Ohquote:Op zondag 14 april 2013 11:18 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
ik heb haar dat ooit eens zien doen.
Ik zag het even voor me, jij in je weer met een sneakersokkiequote:Op zondag 14 april 2013 11:19 schreef Cat22 het volgende:
Kan dat voor kort haar ook met zoeen sneakerkousje?
Het kan dus!?quote:Op zondag 14 april 2013 11:21 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik zag het even voor me, jij in je weer met een sneakersokkie
15 mei evaluatie.quote:Op zondag 14 april 2013 11:21 schreef Greys het volgende:
Oh gister in de sauna weer even tijdens de wapperronde aan iedereen gevraagd of ze het nog ziet zitten met Birds qua finale halen en ja, al het nakende volk vond van wel.
Ik denk dat we het in het hotel even gaan proberen bij je.quote:
Wel grappig dat het gewerkt heeftquote:Op zondag 14 april 2013 12:08 schreef Greys het volgende:
Ja het zag er een beetje mutsig uit
Maar het had wel gewerkt. Sort of. Ik vond het mutsig. En onderin was het lillek.
[ afbeelding ]
lekkerrrrrrrrrrrrr hoorquote:Op zondag 14 april 2013 19:20 schreef Greys het volgende:
Ik had vanmiddag lunch bij Shabu.
Nu zit ik aan een kapsalon.
Help me herinneren dat ik de rest van de week niks eet?
Nomnomquote:
Uhmmm schat, kijk eens goed naar mij....wat denk je dat ik zoal eetquote:Op zondag 14 april 2013 19:37 schreef Greys het volgende:
[..]
Nomnom
Eten zit er de rest van de week niet meer in.
Zoenen ook niet trouwens, met zoveel knoflook vanmiddag en nu
gewoon beetje adhd hebben helpt enorquote:Op zondag 14 april 2013 19:40 schreef Greys het volgende:
We kunnen niet allemáál onbeperkt alles eten zonder aan te komen.
neuh ik drink niet.quote:
hooi grijsjequote:
dacht ik al, maar houd wijselijk mn mondquote:
quote:Op zondag 14 april 2013 20:56 schreef Jimbo het volgende:
[..]
dacht ik al, maar houd wijselijk mn mond
kan makkelijkquote:Op zondag 14 april 2013 19:40 schreef Greys het volgende:
We kunnen niet allemáál onbeperkt alles eten zonder aan te komen.
Nou ik heb er aardig mazzel mee qua vrij veel kunnen snaaien zonder uit mijn kleren te groeien, maar dit moet ik niet elke dag doenquote:
hehehehehehehehehehehehehehehehehehehequote:Op zondag 14 april 2013 22:26 schreef Greys het volgende:
[..]
Nou ik heb er aardig mazzel mee qua vrij veel kunnen snaaien zonder uit mijn kleren te groeien, maar dit moet ik niet elke dag doen
Oeh, Californication
Ook zonder adhd lukt t prima hoorquote:
Nee, want dan wil ik zoenen en dan krijg jij het ookquote:Op zondag 14 april 2013 22:38 schreef Greys het volgende:
[..]
Dan moet je maar met me mee gaan naar de sauna
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |