en een half uur voor kebabquote:
verschil moet er zijnquote:Op vrijdag 12 april 2013 12:00 schreef gianni61 het volgende:
[..]
hmm, dat geluk heb ik dan weer niet..
gelukkigquote:
quote:
beerquote:
hoe is het met de mooie kook dame ?quote:
is there blood?quote:Op vrijdag 12 april 2013 12:37 schreef CherryOnTop het volgende:
Net in m'n hand geknipt met een schaarHoe ik het voor elkaar heb gekregen is me nog steeds een raadsel.
kersjequote:Op vrijdag 12 april 2013 12:37 schreef CherryOnTop het volgende:
Net in m'n hand geknipt met een schaarHoe ik het voor elkaar heb gekregen is me nog steeds een raadsel.
Watquote:Op vrijdag 12 april 2013 12:37 schreef CherryOnTop het volgende:
quote:
Ik ben gewoon wat onhandigquote:Op vrijdag 12 april 2013 12:40 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
kersje![]()
![]()
was er geen ruimte genoeg erlangs
Was het maar in m'n vinger, dat zou niet zo achterlijk overkomenquote:Op vrijdag 12 april 2013 12:40 schreef essnhills het volgende:
[..]
Wat![]()
Dat heb ik voor het laatst gedaan op de kleuterschool..toen knipte ik in m'n vinger met zo'n botte kleuterschaar..
wel eens met een figuurzaag in mn vinger gezaagdquote:Op vrijdag 12 april 2013 12:40 schreef essnhills het volgende:
[..]
Wat![]()
Dat heb ik voor het laatst gedaan op de kleuterschool..toen knipte ik in m'n vinger met zo'n botte kleuterschaar..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |