Mobiel.welquote:
beter een dikke plak boterhamworst of mortadella in blokjes snijdenquote:Op vrijdag 12 april 2013 22:04 schreef Marco001 het volgende:
[ afbeelding ]
Heerlijk door de macaronisalade.
Wat gaat er.normaal in een macaronisalade?quote:Op vrijdag 12 april 2013 22:13 schreef gianni61 het volgende:
[..]
beter een dikke plak boterhamworst of mortadella in blokjes snijden
of gerookte kipfilet is ook lekker door de macaronisalade
Naah, wat smak(of spam, samething.), augurk, macaroni(goh.) Remoulade, paprika en wat kruiden.quote:Op vrijdag 12 april 2013 22:13 schreef gianni61 het volgende:
[..]
beter een dikke plak boterhamworst of mortadella in blokjes snijden
of gerookte kipfilet is ook lekker door de macaronisalade
wat marco zegtquote:Op vrijdag 12 april 2013 22:14 schreef essnhills het volgende:
[..]
Wat gaat er.normaal in een macaronisalade?ik ken het niet eigenlijk
ik ook niet maar soms maakt mijn zus een grote kom voor mequote:Op vrijdag 12 april 2013 22:18 schreef essnhills het volgende:
Hmm, klinkt niet als iets wat ik snel zou maken
kan ook. pastasalade kun je op veel manieren maken.quote:Op vrijdag 12 april 2013 22:20 schreef CherryOnTop het volgende:
ik maak een hele andere macaronisalade... een koude met pesto en allerlei groenten
Is best lekker hoor, zeker als lunch of inderdaad bij een BBQ.quote:Op vrijdag 12 april 2013 22:18 schreef essnhills het volgende:
Hmm, klinkt niet als iets wat ik snel zou maken
hoiquote:Op vrijdag 12 april 2013 22:20 schreef gianni61 het volgende:
[..]
kan ook. pastasalade kun je op veel manieren maken.
tevens: kersje
Di's ook een koude...quote:Op vrijdag 12 april 2013 22:20 schreef CherryOnTop het volgende:
ik maak een hele andere macaronisalade... een koude met pesto en allerlei groenten
ik ook, met verse ananas druiven aardbeien en meloenquote:Op vrijdag 12 april 2013 22:21 schreef essnhills het volgende:
Ik maak liever een grote fruitsalade voor bij de bbq:8
Dat vult.mij véél te snel denk ikquote:Op vrijdag 12 april 2013 22:20 schreef Marco001 het volgende:
[..]
Is best lekker hoor, zeker als lunch of inderdaad bij een BBQ.heb ik liever dat als een fruitsalade.
neh, doe maar gewoon stukken meloen ofzoquote:Op vrijdag 12 april 2013 22:21 schreef essnhills het volgende:
Ik maak liever een grote fruitsalade voor bij de bbq:8
dat heb ik altijd met stokbroodquote:Op vrijdag 12 april 2013 22:22 schreef essnhills het volgende:
[..]
Dat vult.mij véél te snel denk ikdan heb ik een paar happen van dat macaroni gehad en zit ik alweer bijna vol en dat is zonde
oh, dan viel het mee.quote:
bbq kan ik echt schaamteloos schransenquote:Op vrijdag 12 april 2013 22:22 schreef essnhills het volgende:
[..]
Dat vult.mij véél te snel denk ikdan heb ik een paar happen van dat macaroni gehad en zit ik alweer bijna vol en dat is zonde
Mijn fruitsalade afgelopen zomer:quote:Op vrijdag 12 april 2013 22:21 schreef CherryOnTop het volgende:
[..]
ik ook, met verse ananas druiven aardbeien en meloen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |