bronquote:'Sabotage is totaal anders dan Wie is de Mol'
Bij de bekendmaking van het concept van het nieuwe Net5-programma Sabotage, werd er meteen gedacht aan Wie is De Mol. "Het basisidee is hetzelfde, maar Sabotage is totaal anders."
Dat zegt presentator Erik van der Hoff tijdens de perspresentatie tegen NU.nl
In het programma voeren diverse BN'ers opdrachten uit. Maar een deelnemer zorgt er in het geheim voor dat de opdrachten niet vlekkeloos verlopen.
De makers van het programma zeggen dat het unieke van dit programma is dat iedereen 24 uur gevolgd wordt met de camera, dus ook in de villa waar ze wonen in Thailand.
Sterrenslag
"Ik moest zelfs denken aan Sterrenslag uit 1979, toen ik de deelnemers voor een opdracht in de touwen zag klimmen", zegt Van der Hoff. "Sabotage is een knappe samenvoeging van het beste van verschillende programma’s."
Actrice Liza Sips, een van de deelnemers, legt uit dat het reality-aspect van het programma groot is. "Waar het bij Wie is de Mol stopt als het spel afgelopen is, gaat het er hier heel erg om hoe we naar de spellen toegaan. Dat maakt het anders en ook smeuïg, vind ik."
'Heel nieuw'
Model Sylvia Geurts gaat zelfs zover dat een programma als Sabotage iets heel nieuws is. "Je hebt tegenwoordig programma's als Sterren Springen, of Sterren Hangen… je hebt alles eigenlijk al. Dit was er nog niet, opdrachten doen én reality."
Geurts is van mening dat alle programma’s tegenwoordig op elkaar lijken. "Alles is een beetje afgeleid van elkaar. Je kan ook zeggen, het lijkt op Big Brother. Als je twee dingen met elkaar combineert, heb je iets totaal ander."
Oudere man
Naast Ben Saunders en Lange Frans is de opmerkelijkste deelnemer van Sabotage toch wel politicus en ex-PVV'er Hero Brinkman. "In de casting heb je een bepaald beeld voor de mensen: de mooie jongen, het mooie meisje en de iets oudere man", legt Van der Hoff uit. "En voor de oudere man…. Hero was vrij en hij had er wel zin in."
Brinkman (48) doet vooral mee om iets te doen aan zijn beeldvorming die de media volgens hem hebben gecreëerd. "En wat typetjes betreft zal je zien dat het beeld 'oudere man' ook niet klopt", reageert hij op de casting van zijn persoon.
"Je zult het zeker in de afleveringen zien dat ik niet als een oude man overal achteraan loop te sukkelen. Integendeel, ik ben blij dat ik ondanks mijn leeftijd en postuur overal haantje de voorste in was."
Sabotage is vanaf 7 april te zien op Net5
Anders dan sommige graag doen willen geloven, is het kijken naar een leuk spelprogramma echt geen schande hoor...quote:Op donderdag 11 april 2013 16:49 schreef Tijn het volgende:
Aan de ene kant wil ik wel kijken omdat ik benieuwd ben hoe het programma zich ontwikkelt. Maar aan de andere kant heb ik een hele lage tolerantie voor al die domme opmerkingen van de kandidaten en weet ik niet of ik daar nog een uur van kan verdragen
Tsja, daar raak je mijn WIDM-RLS-Stokpaardje weer, geen van deze vooraf opgenomen programma's is rls, maar die discussie is al zó oud en versleten dat ik voor het if you can't beat them, join them scenario ga...quote:Op donderdag 11 april 2013 17:37 schreef Tijn het volgende:
Nee, met een leuk spelprogramma is zeker ook niets mis, maar is dat niet off-topic?
bronquote:Net 5 plaatst Sabotage later op zondagavond
Al na één aflevering grijpt Net 5 in bij Sabotage. Het programma is afgelopen zondag moeizaam uit de startblokken gekomen met 339 duizend kijkers. In de hoop dat er zondag bij aflevering 2 meer kijkers klaar zitten, wordt Sabotage voortaan om 20.30 uur uitgezonden in plaats van 19.55 uur. Maar of dat de redding wordt?
Sabotage krijgt er zondag een rechtstreekse concurrent bij in de vorm van So You Think You Can Dance – Next Generation op RTL 5, dat om 20.00 uur begint. Wel gaat Sabotage nu de concurrentie uit de weg met 3 Op Reis. Het Net 5-programma moet nog wel opboksen tegen Bananasplit (NL1), Obese (RTL 4) en Wegmisbruikers (SBS 6).
Sabotage is een kruising tussen Wie Is de Mol? en Big Brother. Aan het programma doet een trits BN’ers mee, waaronder Lange Frans, Liza Sips en Ben Saunders. Sabotage is gemaakt door Talpa.
En na volgende week wordt het dan niet meer uitgezonden en van de zomer ergens op een vroege zaterdagmiddag als opvul-tv gebruikt.quote:Op vrijdag 12 april 2013 22:15 schreef Mylene het volgende:
[..]
bron
Het gaat hem niet meer worden. Ik denk een 200.000 kijkers.
Zeg nou maar eerlijk dat je gewoon wilt kijken vanwege onderstaande soapie.quote:Op donderdag 11 april 2013 16:49 schreef Tijn het volgende:
Aan de ene kant wil ik wel kijken omdat ik benieuwd ben hoe het programma zich ontwikkelt. Maar aan de andere kant heb ik een hele lage tolerantie voor al die domme opmerkingen van de kandidaten en weet ik niet of ik daar nog een uur van kan verdragen
Zij is juist een van de mensen die ik niet kan uitstaan.quote:Op zaterdag 13 april 2013 11:55 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Zeg nou maar eerlijk dat je gewoon wilt kijken vanwege onderstaande soapie.
[ afbeelding ]
Waarom nou? Het is best een leuk programma om naar te kijken, de shit zit hem altijd hier als iemand probeert iets van een verslag te leggen en dan afgebrand wordt voor de moeite...quote:Op zondag 14 april 2013 19:48 schreef beequeen het volgende:
Toch sneu voor Huub. Hij was zo enthousiast.
We gaan zometeen weer kijken. Al is het alleen al voor Huub. Toch?quote:Op zondag 14 april 2013 19:48 schreef beequeen het volgende:
Toch sneu voor Huub. Hij was zo enthousiast.
IK ga zo naar bed iig..gemiddeld is de stemming te snijden in diverse topics, dus ik kijk het nog even aan.quote:Op zondag 14 april 2013 20:12 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
We gaan zometeen weer kijken. Al is het alleen al voor Huub. Toch?
Nou nee, ook niet voor Huub. Ik vind het echt een bout programma. Sorry Huub.quote:Op zondag 14 april 2013 20:12 schreef Lavenderr het volgende:
We gaan zometeen weer kijken. Al is het alleen al voor Huub. Toch?
Van de baas zelf?quote:Op zondag 14 april 2013 20:21 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik heb toestemming om niet te kijken.
quote:Op zondag 14 april 2013 20:20 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
IK ga zo naar bed iig..gemiddeld is de stemming te snijden in diverse topics, dus ik kijk het nog even aan.
quote:Op zondag 14 april 2013 20:21 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik heb toestemming om niet te kijken.
quote:Op zondag 14 april 2013 20:22 schreef beequeen het volgende:
[..]
Nou nee, ook niet voor Huub. Ik vind het echt een bout programma. Sorry Huub.
Elk nadeel heb ze voordeel. Enjoy L en N.quote:Op zondag 14 april 2013 20:26 schreef Leandra het volgende:
Wij zijn blij dat het een half uur later begint dan vorige week, ligt de kleine tenminste op bed.
Bring it on
Ik wel.quote:Op zondag 14 april 2013 20:36 schreef Lavenderr het volgende:
Ik ben niet zo weg van die Lisa Sips.
Ze acteert zo.
Viel mij ook al op.quote:Op zondag 14 april 2013 20:35 schreef Scrutinizer het volgende:
Die beelden van de huisregie zijn best erg statisch en onscherp.
Nee, dat is ook zo raar eraan. Je kunt er helemaal niet op reagerenquote:Op zondag 14 april 2013 20:40 schreef tochweerhenk het volgende:
En je kunt ook niks doen als je genomineerd bent
Dat gaat heel snel daar, schijntquote:Op zondag 14 april 2013 20:40 schreef Scrutinizer het volgende:
En binnen no-time is het alweer donker in Thailand.
Het is vreselijk...quote:Op zondag 14 april 2013 20:41 schreef beequeen het volgende:
Ik kijk niet, maar de comments spreken boekdelen.
Dit was spannenderquote:Op zondag 14 april 2013 20:42 schreef Beaudelaire het volgende:
Dit is het schoolvoorbeeld van het feit dat muziek en een voice-over een programma nog niet meteen spannend maken.
Springen heet datquote:Op zondag 14 april 2013 20:44 schreef Scrutinizer het volgende:
"Til je voeten op1" Allebei tegelijk?
Hero snapt alleen rechtsquote:Op zondag 14 april 2013 20:45 schreef Adelante het volgende:
Wie snapt nou rechts/links niet, Hero of Sylvia
Helaas, ik hoor de soundtrack voorbij komen.quote:Op zondag 14 april 2013 20:44 schreef Dementor het volgende:
Het valt me nog mee dat ze de soundtrack van de Nolan Batman trilogie niet gebruiken.
Want?quote:Op zondag 14 april 2013 20:48 schreef Dementor het volgende:
[..]
Helaas, ik hoor de soundtrack voorbij komen.
Als producer hoor je toch beter te weten.
Ja, van alles wat.quote:Op zondag 14 april 2013 20:48 schreef Copycat het volgende:
Dit hinkt op zoveel halve gedachtes. Zonde.
Ik ben al lang blij dat ik Theme from Mission Impossible nog niet gehoord heb.quote:Op zondag 14 april 2013 20:48 schreef Dementor het volgende:
[..]
Helaas, ik hoor de soundtrack voorbij komen.
Als producer hoor je toch beter te weten.
Van alles een beetje is het.quote:Op zondag 14 april 2013 20:49 schreef beequeen het volgende:
DGK en Bunker revisited. Zit ik dan een beetje goed?
Die komt vast nog wel langsquote:Op zondag 14 april 2013 20:49 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik ben al lang blij dat ik Theme from Mission Impossible nog niet gehoord heb.
WIDM gebruikt ook muziek uit Nolans Batmantrilogie.quote:Op zondag 14 april 2013 20:50 schreef Dementor het volgende:
[..]
Omdat je van zulke pareltjes af moet blijven.
Wie is de mol heeft ook eigen muziek.
Haha, straks zie je nog het lontje voorbij komen.quote:Op zondag 14 april 2013 20:49 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik ben al lang blij dat ik Theme from Mission Impossible nog niet gehoord heb.
Hahaquote:Op zondag 14 april 2013 20:51 schreef DaMart het volgende:
Die voice-over verraadt in ieder geval het geslacht van de saboteur door de hele tijd te spreken over 'hij'.
En als dit WIDM was, dan was dat in het donker kunnen zien van die Sylvia een hint geweest.
Niet jokken hoor.quote:Op zondag 14 april 2013 20:51 schreef Lavenderr het volgende:
Om 9u begint Sisterwives. Damn, die keuze wordt moeilijk.
Ja, dit laatste seizoen pas.quote:Op zondag 14 april 2013 20:51 schreef Beaudelaire het volgende:
[..]
WIDM gebruikt ook muziek uit Nolans Batmantrilogie.
En daarnaast gebruiken ze bij WIDM muziek uit veel verschillende films. Bekijk I, Robot maar eens. Komt regelmatig bekende muziek uit WIDM voorbij.quote:Op zondag 14 april 2013 20:52 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ja, dit laatste seizoen pas.
Schijnbaar is het teveel gevraagd om een fatsoenlijke componist in te huren, dit programma is er ook weer een om de reclameblokken te verkopen.
quote:Op zondag 14 april 2013 20:51 schreef DaMart het volgende:
Die voice-over verraadt in ieder geval het geslacht van de saboteur door de hele tijd te spreken over 'hij'.
En als dit WIDM was, dan was dat in het donker kunnen zien van die Sylvia een hint geweest.
Het is echt een mix van de slechtste RLS's ever.quote:Op zondag 14 april 2013 20:53 schreef Dementor het volgende:
Het doet ook een beetje aan CBML en Secret Story denken.
24 was een paar seizoenen geleden ook nog een geliefde bron voor de muziek in WIDMquote:Op zondag 14 april 2013 20:54 schreef Beaudelaire het volgende:
[..]
En daarnaast gebruiken ze bij WIDM muziek uit veel verschillende films. Bekijk I, Robot maar eens. Komt regelmatig bekende muziek uit WIDM voorbij.
Het was maar een voorbeeld, ik blijf erbij leentjebuur spelen is gewoon niet cool.quote:Op zondag 14 april 2013 20:54 schreef Beaudelaire het volgende:
[..]
En daarnaast gebruiken ze bij WIDM muziek uit veel verschillende films. Bekijk I, Robot maar eens. Komt regelmatig bekende muziek uit WIDM voorbij.
Gaat dat over dikke vrouwen?quote:Op zondag 14 april 2013 20:55 schreef Mylene het volgende:
Ik ga Sister Wives kijken, en daarna Whale Wars.
Nee, Japanners die walvissen willen slachten versus Paul Watson die dat niet zo leuk vinden. In de Zuid Poolquote:
Ohhhquote:Op zondag 14 april 2013 20:59 schreef Mylene het volgende:
[..]
Nee, Japanners die walvissen willen slachten versus Paul Watson die dat niet zo leuk vinden. In de Zuid Pool
Ja, toch alweer een hele opdracht gespeeld. Tijd om de balans op te maken en wat beelden te herhalenquote:Op zondag 14 april 2013 21:00 schreef Beaudelaire het volgende:
Nu al de ranking? Er is geen drol gebeurd deze aflevering.
Ja, ik was ook al verbaasd.quote:Op zondag 14 april 2013 21:00 schreef Beaudelaire het volgende:
Nu al de ranking? Er is geen drol gebeurd deze aflevering.
Nee, want de saboteur weet jouw ranking niet. Dus het maakt gewoon echt helemaal niks uit, voor niemand.quote:Op zondag 14 april 2013 21:03 schreef tochweerhenk het volgende:
Maar het maakt ook geen fuck uit welke ranking je kiest
Eigenlijk moet je de persoon die je denkt dat de saboteur is niet in je top 3 zit zodat de saboteur jou niet verdenkt en je zo niet elimineert
Zou mij ook niks verbazen.quote:Op zondag 14 april 2013 21:03 schreef Scrutinizer het volgende:
Dat nomineren en elimineren is oncontroleerbaar. Dat kan net zo goed de programmaleiding zijn.
quote:Op zondag 14 april 2013 21:03 schreef Tijn het volgende:
[..]
Nee, want de saboteur weet jouw ranking niet. Dus het maakt gewoon echt helemaal niks uit, voor niemand.
quote:Op zondag 14 april 2013 21:04 schreef Tijn het volgende:
Het halve programma is nog voor de boeg, maar alle nominaties zijn al bekend. Om het spannend te maken, zeg maar
Mindless fuck.quote:
1,2 miljoen, denk ik.quote:Op zondag 14 april 2013 21:07 schreef Beaudelaire het volgende:
Laten we alvast de kijkcijfers gaan gokken. Spannender dan dit.
215.000 zeg ik.
249.000 vanwege de film voor dit programma en het gespam gedurende de film zelf.quote:Op zondag 14 april 2013 21:07 schreef Beaudelaire het volgende:
Laten we alvast de kijkcijfers gaan gokken. Spannender dan dit.
215.000 zeg ik.
Volgens Huub moet je goed opletten. Het barst van de clues.quote:
Ik wil gewoon niet te negatief zijn.quote:Op zondag 14 april 2013 21:09 schreef Beaudelaire het volgende:
[..]
Dat zijn alle afleveringen opgeteld. Ik bedoelde alleen deze aflevering.
Haha, zou het hier zijn?quote:Op zondag 14 april 2013 21:10 schreef Beaudelaire het volgende:
Natuurlijk staat de camera bij de juiste plant.
Dat is de enige van haar leeftijdquote:
Ja, dat is iets waar ze kijkers mee willen scoren, volgens mij. Van de week was ook al her en der te lezen dat Hero haar nog altijd sms-t en dat de relatie van Hero erg slecht is op het moment.quote:
Past precies in de entourage welke Hero aantrekt.quote:Op zondag 14 april 2013 21:13 schreef Leandra het volgende:
Wat is die Rosalie van Breemen een ordinair mens.
Ik weet niet eens wie het is. Een BN'er?quote:Op zondag 14 april 2013 21:13 schreef Leandra het volgende:
Wat is die Rosalie van Breemen een ordinair mens.
Die is ooit getrouwd geweest met Alain Delon.quote:Op zondag 14 april 2013 21:14 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik weet niet eens wie het is. Een BN' er?
Serieus? Oh men, wat is dit?quote:Op zondag 14 april 2013 21:14 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ja, dat is iets waar ze kijkers mee willen scoren, volgens mij. Van de week was ook al her en der te lezen dat Hero haar nog altijd sms-t en dat de relatie van Hero erg slecht is op het moment.
De ex van Alain Delon.quote:Op zondag 14 april 2013 21:14 schreef beequeen het volgende:
Ik weet niet eens wie het is. Een BN' er?
En dat maakt je een BN'er?quote:Op zondag 14 april 2013 21:15 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ze is jaren met Alain Delon samengeweest.
Oh ja, nu je het zegt. Ik had Alain toch hoger ingeschat.quote:Op zondag 14 april 2013 21:15 schreef Leandra het volgende:
Ze is jaren met Alain Delon samengeweest.
Ze heeft dan wel weer mensenkennisquote:Rosalie van Breemen is geen bitch
Sabotage-deelneemster Rosalie van Breemen is helemaal geen bitch. “Ik ben gewoon eerlijk”, vermeldt ze in het AD van donderdag.
De 46-jarige presentatrice en voormalig model is deelneemster aan het NET 5-programma Sabotage waar ze niet bepaald vrienden heeft gemaakt. Inge de Bruijn en Sylvia Geersen weigerden een kamer te delen met Van Breemen. Die kan daar niet wakker van liggen. “Er ontstond een geweldige ruzie omdat ze het verdomden. Ze zijn waarschijnlijk bang voor me. Dat is hun probleem, niet het mijne. Het zal me worst wezen.”
De ex-vrouw van de Franse acteur Alain Delon is geen bitch, benadrukt ze. Ze wil gewoon ‘eerlijk zijn’. Bijvoorbeeld als het gaat om commentaar op haar medekandidaten in de show. Manuel Broekman noemt ze ‘prettig om naar te kijken’. “Maar als je de situatie in Syrië wil bespreken, wens ik je veel succes. Veel zinnigs komt er niet uit.”
Voor SBS-begrippen. Volgens mij was ze ooit ook 'model'.quote:
Die ken ik ook al niet.quote:
Nee, Jeffrey is de turner. Die ken ik dan weer wel.quote:
En die donkere jongen?quote:Op zondag 14 april 2013 21:19 schreef Jane het volgende:
Die ken ik ook al niet.
En die Sylvia en die blonde ook niet, trouwens.
Oh!quote:Op zondag 14 april 2013 21:19 schreef Jane het volgende:
Nee, Jeffrey is de turner. Die ken ik dan weer wel.
Dat is Jeffrey Wammes, de turner.quote:
Acteur (Feuten) en sidekick (Spuiten en Slikken)quote:
En Sylvia Geersen, vergeet Sylvia niet.quote:Op zondag 14 april 2013 21:20 schreef Tijn het volgende:
Dus eigenlijk kennen we alleen Hero Brinkman, Inge de Bruijn, Ben Saunders en Lange Frans. En Lange Frans is er al uit
Nou, Edith Bosch vind ik toch ook wel een held. Ex-wereldkampioene Judo. Respectquote:Op zondag 14 april 2013 21:20 schreef Tijn het volgende:
Dus eigenlijk kennen we alleen Hero Brinkman, Inge de Bruijn, Ben Saunders en Lange Frans. En Lange Frans is er al uit
Wie is dat dan, in godsnaam?quote:Op zondag 14 april 2013 21:21 schreef Adelante het volgende:
[..]
En Sylvia Geersen, vergeet Sylvia niet.
Ja, waarom wordt zij in vredesnaam nauwelijks in beeld gebracht?quote:Op zondag 14 april 2013 21:21 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Nou, Edith Bsch vind ik toch ook wel een held. Ex-wereldkampioene Judo. Respect
In WIDM zou dat een aanwijzing zijn. De mol wordt in het begin buiten beeld gehouden.quote:Op zondag 14 april 2013 21:21 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ja, waarom wordt zij in vredesnaam nauwelijks in beeld gebracht?
Model en lekker wijf. Heeft coke gesnoven en komt uit Rotterdamquote:
Ik vind haar echt heel knap.quote:Op zondag 14 april 2013 21:23 schreef Adelante het volgende:
[..]
Model en lekker wijf. Heeft coke gesnoven en komt uit Rotterdam
Dan zal ze wel ver in het spel komen.quote:Op zondag 14 april 2013 21:21 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ja, waarom wordt zij in vredesnaam nauwelijks in beeld gebracht?
Hoho! Ik 'ken' Rosalie en Sylvia!quote:Op zondag 14 april 2013 21:20 schreef Tijn het volgende:
Dat vermoedde ik bij de eerste opdracht van vorige week ook al.quote:Op zondag 14 april 2013 21:23 schreef Beaudelaire het volgende:
Sowieso wordt er gemanipuleerd met de tijd.
Ik voel je! En je was als enige zo enthousiast.quote:Op zondag 14 april 2013 21:24 schreef Nostalgist het volgende:
Zit steeds op te letten welke geheime aanwijzingen er in het programma verstopt zitten.. Kan er nog niet veel vinden..
Let ook erg op de non-verbale communicatie van de deelnemers. Wat dat betreft leuk te volgen
Ik blijf het een rommelig programma vinden.. Waarom de nominaties zo snel en de ranking ook?
De opdrachten worden heel slordig gemonteerd om tijd te creëren voor de "spannende" Big Brother-stukjesquote:Op zondag 14 april 2013 21:25 schreef Jane het volgende:
Oké, de ontknoping van de opdracht is me een beetje ontgaan.
Ja, dat was echt nagelbijtend spannend toenquote:Op zondag 14 april 2013 21:28 schreef Tijn het volgende:
[..]
Nóg spannender dan vorige week.
"Hey Lange Frans, je bent eruit."
- "Oh, ok. Doei"
quote:Op zondag 14 april 2013 21:28 schreef Tijn het volgende:
[..]
Nóg spannender dan vorige week.
"Hey Lange Frans, je bent eruit."
- "Oh, ok. Doei"
Adem in, adem uit.quote:Op zondag 14 april 2013 21:29 schreef Beaudelaire het volgende:
GODVERDOMME DIT IS SPANNEND! TERING ALLEJEZUS!
Wat is de bedoeling van die klok?quote:
Ik vind dat soort momenten ook best leuk eerlijk gezegdquote:Op zondag 14 april 2013 21:31 schreef beequeen het volgende:
Ik ben inmiddels ook gaan kijken. Me bad.
Ik krijg een hoog DGK gevoel als ze aan de tafel zitten. Kan er ook niks aan doen.
Die duurt honderd jaarquote:
Ik lig gewoon in een deuk over zoveel onhandigheid.quote:Op zondag 14 april 2013 21:31 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik denk dat die camera's in het huis gewoon niet kúnnen bewegen.
Maar er is niemand die roept 'ik breek hier de hele boel af.. 'quote:Op zondag 14 april 2013 21:31 schreef beequeen het volgende:
Ik ben inmiddels ook gaan kijken. Me bad.
Ik krijg een hoog DGK gevoel als ze aan de tafel zitten. Kan er ook niks aan doen.
The suspense is killing me!!!quote:
Give it time.quote:Op zondag 14 april 2013 21:32 schreef Dementor het volgende:
Maar er is niemand die roept 'ik breek hier de hele boel af.. '
Als die klok in het zwembad op 0 staat, wordt de villa opgeblazen, dus degene die op die knop heeft gedrukt (Ben toch?) sloopt de boel welquote:Op zondag 14 april 2013 21:32 schreef Dementor het volgende:
[..]
Maar er is niemand die roept 'ik breek hier de hele boel af.. '
Als ik naar buiten kijk zie ik een prachtige sikkelmaan. Maar daar zal het niks mee te maken hebben.quote:Op zondag 14 april 2013 21:32 schreef Scrutinizer het volgende:
Een oog in de maan. Dat was vast een aanwijzing.
Zou mooi zijn als ineens Natasia met een paar messen staat te zwaaien. Kunnen ze die niet invliegen?quote:
Ik ga door naar de Dino show, ook met drie gasten die ik niet kenquote:Op zondag 14 april 2013 21:34 schreef Tijn het volgende:
Even detoxen met iets cultureel verantwoords, hoor. Op Canvas is een documentaire over kunst, that'll do.
Dan sta je vervolgens ergens in januari op Schiphol.quote:Op zondag 14 april 2013 21:35 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, echt feest als je daarmee onverwachts op het vliegtuig wordt gezet
Lekker slijmen bij Huub. Jij engnek!quote:
Precies dit inderdaad.quote:Op zondag 14 april 2013 21:39 schreef Tijn het volgende:
Het is echt totaal willekeurig wat er gebeurt. Ze proberen spanning te creëren door het onduidelijk te maken wat er zich afspeelt en allerlei irrelevante dingen te benadrukken, begeleid door Hollywoodmuziek en een diepe voice-over. Maar het probleem is natuurlijk dat het gewoon niet spannend ís. Je kunt ook helemaal niet meedenken als kijker, want je hebt geen feiten om theorieën op te baseren. In feite maakt het me geen bal uit wie de mol saboteur is en dat kan natuurlijk echt niet na twee afleveringen.
Zo is het.quote:Op zondag 14 april 2013 21:39 schreef Tijn het volgende:
Het is echt totaal willekeurig wat er gebeurt. Ze proberen spanning te creëren door het onduidelijk te maken wat er zich afspeelt en allerlei irrelevante dingen te benadrukken, begeleid door Hollywoodmuziek en een diepe voice-over. Maar het probleem is natuurlijk dat het gewoon niet spannend ís. Je kunt ook helemaal niet meedenken als kijker, want je hebt geen feiten om theorieën op te baseren. In feite maakt het me geen bal uit wie de mol saboteur is en dat kan natuurlijk echt niet na twee afleveringen.
Nou dat dus. Lekker posten met elkaar, gezellig!quote:Op zondag 14 april 2013 21:40 schreef Jane het volgende:
Zo met het forum er bij heb ik me trouwens wel vermaakt, vanavond.
Net zoals bij BB in een dagboekkamer en zeggen wie je nomineert en waarom.quote:Op zondag 14 april 2013 21:43 schreef Tijn het volgende:
Neem nou die rankings. Waarom maken ze het niet duidelijk wie door wie wordt verdacht? Voor mij part met een schema ofzo, of in elk geval een duidelijk lijstje van wie er het meest of het minst door de groep worden verdacht. Ik heb nu totaal geen gevoel voor de verhoudingen binnen de groep, op wat incidentele verbondjes na.
Ja, bij WIDM doen ze dat ook, daar vertellen alle kandidaten rustig en duidelijk wie ze in gedachten hebben. Dat overzicht ontbreekt bij Sabotage volledig.quote:Op zondag 14 april 2013 21:44 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Net zoals bij BB in een dagboekkamer en zeggen wie je nomineert en waarom.
Net zoals bij weekend miljonairs en dat je dan als je 50/50 gaat kiezen zeggen welke je denkt dat het niet is, of heb ik dat al eens gezegd?quote:Op zondag 14 april 2013 21:44 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Net zoals bij BB in een dagboekkamer en zeggen wie je nomineert en waarom.
Ja, de locatie, dat is nog zoiets bizars. Waarom ga je in vredesnaam helemaal naar Thailand als je vervolgens 90% van het programma binnen in een huis opneemt?quote:Op zondag 14 april 2013 21:46 schreef Dementor het volgende:
Zonde eigenlijk, want qua locatie en zichtbare middelen zou men er veel meer uit kunnen halen.
Omdat het ook een vakantie is. Dat werd in het programma zelfs gezegd.quote:Op zondag 14 april 2013 21:47 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ja, de locatie, dat is nog zoiets bizars. Waarom ga je in vredesnaam helemaal naar Thailand als je vervolgens 90% van het programma binnen in een huis opneemt?![]()
Nou ja, ze proberen daar in de tuin iig nog de natuur in de achtergrond scherp in beeld te brengen ipv de deelnemers in de voorgrond. Dat is tenminste iets.quote:Op zondag 14 april 2013 21:47 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ja, de locatie, dat is nog zoiets bizars. Waarom ga je in vredesnaam helemaal naar Thailand als je vervolgens 90% van het programma binnen in een huis opneemt?![]()
Wat boeit dat de kijker?quote:Op zondag 14 april 2013 21:47 schreef Jane het volgende:
[..]
Omdat het ook een vakantie is. Dat werd in het programma zelfs gezegd.
Bee!quote:Op zondag 14 april 2013 21:25 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik voel je! En je was als enige zo enthousiast.
Staat online op Net 5 Gemist. Of het de moeite waard is? Misschien.quote:Op zondag 14 april 2013 23:04 schreef Peter het volgende:
Ik besef net dat ik niet heb gekeken, is het de moeite waard om de aflevering terug te kijken? (en kan het online ergens?..)
Ik denk ook dat het tempo te hoog ligt. Niet zo gek natuurlijk wanneer je WIDM + Big Brother + twee reclameblokken in een uur wil proppen.quote:Op zondag 14 april 2013 22:22 schreef Scrutinizer het volgende:
Het komt op mij allemaal wat te gekunsteld over, er moet teveel in dat uurtje doorheen gejast worden en de voice-over moet kennelijk nog steeds erg veel uitleggen. Het tempo van WIDM, ik ben geen kenner, ligt imho veel lager. Neem alleen die eliminatie bij WIDM, doodsimpel en traag maar retespannend.
quote:Op maandag 15 april 2013 01:10 schreef Scrutinizer het volgende:
Het schijnt dus dat in de huidige Veronicagids al vermeld staat welke drie kandidaten er op dag 20 nog over zijn
Wtfquote:Op maandag 15 april 2013 01:10 schreef Scrutinizer het volgende:
Het schijnt dus dat in de huidige Veronicagids al vermeld staat welke drie kandidaten er op dag 20 nog over zijn
Je kunt het op Facebook lezen.quote:Op maandag 15 april 2013 01:25 schreef Tijn het volgende:
Ik wil het wel weten! Kan het niet in een spoilertag ofzo?
Eeh, élk programma bij de commerciële oproepen is er uitsluitend om de reclemeblokken te verkopen.quote:Op zondag 14 april 2013 20:52 schreef Dementor het volgende:
Schijnbaar is het teveel gevraagd om een fatsoenlijke componist in te huren, dit programma is er ook weer een om de reclameblokken te verkopen.
Nee, het gaat er niet om er zo lang mogelijk in te blijven, het gaat er juist om zo vaak mogelijk goed te voorspellen.quote:Op zondag 14 april 2013 21:03 schreef tochweerhenk het volgende:
Maar het maakt ook geen fuck uit welke ranking je kiest
Eigenlijk moet je de persoon die je denkt dat de saboteur is niet in je top 3 zit zodat de saboteur jou niet verdenkt en je zo niet elimineert
Onder andere neef van presentator Erik...quote:
Damn, dat is best wel héél weinigquote:Op maandag 15 april 2013 08:04 schreef Copycat het volgende:
199.000 ...
Dat had niemand gegokt, geloof ik.
Maar dat maakt alleen op het eind uit wanneer de groep de juiste persoon heeft aangewezen als saboteur. Het geld uit de kluis wordt dan verdeeld over de groep en de rankings bepalen de verdeelsleutel. Het probleem is dat de rankings tijdens het spelen van het spel irrelevant zijn, omdat niemand elkaars ranking weet.quote:Op maandag 15 april 2013 12:01 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Nee, het gaat er niet om er zo lang mogelijk in te blijven, het gaat er juist om zo vaak mogelijk goed te voorspellen.
Oh nee, dat was een Van 't Hoff, geen Van der Hoff.quote:Op maandag 15 april 2013 12:11 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Onder andere neef van presentator Erik...
Daar ben ik het wel mee eens.quote:Op maandag 15 april 2013 12:12 schreef Tijn het volgende:
Maar dat maakt alleen op het eind uit wanneer de groep de juiste persoon heeft aangewezen als saboteur. Het geld uit de kluis wordt dan verdeeld over de groep en de rankings bepalen de verdeelsleutel. Het probleem is dat de rankings tijdens het spelen van het spel irrelevant zijn, omdat niemand elkaars ranking weet.
Het is allemaal al opgenomen toch? Lijkt me niet dan. Ik vraag me ook af of het slim is om midden in een spel de regels aan te passenquote:Op maandag 15 april 2013 12:26 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Zou Huub, die we hier in dit deel helaas niet meer zijn tegengekomen, hier nog wat in kunnen bijsturen?
Dat zou bij dít spel niet opvallen.quote:Op maandag 15 april 2013 12:30 schreef Tijn het volgende:
Ik vraag me ook af of het slim is om midden in een spel de regels aan te passen
Een succes dusquote:Op maandag 15 april 2013 08:06 schreef Copycat het volgende:
Maar! Het is wel het best bekeken NET5-programma!
Ja, dat denk ik ook. Elke avond gewoon dingen uit het huis en dan 1x per week een uitzending met spellen. Zoiets zou misschien best tof zijn geweest. Nu is het net niks.quote:Op maandag 15 april 2013 12:48 schreef Lavenderr het volgende:
Dit was nu juist een bij uitstek geschikt programma om elke dag uit te zenden. Zoals vroeger bij BB, elke avond een uurtje. En dan streams.
Zonde dat alles in een uurtje één keer in de week gepropt is.
Ja! En dan zouden ze het bijvoorbeeld 'Big Nephew' kunnen noemen.quote:Op maandag 15 april 2013 12:57 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ja, dat denk ik ook. Elke avond gewoon dingen uit het huis en dan 1x per week een uitzending met spellen. Zoiets zou misschien best tof zijn geweest. Nu is het net niks.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |