Waarom zou jij mod moeten worden?quote:Op vrijdag 12 april 2013 10:20 schreef gianni61 het volgende:
[..]
misschien willen ze me wel helemaal niet als mod
niks moet, maar men zoekt een modquote:Op vrijdag 12 april 2013 10:26 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
[..]
Waarom zou jij mod moeten worden?
quote:Op vrijdag 12 april 2013 10:33 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
[..]
Waarvoor? Algemene solicitatie?
Die had ik zelfs al gevonden!quote:
Het is nog ochtendquote:
quote:
quote:Op vrijdag 12 april 2013 11:02 schreef CherryOnTop het volgende:
[..]Met jou ook?
Maar m'n pauze is weer voorbijTot over 2 uur
Hoi!quote:Op vrijdag 12 april 2013 11:02 schreef CherryOnTop het volgende:
[..]Met jou ook?
Maar m'n pauze is weer voorbijTot over 2 uur
stage loopt nogal te zeuren.. volgens mij is ze niet in een goede bui, kreeg net een mailtje "Willen jullie NU de auto's verplaatsen" gevolgd door een reply op mijn melding dat ik de database af dacht te hebben: "Nee, we hebben alweer wat fouten gevonden. "quote:
leuke stage.quote:Op vrijdag 12 april 2013 11:23 schreef Marco001 het volgende:
[..]
stage loopt nogal te zeuren.. volgens mij is ze niet in een goede bui, kreeg net een mailtje "Willen jullie NU de auto's verplaatsen" gevolgd door een reply op mijn melding dat ik de database af dacht te hebben: "Nee, we hebben alweer wat fouten gevonden. "
Daarna gemaild, welke fouten dan? dan kan ik ze fixen.
reply: "Om alvast nu samen te beginnen met wijzigen!" NU geel gemarkeerd.![]()
gevolgd door een lijstje wat ik in 5 minuten had opgelost.
Dat laatste ook nog wel eens, maar wij zitten in de stacaravan(loop stage bij een bedrijf wat paarden traint/revalideert), terwijl zij of met de paarden bezig is, of in de boerderij zit.quote:Op vrijdag 12 april 2013 11:24 schreef gianni61 het volgende:
[..]
leuke stage.
doen jullie alles per mail of wordt er ook wel eens gepraat?
Oh zijn we alweer zo ver hier?quote:Op vrijdag 12 april 2013 11:27 schreef gianni61 het volgende:
ohw ja:
Ess, let je op? het volgende topic is aan jou he
Klinkt gezellig zegquote:Op vrijdag 12 april 2013 11:27 schreef Marco001 het volgende:
[..]
Dat laatste ook nog wel eens, maar wij zitten in de stacaravan(loop stage bij een bedrijf wat paarden traint/revalideert), terwijl zij of met de paarden bezig is, of in de boerderij zit.
We worden zelfs nooit uitgenodigd bij haar koffie te drinken tussendoor en hoeven nog net niet zelf schoonmaakmiddelen te kopen, maar moeten wel zelf alles schoonmaken/houden in de stacaravan..
Ohw, en ze hebben een hond die niet dol op mij is; vaak loopt die gewoon buiten los rond, dus dan ga ik echt niet naar haar toe(stacaravan staat aan de andere kant van het hek..)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |