Dresscode: daarin ben je vrij! Wij denken 'tattoo sleeves, gouden voortanden', maar als je Bird of als Word wilt komen... vooruit.quote:SLAPEN IN ROTTERDAM AIRPORT HOTEL?
Net als vorige keren kunnen we weer met een (groot?) aantal in het Rotterdam Airport Hotel slapen, op een paar taximinuten van de kroeg af.
Kamer
Comfortabele leuke 2-persoons kamer met grote inloop/regendouche:
Aangepaste prijs voor ons 80 euro (of je er met 1 of 2 personen in slaapt maakt niet uit, dus slaap je alleen kost het 80 euro, slaap je samen kost het 40 euro pp.) Wil je met 3 man, dat kan ook, een extra bed kost 25 euro.
Inclusief luxe ontbijtbuffet (sinaasappel-pers-machine)
Parkeren kost 12,50 per 24 uur, krijgen wij 50% korting op.
Hoe te boeken:
- Bel 010 - 462 - 55 66
- Vraag naar Sabina
- Zeg dat je wilt boeken voor 14 mei
- LET OP: het codewoord is BIRDS (dan komen we bij elkaar op één gang)
Briljant idee! En dat wij dan verschillende postjes bijhoudenquote:Op vrijdag 12 april 2013 21:51 schreef Greys het volgende:
Heej Elies, misschien moeten we dat ook even in de OP bijhouden?
Dat er + eten achter de namen staat maar bij de mannen ook + kwak?
Mag ik de potjes testenquote:Nou Greys moet dit nou allemaal weer?
Nee, jullie hebben gelijk. Ik stop al.
quote:Op vrijdag 12 april 2013 21:57 schreef ElisaB het volgende:
En trouwens Greys, waarom heb jij een leven
ik vond t hema homa ook wel handigquote:Op vrijdag 12 april 2013 21:51 schreef Greys het volgende:
Heej Elies, misschien moeten we dat ook even in de OP bijhouden?
Dat er + eten achter de namen staat maar bij de mannen ook + kwak?
Nou Greys moet dit nou allemaal weer?
Nee, jullie hebben gelijk. Ik stop al.
Lekkerrrrr!quote:Op vrijdag 12 april 2013 23:32 schreef Greys het volgende:
Ik heb morgenochtend agility met La Biet en ik dènk dat ik morgenavond een paar uurtjes de jacuzzi en sauna in duik, zin in. En zondag Shabu lunch in Amersfoort met twee vriendinnen.
Laat dat weekend maar komen! En het mooie weer
Sushi in de zon.quote:Op vrijdag 12 april 2013 23:35 schreef Greys het volgende:
Ja en ik hoop dat de Shabu een terras heeft zondag
Ja dat lijkt me wel wat!quote:
Is dat ook niet al jaren geleden dat je daarmee afsprak?quote:Op vrijdag 12 april 2013 23:44 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja dat lijkt me wel wat!
Ik ga met de Puppels, eindelijk zie ik ze weer eens!
(Conleche en Vivi)
als jij begint met de sex dan pak ik de kussens!!quote:Op vrijdag 12 april 2013 23:44 schreef Greys het volgende:
Voor de facebooklozen (hoi sp3c).
[ afbeelding ]
Neeeeee geen jarenquote:Op vrijdag 12 april 2013 23:45 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Is dat ook niet al jaren geleden dat je daarmee afsprak?
Wat ben je toch praktisch ingesteld!quote:Op vrijdag 12 april 2013 23:46 schreef sp3c het volgende:
[..]
als jij begint met de sex dan pak ik de kussens!!
Veel plezier in ieder geval!quote:Op vrijdag 12 april 2013 23:47 schreef Greys het volgende:
[..]
Neeeeee geen jaren![]()
Denk ik. We hebben nog bij Viv geslapen en een keer sushi gemaakt bij Co thuis en een keer Shabu Amsterdam en een keer High Tea in Utrecht maar wanneer dat allemaal was weet ik niet meer.
Wait whut.... Sp3c... praktisch?quote:
wat ... niet dan????quote:
Je weet dat het waarheid is.quote:Op vrijdag 12 april 2013 23:50 schreef sp3c het volgende:
[..]
wat ... niet dan????
![]()
bemoei je er niet mee kat
ik ben reuze pratisch vriend!!!!quote:
damn ... je zal maar miscrappenquote:
*neuriet mee*quote:
Zoiets ja.quote:Op zaterdag 13 april 2013 00:28 schreef Greys het volgende:
Hahahaha die enorm crappy Nederlandse eurovisie inzending
Nul punten geloof ik?
mumford and sonsquote:
Ik heb geen idee, maar het klinkt alsof ik ze zou lusten!quote:Op zaterdag 13 april 2013 01:12 schreef Schunckelstar het volgende:
en vreemde perendrankjes die smaken naar festini ijusjes![]()
heeft henk die ook?
Ja die is ook geweldigquote:
ik ben nog niemand tegen gekomen die het nmiet lekker vindquote:Op zaterdag 13 april 2013 01:16 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik heb geen idee, maar het klinkt alsof ik ze zou lusten!
quote:Op zaterdag 13 april 2013 01:25 schreef Greys het volgende:
Hoe heet het?
En zou het fijn combineren met limoncello?
Het klinkt iig alsof we fruitschaalsgewijs goed bezig zouden zijn
quote:Op zaterdag 13 april 2013 12:28 schreef Greys het volgende:
Ja dan hebben we die 'twee stuks' voor die dinsdag maar weer binnen
Offtopic, maar wat een schattige clip voor Maxima van de 3Js
Ik denk het ook, ik denk dat ik dit 3Js liedje leuker vindquote:Op zaterdag 13 april 2013 12:34 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
ik denk trouwens dat dat kroningslied een nationale faal gaat worden.![]()
Clip is leuk, ja, het lied daarentegen.quote:Op zaterdag 13 april 2013 12:28 schreef Greys het volgende:
Ja dan hebben we die 'twee stuks' voor die dinsdag maar weer binnen
Offtopic, maar wat een schattige clip voor Maxima van de 3Js
Ja da's vrij simpel.quote:Op zaterdag 13 april 2013 12:49 schreef Fascination het volgende:
[..]
Clip is leuk, ja, het lied daarentegen.
Maandag volgens dit topic:quote:Op zaterdag 13 april 2013 12:50 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja da's vrij simpel.
La lalala laaaaaaaaaaaa laaaaaaaaaaaa
Maar wanneer is dat eckte Kroningslied nou te horen eigenlijk?
quote:Op zaterdag 13 april 2013 12:56 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
die lange frans mogen ze trouwens ook afschietn.![]()
met z'n hypocriete kut kop.
Classic, hoor.quote:Kom uit het land van, het land van Lange Fransie
Dit is het land waar ik thuis kom na vakantie!
Ja, wel meewerken aan het kroninglied en ondertussen in de krant roepen dat je het koningshuis niet mot.quote:Op zaterdag 13 april 2013 12:56 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
die lange frans mogen ze trouwens ook afschietn.![]()
met z'n hypocriete kut kop.
Nee, want dit levert het land weer vies veel geld op man.quote:Op zaterdag 13 april 2013 13:01 schreef Toekito het volgende:
Kunnen we niet gewoon heel die kroning en al die bijbehorende meuk skippen?
quote:
Mevrouw thieme. Echt. Rot op. Met je ballonnen. boehoe doen. Ga eens iets nuttigs doen.quote:Op zaterdag 13 april 2013 13:13 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja, wel meewerken aan het kroninglied en ondertussen in de krant roepen dat je het koningshuis niet mot.
Da's net als die tweede kamerleden die nu ineens de eed niet willen afleggen.
Maar daar wél gaan zitten met hun hoedje op en gaan zitten vreten en drinken![]()
Blijf dan weg, hypocrieten.
Njah dat dus. Heb dan ballen en zeg je politieke baantje op ipv te gaan pruilen en stampvoetenquote:Op zaterdag 13 april 2013 13:18 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
[..]
Mevrouw thieme. Echt. Rot op. Met je ballonnen. boehoe doen. Ga eens iets nuttigs doen.
Historisch gezien ben ik ook tegen het koningshuis en heb ik liever gewoon een stadhouder.dan dit. Maar zolang we het hebben moeten we d'r maar het beste van maken.
iets van 7 miljoen of zo? las ik... is toch niets.quote:Op zaterdag 13 april 2013 13:22 schreef Toekito het volgende:
Het kost ook veel fiets maar is er ergens een schema van kosten/baten van die dag?
En idd die politici moeten ze meteen de kamer uit mikken. Zolang we een koning/koningin hebben zweer je trouw en anders smeer je hem.
5,5 miljoen komt eruit de staatskas (4,5 Amsterdam, 1 rijksoverheid) maar bijvoorbeeld de postcodeloterij en zo sponsoren ook flinkquote:Op zaterdag 13 april 2013 13:33 schreef Toekito het volgende:
En toen had ze geen bezwaar dat Bea en familie af en toe op jacht gaat?
Nou ja ik wou dat ik 7 miljoen had....
cool maar is er ook een verwachtte winst?quote:Op zaterdag 13 april 2013 19:22 schreef JJdJ1984 het volgende:
[..]
5,5 miljoen komt eruit de staatskas (4,5 Amsterdam, 1 rijksoverheid) maar bijvoorbeeld de postcodeloterij en zo sponsoren ook flink
Ik denk echt heel veel..quote:Op zaterdag 13 april 2013 19:25 schreef Toekito het volgende:
[..]
cool maar is er ook een verwachtte winst?
Citymarketing, alle hotels zitten vol. Alle prullaria, alle festiviteiten zal wel miljoenen opleverenquote:Op zaterdag 13 april 2013 19:25 schreef Toekito het volgende:
[..]
cool maar is er ook een verwachtte winst?
nou ja is natuurlijk lastig te berekenen enzulks. Maar voor de stad Amsterdam en de Horeca daar is het gouden handel.quote:
ja maar wat ziet de staat er van, kijk voor die hotels enzo snap ik het.quote:Op zaterdag 13 april 2013 19:31 schreef JJdJ1984 het volgende:
[..]
Citymarketing, alle hotels zitten vol. Alle prullaria, alle festiviteiten zal wel miljoenen opleveren
De ondernemers zullen genoeg belasting moeten afdragenquote:Op zaterdag 13 april 2013 19:32 schreef Toekito het volgende:
[..]
ja maar wat ziet de staat er van, kijk voor die hotels enzo snap ik het.
21% btwquote:Op zaterdag 13 april 2013 19:32 schreef Toekito het volgende:
[..]
ja maar wat ziet de staat er van, kijk voor die hotels enzo snap ik het.
quote:Op zaterdag 13 april 2013 19:33 schreef roos85 het volgende:
[..]
De ondernemers zullen genoeg belasting moeten afdragen
ja schat dat snap ik maar bedoelde meer wat dat dus oplevert.......en ja het zal moeilijk te berekenen zijn. Maar kans is wel groot dat het veel meer dan die 7 miljoen is.quote:Op zaterdag 13 april 2013 19:33 schreef roos85 het volgende:
[..]
De ondernemers zullen genoeg belasting moeten afdragen
als er 25 miljoen extra uitgegeven levert dat vijf miljoen op. De gemeente Amsterdam krijgt overigens de helft van de tv rechtenquote:Op zaterdag 13 april 2013 19:35 schreef Toekito het volgende:
[..]
ja schat dat snap ik maar bedoelde meer wat dat dus oplevert.......en ja het zal moeilijk te berekenen zijn. Maar kans is wel groot dat het veel meer dan die 7 miljoen is.
Die is vrij groot ja, en tevens:quote:Op zaterdag 13 april 2013 19:35 schreef Toekito het volgende:
[..]
ja schat dat snap ik maar bedoelde meer wat dat dus oplevert.......en ja het zal moeilijk te berekenen zijn. Maar kans is wel groot dat het veel meer dan die 7 miljoen is.
oh dat had ik ff gemist van de ster. En zat al beetje te googlen maar kwam er niet echt uitquote:Op zaterdag 13 april 2013 19:38 schreef roos85 het volgende:
[..]
Die is vrij groot ja, en tevens:
De Ster rekent voor een reclamespot tijdens de troonswisseling bedragen die oplopen tot 45.000 euro voor een halve minuut.
Moet je vaker in KON komenquote:Op zaterdag 13 april 2013 19:40 schreef Toekito het volgende:
[..]
oh dat had ik ff gemist van de ster. En zat al beetje te googlen maar kwam er niet echt uit
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.IT'S GREYSIE IT'S PARTY
Wacht nog heel effe, want ik ga volgende zaterdag nog een keer (met Maesquote:Op zondag 14 april 2013 01:23 schreef sp3c het volgende:
als je 10 jaar jonger bent dan ben je van mijn leeftijd
daten?
Waarom is het dan een cool story?quote:Op zondag 14 april 2013 01:39 schreef sp3c het volgende:
nee dat was een serieuze vraag, ik weet het namelijk ook niet
Omdat het dan automagisch 's nachts tijdens het slapen krullen worden.quote:Op zondag 14 april 2013 01:41 schreef sp3c het volgende:
waarom wil je met een sok krullen in je haar maken
gewoon een half jaar niet afknippenquote:Op zondag 14 april 2013 01:52 schreef Greys het volgende:
[..]
Omdat het dan automagisch 's nachts tijdens het slapen krullen worden.
En anders moet ik morgen met een kruldinges aan de gang en daar ben ik te lui voor.
Dat!quote:
Dan maar aan de jaap-stamquote:Op zondag 14 april 2013 09:41 schreef Toekito het volgende:
Huh wtf......mijn haar is te kort voor een Marco Reus-kapsel
Gewoon proberen, het kan altijd aangroeienquote:
Zie onder. Dat wat ze in haar haar rolt is een sok, zie plaatje 2. Daar rol je je haar omheen.quote:
vrouwen....quote:Op zondag 14 april 2013 10:55 schreef Greys het volgende:
[..]
Zie onder. Dat wat ze in haar haar rolt is een sok, zie plaatje 2. Daar rol je je haar omheen.
En als je daarmee slaap hebt je de volgende dag krullen
[ afbeelding ]
Ahh, dus je hebt nu een mooie slagen in je haar? PICS!!11quote:Op zondag 14 april 2013 11:06 schreef Greys het volgende:
Het staat/klinkt raar, maar als je lang haar hebt (check) en je wilt een paar keer per week krullen of slagen in je haar, dan moet je òf met zo'n hete krultang je haar in elke keer (en daar mol je je haar mee met die hitte) òf je moet met van die papilotten ofzo in je haar gaan slapen en dat slaapt klote omdat je dan op die vrij harde dingen ligt 's nachts en het ziet er niet uit.
Dit staat ook nog een beetje elegant als je daarmee je nest in duikt
En je ligt er niet op. En het molt je haar niet. Ergo: briljant.
of je doet het gewoon zodat je een knotje hebt. OFFF je doet een donut in je haar. jajajaquote:Op zondag 14 april 2013 10:55 schreef Greys het volgende:
[..]
Zie onder. Dat wat ze in haar haar rolt is een sok, zie plaatje 2. Daar rol je je haar omheen.
En als je daarmee slaap hebt je de volgende dag krullen
[ afbeelding ]
De sok zit er nog inquote:Op zondag 14 april 2013 11:10 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ahh, dus je hebt nu een mooie slagen in je haar? PICS!!11
Ren, ben jij het?quote:Op zondag 14 april 2013 11:11 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
of je doet het gewoon zodat je een knotje hebt. OFFF je doet een donut in je haar. jajaja
Ohquote:Op zondag 14 april 2013 11:18 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
ik heb haar dat ooit eens zien doen.
Ik zag het even voor me, jij in je weer met een sneakersokkiequote:Op zondag 14 april 2013 11:19 schreef Cat22 het volgende:
Kan dat voor kort haar ook met zoeen sneakerkousje?
Het kan dus!?quote:Op zondag 14 april 2013 11:21 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik zag het even voor me, jij in je weer met een sneakersokkie
15 mei evaluatie.quote:Op zondag 14 april 2013 11:21 schreef Greys het volgende:
Oh gister in de sauna weer even tijdens de wapperronde aan iedereen gevraagd of ze het nog ziet zitten met Birds qua finale halen en ja, al het nakende volk vond van wel.
Ik denk dat we het in het hotel even gaan proberen bij je.quote:
Wel grappig dat het gewerkt heeftquote:Op zondag 14 april 2013 12:08 schreef Greys het volgende:
Ja het zag er een beetje mutsig uit
Maar het had wel gewerkt. Sort of. Ik vond het mutsig. En onderin was het lillek.
[ afbeelding ]
lekkerrrrrrrrrrrrr hoorquote:Op zondag 14 april 2013 19:20 schreef Greys het volgende:
Ik had vanmiddag lunch bij Shabu.
Nu zit ik aan een kapsalon.
Help me herinneren dat ik de rest van de week niks eet?
Nomnomquote:
Uhmmm schat, kijk eens goed naar mij....wat denk je dat ik zoal eetquote:Op zondag 14 april 2013 19:37 schreef Greys het volgende:
[..]
Nomnom
Eten zit er de rest van de week niet meer in.
Zoenen ook niet trouwens, met zoveel knoflook vanmiddag en nu
gewoon beetje adhd hebben helpt enorquote:Op zondag 14 april 2013 19:40 schreef Greys het volgende:
We kunnen niet allemáál onbeperkt alles eten zonder aan te komen.
neuh ik drink niet.quote:
hooi grijsjequote:
dacht ik al, maar houd wijselijk mn mondquote:
quote:Op zondag 14 april 2013 20:56 schreef Jimbo het volgende:
[..]
dacht ik al, maar houd wijselijk mn mond
kan makkelijkquote:Op zondag 14 april 2013 19:40 schreef Greys het volgende:
We kunnen niet allemáál onbeperkt alles eten zonder aan te komen.
Nou ik heb er aardig mazzel mee qua vrij veel kunnen snaaien zonder uit mijn kleren te groeien, maar dit moet ik niet elke dag doenquote:
hehehehehehehehehehehehehehehehehehehequote:Op zondag 14 april 2013 22:26 schreef Greys het volgende:
[..]
Nou ik heb er aardig mazzel mee qua vrij veel kunnen snaaien zonder uit mijn kleren te groeien, maar dit moet ik niet elke dag doen
Oeh, Californication
Ook zonder adhd lukt t prima hoorquote:
Nee, want dan wil ik zoenen en dan krijg jij het ookquote:Op zondag 14 april 2013 22:38 schreef Greys het volgende:
[..]
Dan moet je maar met me mee gaan naar de sauna
Kr5ijg een muggenbult op een plek waar je niet bij kan met krabbenquote:
quote:Op zondag 14 april 2013 22:38 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Nee, want dan wil ik zoenen en dan krijg jij het ook
problem solvedquote:Op zondag 14 april 2013 19:37 schreef Greys het volgende:
[..]
Nomnom
Eten zit er de rest van de week niet meer in.
Zoenen ook niet trouwens, met zoveel knoflook vanmiddag en nu
In die sauna mogen geen intimiteitenquote:Op zondag 14 april 2013 22:38 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Nee, want dan wil ik zoenen en dan krijg jij het ook
neequote:Op zondag 14 april 2013 22:38 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Kr5ijg een muggenbult op een plek waar je niet bij kan met krabben
oeh ik ruik een mooi verhaal!quote:Op zondag 14 april 2013 22:39 schreef Greys het volgende:
[..]
In die sauna mogen geen intimiteiten
Flauw he?
Al noem ik één bepaald bad (da's nogal donker en warm enzo) het Intimiteitenbad
Maar da's totaaaaaaaaaal zonder reden verder, ik snap ook niet hoe ik er op kom!
Volgens mij wil jij dat echt niet.quote:
Oe gheylquote:Op zondag 14 april 2013 22:39 schreef Greys het volgende:
[..]
In die sauna mogen geen intimiteiten
Flauw he?
Al noem ik één bepaald bad (da's nogal donker en warm enzo) het Intimiteitenbad
Maar da's totaaaaaaaaaal zonder reden verder, ik snap ook niet hoe ik er op kom!
pics or it did not happen is de regel Greusquote:Op zondag 14 april 2013 22:41 schreef Greys het volgende:
Dan hebben we na afloop alleen geen photobucket.
Of nou ja wel een bucket, maar geen pics voor er in.
Ja, want telefoon mee mag niet.quote:Op zondag 14 april 2013 22:41 schreef Greys het volgende:
Dan hebben we na afloop alleen geen photobucket.
Of nou ja wel een bucket, maar geen pics voor er in.
Jeweetwel werkt vandaag niet.quote:
Volgens mij wel, want dat was het bad waar Ingetje heur slipperts nog aan bleek te hebben onder waterquote:Op zondag 14 april 2013 22:43 schreef Cat22 het volgende:
Zeg, Greys... heb ik al ooit met jou in dat intimiteitenbad gelegen?
Dat zei je net niet.quote:
Jaaaaa! Wel twee keer al wij samen dus. Want de tweede keer gingen er mensen liggen op die steen net buiten de deur.quote:Op zondag 14 april 2013 22:45 schreef Greys het volgende:
[..]
Volgens mij wel, want dat was het bad waar Ingetje heur slipperts nog aan bleek te hebben onder water![]()
Whoehahahaha
Ik zie het weer voor me
Ik wel.quote:
En toen konden wij heul niet meer stil zijn in het stille bad.quote:Op zondag 14 april 2013 22:47 schreef Greys het volgende:
Dat ze zo op dat bankie onder water lag en ineens 'Euhhh...' en die voet met badslippert boven water uit stak![]()
![]()
quote:Op zondag 14 april 2013 22:48 schreef Greys het volgende:
Ik pieste haast in mijn non-aanwezige broek
In bad plassenquote:Op zondag 14 april 2013 22:48 schreef Greys het volgende:
Ik pieste haast in mijn non-aanwezige broek
Ik hoor het nu ook net.quote:
De pot verwijt de ketelquote:Op zondag 14 april 2013 22:51 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik hoor het nu ook net.En dan zegt zij wat over mijn potentieel slakkenslijmspoor.
![]()
nee denk ik maar je durft ook niet snel wat anders te gaan doenquote:
quote:Op zondag 14 april 2013 22:51 schreef Greys het volgende:
Maar dat bad is nu dus veranderd Cat. Het plafond er van is nu helemaal zwart/donker met allemaal kleine lampjes enzo. En het is er dus nog veel donkerderder geworden.
Noem jij Greys nu een ketel?quote:
Hoe awkward zou dat zijn.quote:Op zondag 14 april 2013 22:54 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee!
Nou ja nu niet. Soms wel.
Het gaat nu over de sauna.
ESF sauna meet![]()
Ik ben blij dat ik dat probleem op ons uitje niet ga hebben.quote:Op zondag 14 april 2013 22:57 schreef Greys het volgende:
Nou jaaaaaaaaaaaa zeg![]()
Hoe doen we dat eigenlijk met de matching Birds onderbroekjes de 14e Elies?
Trek je die daar op de plee aan? Of overhandig ik je die de 22e bij het sjoelen zodat je hem de 14e thuis al aan kunt doen?
Het zijn wel belangrijke details die we goed dienen te coördineren!
Ah, nee, dan is het goed.quote:
Heel trots!quote:Op zondag 14 april 2013 22:59 schreef Fascination het volgende:
[..]
Hoe awkward zou dat zijn.!
Ik kijk trouwens Les Mis, ben je trots op me?
We kunnen 'm ook op de bar aantrekkenquote:Op zondag 14 april 2013 22:57 schreef Greys het volgende:
Nou jaaaaaaaaaaaa zeg![]()
Hoe doen we dat eigenlijk met de matching Birds onderbroekjes de 14e Elies?
Trek je die daar op de plee aan? Of overhandig ik je die de 22e bij het sjoelen zodat je hem de 14e thuis al aan kunt doen?
Het zijn wel belangrijke details die we goed dienen te coördineren!
Nee wij hoeven niet na te denken over wat we aantrekken the day after 14 meiquote:Op zondag 14 april 2013 22:59 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik ben blij dat ik dat probleem op ons uitje niet ga hebben.
Ik sleep mijn tas weer mee.quote:Op zondag 14 april 2013 23:08 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee wij hoeven niet na te denken over wat we aantrekken the day after 14 mei
Alleen niet vergeten badjas en slipperties mee te nemen.
Moet jij hier nou ook zo om lachen?quote:
als goeie tante rijd je dan naar Weert om zwemkleding te halenquote:Op zondag 14 april 2013 23:14 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik sleep mijn tas weer mee.
Vandaag was ik helemaal klaar voor een zwempartijtje met neefje en nichtje.... Hadden de ouders hun zwemkleding niet ingepakt.
Provinciestadje op zondag.quote:Op zondag 14 april 2013 23:18 schreef Toekito het volgende:
[..]
als goeie tante rijd je dan naar Weert om zwemkleding te halen
Ik zou willen dat wij met elkaar zo gemakkelijk konden zingen en spelen; ik zou dagen aan een stuk niet anders doenquote:Op zondag 14 april 2013 23:16 schreef Greys het volgende:
[..]
Moet jij hier nou ook zo om lachen?![]()
Ik vind het leuk. Die Jan Smit doet Annie Schilder na en Dulles echt (tot in de perfectie met die bewegingen en die maniertjes) die kerel van BZN. En het klinkt nog goed ook als ze samen zingen.
Ik word er enorm melig van.
Ik ga je voorstellen aan mijn ouders! Volgens mij hebben ze nog een meter aan BZN cd's staan.quote:Op zondag 14 april 2013 23:16 schreef Greys het volgende:
Wat heb ik toch een vreselijk goede muzieksmaak.
Da gaan we dat van de zomer toch een keer doenquote:Op zondag 14 april 2013 23:18 schreef Greys het volgende:
Nu wil ik ook met een alpinopet op aan het zwembad zitten en met stokbroden wapperen
uhh maar toen ik er was vorig jaar, weerterbergenquote:
Deze zingen beeb en ik met regelmaatquote:Op zondag 14 april 2013 23:16 schreef Greys het volgende:
Wat heb ik toch een vreselijk goede muzieksmaak.
Ja ik ook! Echt, kan er enorm jaloers op zijn!quote:Op zondag 14 april 2013 23:20 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik zou willen dat wij met elkaar zo gemakkelijk konden zingen en spelen; ik zou dagen aan een stuk niet anders doen
quote:Op zondag 14 april 2013 23:18 schreef Toekito het volgende:
[..]
als goeie tante rijd je dan naar Weert Venlo om zwemkleding te halen en koffie te drinken met MPG
Ik wist van Weert dat er wat open is op zondag, van Venlo niet. Ja de biertap zal open zijnquote:
De Maaaaaaaaaasboulevard (quote:Op zondag 14 april 2013 23:26 schreef Toekito het volgende:
[..]
Ik wist van Weert dat er wat open is op zondag, van Venlo niet. Ja de biertap zal open zijn
Met twee smurfjes van 3 en 5?quote:
Het zijn geen 'ik laat je alle hoeken van de kamer zien' dromen ofzo hoor.quote:
Ik ben morgen de hele dag op padquote:Op zondag 14 april 2013 23:28 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Met twee smurfjes van 3 en 5?
Ben je morgen thuis, dan drop ik ze thuis voor ik naar het werk reis, maar wellicht vinden ze een dagje bij ome MPG ook leuk.
Morgen weer vroeg werken?quote:Op zondag 14 april 2013 23:29 schreef sp3c het volgende:
ow
nou dan weet ik het niet, als jij er ff over nadenkt dan ga ik alvast slapen
Ow, die moet echt fjeunetisch, want ik spreek geen woord Fransquote:Op zondag 14 april 2013 23:24 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja ik ook! Echt, kan er enorm jaloers op zijn!
Wil je deze ook nog even kort luisteren? Helene lalalalaaaaaa
En dat Frans klinkt ook nog goed, zelfs van Jan Smit
Je bent een potquote:Op zondag 14 april 2013 23:27 schreef Greys het volgende:
En kan iemand mij eens uitleggen waarom ik wel eens droom over Jan Dulles terwijl ik die totaal niet mooi vind?
Ellennnnnnnnquote:Op zondag 14 april 2013 23:30 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ow, die moet echt fjeunetisch, want ik spreek geen woord Frans
Ow... je wilt pot worden dan? Misschien?quote:Op zondag 14 april 2013 23:28 schreef Greys het volgende:
Het zijn geen 'ik laat je alle hoeken van de kamer zien' dromen ofzo hoor.
Zou het?quote:
Je ziet hem als de broer die je nooit had.quote:Op zondag 14 april 2013 23:27 schreef Greys het volgende:
En kan iemand mij eens uitleggen waarom ik wel eens droom over Jan Dulles terwijl ik die totaal niet mooi vind?
Ja, ik heb daar verstand vanquote:Op zondag 14 april 2013 23:32 schreef Greys het volgende:
Zou het?
Ik zocht het in de stem, maar jouw verklaring klinkt eigenlijk een stuk meer voor de hand liggend!
En nooit wilde hebben, want lantaarnpaalquote:Op zondag 14 april 2013 23:32 schreef Fascination het volgende:
Je ziet hem als de broer die je nooit had.
quote:
Oké, ik ga de 14e bij jou op de kamer.quote:Op zondag 14 april 2013 23:32 schreef Greys het volgende:
[..]
Zou het?
Ik zocht het in de stem, maar jouw verklaring klinkt eigenlijk een stuk meer voor de hand liggend!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
Slaap lekkerquote:Op zondag 14 april 2013 23:33 schreef Cat22 het volgende:
[..]![]()
Dan ga ik maar slapen. Morgen werken van half twee tot tien, maar waarschijnlijk word ik om zeven uur al wakker gemaakt.![]()
susan visser?quote:Op zondag 14 april 2013 23:35 schreef ElisaB het volgende:
Nee, écht niet
Ze heeft wat weg van ... shit; ben heur naam ff kwijt...
[ afbeelding ]
Judith Ansems.quote:Op zondag 14 april 2013 23:35 schreef ElisaB het volgende:
Nee, écht niet
Ze heeft wat weg van ... shit; ben heur naam ff kwijt...
[ afbeelding ]
Ze is wel knap, ja, maar niet de mooiste vrouw ooit.quote:Op zondag 14 april 2013 23:33 schreef Greys het volgende:
Oh... meisjes-die-daar-verstand-van-hebben... en jongens?
Is dit nou niet de mooiste vrouw die jullie ooit gezien hebben? (Serieuze vraag).
Of ben ik dan tóch pot?![]()
Ik altijd als ik zat te roken; ze zat bij me in de klasquote:Op zondag 14 april 2013 23:36 schreef Fascination het volgende:
Judith Ansems.Keek ik vroeger altijd naar bij de belspelletjes.
Lieve schat, je bent volstrekt gezond! Maar extreem mooi vind ik haar niet. Ik word er ook niet ademloos van. Erger nog: ik vind het stem zo niet zo prettig dat ik het clipje niet heb afgekekenquote:Op zondag 14 april 2013 23:34 schreef Greys het volgende:
Want dat vind ik dus echt
De eerste keer dat ik dat clipje zag zat ik ademloos te kijken.
Naar haar
WAT?! Wauw, jij kent een celebrity.quote:Op zondag 14 april 2013 23:36 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik altijd als ik zat te roken; ze zat bij me in de klas
Ik mezelf opquote:Op zondag 14 april 2013 23:38 schreef Greys het volgende:
Op wie vinden jullie jezelf lijken eigenlijk?
Zo ergens in de verte? Qua beroemdheid?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.PS4-tag: TJDoornbos// Origin: Toek85
Sporten voor Sophia
Rosie O'Donnell helaas.quote:Op zondag 14 april 2013 23:38 schreef Greys het volgende:
Op wie vinden jullie jezelf lijken eigenlijk?
Zo ergens in de verte? Qua beroemdheid?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |