quote:
Ik ook niet eigenlijk hehe.quote:Op vrijdag 12 april 2013 15:32 schreef gianni61 het volgende:
[..]
MOH ben ik nog nooit geweest. maar zal vast goed worden
Kusje op je wang!quote:Op vrijdag 12 april 2013 15:35 schreef gianni61 het volgende:
[..]
iew, met iemand zoenen die gekotst heeft
dit jaar vrij weinig.quote:Op vrijdag 12 april 2013 15:35 schreef Xeor het volgende:
[..]
Ik ook niet eigenlijk hehe.
Waar ga jij zoal heen?
Wat betekent dat ook al weer?quote:
Dominator outdoorquote:Op vrijdag 12 april 2013 15:36 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dit jaar vrij weinig.
heb wel al:
-qlimax
-defqon
-decibel
-dominator
-thrillogy
-black
en wat kleinere feesten gehad
ken ik niet. waar is dat?quote:Op vrijdag 12 april 2013 15:37 schreef Xeor het volgende:
[..]
Dominator outdoor![]()
Ook een indoor tip: Pandemonium super feesje.
quote:Op vrijdag 12 april 2013 15:37 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik heb niet gekotst, wij kunnen gewoon wel zoenen
Het ziet er echt lekker uit hè?quote:Op vrijdag 12 april 2013 15:41 schreef goldfinger1963 het volgende:
spannend![]()
ben benieuwd wat ze van het voorgerecht vinden.
quote:
veel te ver wegquote:
Helemaal na zo een avondje doorgaan zekerquote:Op vrijdag 12 april 2013 15:43 schreef gianni61 het volgende:
[..]
veel te ver weg
1x in de HMH naar qountdown geweest, die 4 uur terugries naar huis is echt een hel dan
ja, was toen ook nog met de trein. met een touringcar is wel relaxt. maar in de trein stappen dan smorgensvroeg ook nog allemaal normale mensen in die je dan aankijken als een botsautoquote:Op vrijdag 12 april 2013 15:44 schreef Xeor het volgende:
[..]
Helemaal na zo een avondje doorgaan zeker![]()
Dit zou ik ook wel willen proeven hoorquote:
Wie?quote:Op vrijdag 12 april 2013 15:50 schreef essnhills het volgende:
[..]
Dit zou ik ook wel willen proeven hoor
Het driegangen menu van Masterchefquote:
vanavond finalequote:Op vrijdag 12 april 2013 15:53 schreef essnhills het volgende:
[..]
Het driegangen menu van Masterchef
quote:
quote:Op vrijdag 12 april 2013 15:53 schreef essnhills het volgende:
[..]
hoe laat ?quote:
Ja, is lang geleden dat ik uit eten ben geweest... misschien maar eens kijken wanneer ik weer eens ga...quote:Op vrijdag 12 april 2013 15:53 schreef essnhills het volgende:
[..]
ik zag hetquote:
Ik in maart nog heel luxequote:Op vrijdag 12 april 2013 15:57 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Ja, is lang geleden dat ik uit eten ben geweest... misschien maar eens kijken wanneer ik weer eens ga...
heel luxe nog nooit, maar ik ga wel regelmatig lekker etenquote:Op vrijdag 12 april 2013 16:01 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik in maart nog heel luxe2 dagen achter elkaar zelfs
Maar de 2e avond was bij m'n schoonzus thuis, erg lekker
voor ons ookquote:Op vrijdag 12 april 2013 15:57 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Ja, is lang geleden dat ik uit eten ben geweest... misschien maar eens kijken wanneer ik weer eens ga...
Dit was beidequote:Op vrijdag 12 april 2013 16:03 schreef gianni61 het volgende:
[..]
heel luxe nog nooit, maar ik ga wel regelmatig lekker eten
misschien over 2 weken weer.quote:
Klinkt leukquote:Op vrijdag 12 april 2013 16:08 schreef gianni61 het volgende:
[..]
misschien over 2 weken weer.
vorige keer dat we whisky proeverij hadden, hebben we daar super lekker gegeten.
volgende proeverij is weer op dezelfde locatie..
het eten stond in feite ook los van de whiskyquote:Op vrijdag 12 april 2013 16:13 schreef essnhills het volgende:
[..]
Klinkt leukmaar ik hou niet zo van whisky
![]()
Oh, dan is het goedquote:Op vrijdag 12 april 2013 16:16 schreef gianni61 het volgende:
[..]
het eten stond in feite ook los van de whisky
Ik moet sowieso geen wasverzachter gebruikenquote:Op vrijdag 12 april 2013 16:17 schreef goldfinger1963 het volgende:
nieuwe wasverzachter![]()
nou heb ik dus een allergische reactie in mijn nek
jij bent zacht van jezelfquote:Op vrijdag 12 april 2013 16:19 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik moet sowieso geen wasverzachter gebruiken
quote:
Haha ik herken het probleem, ik ga morgen wel met de treinquote:Op vrijdag 12 april 2013 15:47 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja, was toen ook nog met de trein. met een touringcar is wel relaxt. maar in de trein stappen dan smorgensvroeg ook nog allemaal normale mensen in die je dan aankijken als een botsauto
Die kip wil ik wel etenquote:
was ook goed gelukt volgens de juryquote:
Uhuhquote:Op vrijdag 12 april 2013 17:40 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
was ook goed gelukt volgens de jury
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |