Is het wel met de mede stagiaire's. Helaas is 1 er vandaag niet, en gaat de ander om 12 uur weg, waardoor ik dan alleen zit.quote:
Een Zennn plaatjequote:
quote:Op vrijdag 12 april 2013 11:31 schreef Marco001 het volgende:
[..]
Is het wel met de mede stagiaire's. Helaas is 1 er vandaag niet, en gaat de ander om 12 uur weg, waardoor ik dan alleen zit.
ik ben altijd zenquote:Op vrijdag 12 april 2013 11:33 schreef essnhills het volgende:
[..]
Een Zennn plaatjeVoor wat extra inspiratie
![]()
quote:
Nu wat extra zenquote:
quote:Op vrijdag 12 april 2013 11:36 schreef gianni61 het volgende:
[..]
als ik nog rustiger word, val ik in slaap
Dat geloof ik graag jaquote:Op vrijdag 12 april 2013 11:37 schreef gianni61 het volgende:
[..]
mannen zijn over het algemeen rustiger in hun hoofd.
een oud collega van me had eens meegedaan aan onderzoek van de universiteit, daarbij werd hersenactiviteit gemeten.quote:
Echt?quote:Op vrijdag 12 april 2013 11:39 schreef gianni61 het volgende:
[..]
een oud collega van me had eens meegedaan aan onderzoek van de universiteit, daarbij werd hersenactiviteit gemeten.
daaruit bleek dat vrouwen altijd wel ergens aan dachten en mannen hun gedachten leeg kunnen maken tot het niveau hersendood
Ik wel.quote:Op vrijdag 12 april 2013 11:40 schreef essnhills het volgende:
[..]
Echt?Kan wel kloppen
Ik kan niet nergens aan denken
![]()
is ook een leuk youtube filmje van, van een komiek die dit uitlegt. als ik nu nog de naam wistquote:Op vrijdag 12 april 2013 11:40 schreef essnhills het volgende:
[..]
Echt?Kan wel kloppen
Ik kan niet nergens aan denken
![]()
Die?quote:Op vrijdag 12 april 2013 11:42 schreef gianni61 het volgende:
[..]
is ook een leuk youtube filmje van, van een komiek die dit uitlegt. als ik nu nog de naam wist
Mannen denken toch altijd aan sex!!quote:Op vrijdag 12 april 2013 11:39 schreef gianni61 het volgende:
[..]
een oud collega van me had eens meegedaan aan onderzoek van de universiteit, daarbij werd hersenactiviteit gemeten.
daaruit bleek dat vrouwen altijd wel ergens aan dachten en mannen hun gedachten leeg kunnen maken tot het niveau hersendood
volgens mij welquote:
ben hem nu aan het kijken; hij had het net over een box with nothing in it.quote:Op vrijdag 12 april 2013 11:47 schreef gianni61 het volgende:
[..]
volgens mij wel
maar heb hier geen geluid
ja, dat is hemquote:Op vrijdag 12 april 2013 11:49 schreef Marco001 het volgende:
[..]
ben hem nu aan het kijken; hij had het net over een box with nothing in it.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |