote:Op dinsdag 16 april 2013 21:42 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Laptop op Win7, werk-laptop nog XP (maar volgende week krijg ik een nieuwe), oude PC onder XP gewoon voor het binnenhalen van zooi
Ik ben geen arts, dus ga geen diagnose stellen.quote:Op dinsdag 16 april 2013 21:37 schreef BredeBroeder het volgende:
Wat is er met z'n been gebeurd? Door 't bot heen geschoten of zo?
http://www.liveleak.com/view?i=2cc_1366011016
Life ain't all sunshine and rainbowsquote:Op dinsdag 16 april 2013 21:46 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik ben geen arts, dus ga geen diagnose stellen.
En gister trouwens helaas al genoeg nare beelden gezien
Hoef je mij niet te vertellen hoorquote:Op dinsdag 16 april 2013 21:49 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Life ain't all sunshine and rainbows
Just a heads-upquote:Op dinsdag 16 april 2013 21:52 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Hoef je mij niet te vertellen hoor
Win8...quote:Op dinsdag 16 april 2013 21:37 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ik heb 1 laptop onder windows 8, meer heb ik niet nodig
Daarom ook gewoon Windows 7 Pro, niks mis mee en een stuk efficiënter dan Win 8quote:Op dinsdag 16 april 2013 22:02 schreef AchJa het volgende:
[..]
Win8...![]()
Dacht je dat Microsoft eindelijk geleerd had van zijn playmobil fouten in de standaard XP skin, komen ze met die sippe tegels die leuk zijn op je Nokia Lumia maar niet op je normale scherm.![]()
Precies, en classic shell erop zijn we ook van dat gare nieuwe startmenu af en kunnen we alles weer mooi oldskool maken.quote:Op dinsdag 16 april 2013 22:07 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Daarom ook gewoon Windows 7 Pro, niks mis mee en een stuk efficiënter dan Win 8
PC te sloom voor gamesquote:Op dinsdag 16 april 2013 22:10 schreef Pumatje het volgende:
Lui, ga eens als de wiedeweerga Wargames : European escalation spelen![]()
Voorwaarts met Leopard1a5's en PRTL's tegen de soviets.
Dit zit precies tussen Hearts of iron en Close combat in ! geniaal
Win7 was wennen, maar de UI bevalt mij wel, beter dan XP. Maar Win8, ik zie er tegen op.quote:Op dinsdag 16 april 2013 22:10 schreef AchJa het volgende:
[..]
Precies, en classic shell erop zijn we ook van dat gare nieuwe startmenu af en kunnen we alles weer mooi oldskool maken.
Ik hang met mijn spellen nog tussen 1997 en 2003 inquote:Op dinsdag 16 april 2013 22:10 schreef Pumatje het volgende:
Ik zette winXP ook al in classic enzo... Heb nooit aan de de na win98 verzonnen look kunnen wennen.quote:Op dinsdag 16 april 2013 22:13 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Win7 was wennen, maar de UI bevalt mij wel, beter dan XP. Maar Win8, ik zie er tegen op.
Oldskool, DOS 3.0 met Word Perfect 4.1
XP wel, maar dat lukte ook al niet meer goed met Win7. Eigenlijk blijft de Win95 UI wel de duidelijkste.quote:Op dinsdag 16 april 2013 22:15 schreef AchJa het volgende:
[..]
Ik zette winXP ook al in classic enzo... Heb nooit aan de de na win98 verzonnen look kunnen wennen.
Zal eens kijken, heb al een paar NZB's naar mijn homemade NAS ge-ftp'd... Denk niet dat defensie blij wordt als ik die hier binnen ga trekken.quote:Op dinsdag 16 april 2013 22:10 schreef Pumatje het volgende:
Gewoon zeggen dat je aan Serious Gaming doetquote:Op dinsdag 16 april 2013 22:26 schreef AchJa het volgende:
[..]
Zal eens kijken, heb al een paar NZB's naar mijn homemade NAS ge-ftp'd... Denk niet dat defensie blij wordt als ik die hier binnen ga trekken.
Een gig of 7 via het defensie internet...quote:Op dinsdag 16 april 2013 22:31 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Gewoon zeggen dat je aan Serious Gaming doet
Snap het niet, ook NL-defensie was toch al op ARPA-net aangesloten?quote:Op dinsdag 16 april 2013 22:32 schreef AchJa het volgende:
[..]
Een gig of 7 via het defensie internet...![]()
![]()
![]()
Dan kan ik beter op en neer naar huis rijden.
Edit: Zag net wel toen ik inlogde dat Warehouse13 s04e11 binnengehengeld was door SB, die toch maar ff hierheen ftp'en.
Het gaat om het "vuile" internet (op de legering enzo), dus niet het eigen defensie MULAN intranet, wat overigens ook zo brak als wat is...quote:Op dinsdag 16 april 2013 22:38 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Snap het niet, ook NL-defensie was toch al op ARPA-net aangesloten?
Dat ze nu niet meer diezelfde dikke gigabit-verbindingen hebben die de uni's hebben
Ik kan beter dingen op mijn werk downloaden, maar doe het niet, want het netwerkverkeer wordt gemonitored
FTP-en
Zo zeg, dat is verdraaid niet slechtquote:
En de rest van de lui hier is altijd aan het schelden dat het internet zo slecht is...quote:Op dinsdag 16 april 2013 22:50 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Zo zeg, dat is verdraaid niet slecht
FTP-en en usenet werkt nog vanuit de meeste bedrijfsnetwerken, de 'jonkies' zijn te jong om te beseffen dat je ook op die manier nog veel binnen kunt halen. Moet het qua bandbreedte wel voldoende zijn.
quote:Op dinsdag 16 april 2013 22:54 schreef AchJa het volgende:
[..]
En de rest van de lui hier is altijd aan het schelden dat het internet zo slecht is...Geen last van.
Kennis is bandbreedtequote:
Met de kanttekening dat wij hier niet een draadloos net hebben liggen, wij hangen allemaal bedraad aan het internet. Neemt niet weg dat ik de enige ben die niet loopt te klagen, de rest klaagt steen en been.quote:Op dinsdag 16 april 2013 23:02 schreef Pumatje het volgende:
Interessantgeen idee hoe je het doet. Netjes
Zijn er meer die dat doen. Alleen maar beter, hoe meer er op flikkeren van mijn internet hoe meer bandbreedte ik heb.quote:Op dinsdag 16 april 2013 23:05 schreef Pumatje het volgende:
als ik weer van legering gebruik zou gaan maken, zou ik meteen een dongel kopen.
hahaquote:Op dinsdag 16 april 2013 23:06 schreef AchJa het volgende:
[..]
Zijn er meer die dat doen. Alleen maar beter, hoe meer er op flikkeren van mijn internet hoe meer bandbreedte ik heb.
Dus zelf betaald wifi via de smalle bandbreedte van een provider?quote:Op dinsdag 16 april 2013 23:05 schreef Pumatje het volgende:
als ik weer van legering gebruik zou gaan maken, zou ik meteen een dongel kopen.
quote:Op dinsdag 16 april 2013 23:06 schreef AchJa het volgende:
[..]
Zijn er meer die dat doen. Alleen maar beter, hoe meer er op flikkeren van mijn internet hoe meer bandbreedte ik heb.
Duh, geëxporteerd denk...quote:Op dinsdag 16 april 2013 23:08 schreef Pumatje het volgende:
godver, m'n Van Nelle export kwijt , ff zoeken
Mannen, raken alles kwijtquote:Op dinsdag 16 april 2013 23:08 schreef Pumatje het volgende:
godver, m'n Van Nelle export kwijt , ff zoeken
Downloadquote:
SPOILER: eigen verbinding nuOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You better lose yourself in the music
The moment, you own it, you better never let it go
quote:Op dinsdag 16 april 2013 23:20 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Download
Netjes! Ik ga nu ff m'n eigen pc checken, zit verbonden met ander netwerk brb hahaSPOILER: eigen verbinding nuOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
WTF, dat is beter dan ik op de uni hebquote:Op dinsdag 16 april 2013 23:24 schreef BredeBroeder het volgende:
Holyy shit
[ afbeelding ]
, daarom gaan films dus zo snel
Niet eens de moeite waard om Veronica op te zettenquote:Op dinsdag 16 april 2013 23:31 schreef Pumatje het volgende:
Dukes of hazard ( film ) is ook echt gemaakt voor de domme amerikaan... of zit er nog diepzinnigheid achter? Wat een gedrocht
Stelling van Pythagoras ken jequote:Op dinsdag 16 april 2013 23:36 schreef BredeBroeder het volgende:
Sesamstraat night edition is afgelopen,![]()
Ofcourse,quote:Op dinsdag 16 april 2013 23:38 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Stelling van Pythagoras ken je![]()
slaap ze
quote:Op dinsdag 16 april 2013 23:39 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Ofcourse,
BB kwadraat + Bed kwadraat = Wortel Slapen
En jij dus nog even een moment van wakker blijvenquote:
Uurtje of 8-9 nogquote:Op woensdag 17 april 2013 00:09 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
En jij dus nog even een moment van wakker blijven
Nachtdienst dusquote:
Nee, ben een klein stukje verhuisd, naar Wyomingquote:Op woensdag 17 april 2013 00:14 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Nachtdienst dus![]()
Dus rond 0800 als ik in de bus zit kan ik een biertje voor je bestellen?
quote:Op woensdag 17 april 2013 00:21 schreef Royyy het volgende:
[..]
Nee, ben een klein stukje verhuisd, naar Wyoming
Ja! Het heeft een tijdje geduurd om alles geregeld te krijgen, maar ondertussen zit ik toch alweer meer dan 3 maanden hier, en bevalt echt enorm goed!quote:Op woensdag 17 april 2013 00:22 schreef MaryMouse het volgende:
[..]US of A
![]()
Mooi, heb ik dus een nog een first hand reporter in de USA als er weer tornado's zijn
Tof, dus toch gelukt!
Had ook niet anders verwachtquote:Op woensdag 17 april 2013 00:26 schreef Royyy het volgende:
[..]
Ja! Het heeft een tijdje geduurd om alles geregeld te krijgen, maar ondertussen zit ik toch alweer meer dan 3 maanden hier, en bevalt echt enorm goed!
Het visum enzo opzich viel best mee. Het probleem was voornamelijk dat DUO (de voormalige IB-groep) en de post er een puinhoop van maakten, dat heeft me bijna 3 maanden gekost. Toen dat eenmaal rond was had ik alle papierwerk van de universiteit plus het visum in minder dan 2 weken.quote:Op woensdag 17 april 2013 00:35 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Had ook niet anders verwacht
Either you love the USA or you hate it
'Regelen' voor mij was vanaf 8-11 en 16-02 vloog ik, maar dat was pre 9/11
quote:Op woensdag 17 april 2013 00:41 schreef Royyy het volgende:
[..]
Het visum enzo opzich viel best mee. Het probleem was voornamelijk dat DUO (de voormalige IB-groep) en de post er een puinhoop van maakten, dat heeft me bijna 3 maanden gekost. Toen dat eenmaal rond was had ik alle papierwerk van de universiteit plus het visum in minder dan 2 weken.
Precies! Behalve dat stukje over de Interstates dan, die vermijd ik zoveel mogelijkquote:Op woensdag 17 april 2013 00:44 schreef MaryMouse het volgende:
[..]Maar je zit er nu, crost met een autootje over I-wegen heen, en zit toch in een m.i. geweldig land
quote:Op woensdag 17 april 2013 00:51 schreef Royyy het volgende:
[..]
Precies! Behalve dat stukje over de Interstates dan, die vermijd ik zoveel mogelijk. De kleinere wegen zijn over het algemeen een stuk mooier om te rijden, vooral met alle natuur hier in het westen.
Binnenkort in de zomervakantie twee en een halve maand terug naar Nederland, heb er eigenlijk helemaal geen zin in haha.
Nouja, deal.. om de hele zomer hier te blijven zou me erg veel kosten. Als ik die paar maanden terugga naar NL kan ik zolang fulltime werken bij m'n oude baan en gratis bij m'n ouders wonen en eten.quote:Op woensdag 17 april 2013 00:53 schreef MaryMouse het volgende:
[..]Wyoming en van de interstate afwijken
. ik deed dat in Georgia, Florida, Alabama en Louisianna ook wel, maar oh, ik was altijd bang dat ik 'out of gas' zou raken.
2,5 mnd in Nederland, wat voor deal heb jij wel niet. Ik was expat daar, mocht twee weken terug per jaar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |