Zag dat stukje vanmiddag in Ripper Street S01E04... Daar moest een gifje van te vinden zijn, en ja hoor.quote:Op zaterdag 13 april 2013 22:54 schreef Pumatje het volgende:
om het topic wat kleur te geven de pic van de dag erin.
BB klaagt dattie maar 3 maanden vakantie heeft
[ afbeelding ]
Ach, als je goed bezig bent zweet je toch wel, deo of nietquote:Op zaterdag 13 april 2013 23:09 schreef Vortix het volgende:
In dat geval: over de kauwgom heb ik mijn twijfels hoewel dat bij ons nooit echt een issue was (maar het zit in je WOL rantsoen dus dat hangt van je kader af. De rest is zelfs verplicht denk ik (wederom, kader bepaalt).
Edit: maar neem geen deodorant mee, dat is voor homo's en de vijand kan je ruiken!
En douchen/wassen enzo? In de sloot?quote:Op zaterdag 13 april 2013 23:13 schreef Vortix het volgende:
Ook dat. Je stinkt toch wel als je vrijdag onderhoud aan het plegen bent.
Drink zequote:Op zaterdag 13 april 2013 23:15 schreef Vortix het volgende:
Na onderhoud natuurlijk, luie donder!
Anyway, ik ga bier drinken op deze zaterdagavond. Later.
Kauwgom is tandpasta vervanger?...quote:Op zaterdag 13 april 2013 23:07 schreef BredeBroeder het volgende:
Mag je trouwens tandpasta+tandenborstel of kauwgom mee met bivak? Shampoo, scheerschuim etc. ?
Somsquote:
Prutser...quote:Op zaterdag 13 april 2013 23:19 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Soms![]()
Als ik 5 minuten heb om op de fiets naar school te zitten en ik kom net uit me bed fix ik dat niet meer
Wat een nachtmerrie was datquote:Op zaterdag 13 april 2013 23:23 schreef AchJa het volgende:
[..]
Prutser...![]()
Maare HPG te velde, krijg je vanzelf uitgelegd.
quote:Op zaterdag 13 april 2013 23:43 schreef Pumatje het volgende:
[..]
Wat een nachtmerrie was dat
ze keken nog net niet of je je lul wel goed vastgreep bij plasje doen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |