Moet je vaker in KON komenquote:Op zaterdag 13 april 2013 19:40 schreef Toekito het volgende:
[..]
oh dat had ik ff gemist van de ster. En zat al beetje te googlen maar kwam er niet echt uit
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.IT'S GREYSIE IT'S PARTY
Wacht nog heel effe, want ik ga volgende zaterdag nog een keer (met Maesquote:Op zondag 14 april 2013 01:23 schreef sp3c het volgende:
als je 10 jaar jonger bent dan ben je van mijn leeftijd
daten?
Waarom is het dan een cool story?quote:Op zondag 14 april 2013 01:39 schreef sp3c het volgende:
nee dat was een serieuze vraag, ik weet het namelijk ook niet
Omdat het dan automagisch 's nachts tijdens het slapen krullen worden.quote:Op zondag 14 april 2013 01:41 schreef sp3c het volgende:
waarom wil je met een sok krullen in je haar maken
gewoon een half jaar niet afknippenquote:Op zondag 14 april 2013 01:52 schreef Greys het volgende:
[..]
Omdat het dan automagisch 's nachts tijdens het slapen krullen worden.
En anders moet ik morgen met een kruldinges aan de gang en daar ben ik te lui voor.
Dat!quote:
Dan maar aan de jaap-stamquote:Op zondag 14 april 2013 09:41 schreef Toekito het volgende:
Huh wtf......mijn haar is te kort voor een Marco Reus-kapsel
Gewoon proberen, het kan altijd aangroeienquote:
Zie onder. Dat wat ze in haar haar rolt is een sok, zie plaatje 2. Daar rol je je haar omheen.quote:
vrouwen....quote:Op zondag 14 april 2013 10:55 schreef Greys het volgende:
[..]
Zie onder. Dat wat ze in haar haar rolt is een sok, zie plaatje 2. Daar rol je je haar omheen.
En als je daarmee slaap hebt je de volgende dag krullen
[ afbeelding ]
Ahh, dus je hebt nu een mooie slagen in je haar? PICS!!11quote:Op zondag 14 april 2013 11:06 schreef Greys het volgende:
Het staat/klinkt raar, maar als je lang haar hebt (check) en je wilt een paar keer per week krullen of slagen in je haar, dan moet je òf met zo'n hete krultang je haar in elke keer (en daar mol je je haar mee met die hitte) òf je moet met van die papilotten ofzo in je haar gaan slapen en dat slaapt klote omdat je dan op die vrij harde dingen ligt 's nachts en het ziet er niet uit.
Dit staat ook nog een beetje elegant als je daarmee je nest in duikt
En je ligt er niet op. En het molt je haar niet. Ergo: briljant.
of je doet het gewoon zodat je een knotje hebt. OFFF je doet een donut in je haar. jajajaquote:Op zondag 14 april 2013 10:55 schreef Greys het volgende:
[..]
Zie onder. Dat wat ze in haar haar rolt is een sok, zie plaatje 2. Daar rol je je haar omheen.
En als je daarmee slaap hebt je de volgende dag krullen
[ afbeelding ]
De sok zit er nog inquote:Op zondag 14 april 2013 11:10 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ahh, dus je hebt nu een mooie slagen in je haar? PICS!!11
Ren, ben jij het?quote:Op zondag 14 april 2013 11:11 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
of je doet het gewoon zodat je een knotje hebt. OFFF je doet een donut in je haar. jajaja
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |