quote:Op vrijdag 12 april 2013 22:23 schreef gianni61 het volgende:
[..]
oh, dan viel het mee.
niet uit vanavond?
als we met een groep bbqen zijn er altijd mensen die snel willen eten, dus die voren we eerst sokbrood en gooien we wat frikandellen er op en als die dan stil zijn komt het echt vlees te voorschijn en wij hebben in de tussentijd alleen maar bier opquote:Op vrijdag 12 april 2013 22:22 schreef CherryOnTop het volgende:
[..]
dat heb ik altijd met stokbroodeet dan ook bijna geen vlees bij een bbq
Haaha ja! Daarom eet ik ook eigenlijk bijna alleen naar fruit en vlees op een bbq, en dan is het alsnog weinigquote:Op vrijdag 12 april 2013 22:22 schreef CherryOnTop het volgende:
[..]
dat heb ik altijd met stokbroodeet dan ook bijna geen vlees bij een bbq
quote:Op vrijdag 12 april 2013 22:24 schreef essnhills het volgende:
[..]
Mijn fruitsalade afgelopen zomer:
Witte druiven, verse mango, banaan, kiwi, sinaasappel, peer, appel en verse.ananasalles lekker vers en goed rijp gehaald
en een meloen.voor er naast
dat doe ik er nooit doorheen
quote:Op vrijdag 12 april 2013 22:25 schreef gianni61 het volgende:
[..]
als we met een groep bbqen zijn er altijd mensen die snel willen eten, dus die voren we eerst sokbrood en gooien we wat frikandellen er op en als die dan stil zijn komt het echt vlees te voorschijn en wij hebben in de tussentijd alleen maar bier op
kantoorwerk op zaterdag?quote:Op vrijdag 12 april 2013 22:24 schreef CherryOnTop het volgende:
[..]Morgenochtend nog aan het werk, en dan moet ik een beetje fit zijn
Met tenenkaas?quote:Op vrijdag 12 april 2013 22:25 schreef gianni61 het volgende:
[..]
als we met een groep bbqen zijn er altijd mensen die snel willen eten, dus die voren we eerst sokbrood en gooien we wat frikandellen er op en als die dan stil zijn komt het echt vlees te voorschijn en wij hebben in de tussentijd alleen maar bier op
Kantoorwerk thuisquote:Op vrijdag 12 april 2013 22:25 schreef gianni61 het volgende:
[..]
kantoorwerk op zaterdag?
ik ga morgen ook "werken"
terras aanleggen of een tuin snoeien, weet nog niet welke van de 2quote:Op vrijdag 12 april 2013 22:26 schreef CherryOnTop het volgende:
[..]
Kantoorwerk thuis
Wat ga jij doen?
voor de baas wel, maar thuis achter de computerquote:Op vrijdag 12 april 2013 22:27 schreef gianni61 het volgende:
[..]
terras aanleggen of een tuin snoeien, weet nog niet welke van de 2
eigen administratie dan, of toch voor de baas?
Hij was ook heul snel opquote:Op vrijdag 12 april 2013 22:25 schreef CherryOnTop het volgende:
[..]![]()
![]()
Ik kan me echt ziek eten aan fruitsalade.
Ik doe meestal 4 soorten fruit erin, en dan afhankelijk van wat er voor handen is.
in welk team ik word ingedeeld morgenvroegquote:Op vrijdag 12 april 2013 22:28 schreef CherryOnTop het volgende:
[..]
voor de baas wel, maar thuis achter de computer
en waar hangt het vanaf wat het wordt?
Ah, heb je een voorkeur?quote:Op vrijdag 12 april 2013 22:29 schreef gianni61 het volgende:
[..]
in welk team ik word ingedeeld morgenvroeg
Dan zeg je dat het een stukje kool is?quote:
kruidnagelquote:Op vrijdag 12 april 2013 22:30 schreef essnhills het volgende:
[..]
Dan zeg je dat het een stukje kool is?
Succes dan dit weekendquote:Op vrijdag 12 april 2013 22:32 schreef essnhills het volgende:
De trein is er bijna dus ik gamisschien tot straks, misschien ook niet.
En vant weekend ben ik aan het werk![]()
quote:Op vrijdag 12 april 2013 22:32 schreef essnhills het volgende:
De trein is er bijna dus ik gamisschien tot straks, misschien ook niet.
En vant weekend ben ik aan het werk![]()
not seriousquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 12 april 2013 22:37 schreef CherryOnTop het volgende:
[..]
not seriousdat scheelt toch wel een aantal jaarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |