*neuriet mee*quote:
Zoiets ja.quote:Op zaterdag 13 april 2013 00:28 schreef Greys het volgende:
Hahahaha die enorm crappy Nederlandse eurovisie inzending
Nul punten geloof ik?
mumford and sonsquote:
Ik heb geen idee, maar het klinkt alsof ik ze zou lusten!quote:Op zaterdag 13 april 2013 01:12 schreef Schunckelstar het volgende:
en vreemde perendrankjes die smaken naar festini ijusjes![]()
heeft henk die ook?
Ja die is ook geweldigquote:
ik ben nog niemand tegen gekomen die het nmiet lekker vindquote:Op zaterdag 13 april 2013 01:16 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik heb geen idee, maar het klinkt alsof ik ze zou lusten!
quote:Op zaterdag 13 april 2013 01:25 schreef Greys het volgende:
Hoe heet het?
En zou het fijn combineren met limoncello?
Het klinkt iig alsof we fruitschaalsgewijs goed bezig zouden zijn
quote:Op zaterdag 13 april 2013 12:28 schreef Greys het volgende:
Ja dan hebben we die 'twee stuks' voor die dinsdag maar weer binnen
Offtopic, maar wat een schattige clip voor Maxima van de 3Js
Ik denk het ook, ik denk dat ik dit 3Js liedje leuker vindquote:Op zaterdag 13 april 2013 12:34 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
ik denk trouwens dat dat kroningslied een nationale faal gaat worden.![]()
Clip is leuk, ja, het lied daarentegen.quote:Op zaterdag 13 april 2013 12:28 schreef Greys het volgende:
Ja dan hebben we die 'twee stuks' voor die dinsdag maar weer binnen
Offtopic, maar wat een schattige clip voor Maxima van de 3Js
Ja da's vrij simpel.quote:Op zaterdag 13 april 2013 12:49 schreef Fascination het volgende:
[..]
Clip is leuk, ja, het lied daarentegen.
Maandag volgens dit topic:quote:Op zaterdag 13 april 2013 12:50 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja da's vrij simpel.
La lalala laaaaaaaaaaaa laaaaaaaaaaaa
Maar wanneer is dat eckte Kroningslied nou te horen eigenlijk?
quote:Op zaterdag 13 april 2013 12:56 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
die lange frans mogen ze trouwens ook afschietn.![]()
met z'n hypocriete kut kop.
Classic, hoor.quote:Kom uit het land van, het land van Lange Fransie
Dit is het land waar ik thuis kom na vakantie!
Ja, wel meewerken aan het kroninglied en ondertussen in de krant roepen dat je het koningshuis niet mot.quote:Op zaterdag 13 april 2013 12:56 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
die lange frans mogen ze trouwens ook afschietn.![]()
met z'n hypocriete kut kop.
Nee, want dit levert het land weer vies veel geld op man.quote:Op zaterdag 13 april 2013 13:01 schreef Toekito het volgende:
Kunnen we niet gewoon heel die kroning en al die bijbehorende meuk skippen?
quote:
Mevrouw thieme. Echt. Rot op. Met je ballonnen. boehoe doen. Ga eens iets nuttigs doen.quote:Op zaterdag 13 april 2013 13:13 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja, wel meewerken aan het kroninglied en ondertussen in de krant roepen dat je het koningshuis niet mot.
Da's net als die tweede kamerleden die nu ineens de eed niet willen afleggen.
Maar daar wél gaan zitten met hun hoedje op en gaan zitten vreten en drinken![]()
Blijf dan weg, hypocrieten.
Njah dat dus. Heb dan ballen en zeg je politieke baantje op ipv te gaan pruilen en stampvoetenquote:Op zaterdag 13 april 2013 13:18 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
[..]
Mevrouw thieme. Echt. Rot op. Met je ballonnen. boehoe doen. Ga eens iets nuttigs doen.
Historisch gezien ben ik ook tegen het koningshuis en heb ik liever gewoon een stadhouder.dan dit. Maar zolang we het hebben moeten we d'r maar het beste van maken.
iets van 7 miljoen of zo? las ik... is toch niets.quote:Op zaterdag 13 april 2013 13:22 schreef Toekito het volgende:
Het kost ook veel fiets maar is er ergens een schema van kosten/baten van die dag?
En idd die politici moeten ze meteen de kamer uit mikken. Zolang we een koning/koningin hebben zweer je trouw en anders smeer je hem.
5,5 miljoen komt eruit de staatskas (4,5 Amsterdam, 1 rijksoverheid) maar bijvoorbeeld de postcodeloterij en zo sponsoren ook flinkquote:Op zaterdag 13 april 2013 13:33 schreef Toekito het volgende:
En toen had ze geen bezwaar dat Bea en familie af en toe op jacht gaat?
Nou ja ik wou dat ik 7 miljoen had....
cool maar is er ook een verwachtte winst?quote:Op zaterdag 13 april 2013 19:22 schreef JJdJ1984 het volgende:
[..]
5,5 miljoen komt eruit de staatskas (4,5 Amsterdam, 1 rijksoverheid) maar bijvoorbeeld de postcodeloterij en zo sponsoren ook flink
Ik denk echt heel veel..quote:Op zaterdag 13 april 2013 19:25 schreef Toekito het volgende:
[..]
cool maar is er ook een verwachtte winst?
Citymarketing, alle hotels zitten vol. Alle prullaria, alle festiviteiten zal wel miljoenen opleverenquote:Op zaterdag 13 april 2013 19:25 schreef Toekito het volgende:
[..]
cool maar is er ook een verwachtte winst?
nou ja is natuurlijk lastig te berekenen enzulks. Maar voor de stad Amsterdam en de Horeca daar is het gouden handel.quote:
ja maar wat ziet de staat er van, kijk voor die hotels enzo snap ik het.quote:Op zaterdag 13 april 2013 19:31 schreef JJdJ1984 het volgende:
[..]
Citymarketing, alle hotels zitten vol. Alle prullaria, alle festiviteiten zal wel miljoenen opleveren
De ondernemers zullen genoeg belasting moeten afdragenquote:Op zaterdag 13 april 2013 19:32 schreef Toekito het volgende:
[..]
ja maar wat ziet de staat er van, kijk voor die hotels enzo snap ik het.
21% btwquote:Op zaterdag 13 april 2013 19:32 schreef Toekito het volgende:
[..]
ja maar wat ziet de staat er van, kijk voor die hotels enzo snap ik het.
quote:Op zaterdag 13 april 2013 19:33 schreef roos85 het volgende:
[..]
De ondernemers zullen genoeg belasting moeten afdragen
ja schat dat snap ik maar bedoelde meer wat dat dus oplevert.......en ja het zal moeilijk te berekenen zijn. Maar kans is wel groot dat het veel meer dan die 7 miljoen is.quote:Op zaterdag 13 april 2013 19:33 schreef roos85 het volgende:
[..]
De ondernemers zullen genoeg belasting moeten afdragen
als er 25 miljoen extra uitgegeven levert dat vijf miljoen op. De gemeente Amsterdam krijgt overigens de helft van de tv rechtenquote:Op zaterdag 13 april 2013 19:35 schreef Toekito het volgende:
[..]
ja schat dat snap ik maar bedoelde meer wat dat dus oplevert.......en ja het zal moeilijk te berekenen zijn. Maar kans is wel groot dat het veel meer dan die 7 miljoen is.
Die is vrij groot ja, en tevens:quote:Op zaterdag 13 april 2013 19:35 schreef Toekito het volgende:
[..]
ja schat dat snap ik maar bedoelde meer wat dat dus oplevert.......en ja het zal moeilijk te berekenen zijn. Maar kans is wel groot dat het veel meer dan die 7 miljoen is.
oh dat had ik ff gemist van de ster. En zat al beetje te googlen maar kwam er niet echt uitquote:Op zaterdag 13 april 2013 19:38 schreef roos85 het volgende:
[..]
Die is vrij groot ja, en tevens:
De Ster rekent voor een reclamespot tijdens de troonswisseling bedragen die oplopen tot 45.000 euro voor een halve minuut.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |