Ow, die moet echt fjeunetisch, want ik spreek geen woord Fransquote:Op zondag 14 april 2013 23:24 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja ik ook! Echt, kan er enorm jaloers op zijn!
Wil je deze ook nog even kort luisteren? Helene lalalalaaaaaa
En dat Frans klinkt ook nog goed, zelfs van Jan Smit
Je bent een potquote:Op zondag 14 april 2013 23:27 schreef Greys het volgende:
En kan iemand mij eens uitleggen waarom ik wel eens droom over Jan Dulles terwijl ik die totaal niet mooi vind?
Ellennnnnnnnquote:Op zondag 14 april 2013 23:30 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ow, die moet echt fjeunetisch, want ik spreek geen woord Frans
Ow... je wilt pot worden dan? Misschien?quote:Op zondag 14 april 2013 23:28 schreef Greys het volgende:
Het zijn geen 'ik laat je alle hoeken van de kamer zien' dromen ofzo hoor.
Zou het?quote:
Je ziet hem als de broer die je nooit had.quote:Op zondag 14 april 2013 23:27 schreef Greys het volgende:
En kan iemand mij eens uitleggen waarom ik wel eens droom over Jan Dulles terwijl ik die totaal niet mooi vind?
Ja, ik heb daar verstand vanquote:Op zondag 14 april 2013 23:32 schreef Greys het volgende:
Zou het?
Ik zocht het in de stem, maar jouw verklaring klinkt eigenlijk een stuk meer voor de hand liggend!
En nooit wilde hebben, want lantaarnpaalquote:Op zondag 14 april 2013 23:32 schreef Fascination het volgende:
Je ziet hem als de broer die je nooit had.
quote:
Oké, ik ga de 14e bij jou op de kamer.quote:Op zondag 14 april 2013 23:32 schreef Greys het volgende:
[..]
Zou het?
Ik zocht het in de stem, maar jouw verklaring klinkt eigenlijk een stuk meer voor de hand liggend!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
Slaap lekkerquote:Op zondag 14 april 2013 23:33 schreef Cat22 het volgende:
[..]![]()
Dan ga ik maar slapen. Morgen werken van half twee tot tien, maar waarschijnlijk word ik om zeven uur al wakker gemaakt.![]()
susan visser?quote:Op zondag 14 april 2013 23:35 schreef ElisaB het volgende:
Nee, écht niet
Ze heeft wat weg van ... shit; ben heur naam ff kwijt...
[ afbeelding ]
Judith Ansems.quote:Op zondag 14 april 2013 23:35 schreef ElisaB het volgende:
Nee, écht niet
Ze heeft wat weg van ... shit; ben heur naam ff kwijt...
[ afbeelding ]
Ze is wel knap, ja, maar niet de mooiste vrouw ooit.quote:Op zondag 14 april 2013 23:33 schreef Greys het volgende:
Oh... meisjes-die-daar-verstand-van-hebben... en jongens?
Is dit nou niet de mooiste vrouw die jullie ooit gezien hebben? (Serieuze vraag).
Of ben ik dan tóch pot?![]()
Ik altijd als ik zat te roken; ze zat bij me in de klasquote:Op zondag 14 april 2013 23:36 schreef Fascination het volgende:
Judith Ansems.Keek ik vroeger altijd naar bij de belspelletjes.
Lieve schat, je bent volstrekt gezond! Maar extreem mooi vind ik haar niet. Ik word er ook niet ademloos van. Erger nog: ik vind het stem zo niet zo prettig dat ik het clipje niet heb afgekekenquote:Op zondag 14 april 2013 23:34 schreef Greys het volgende:
Want dat vind ik dus echt
De eerste keer dat ik dat clipje zag zat ik ademloos te kijken.
Naar haar
WAT?! Wauw, jij kent een celebrity.quote:Op zondag 14 april 2013 23:36 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik altijd als ik zat te roken; ze zat bij me in de klas
Ik mezelf opquote:Op zondag 14 april 2013 23:38 schreef Greys het volgende:
Op wie vinden jullie jezelf lijken eigenlijk?
Zo ergens in de verte? Qua beroemdheid?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.PS4-tag: TJDoornbos// Origin: Toek85
Sporten voor Sophia
Rosie O'Donnell helaas.quote:Op zondag 14 april 2013 23:38 schreef Greys het volgende:
Op wie vinden jullie jezelf lijken eigenlijk?
Zo ergens in de verte? Qua beroemdheid?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |