Is het wel met de mede stagiaire's. Helaas is 1 er vandaag niet, en gaat de ander om 12 uur weg, waardoor ik dan alleen zit.quote:
Een Zennn plaatjequote:
quote:Op vrijdag 12 april 2013 11:31 schreef Marco001 het volgende:
[..]
Is het wel met de mede stagiaire's. Helaas is 1 er vandaag niet, en gaat de ander om 12 uur weg, waardoor ik dan alleen zit.
ik ben altijd zenquote:Op vrijdag 12 april 2013 11:33 schreef essnhills het volgende:
[..]
Een Zennn plaatjeVoor wat extra inspiratie
![]()
quote:
Nu wat extra zenquote:
quote:Op vrijdag 12 april 2013 11:36 schreef gianni61 het volgende:
[..]
als ik nog rustiger word, val ik in slaap
Dat geloof ik graag jaquote:Op vrijdag 12 april 2013 11:37 schreef gianni61 het volgende:
[..]
mannen zijn over het algemeen rustiger in hun hoofd.
een oud collega van me had eens meegedaan aan onderzoek van de universiteit, daarbij werd hersenactiviteit gemeten.quote:
Echt?quote:Op vrijdag 12 april 2013 11:39 schreef gianni61 het volgende:
[..]
een oud collega van me had eens meegedaan aan onderzoek van de universiteit, daarbij werd hersenactiviteit gemeten.
daaruit bleek dat vrouwen altijd wel ergens aan dachten en mannen hun gedachten leeg kunnen maken tot het niveau hersendood
Ik wel.quote:Op vrijdag 12 april 2013 11:40 schreef essnhills het volgende:
[..]
Echt?Kan wel kloppen
Ik kan niet nergens aan denken
![]()
is ook een leuk youtube filmje van, van een komiek die dit uitlegt. als ik nu nog de naam wistquote:Op vrijdag 12 april 2013 11:40 schreef essnhills het volgende:
[..]
Echt?Kan wel kloppen
Ik kan niet nergens aan denken
![]()
Die?quote:Op vrijdag 12 april 2013 11:42 schreef gianni61 het volgende:
[..]
is ook een leuk youtube filmje van, van een komiek die dit uitlegt. als ik nu nog de naam wist
Mannen denken toch altijd aan sex!!quote:Op vrijdag 12 april 2013 11:39 schreef gianni61 het volgende:
[..]
een oud collega van me had eens meegedaan aan onderzoek van de universiteit, daarbij werd hersenactiviteit gemeten.
daaruit bleek dat vrouwen altijd wel ergens aan dachten en mannen hun gedachten leeg kunnen maken tot het niveau hersendood
volgens mij welquote:
ben hem nu aan het kijken; hij had het net over een box with nothing in it.quote:Op vrijdag 12 april 2013 11:47 schreef gianni61 het volgende:
[..]
volgens mij wel
maar heb hier geen geluid
ja, dat is hemquote:Op vrijdag 12 april 2013 11:49 schreef Marco001 het volgende:
[..]
ben hem nu aan het kijken; hij had het net over een box with nothing in it.
Grappig filmpjequote:
en een half uur voor kebabquote:
verschil moet er zijnquote:Op vrijdag 12 april 2013 12:00 schreef gianni61 het volgende:
[..]
hmm, dat geluk heb ik dan weer niet..
gelukkigquote:
quote:
beerquote:
hoe is het met de mooie kook dame ?quote:
is there blood?quote:Op vrijdag 12 april 2013 12:37 schreef CherryOnTop het volgende:
Net in m'n hand geknipt met een schaarHoe ik het voor elkaar heb gekregen is me nog steeds een raadsel.
kersjequote:Op vrijdag 12 april 2013 12:37 schreef CherryOnTop het volgende:
Net in m'n hand geknipt met een schaarHoe ik het voor elkaar heb gekregen is me nog steeds een raadsel.
Watquote:Op vrijdag 12 april 2013 12:37 schreef CherryOnTop het volgende:
quote:
Ik ben gewoon wat onhandigquote:Op vrijdag 12 april 2013 12:40 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
kersje![]()
![]()
was er geen ruimte genoeg erlangs
Was het maar in m'n vinger, dat zou niet zo achterlijk overkomenquote:Op vrijdag 12 april 2013 12:40 schreef essnhills het volgende:
[..]
Wat![]()
Dat heb ik voor het laatst gedaan op de kleuterschool..toen knipte ik in m'n vinger met zo'n botte kleuterschaar..
wel eens met een figuurzaag in mn vinger gezaagdquote:Op vrijdag 12 april 2013 12:40 schreef essnhills het volgende:
[..]
Wat![]()
Dat heb ik voor het laatst gedaan op de kleuterschool..toen knipte ik in m'n vinger met zo'n botte kleuterschaar..
Daar werk ik niet, maar had wel pleistersquote:Op vrijdag 12 april 2013 12:40 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]![]()
gelukkig werk je bij een drogist
auw..quote:Op vrijdag 12 april 2013 12:41 schreef gianni61 het volgende:
[..]
wel eens met een figuurzaag in mn vinger gezaagd
quote:Op vrijdag 12 april 2013 12:41 schreef CherryOnTop het volgende:
[..]
Ik ben gewoon wat onhandig
[..]
Was het maar in m'n vinger, dat zou niet zo achterlijk overkomenHet is in m'n handpalm onder m'n pink zeg maar
Ook knapquote:Op vrijdag 12 april 2013 12:41 schreef gianni61 het volgende:
[..]
wel eens met een figuurzaag in mn vinger gezaagd
Dat is Cevichequote:Op vrijdag 12 april 2013 12:40 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]![]()
gelukkig werk je bij een drogist
Het is maar goed dat het meest gevaarlijke gereedschap dat ik aanraak een schaar is, anders had ik vast geen handen meer gehadquote:Op vrijdag 12 april 2013 12:43 schreef gianni61 het volgende:
[..]
en een paar keer met een haakse slijper, maar dat was niet diep gelukkig
quote:
ik had ooit een stagebegeleider die telkens als je met iets gevaarlijk bezig was aan zn eigen lichaam kon laten zien wat de gevaren warenquote:Op vrijdag 12 april 2013 12:44 schreef CherryOnTop het volgende:
[..]
Het is maar goed dat het meest gevaarlijke gereedschap dat ik aanraak een schaar is, anders had ik vast geen handen meer gehad
quote:Op vrijdag 12 april 2013 12:41 schreef CherryOnTop het volgende:
[..]
Daar werk ik niet, maar had wel pleisters
wel als je gewond kan raken met een schaarquote:Op vrijdag 12 april 2013 12:53 schreef CherryOnTop het volgende:
[..]
Gewoon een kantoorbaan, niks spannends
Ja inderdaad, als de spanning niet op kantoor is dan zorg ik er zelf wel voorquote:Op vrijdag 12 april 2013 12:55 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
wel als je gewond kan raken met een schaar
kom hier ook eens wat spanning brengen danquote:Op vrijdag 12 april 2013 12:56 schreef CherryOnTop het volgende:
[..]
Ja inderdaad, als de spanning niet op kantoor is dan zorg ik er zelf wel voor
Als ik overal spanning moet komen langsbrengen loop ik met bloedende stompjes johquote:Op vrijdag 12 april 2013 12:59 schreef gianni61 het volgende:
[..]
kom hier ook eens wat spanning brengen dan
ik heb niet gezegd dat je je zelf daarvoor moet gaan verminkenquote:Op vrijdag 12 april 2013 13:00 schreef CherryOnTop het volgende:
[..]
Als ik overal spanning moet komen langsbrengen loop ik met bloedende stompjes joh
O, dan kom ik misschien wel even langsquote:Op vrijdag 12 april 2013 13:00 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik heb niet gezegd dat je je zelf daarvoor moet gaan verminken
ik moet even weer aan het werkquote:Op vrijdag 12 april 2013 13:04 schreef CherryOnTop het volgende:
[..]
O, dan kom ik misschien wel even langs
jullie hebben geen stroomquote:Op vrijdag 12 april 2013 12:59 schreef gianni61 het volgende:
[..]
kom hier ook eens wat spanning brengen dan
duckiequote:
goede bekomst inmiddels neem ik aan...quote:Op vrijdag 12 april 2013 13:22 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
duckie![]()
ik ben nog bezig aan mijn noodle soep
quote:Op vrijdag 12 april 2013 13:46 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
goede bekomst inmiddels neem ik aan...
Wat voor pillenquote:Op vrijdag 12 april 2013 13:48 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]![]()
en mijn pillen ook ingenomen
voor mijn armquote:
Netjes, is ook zo lullig als je die vergeetquote:Op vrijdag 12 april 2013 13:48 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]![]()
en mijn pillen ook ingenomen
en dat is me dus al een paar keer gebeurtquote:Op vrijdag 12 april 2013 14:27 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Netjes, is ook zo lullig als je die vergeet
zondag BBQenquote:Op vrijdag 12 april 2013 14:35 schreef essnhills het volgende:
Lekkere workout gehad![]()
![]()
![]()
Zo maar even douchen
quote:
quote:
het toetje van tomquote:Op vrijdag 12 april 2013 15:22 schreef essnhills het volgende:
Ze maken echt vet mooie en lekkere dingen
iddquote:Op vrijdag 12 april 2013 15:22 schreef essnhills het volgende:
Ze maken echt vet mooie en lekkere dingen
Uhuhquote:Op vrijdag 12 april 2013 15:24 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
idd![]()
en het ziet er lekker uit
Ik ga op verjaardag in Hilversumquote:
Leukquote:Op vrijdag 12 april 2013 15:24 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik ga op verjaardag in Hilversum![]()
![]()
en daarna met de laatste trein naar huis
wil niet goed lukkenquote:
Huh? Hoe kijk jij dan? Ik kijk nu naar Shalina namelijkquote:
Ik vind hem ook een schatjequote:Op vrijdag 12 april 2013 15:28 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik vind hem ook de sympathiekste, dus wil dat hij wint
kristaliserenquote:Op vrijdag 12 april 2013 15:26 schreef essnhills het volgende:
[..]
Huh? Hoe kijk jij dan? Ik kijk nu naar Shalina namelijk![]()
Of bedoelde je dat kristalliseren?
Vindt je het gek?quote:
quote:
Ik ook niet eigenlijk hehe.quote:Op vrijdag 12 april 2013 15:32 schreef gianni61 het volgende:
[..]
MOH ben ik nog nooit geweest. maar zal vast goed worden
Kusje op je wang!quote:Op vrijdag 12 april 2013 15:35 schreef gianni61 het volgende:
[..]
iew, met iemand zoenen die gekotst heeft
dit jaar vrij weinig.quote:Op vrijdag 12 april 2013 15:35 schreef Xeor het volgende:
[..]
Ik ook niet eigenlijk hehe.
Waar ga jij zoal heen?
Wat betekent dat ook al weer?quote:
Dominator outdoorquote:Op vrijdag 12 april 2013 15:36 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dit jaar vrij weinig.
heb wel al:
-qlimax
-defqon
-decibel
-dominator
-thrillogy
-black
en wat kleinere feesten gehad
ken ik niet. waar is dat?quote:Op vrijdag 12 april 2013 15:37 schreef Xeor het volgende:
[..]
Dominator outdoor![]()
Ook een indoor tip: Pandemonium super feesje.
quote:Op vrijdag 12 april 2013 15:37 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik heb niet gekotst, wij kunnen gewoon wel zoenen
Het ziet er echt lekker uit hè?quote:Op vrijdag 12 april 2013 15:41 schreef goldfinger1963 het volgende:
spannend![]()
ben benieuwd wat ze van het voorgerecht vinden.
quote:
veel te ver wegquote:
Helemaal na zo een avondje doorgaan zekerquote:Op vrijdag 12 april 2013 15:43 schreef gianni61 het volgende:
[..]
veel te ver weg
1x in de HMH naar qountdown geweest, die 4 uur terugries naar huis is echt een hel dan
ja, was toen ook nog met de trein. met een touringcar is wel relaxt. maar in de trein stappen dan smorgensvroeg ook nog allemaal normale mensen in die je dan aankijken als een botsautoquote:Op vrijdag 12 april 2013 15:44 schreef Xeor het volgende:
[..]
Helemaal na zo een avondje doorgaan zeker![]()
Dit zou ik ook wel willen proeven hoorquote:
Wie?quote:Op vrijdag 12 april 2013 15:50 schreef essnhills het volgende:
[..]
Dit zou ik ook wel willen proeven hoor
Het driegangen menu van Masterchefquote:
vanavond finalequote:Op vrijdag 12 april 2013 15:53 schreef essnhills het volgende:
[..]
Het driegangen menu van Masterchef
quote:
quote:Op vrijdag 12 april 2013 15:53 schreef essnhills het volgende:
[..]
hoe laat ?quote:
Ja, is lang geleden dat ik uit eten ben geweest... misschien maar eens kijken wanneer ik weer eens ga...quote:Op vrijdag 12 april 2013 15:53 schreef essnhills het volgende:
[..]
ik zag hetquote:
Ik in maart nog heel luxequote:Op vrijdag 12 april 2013 15:57 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Ja, is lang geleden dat ik uit eten ben geweest... misschien maar eens kijken wanneer ik weer eens ga...
heel luxe nog nooit, maar ik ga wel regelmatig lekker etenquote:Op vrijdag 12 april 2013 16:01 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik in maart nog heel luxe2 dagen achter elkaar zelfs
Maar de 2e avond was bij m'n schoonzus thuis, erg lekker
voor ons ookquote:Op vrijdag 12 april 2013 15:57 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Ja, is lang geleden dat ik uit eten ben geweest... misschien maar eens kijken wanneer ik weer eens ga...
Dit was beidequote:Op vrijdag 12 april 2013 16:03 schreef gianni61 het volgende:
[..]
heel luxe nog nooit, maar ik ga wel regelmatig lekker eten
misschien over 2 weken weer.quote:
Klinkt leukquote:Op vrijdag 12 april 2013 16:08 schreef gianni61 het volgende:
[..]
misschien over 2 weken weer.
vorige keer dat we whisky proeverij hadden, hebben we daar super lekker gegeten.
volgende proeverij is weer op dezelfde locatie..
het eten stond in feite ook los van de whiskyquote:Op vrijdag 12 april 2013 16:13 schreef essnhills het volgende:
[..]
Klinkt leukmaar ik hou niet zo van whisky
![]()
Oh, dan is het goedquote:Op vrijdag 12 april 2013 16:16 schreef gianni61 het volgende:
[..]
het eten stond in feite ook los van de whisky
Ik moet sowieso geen wasverzachter gebruikenquote:Op vrijdag 12 april 2013 16:17 schreef goldfinger1963 het volgende:
nieuwe wasverzachter![]()
nou heb ik dus een allergische reactie in mijn nek
jij bent zacht van jezelfquote:Op vrijdag 12 april 2013 16:19 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik moet sowieso geen wasverzachter gebruiken
quote:
Haha ik herken het probleem, ik ga morgen wel met de treinquote:Op vrijdag 12 april 2013 15:47 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja, was toen ook nog met de trein. met een touringcar is wel relaxt. maar in de trein stappen dan smorgensvroeg ook nog allemaal normale mensen in die je dan aankijken als een botsauto
Die kip wil ik wel etenquote:
was ook goed gelukt volgens de juryquote:
Uhuhquote:Op vrijdag 12 april 2013 17:40 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
was ook goed gelukt volgens de jury
quote:
Dat moet haast wel hè?quote:
bosquote:
4x 8 alquote:
Alleen maar 8enquote:
zijn ze ook.quote:Op vrijdag 12 april 2013 18:05 schreef essnhills het volgende:
Ik vind deze juryleden ook altijd zo sympathiek
Uhuquote:Op vrijdag 12 april 2013 18:12 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
zijn ze ook.
klinkt lekker dat menu van shalina
quote:
is het ookquote:Op vrijdag 12 april 2013 18:26 schreef essnhills het volgende:
Wow, ik vind dit best wel zenuwslopend![]()
Ik ookquote:Op vrijdag 12 april 2013 18:39 schreef goldfinger1963 het volgende:
spannend![]()
bij tom was alleen het dessert niet helemaal goed .
en shalina was alles goed![]()
ben benieuwd hoe het eten van andrew gaat zijn
is nogal wat gewaagd wat ie heeft gemaaktquote:
Daar heeft ie het handje van hè?quote:Op vrijdag 12 april 2013 18:43 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
is nogal wat gewaagd wat ie heeft gemaakt
idd jammer van die aardbeiquote:Op vrijdag 12 april 2013 18:47 schreef essnhills het volgende:
[..]
Daar heeft ie het handje van hè?
Jammer van de aardbei..
2x zelfsquote:
Jaquote:Op vrijdag 12 april 2013 18:51 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
2x zelfs![]()
maar dat vond ik eigenlijk van alle toetjes wel
quote:
ik ookquote:
Dat ben je ookquote:
Ik ook welquote:Op vrijdag 12 april 2013 18:58 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik ook![]()
ik twijfelde wel even tussen haar en Tom
quote:
klopquote:Op vrijdag 12 april 2013 19:00 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik ook welMaar ik vond door de hele competitie haar beter
Zij was altijd goed
Tom had wel eens een misser
fijn weekend esquote:Op vrijdag 12 april 2013 19:00 schreef essnhills het volgende:
Maar goed, ik ga spullen bij elkaar verzamelen en nog dingen opruimen enzo, want ik moet straks weg![]()
echt welquote:
quote:
kersjequote:
Haai kersjequote:
Ja ehh, mobiel dus traag en ik moest net overstappen met de treinquote:
10.000 gemistquote:Op vrijdag 12 april 2013 21:43 schreef essnhills het volgende:
Ik keek vanmiddag weer.hoeveel posts ik had, toen waren het.er 10.002
Jepquote:
Beertjequote:
quote:Op vrijdag 12 april 2013 21:59 schreef essnhills het volgende:
Ik ben een keukenprinsesje![]()
![]()
![]()
Is spam niet.van dat vieze hamspul uit.blik?
Jah, zo kan ik er nog wel een paar verzinnen.quote:Op vrijdag 12 april 2013 21:59 schreef essnhills het volgende:
Ik ben een keukenprinsesje![]()
![]()
![]()
Is spam niet.van dat vieze hamspul uit.blik?
Mobiel.welquote:
beter een dikke plak boterhamworst of mortadella in blokjes snijdenquote:Op vrijdag 12 april 2013 22:04 schreef Marco001 het volgende:
[ afbeelding ]
Heerlijk door de macaronisalade.
Wat gaat er.normaal in een macaronisalade?quote:Op vrijdag 12 april 2013 22:13 schreef gianni61 het volgende:
[..]
beter een dikke plak boterhamworst of mortadella in blokjes snijden
of gerookte kipfilet is ook lekker door de macaronisalade
Naah, wat smak(of spam, samething.), augurk, macaroni(goh.) Remoulade, paprika en wat kruiden.quote:Op vrijdag 12 april 2013 22:13 schreef gianni61 het volgende:
[..]
beter een dikke plak boterhamworst of mortadella in blokjes snijden
of gerookte kipfilet is ook lekker door de macaronisalade
wat marco zegtquote:Op vrijdag 12 april 2013 22:14 schreef essnhills het volgende:
[..]
Wat gaat er.normaal in een macaronisalade?ik ken het niet eigenlijk
ik ook niet maar soms maakt mijn zus een grote kom voor mequote:Op vrijdag 12 april 2013 22:18 schreef essnhills het volgende:
Hmm, klinkt niet als iets wat ik snel zou maken
kan ook. pastasalade kun je op veel manieren maken.quote:Op vrijdag 12 april 2013 22:20 schreef CherryOnTop het volgende:
ik maak een hele andere macaronisalade... een koude met pesto en allerlei groenten
Is best lekker hoor, zeker als lunch of inderdaad bij een BBQ.quote:Op vrijdag 12 april 2013 22:18 schreef essnhills het volgende:
Hmm, klinkt niet als iets wat ik snel zou maken
hoiquote:Op vrijdag 12 april 2013 22:20 schreef gianni61 het volgende:
[..]
kan ook. pastasalade kun je op veel manieren maken.
tevens: kersje
Di's ook een koude...quote:Op vrijdag 12 april 2013 22:20 schreef CherryOnTop het volgende:
ik maak een hele andere macaronisalade... een koude met pesto en allerlei groenten
ik ook, met verse ananas druiven aardbeien en meloenquote:Op vrijdag 12 april 2013 22:21 schreef essnhills het volgende:
Ik maak liever een grote fruitsalade voor bij de bbq:8
Dat vult.mij véél te snel denk ikquote:Op vrijdag 12 april 2013 22:20 schreef Marco001 het volgende:
[..]
Is best lekker hoor, zeker als lunch of inderdaad bij een BBQ.heb ik liever dat als een fruitsalade.
neh, doe maar gewoon stukken meloen ofzoquote:Op vrijdag 12 april 2013 22:21 schreef essnhills het volgende:
Ik maak liever een grote fruitsalade voor bij de bbq:8
dat heb ik altijd met stokbroodquote:Op vrijdag 12 april 2013 22:22 schreef essnhills het volgende:
[..]
Dat vult.mij véél te snel denk ikdan heb ik een paar happen van dat macaroni gehad en zit ik alweer bijna vol en dat is zonde
oh, dan viel het mee.quote:
bbq kan ik echt schaamteloos schransenquote:Op vrijdag 12 april 2013 22:22 schreef essnhills het volgende:
[..]
Dat vult.mij véél te snel denk ikdan heb ik een paar happen van dat macaroni gehad en zit ik alweer bijna vol en dat is zonde
Mijn fruitsalade afgelopen zomer:quote:Op vrijdag 12 april 2013 22:21 schreef CherryOnTop het volgende:
[..]
ik ook, met verse ananas druiven aardbeien en meloen
quote:Op vrijdag 12 april 2013 22:23 schreef gianni61 het volgende:
[..]
oh, dan viel het mee.
niet uit vanavond?
als we met een groep bbqen zijn er altijd mensen die snel willen eten, dus die voren we eerst sokbrood en gooien we wat frikandellen er op en als die dan stil zijn komt het echt vlees te voorschijn en wij hebben in de tussentijd alleen maar bier opquote:Op vrijdag 12 april 2013 22:22 schreef CherryOnTop het volgende:
[..]
dat heb ik altijd met stokbroodeet dan ook bijna geen vlees bij een bbq
Haaha ja! Daarom eet ik ook eigenlijk bijna alleen naar fruit en vlees op een bbq, en dan is het alsnog weinigquote:Op vrijdag 12 april 2013 22:22 schreef CherryOnTop het volgende:
[..]
dat heb ik altijd met stokbroodeet dan ook bijna geen vlees bij een bbq
quote:Op vrijdag 12 april 2013 22:24 schreef essnhills het volgende:
[..]
Mijn fruitsalade afgelopen zomer:
Witte druiven, verse mango, banaan, kiwi, sinaasappel, peer, appel en verse.ananasalles lekker vers en goed rijp gehaald
en een meloen.voor er naast
dat doe ik er nooit doorheen
quote:Op vrijdag 12 april 2013 22:25 schreef gianni61 het volgende:
[..]
als we met een groep bbqen zijn er altijd mensen die snel willen eten, dus die voren we eerst sokbrood en gooien we wat frikandellen er op en als die dan stil zijn komt het echt vlees te voorschijn en wij hebben in de tussentijd alleen maar bier op
kantoorwerk op zaterdag?quote:Op vrijdag 12 april 2013 22:24 schreef CherryOnTop het volgende:
[..]Morgenochtend nog aan het werk, en dan moet ik een beetje fit zijn
Met tenenkaas?quote:Op vrijdag 12 april 2013 22:25 schreef gianni61 het volgende:
[..]
als we met een groep bbqen zijn er altijd mensen die snel willen eten, dus die voren we eerst sokbrood en gooien we wat frikandellen er op en als die dan stil zijn komt het echt vlees te voorschijn en wij hebben in de tussentijd alleen maar bier op
Kantoorwerk thuisquote:Op vrijdag 12 april 2013 22:25 schreef gianni61 het volgende:
[..]
kantoorwerk op zaterdag?
ik ga morgen ook "werken"
terras aanleggen of een tuin snoeien, weet nog niet welke van de 2quote:Op vrijdag 12 april 2013 22:26 schreef CherryOnTop het volgende:
[..]
Kantoorwerk thuis
Wat ga jij doen?
voor de baas wel, maar thuis achter de computerquote:Op vrijdag 12 april 2013 22:27 schreef gianni61 het volgende:
[..]
terras aanleggen of een tuin snoeien, weet nog niet welke van de 2
eigen administratie dan, of toch voor de baas?
Hij was ook heul snel opquote:Op vrijdag 12 april 2013 22:25 schreef CherryOnTop het volgende:
[..]![]()
![]()
Ik kan me echt ziek eten aan fruitsalade.
Ik doe meestal 4 soorten fruit erin, en dan afhankelijk van wat er voor handen is.
in welk team ik word ingedeeld morgenvroegquote:Op vrijdag 12 april 2013 22:28 schreef CherryOnTop het volgende:
[..]
voor de baas wel, maar thuis achter de computer
en waar hangt het vanaf wat het wordt?
Ah, heb je een voorkeur?quote:Op vrijdag 12 april 2013 22:29 schreef gianni61 het volgende:
[..]
in welk team ik word ingedeeld morgenvroeg
Dan zeg je dat het een stukje kool is?quote:
kruidnagelquote:Op vrijdag 12 april 2013 22:30 schreef essnhills het volgende:
[..]
Dan zeg je dat het een stukje kool is?
Succes dan dit weekendquote:Op vrijdag 12 april 2013 22:32 schreef essnhills het volgende:
De trein is er bijna dus ik gamisschien tot straks, misschien ook niet.
En vant weekend ben ik aan het werk![]()
quote:Op vrijdag 12 april 2013 22:32 schreef essnhills het volgende:
De trein is er bijna dus ik gamisschien tot straks, misschien ook niet.
En vant weekend ben ik aan het werk![]()
not seriousquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 12 april 2013 22:37 schreef CherryOnTop het volgende:
[..]
not seriousdat scheelt toch wel een aantal jaarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Paar jaar maar.quote:Op vrijdag 12 april 2013 22:38 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dat scheelt toch wel een aantal jaar
bejaardquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 12 april 2013 22:39 schreef gianni61 het volgende:
[..]
bejaardouwe lulSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
dan zou ik als meisje zijn geborenquote:Op vrijdag 12 april 2013 22:41 schreef CherryOnTop het volgende:
[..]
Zou vreemd zijn als dat niet zo was
quote:Op vrijdag 12 april 2013 22:39 schreef gianni61 het volgende:
[..]
bejaardSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
Ja, af en toe moet je de mensen scherp houden.quote:
oke, little ladyquote:Op vrijdag 12 april 2013 22:52 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, af en toe moet je de mensen scherp houden.
Stay sharp people!
Door jou ?quote:
Wil je een pannenkoek?quote:
nee, dankje. dan mag ik morgen langer slapen dan jijquote:Op vrijdag 12 april 2013 22:56 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wil je een pannenkoek?
Ik ga ze nu maken![]()
Omdat het kan.
En omdat de wekker morgen om 6.30 gaat![]()
F
M
L
dat begreep ik er uitquote:
woon je nog thuis?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |